Da's zeker anders.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 16:45 schreef naatje_1 het volgende:
In de bergen gebruik ik wel altijd stokken om te wandelen, maar das anders
Nicequote:Op dinsdag 29 januari 2019 16:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb net m'n dagelijkse 10k gehaald.
Man man man man man manquote:Op dinsdag 29 januari 2019 16:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Maar hij gaat m niet meer terugvinden in het topic
Scheelt zoveel of ik van en naar het station wandel ipv fiets. Daardoor haal ik het nu op dagen dat ik op kantoor zit. Anders kom ik op een hele dag net aan de 7k ofzo.quote:
Nice, dat helpt zeker mee dan idd. Ik zit nu thuis dus heb sowieso al vrij weinig beweging. Dagelijks er even uit om een rondje te doen is dan wel een must. Die 10k is voor nu toch nog wel iets te hoog. Wellicht in de nabije toekomst.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 16:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
Scheelt zoveel of ik van en naar het station wandel ipv fiets. Daardoor haal ik het nu op dagen dat ik op kantoor zit. Anders kom ik op een hele dag net aan de 7k ofzo.
Als ik jouw rondje loop heb ik wel 10kquote:Op dinsdag 29 januari 2019 16:50 schreef I. het volgende:
[..]
Nice, dat helpt zeker mee dan idd. Ik zit nu thuis dus heb sowieso al vrij weinig beweging. Dagelijks er even uit om een rondje te doen is dan wel een must. Die 10k is voor nu toch nog wel iets te hoog. Wellicht in de nabije toekomst.
quote:Op dinsdag 29 januari 2019 16:51 schreef Driepink het volgende:
[..]
Als ik jouw rondje loop heb ik wel 10k
Op m'n thuiswerkdagen kom ik ook op 3k maar ofzoquote:Op dinsdag 29 januari 2019 16:50 schreef I. het volgende:
[..]
Nice, dat helpt zeker mee dan idd. Ik zit nu thuis dus heb sowieso al vrij weinig beweging. Dagelijks er even uit om een rondje te doen is dan wel een must. Die 10k is voor nu toch nog wel iets te hoog. Wellicht in de nabije toekomst.
Dan ben jij redelijk lang of niet? Ik zit met 10k bijna op 8kmquote:
Ik had de energie er afgelopen jaar niet echt voor, helaas. Daardoor wel echt een kutconditie gekregen, en dat merk ik nu wel.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 16:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
Op m'n thuiswerkdagen kom ik ook op 3k maar ofzo
Meestal probeer ik nog een uurtje naar buiten te gaan met de kleine man. Dan kom ik in ieder geval in de buurt. Anders voel ik me aan het eind van de dag ook gewoon vies en lui van het te weinig bewegen
quote:
quote:
Idd, klopt. 2 meter +quote:Op dinsdag 29 januari 2019 16:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dan ben jij redelijk lang of niet? Ik zit met 10k bijna op 8km
Ik maak zo'n 60-75 cm / stap, ligt eraan hoe lenig ijverig ik ben op dat momentquote:Op dinsdag 29 januari 2019 17:00 schreef I. het volgende:
[..]
[..]!
[..]
Idd, klopt. 2 meter +Ik zou met 10k op de 10km zitten. 1k per kilometer gemiddeld.
Boeieehquote:Op dinsdag 29 januari 2019 17:01 schreef naatje_1 het volgende:
oh kut, iets via coolblue besteld zonder fok referral te gebruiken, nouja
quote:Op dinsdag 29 januari 2019 17:02 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik maak zo'n 60-75 cm / stap, ligt eraan hoe lenig ijverig ik ben op dat moment
Nice. Prima dingetje.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 17:03 schreef naatje_1 het volgende:
https://www.coolblue.nl/p(...)ta-rise-s-zwart.html
Morgen in huisHeb ik meteen betere speakers.
Dat dacht ikquote:Op dinsdag 29 januari 2019 17:04 schreef I. het volgende:
[..]
Boeieeh
[..]Dat zijn wel echt mini-stapjes voor mij.
[..]
Nice. Prima dingetje.
Topshow.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 17:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat dacht ikKan ik gewoon wakker worden met Veenstra
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |