Welke branche? jammer is dat joh. 24 uur is wel lekker, ja. Kan ik me ook voorstellen met 2 kids.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 14:15 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Nouja omscholing zou ik puur doen omdat in de branche waar ik wil werken gewoon bijna geen werk is.
En wil ook maar max 24 uur werken. Maakt het allemaal niet makkelijker.
Administratief/receptioniste/secretaresse..quote:Op dinsdag 29 januari 2019 14:17 schreef 2NutZ het volgende:
Goeie TT, TS en OP.
[..]
Welke branche? jammer is dat joh. 24 uur is wel lekker, ja. Kan ik me ook voorstellen met 2 kids.
al klaar met werken?quote:Op dinsdag 29 januari 2019 14:19 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Administratief/receptioniste/secretaresse..
Dus als je nog wat weet... in Brabant uiteraard. Haha
Ze hebben hier serieus nog een vacature voor administratief medewerker. Maarja is wel Drenthe inderdaadquote:Op dinsdag 29 januari 2019 14:19 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Administratief/receptioniste/secretaresse..
Dus als je nog wat weet... in Brabant uiteraard. Haha
Hmm....quote:Op dinsdag 29 januari 2019 14:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
wil ik ook wel doen hoor, heb van horen zeggen dat ik het vrij goed kan
quote:Op dinsdag 29 januari 2019 14:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
de vriendin van mickytjuh zat gewoon te kreunen alsof ze een orgasme kreeg
ik dacht dat ze een man had, geen vriendin..quote:Op dinsdag 29 januari 2019 14:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je kan toch prima vriendinnen hebben als je getrouwd bentquote:Op dinsdag 29 januari 2019 14:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik dacht dat ze een man had, geen vriendin..
Heyyyquote:Op dinsdag 29 januari 2019 14:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dan is het een vriendin, niet de vriendinquote:Op dinsdag 29 januari 2019 14:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je kan toch prima vriendinnen hebben als je getrouwd bent
Fair enoughquote:Op dinsdag 29 januari 2019 14:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dan is het een vriendin, niet de vriendin
Is het een beetje leuk in Drenthe?quote:Op dinsdag 29 januari 2019 14:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ze hebben hier serieus nog een vacature voor administratief medewerker. Maarja is wel Drenthe inderdaad
Als je dat moet vragen beantwoord je vraag alquote:Op dinsdag 29 januari 2019 14:32 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Is het een beetje leuk in Drenthe?
Vind ik wel. En hou van bosgeur en bos en natuur en dat heb je hier best veel. Maar brabant heeft dat ook zekerquote:Op dinsdag 29 januari 2019 14:32 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Is het een beetje leuk in Drenthe?
Ze weten het zelf nog niet hoorquote:
quote:Een dronken 47-jarige Poolse man is zondagavond rond 21.40 uur in Veen met zijn auto op de kruising van het Bagijnhof en de Groeneweg in een bocht rechtdoor gereden over een varkensrug / bochtsteen. Daarna raakte hij een verkeersbord waardoor de paal brak. Volgens de melder had de bestuurder na de aanrijding een fles bier aan zijn mond gezet.
Wellicht niet voor iedereen, nee.quote:
awhquote:Op dinsdag 29 januari 2019 14:45 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Wachten duurt lang mensen als je pijn hebt.......en ik kan geen aanspraak maken op een massage.....ik wordt met plaatjes en schroeven opnieuw in elkaar gezet.....
Nee woningbouw was hier.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 14:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
oh je was weg
dacht maak je wakker
geef please antwoord
met hoeveel mensen deel je die?quote:Op dinsdag 29 januari 2019 14:48 schreef Amarantha het volgende:
Mijn gemeenschappelijk schuur is een teringbende en ik kan amper mijn fiets daar kwijt.
Met 5 andere huizen. Woningbouw zei toen ik hier kwam wonen dat ik het zelf maar moet oplossen met de buren maar dat is niet te doen want er ligt ook allemaal meuk van mensen die hier niet meer wonen. Nu gaan ze binnenkort brieven rondsturen zei die.. Ben benieuwd wat dan het resultaat is. Ik kan mijn fiets nu alleen kwijt in de deuropening.quote:
quote:Op dinsdag 29 januari 2019 14:49 schreef Tjacka het volgende:
[..]
oh zou je het anders graag willen geven
5 andere huizenquote:Op dinsdag 29 januari 2019 14:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Met 5 andere huizen. Woningbouw zei toen ik hier kwam wonen dat ik het zelf maar moet oplossen met de buren maar dat is niet te doen want er ligt ook allemaal meuk van mensen die hier niet meer wonen. Nu gaan ze binnenkort brieven rondsturen zei die.. Ben benieuwd wat dan het resultaat is. Ik kan mijn fiets nu alleen kwijt in de deuropening.
kun je die meuk dan niet weggooien?quote:Op dinsdag 29 januari 2019 14:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Met 5 andere huizen. Woningbouw zei toen ik hier kwam wonen dat ik het zelf maar moet oplossen met de buren maar dat is niet te doen want er ligt ook allemaal meuk van mensen die hier niet meer wonen. Nu gaan ze binnenkort brieven rondsturen zei die.. Ben benieuwd wat dan het resultaat is. Ik kan mijn fiets nu alleen kwijt in de deuropening.
Moet te doen zijn als mensen hun zooi gewoon naar de stort brengen.quote:
Dan moet ik meerdere keren naar de stort rijden.. Geen zin in. Laat de woningbouw dit maar oplossen, het is zooi van hun vorige huurders.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 14:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kun je die meuk dan niet weggooien?
Hier wordt grofvuil gewoon bij de containers gedumpt, pauperwijkenquote:Op dinsdag 29 januari 2019 14:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Moet te doen zijn als mensen hun zooi gewoon naar de stort brengen.
Ja hier ook wel. Gelukkig bij mijn huis niet maar straat verderop zie ik altijd alles buiten de container staan.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 14:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hier wordt grofvuil gewoon bij de containers gedumpt, pauperwijken![]()
dan kun je lang wachten denk ikquote:Op dinsdag 29 januari 2019 14:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dan moet ik meerdere keren naar de stort rijden.. Geen zin in. Laat de woningbouw dit maar oplossen, het is zooi van hun vorige huurders.
Er is net al iemand langs geweest om te kijken en die zei ook dat dit niet kan. Ik geef het even de tijd, ik krijg ook een brief en dan zie ik wel wat erin staat.quote:
en dan die hele schuur leeg ruimtquote:Op dinsdag 29 januari 2019 14:58 schreef Amarantha het volgende:
Zou me niet verbazen hoor als er een wagen van de milieustraat langskomt op een dag.
Het is best wel typisch, want even verder zijn er daadwerkelijk plekken waar je je grofvuil kan dumpen en nog wordt het daar niet neergezetquote:Op dinsdag 29 januari 2019 14:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja hier ook wel. Gelukkig bij mijn huis niet maar straat verderop zie ik altijd alles buiten de container staan.
das kutquote:Op dinsdag 29 januari 2019 15:00 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
En ik mag nog niks eten of drinken vanwege de operatie.....maar m'n kamergenoten wel
Brrrrrquote:Op dinsdag 29 januari 2019 15:00 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
En ik mag nog niks eten of drinken vanwege de operatie.....maar m'n kamergenoten wel
Gedaan, er was flink gekreun maar niet alsof het een orgasme was.quote:
Ik was niet de enige.....het zou serieus nog verschoven kunnen worden naar morgen....quote:Op dinsdag 29 januari 2019 15:04 schreef Driepink het volgende:
[..]
Brrrrr
Je wordt wel snel geopereerd.. ze kunnen je natuurlijk niet daar laten liggen met een gebroken heup..
zoveel ervaring met orgasmes van vrouwen heb ik nou ook weer niet hehquote:Op dinsdag 29 januari 2019 15:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gedaan, er was flink gekreun maar niet alsof het een orgasme was.
sad bro.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 15:09 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
zoveel ervaring met orgasmes van vrouwen heb ik nou ook weer niet heh
Ik ook niet. Vind het maar raar allemaal.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 15:09 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
zoveel ervaring met orgasmes van vrouwen heb ik nou ook weer niet heh
Mannen eerst toch en daarna ja euh niets.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 15:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik ook niet. Vind het maar raar allemaal.
Meer is er toch niet inderdaad?quote:Op dinsdag 29 januari 2019 15:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mannen eerst toch en daarna ja euh niets.
Arme vrouwenquote:Op dinsdag 29 januari 2019 15:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mannen die niet eerst de vrouw laten klaarkomenquote:Op dinsdag 29 januari 2019 15:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dit. Onzin.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 15:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Orgasmes voor vrouwen, hahaha, fake news!!!
Allemaal fake!!!quote:Op dinsdag 29 januari 2019 15:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Mannen die niet eerst de vrouw laten klaarkomen
quote:Op dinsdag 29 januari 2019 15:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit. Onzin.
G-spot? pffff gekke fantasie allemaal.
Hey Skedquote:
Vrouwen zijn echt de grootste pranksters, ja.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 15:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Allemaal fake!!!
[..]! Hebben ze toch iedereen maar goed gefopt
[..]
Hey Sked
Goed goed!quote:Op dinsdag 29 januari 2019 15:22 schreef Sked het volgende:
Hey Driep en Flips, hoe is 't met jullie?
Uiteraardquote:Op dinsdag 29 januari 2019 15:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vrouwen zijn echt de grootste pranksters, ja.
Goed, daar?quote:Op dinsdag 29 januari 2019 15:22 schreef Sked het volgende:
Hey Driep en Flips, hoe is 't met jullie?
Gelukkig binnenkort op vakantie tochquote:
Of hou je mij nu voor het lapje?quote:
Precies.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 15:24 schreef Driepink het volgende:
[..]
Gelukkig binnenkort op vakantie toch![]()
Al een begin gemaakt aan je lijstje met wat je wilt zien daar?
Jij mag welquote:
Da's nie handig he.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 15:27 schreef Driepink het volgende:
Verbrand mijn mond bijna aan m'n thee
Als het niet mocht deed je het ook wel. Gelukkig maar want beetje tegendraads is sowieso wel leukquote:Op dinsdag 29 januari 2019 15:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gelukkig, want dat vind ik zo nu en dan leuk om te doen
Ehhh????quote:
Ook lekker danquote:Op dinsdag 29 januari 2019 15:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ben pas tegen zessen thuis
Hoe dan?quote:Op dinsdag 29 januari 2019 15:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik zal dit onthoudenquote:Op dinsdag 29 januari 2019 15:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als het niet mocht deed je het ook wel. Gelukkig maar want beetje tegendraads is sowieso wel leukJe mag mij daar altijd voor gebruiken.
Oei, nu wordt het ordinair.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 15:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zal dit onthoudenNog andere dingen waar ik je voor mag gebruiken?
Oh damnquote:Op dinsdag 29 januari 2019 15:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Een beetje man natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 15:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik dacht aan IT of andere handige dingen.
Misschien... wink ;pquote:Op dinsdag 29 januari 2019 15:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zal dit onthoudenNog andere dingen waar ik je voor mag gebruiken?
Oh, ja ik ook. IT was ook het eerste wat bij mij op kwamquote:Op dinsdag 29 januari 2019 15:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
;pquote:
Zie je wel, rare jongen, die Sked.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 15:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh, ja ik ook. IT was ook het eerste wat bij mij op kwam
Jajaja, op deze manier ben ik tenminste een jongenquote:Op dinsdag 29 januari 2019 15:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zie je wel, rare jongen, die Sked.
Ja, helemaal mee eens pffff al die mannen die gelijk aan vleselijke dingen denken,quote:Op dinsdag 29 januari 2019 15:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
;p
[..]
Zie je wel, rare jongen, die Sked.
Tuurlijk, jij wel.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 15:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Op welke manier dan niet?quote:Op dinsdag 29 januari 2019 15:44 schreef Sked het volgende:
[..]
Jajaja, op deze manier ben ik tenminste een jongen
Echt he, geen normale discussies meer mee te voeren zonder dat het uit de hand loopt.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 15:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, helemaal mee eens pffff al die mannen die gelijk aan vleselijke dingen denken,
zo vermoeiend....
Echt hequote:Op dinsdag 29 januari 2019 15:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Op welke manier dan niet?
[..]
Echt he, geen normale discussies meer mee te voeren zonder dat het uit de hand loopt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
En anders is het allemaal jullie schuld.quote:
quote:Op dinsdag 29 januari 2019 15:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Echt he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hmmm zit wat inquote:Op dinsdag 29 januari 2019 15:46 schreef Sked het volgende:
[..]
Nou, op de manier dat ik niet aan iets ordinairs zou denken.![]()
quote:Op dinsdag 29 januari 2019 15:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En anders is het allemaal jullie schuld.
[..]!
Nou vooruit ik vergeeft het jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Hmmm zit wat in
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Op zn haagsquote:
quote:Op dinsdag 29 januari 2019 15:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En anders is het allemaal jullie schuld.
[..]!
Wij hebben jou helemaal verpest?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Hmmm zit wat in![]()
Nee ik ben 2nutz, aangenaam...quote:
tomatoe tomatoquote:Op dinsdag 29 januari 2019 15:57 schreef Driepink het volgende:
[..]
Rotterdammers plakken overal een t achteraan
Wel ja joh, leg de schuld maar bij het feit dat je geen keuze hebtquote:Op dinsdag 29 januari 2019 15:49 schreef Sked het volgende:
[..]
En anders heb ik geen andere keuze. Dingen gebeuren nou eenmaal.
Alweerquote:
Nou niet helemaal, ik probeer mijn waarde te behouden.quote:
hoe dat zoquote:Op dinsdag 29 januari 2019 15:59 schreef Flippiee het volgende:
Ik ben hartstikke duizelig, jongens. Hoe moet ik nou werken.
Ziek melden en naar huis gaan, enige juiste oplossing.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 15:59 schreef Flippiee het volgende:
Ff iets met suiker nemen en soms helpt het ook om juist wat zout in te nemen.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 15:59 schreef Flippiee het volgende:
toevallig niet weer opkomende migraine?quote:Op dinsdag 29 januari 2019 16:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Geen idee, maar het houdt nu al een paar minuten aan
Je behoudt je waarde gewoon in mijn ogen hoorquote:Op dinsdag 29 januari 2019 15:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nou niet helemaal, ik probeer mijn waarde te behouden.
Wel genoeg gegeten?quote:Op dinsdag 29 januari 2019 15:59 schreef Flippiee het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat doe ik toch helemaal niet johquote:Op dinsdag 29 januari 2019 15:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wel ja joh, leg de schuld maar bij het feit dat je geen keuze hebt
jij snapt 'mquote:Op dinsdag 29 januari 2019 15:48 schreef naatje_1 het volgende:
maar als ik broodje rookworst wil heb ik eigenlijk liever hema...
quote:Op dinsdag 29 januari 2019 16:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ziek melden en naar huis gaan, enige juiste oplossing.
Zal eens kijken of dat helptquote:Op dinsdag 29 januari 2019 16:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ff iets met suiker nemen en soms helpt het ook om juist wat zout in te nemen.
Zou niet heel raar zijn om nu weer migraine te krijgen, maar heb de combinatie duizelig en migraine niet. Alleen misselijk en migrainequote:Op dinsdag 29 januari 2019 16:01 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
toevallig niet weer opkomende migraine?
Daaaagquote:
quote:Op dinsdag 29 januari 2019 16:04 schreef Driepink het volgende:
[..]
Je behoudt je waarde gewoon in mijn ogen hoor
[..]
Wel genoeg gegeten?TopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En jaquote:Op dinsdag 29 januari 2019 16:05 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat doe ik toch helemaal niet johSchuld van de natuur.
!!! Dan denk je toch gvd aan wat anders ook dat is natuur!! (dit klinkt bijna als dat is cultuur
)
Bij mij is duizeligheid vaak een voorbode van misselijkheidquote:Op dinsdag 29 januari 2019 16:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]was het maar zo makkelijk
[..]
Zal eens kijken of dat helpt
[..]
Zou niet heel raar zijn om nu weer migraine te krijgen, maar heb de combinatie duizelig en migraine niet. Alleen misselijk en migraine
Ik denk niet zo helder momenteelquote:Op dinsdag 29 januari 2019 16:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]!!! Dan denk je toch gvd aan wat anders ook dat is natuur!! (dit klinkt bijna als dat is cultuur
)
Jezus wat een bericht die ik moest quotenquote:
quote:Op dinsdag 29 januari 2019 16:11 schreef Driepink het volgende:
[..]
Jezus wat een bericht die ik moest quoten![]()
En er is maar 1 andere mogelijkheid: je bent zwanger, gefeliciteerd!
Enige vraag die nu nog rest: Wie is de vader?quote:Op dinsdag 29 januari 2019 16:11 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik ben niet zo vaak duizeligquote:Op dinsdag 29 januari 2019 16:09 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Bij mij is duizeligheid vaak een voorbode van misselijkheidMaar als het al een aantal minuten aanhoudt zal dat wel niet. Tip van nootmans zou ik idd opvolgen
Alleen momenteel?quote:
quote:Op dinsdag 29 januari 2019 16:11 schreef Driepink het volgende:
[..]
God.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 16:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Enige vraag die nu nog rest: Wie is de vader?
Nee hoor, ik was het nietquote:Op dinsdag 29 januari 2019 16:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben niet zo vaak duizelig
[..]
Alleen momenteel?![]()
[..]
[..]
God.
Ow, wel anti climaxquote:Op dinsdag 29 januari 2019 16:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben niet zo vaak duizelig
[..]
Alleen momenteel?![]()
[..]
[..]
God.
Inkoppertje dit dat.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 16:15 schreef Sked het volgende:
[..]
Nee, niet alleen momenteel
Maar dat was al wel duidelijk
Ik doe m'n best. Moet gewon weer lekker uitgerust zijn.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 16:16 schreef Driepink het volgende:
[..]
Inkoppertje dit dat.
Denk je wel een beetje nog aan je gezondheid Skedje?
Knuppel die werklui dan gewoon eens neer!quote:Op dinsdag 29 januari 2019 16:18 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik doe m'n best. Moet gewon weer lekker uitgerust zijn.
knupperquote:Op dinsdag 29 januari 2019 16:19 schreef Driepink het volgende:
[..]
Knupper die werklui dan gewoon eens neer!
Ik gooi ze met steiger en al wel naar beneden. Maar daarmee gaat het niet meteen opgelost zijn denk ik.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 16:19 schreef Driepink het volgende:
[..]
Knupper die werklui dan gewoon eens neer!
Jammerquote:Op dinsdag 29 januari 2019 16:20 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik gooi ze met steiger en al wel naar beneden. Maar daarmee gaat het niet meteen opgelost zijn denk ik.
Zo ben ik (maar niet om op te eten)quote:
ja kneus is hetquote:Op dinsdag 29 januari 2019 16:21 schreef naatje_1 het volgende:
[ Bericht 0% gewijzigd door Flippiee op 29-01-2019 16:21 ]
vertelquote:
Figuurlijk danquote:Op dinsdag 29 januari 2019 16:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zo ben ik (maar niet om op te eten)
quote:Op dinsdag 29 januari 2019 16:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zo ben ik (maar niet om op te eten)
inb4 flips die deze post editquote:Op dinsdag 29 januari 2019 16:25 schreef Driepink het volgende:
Flippiee zet gewoon typfouten in mijn post
quote:
Die welquote:
Oeiii.quote:
Ach meid tochquote:Op dinsdag 29 januari 2019 16:25 schreef Driepink het volgende:
Flippiee zet gewoon typfouten in mijn post
En terechtquote:Op dinsdag 29 januari 2019 16:27 schreef Driepink het volgende:
[..]
En je noemde me kneus![]()
Dat vind ik wel grof
Het is allemaal watquote:Op dinsdag 29 januari 2019 16:27 schreef Driepink het volgende:
[..]
En je noemde me kneus![]()
Dat vind ik wel grof
Komt wel goed.quote:
Het is een begin.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 16:26 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat is al een heel aardig aantal toch joh
Ik neem wel vrij grote stappen ja.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 16:28 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
maar jij neemt wrs van die enorme stappen
Wandelen is sowieso om een heleboel redenen goed, dus volhouden.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 16:29 schreef I. het volgende:
[..]
Komt wel goed.Even dagelijks volhouden nu.
[..]
Het is een begin.
quote:Op dinsdag 29 januari 2019 16:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wandelen is sowieso om een heleboel redenen goed, dus volhouden.
Idd, ook de reden dat ik er nu wel echt mee door wil gaan, op z'n minst tot ik mag sporten. En het is wel fijn als afwisseling.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 16:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wandelen is sowieso om een heleboel redenen goed, dus volhouden.
Helaas niet, veel te ver weg, en kan ook geen autorijden nu. En hier in de buurt is er vrij weinig echt bosgebied. Dus het is voornamelijk door de buitenwijken.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 16:34 schreef naatje_1 het volgende:
Ga je het Wold in als je gaat wandelen?
zoiets?quote:Op dinsdag 29 januari 2019 16:30 schreef I. het volgende:
[..]
Ik neem wel vrij grote stappen ja.Heb het tempo er ook altijd wel flink inzitten.
Hmm, das wel matig jaquote:Op dinsdag 29 januari 2019 16:37 schreef I. het volgende:
[..]
Helaas niet, veel te ver weg, en kan ook geen autorijden nu. En hier in de buurt is er vrij weinig echt bosgebied. Dus het is voornamelijk door de buitenwijken.
nordic walkingquote:Op dinsdag 29 januari 2019 16:38 schreef I. het volgende:
[..]
Precies dat, alleen dan ook met van die stokjes.
DM dat nummer eens naar mij als je wiltquote:Op dinsdag 29 januari 2019 16:40 schreef naatje_1 het volgende:
Best wel typisch om Idris Elba te horen rappen
quote:Op dinsdag 29 januari 2019 16:43 schreef Driepink het volgende:
[..]
DM dat nummer eens naar mij als je wilt
quote:Op dinsdag 29 januari 2019 16:38 schreef naatje_1 het volgende:
Boasty (feat. Idris Elba), a song by Wiley, Stefflon Don, Sean Paul, Idris Elba on Spotify
ft Idris Elba! (!)!
Ik heb net m'n dagelijkse 10k gehaald.quote:
Tegen de tijd dat ik hem kan luisteren is het topic dichtquote:Op dinsdag 29 januari 2019 16:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Maar hij gaat m niet meer terugvinden in het topic
Da's zeker anders.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 16:45 schreef naatje_1 het volgende:
In de bergen gebruik ik wel altijd stokken om te wandelen, maar das anders
Nicequote:Op dinsdag 29 januari 2019 16:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb net m'n dagelijkse 10k gehaald.
Man man man man man manquote:Op dinsdag 29 januari 2019 16:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Maar hij gaat m niet meer terugvinden in het topic
Scheelt zoveel of ik van en naar het station wandel ipv fiets. Daardoor haal ik het nu op dagen dat ik op kantoor zit. Anders kom ik op een hele dag net aan de 7k ofzo.quote:
Nice, dat helpt zeker mee dan idd. Ik zit nu thuis dus heb sowieso al vrij weinig beweging. Dagelijks er even uit om een rondje te doen is dan wel een must. Die 10k is voor nu toch nog wel iets te hoog. Wellicht in de nabije toekomst.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 16:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
Scheelt zoveel of ik van en naar het station wandel ipv fiets. Daardoor haal ik het nu op dagen dat ik op kantoor zit. Anders kom ik op een hele dag net aan de 7k ofzo.
Als ik jouw rondje loop heb ik wel 10kquote:Op dinsdag 29 januari 2019 16:50 schreef I. het volgende:
[..]
Nice, dat helpt zeker mee dan idd. Ik zit nu thuis dus heb sowieso al vrij weinig beweging. Dagelijks er even uit om een rondje te doen is dan wel een must. Die 10k is voor nu toch nog wel iets te hoog. Wellicht in de nabije toekomst.
quote:Op dinsdag 29 januari 2019 16:51 schreef Driepink het volgende:
[..]
Als ik jouw rondje loop heb ik wel 10k
Op m'n thuiswerkdagen kom ik ook op 3k maar ofzoquote:Op dinsdag 29 januari 2019 16:50 schreef I. het volgende:
[..]
Nice, dat helpt zeker mee dan idd. Ik zit nu thuis dus heb sowieso al vrij weinig beweging. Dagelijks er even uit om een rondje te doen is dan wel een must. Die 10k is voor nu toch nog wel iets te hoog. Wellicht in de nabije toekomst.
Dan ben jij redelijk lang of niet? Ik zit met 10k bijna op 8kmquote:
Ik had de energie er afgelopen jaar niet echt voor, helaas. Daardoor wel echt een kutconditie gekregen, en dat merk ik nu wel.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 16:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
Op m'n thuiswerkdagen kom ik ook op 3k maar ofzo
Meestal probeer ik nog een uurtje naar buiten te gaan met de kleine man. Dan kom ik in ieder geval in de buurt. Anders voel ik me aan het eind van de dag ook gewoon vies en lui van het te weinig bewegen
quote:
quote:
Idd, klopt. 2 meter +quote:Op dinsdag 29 januari 2019 16:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dan ben jij redelijk lang of niet? Ik zit met 10k bijna op 8km
Ik maak zo'n 60-75 cm / stap, ligt eraan hoe lenig ijverig ik ben op dat momentquote:Op dinsdag 29 januari 2019 17:00 schreef I. het volgende:
[..]
[..]!
[..]
Idd, klopt. 2 meter +Ik zou met 10k op de 10km zitten. 1k per kilometer gemiddeld.
Boeieehquote:Op dinsdag 29 januari 2019 17:01 schreef naatje_1 het volgende:
oh kut, iets via coolblue besteld zonder fok referral te gebruiken, nouja
quote:Op dinsdag 29 januari 2019 17:02 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik maak zo'n 60-75 cm / stap, ligt eraan hoe lenig ijverig ik ben op dat moment
Nice. Prima dingetje.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 17:03 schreef naatje_1 het volgende:
https://www.coolblue.nl/p(...)ta-rise-s-zwart.html
Morgen in huisHeb ik meteen betere speakers.
Dat dacht ikquote:Op dinsdag 29 januari 2019 17:04 schreef I. het volgende:
[..]
Boeieeh
[..]Dat zijn wel echt mini-stapjes voor mij.
[..]
Nice. Prima dingetje.
Topshow.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 17:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat dacht ikKan ik gewoon wakker worden met Veenstra
Lekker bezigquote:Op dinsdag 29 januari 2019 17:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ben erg gelukkig want er staat straks een bord met macaroni klaar voor mij als ik thuis ben.
Hey naatje. Al enig idee hoe je aan je nieuwe schema gaat werken?quote:
mooi dingquote:Op dinsdag 29 januari 2019 17:03 schreef naatje_1 het volgende:
het zit je niet meequote:Op dinsdag 29 januari 2019 17:17 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Kan iemand even een OK voor me kapen jongens......of dan in elk geval sterke drank komen brengen om de nacht door te komen......
quote:Op dinsdag 29 januari 2019 17:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hey naatje. Al enig idee hoe je aan je nieuwe schema gaat werken?
Van nacht naar dagritme enzo
Dit is een cruciaal onderdeel. Een vast tijdstip waarop ik gewekt ga worden met een fijne ochtendshowquote:Op dinsdag 29 januari 2019 17:03 schreef naatje_1 het volgende:
Goed bezig vriend, goed bezig!quote:Op dinsdag 29 januari 2019 17:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
[..]
Dit is een cruciaal onderdeel. Een vast tijdstip waarop ik gewekt ga worden met een fijne ochtendshow
dat detecteert die aan de hand van omgevingslicht zoals smartphone?quote:Op dinsdag 29 januari 2019 17:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
verhip, mn chromebook is nog niet richting nachtmodus ook...
Hoe ben je onderuit gegaan eigenlijk?quote:Op dinsdag 29 januari 2019 17:19 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Wel een morfinetabletje gekregen......maar wachten duurt lang....
nee, zon op/zon onder tijdenquote:Op dinsdag 29 januari 2019 17:21 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dat detecteert die aan de hand van omgevingslicht zoals smartphone?
Inderdaadquote:Op dinsdag 29 januari 2019 17:20 schreef hemarookworst het volgende:
heerlijk nu nog licht
wat heb ik dat gemist zeg
Kijk nu alweer uit naar 23 juni.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 17:28 schreef hemarookworst het volgende:
we zitten nu qua zonsop- en ondergang op het niveau van eind oktober
ik nietquote:Op dinsdag 29 januari 2019 17:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kijk nu alweer uit naar 23 juni.
Moest afremmen op een druk punt.....quote:Op dinsdag 29 januari 2019 17:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoe ben je onderuit gegaan eigenlijk?
aaiquote:Op dinsdag 29 januari 2019 17:51 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Moest afremmen op een druk punt.....
Nee, ontzettend klote.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 17:52 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nou dat was geen aaien meer.....
gelukkigquote:Op dinsdag 29 januari 2019 17:55 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Maar onkruid vergaat niet hoor
quote:Op dinsdag 29 januari 2019 17:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Welke? Ik heb zo boerenkool stamppot
met rookworst vh bekende warenhuis?quote:Op dinsdag 29 januari 2019 17:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Welke? Ik heb zo boerenkool stamppot
Dat hoeft ook niet.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 17:58 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Zo makkelijk kom je niet van me af
flips is vegaquote:Op dinsdag 29 januari 2019 18:02 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
met rookworst vh bekende warenhuis?
quote:
Neeeequote:Op dinsdag 29 januari 2019 18:02 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
met rookworst vh bekende warenhuis?
Flexitarier om me maar onder label te scharenquote:
Ook lekkerquote:
Heb al een tijdje geen stamppot van mijn vader gehad, daar heb ik nu omeunig veel zin inquote:Op dinsdag 29 januari 2019 18:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]Heb al tijdje geen stamppot gehad, dus kijk er naar uit om het te eten
Aja, helemaal priems.quote:[..]
Flexitarier om me maar onder label te scharen
heb je wel vlees op je stamppot of wat doe je er verder op naast boerenkool?quote:Op dinsdag 29 januari 2019 18:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]Heb al tijdje geen stamppot gehad, dus kijk er naar uit om het te eten
[..]
Neeee
[..]
Flexitarier om me maar onder label te scharen
[..]
Ook lekker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |