En anders is het allemaal jullie schuld.quote:
quote:Op dinsdag 29 januari 2019 15:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Echt he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hmmm zit wat inquote:Op dinsdag 29 januari 2019 15:46 schreef Sked het volgende:
[..]
Nou, op de manier dat ik niet aan iets ordinairs zou denken.![]()
quote:Op dinsdag 29 januari 2019 15:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En anders is het allemaal jullie schuld.
[..]!
Nou vooruit ik vergeeft het jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Hmmm zit wat in
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Op zn haagsquote:
quote:Op dinsdag 29 januari 2019 15:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En anders is het allemaal jullie schuld.
[..]!
Wij hebben jou helemaal verpest?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Hmmm zit wat in![]()
Nee ik ben 2nutz, aangenaam...quote:
tomatoe tomatoquote:Op dinsdag 29 januari 2019 15:57 schreef Driepink het volgende:
[..]
Rotterdammers plakken overal een t achteraan
Wel ja joh, leg de schuld maar bij het feit dat je geen keuze hebtquote:Op dinsdag 29 januari 2019 15:49 schreef Sked het volgende:
[..]
En anders heb ik geen andere keuze. Dingen gebeuren nou eenmaal.
Alweerquote:
Nou niet helemaal, ik probeer mijn waarde te behouden.quote:
hoe dat zoquote:Op dinsdag 29 januari 2019 15:59 schreef Flippiee het volgende:
Ik ben hartstikke duizelig, jongens. Hoe moet ik nou werken.
Ziek melden en naar huis gaan, enige juiste oplossing.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 15:59 schreef Flippiee het volgende:
Ff iets met suiker nemen en soms helpt het ook om juist wat zout in te nemen.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 15:59 schreef Flippiee het volgende:
toevallig niet weer opkomende migraine?quote:Op dinsdag 29 januari 2019 16:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Geen idee, maar het houdt nu al een paar minuten aan
Je behoudt je waarde gewoon in mijn ogen hoorquote:Op dinsdag 29 januari 2019 15:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nou niet helemaal, ik probeer mijn waarde te behouden.
Wel genoeg gegeten?quote:Op dinsdag 29 januari 2019 15:59 schreef Flippiee het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |