Als het niet mocht deed je het ook wel. Gelukkig maar want beetje tegendraads is sowieso wel leukquote:Op dinsdag 29 januari 2019 15:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gelukkig, want dat vind ik zo nu en dan leuk om te doen
Ehhh????quote:
Ook lekker danquote:Op dinsdag 29 januari 2019 15:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ben pas tegen zessen thuis
Hoe dan?quote:Op dinsdag 29 januari 2019 15:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik zal dit onthoudenquote:Op dinsdag 29 januari 2019 15:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als het niet mocht deed je het ook wel. Gelukkig maar want beetje tegendraads is sowieso wel leukJe mag mij daar altijd voor gebruiken.
Oei, nu wordt het ordinair.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 15:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zal dit onthoudenNog andere dingen waar ik je voor mag gebruiken?
Oh damnquote:Op dinsdag 29 januari 2019 15:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Een beetje man natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 15:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik dacht aan IT of andere handige dingen.
Misschien... wink ;pquote:Op dinsdag 29 januari 2019 15:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zal dit onthoudenNog andere dingen waar ik je voor mag gebruiken?
Oh, ja ik ook. IT was ook het eerste wat bij mij op kwamquote:Op dinsdag 29 januari 2019 15:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
;pquote:
Zie je wel, rare jongen, die Sked.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 15:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh, ja ik ook. IT was ook het eerste wat bij mij op kwam
Jajaja, op deze manier ben ik tenminste een jongenquote:Op dinsdag 29 januari 2019 15:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zie je wel, rare jongen, die Sked.
Ja, helemaal mee eens pffff al die mannen die gelijk aan vleselijke dingen denken,quote:Op dinsdag 29 januari 2019 15:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
;p
[..]
Zie je wel, rare jongen, die Sked.
Tuurlijk, jij wel.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 15:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Op welke manier dan niet?quote:Op dinsdag 29 januari 2019 15:44 schreef Sked het volgende:
[..]
Jajaja, op deze manier ben ik tenminste een jongen
Echt he, geen normale discussies meer mee te voeren zonder dat het uit de hand loopt.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 15:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, helemaal mee eens pffff al die mannen die gelijk aan vleselijke dingen denken,
zo vermoeiend....
Echt hequote:Op dinsdag 29 januari 2019 15:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Op welke manier dan niet?
[..]
Echt he, geen normale discussies meer mee te voeren zonder dat het uit de hand loopt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |