met hoeveel mensen deel je die?quote:Op dinsdag 29 januari 2019 14:48 schreef Amarantha het volgende:
Mijn gemeenschappelijk schuur is een teringbende en ik kan amper mijn fiets daar kwijt.
Met 5 andere huizen. Woningbouw zei toen ik hier kwam wonen dat ik het zelf maar moet oplossen met de buren maar dat is niet te doen want er ligt ook allemaal meuk van mensen die hier niet meer wonen. Nu gaan ze binnenkort brieven rondsturen zei die.. Ben benieuwd wat dan het resultaat is. Ik kan mijn fiets nu alleen kwijt in de deuropening.quote:
quote:Op dinsdag 29 januari 2019 14:49 schreef Tjacka het volgende:
[..]
oh zou je het anders graag willen geven
5 andere huizenquote:Op dinsdag 29 januari 2019 14:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Met 5 andere huizen. Woningbouw zei toen ik hier kwam wonen dat ik het zelf maar moet oplossen met de buren maar dat is niet te doen want er ligt ook allemaal meuk van mensen die hier niet meer wonen. Nu gaan ze binnenkort brieven rondsturen zei die.. Ben benieuwd wat dan het resultaat is. Ik kan mijn fiets nu alleen kwijt in de deuropening.
kun je die meuk dan niet weggooien?quote:Op dinsdag 29 januari 2019 14:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Met 5 andere huizen. Woningbouw zei toen ik hier kwam wonen dat ik het zelf maar moet oplossen met de buren maar dat is niet te doen want er ligt ook allemaal meuk van mensen die hier niet meer wonen. Nu gaan ze binnenkort brieven rondsturen zei die.. Ben benieuwd wat dan het resultaat is. Ik kan mijn fiets nu alleen kwijt in de deuropening.
Moet te doen zijn als mensen hun zooi gewoon naar de stort brengen.quote:
Dan moet ik meerdere keren naar de stort rijden.. Geen zin in. Laat de woningbouw dit maar oplossen, het is zooi van hun vorige huurders.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 14:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kun je die meuk dan niet weggooien?
Hier wordt grofvuil gewoon bij de containers gedumpt, pauperwijkenquote:Op dinsdag 29 januari 2019 14:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Moet te doen zijn als mensen hun zooi gewoon naar de stort brengen.
Ja hier ook wel. Gelukkig bij mijn huis niet maar straat verderop zie ik altijd alles buiten de container staan.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 14:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hier wordt grofvuil gewoon bij de containers gedumpt, pauperwijken![]()
dan kun je lang wachten denk ikquote:Op dinsdag 29 januari 2019 14:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dan moet ik meerdere keren naar de stort rijden.. Geen zin in. Laat de woningbouw dit maar oplossen, het is zooi van hun vorige huurders.
Er is net al iemand langs geweest om te kijken en die zei ook dat dit niet kan. Ik geef het even de tijd, ik krijg ook een brief en dan zie ik wel wat erin staat.quote:
en dan die hele schuur leeg ruimtquote:Op dinsdag 29 januari 2019 14:58 schreef Amarantha het volgende:
Zou me niet verbazen hoor als er een wagen van de milieustraat langskomt op een dag.
Het is best wel typisch, want even verder zijn er daadwerkelijk plekken waar je je grofvuil kan dumpen en nog wordt het daar niet neergezetquote:Op dinsdag 29 januari 2019 14:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja hier ook wel. Gelukkig bij mijn huis niet maar straat verderop zie ik altijd alles buiten de container staan.
das kutquote:Op dinsdag 29 januari 2019 15:00 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
En ik mag nog niks eten of drinken vanwege de operatie.....maar m'n kamergenoten wel
Brrrrrquote:Op dinsdag 29 januari 2019 15:00 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
En ik mag nog niks eten of drinken vanwege de operatie.....maar m'n kamergenoten wel
Gedaan, er was flink gekreun maar niet alsof het een orgasme was.quote:
Ik was niet de enige.....het zou serieus nog verschoven kunnen worden naar morgen....quote:Op dinsdag 29 januari 2019 15:04 schreef Driepink het volgende:
[..]
Brrrrr
Je wordt wel snel geopereerd.. ze kunnen je natuurlijk niet daar laten liggen met een gebroken heup..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |