Welke branche? jammer is dat joh. 24 uur is wel lekker, ja. Kan ik me ook voorstellen met 2 kids.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 14:15 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Nouja omscholing zou ik puur doen omdat in de branche waar ik wil werken gewoon bijna geen werk is.
En wil ook maar max 24 uur werken. Maakt het allemaal niet makkelijker.
Administratief/receptioniste/secretaresse..quote:Op dinsdag 29 januari 2019 14:17 schreef 2NutZ het volgende:
Goeie TT, TS en OP.
[..]
Welke branche? jammer is dat joh. 24 uur is wel lekker, ja. Kan ik me ook voorstellen met 2 kids.
al klaar met werken?quote:Op dinsdag 29 januari 2019 14:19 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Administratief/receptioniste/secretaresse..
Dus als je nog wat weet... in Brabant uiteraard. Haha
Ze hebben hier serieus nog een vacature voor administratief medewerker. Maarja is wel Drenthe inderdaadquote:Op dinsdag 29 januari 2019 14:19 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Administratief/receptioniste/secretaresse..
Dus als je nog wat weet... in Brabant uiteraard. Haha
Hmm....quote:Op dinsdag 29 januari 2019 14:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
wil ik ook wel doen hoor, heb van horen zeggen dat ik het vrij goed kan
quote:Op dinsdag 29 januari 2019 14:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
de vriendin van mickytjuh zat gewoon te kreunen alsof ze een orgasme kreeg
ik dacht dat ze een man had, geen vriendin..quote:Op dinsdag 29 januari 2019 14:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je kan toch prima vriendinnen hebben als je getrouwd bentquote:Op dinsdag 29 januari 2019 14:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik dacht dat ze een man had, geen vriendin..
Heyyyquote:Op dinsdag 29 januari 2019 14:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dan is het een vriendin, niet de vriendinquote:Op dinsdag 29 januari 2019 14:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je kan toch prima vriendinnen hebben als je getrouwd bent
Fair enoughquote:Op dinsdag 29 januari 2019 14:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dan is het een vriendin, niet de vriendin
Is het een beetje leuk in Drenthe?quote:Op dinsdag 29 januari 2019 14:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ze hebben hier serieus nog een vacature voor administratief medewerker. Maarja is wel Drenthe inderdaad
Als je dat moet vragen beantwoord je vraag alquote:Op dinsdag 29 januari 2019 14:32 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Is het een beetje leuk in Drenthe?
Vind ik wel. En hou van bosgeur en bos en natuur en dat heb je hier best veel. Maar brabant heeft dat ook zekerquote:Op dinsdag 29 januari 2019 14:32 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Is het een beetje leuk in Drenthe?
Ze weten het zelf nog niet hoorquote:
quote:Een dronken 47-jarige Poolse man is zondagavond rond 21.40 uur in Veen met zijn auto op de kruising van het Bagijnhof en de Groeneweg in een bocht rechtdoor gereden over een varkensrug / bochtsteen. Daarna raakte hij een verkeersbord waardoor de paal brak. Volgens de melder had de bestuurder na de aanrijding een fles bier aan zijn mond gezet.
Wellicht niet voor iedereen, nee.quote:
awhquote:Op dinsdag 29 januari 2019 14:45 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Wachten duurt lang mensen als je pijn hebt.......en ik kan geen aanspraak maken op een massage.....ik wordt met plaatjes en schroeven opnieuw in elkaar gezet.....
Nee woningbouw was hier.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 14:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
oh je was weg
dacht maak je wakker
geef please antwoord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |