2de gesprek.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 13:56 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
O heb je een sollicitatie? Of een 2e gesprek ofzo? Spannend. Succes alvast.
Dat is nooit verkeerd. Zorg is ook redelijk snel te doen, en makkelijk werk in te vinden en lang niet alles betekent dat je bejaarden hun bips moet afvegen hequote:Op dinsdag 29 januari 2019 13:55 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ja ik was er zo nu en dan idd.
Nee nog steeds niet. Misschien maar eens gaan omscholen.![]()
In de zorg zoeken ze mensen genoeg. Maar of dat nou helemaal mijn ding is.
Nice Nice.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 13:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben al 2 dagen bezig met 17 dingen oplossen die alle 17 dezelfde "error" hadden en die zijn net opgelost
Dus ik gun mezelf even wat afleiding voor ik volle bak wat anders doe
[..]
Lekker
[..]
Goeeed daar?
[..]#timing
ga je weer slipjes op marktplaats zetten?quote:Op dinsdag 29 januari 2019 13:58 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Nice Nice.![]()
Ja hier ook alles lekker.
Ik wilde aan mijn kledingkast gaan beginnen. Beetje opruimen en dingen weg doen. Maar ik denk bij elk ding. Maar? Misschien? Je kent het vast wel.
Beetje rustig op werk he en had wel zin om de boel weer op stelten te zettenquote:Op dinsdag 29 januari 2019 13:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nu wel. Welkom makker. Wat brengt jou een bezoek hier?
Ik word ook regelmatig gesommeerd mijn kast op te ruimen en dan sta ik er voor 10 minuten met wat dingen in mijn hand en die leg ik dan terug en dan ga ik weer wat anders doen waarna dit zich een paar maanden later herhaaltquote:Op dinsdag 29 januari 2019 13:58 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Nice Nice.![]()
Ja hier ook alles lekker.
Ik wilde aan mijn kledingkast gaan beginnen. Beetje opruimen en dingen weg doen. Maar ik denk bij elk ding. Maar? Misschien? Je kent het vast wel.
In KLB SC hoeft dat niet meer met die paar debieltjes die daar nog komen met uitzondering van een paar leuke mensen nog.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 13:58 schreef Solotov het volgende:
[..]
Beetje rustig op werk he en had wel zin om de boel weer op stelten te zetten
Nee ik zag het al inderdaad. Treurige troosteloze bedoeningquote:Op dinsdag 29 januari 2019 13:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
In KLB SC hoeft dat niet meer met die paar debieltjes die daar nog komen met uitzondering van een paar leuke mensen nog.
quote:Op dinsdag 29 januari 2019 13:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ga je weer slipjes op marktplaats zetten?
Ja, nogal... vind de mensen hier ook leuker eigenlijk in het algemeenquote:Op dinsdag 29 januari 2019 14:01 schreef Solotov het volgende:
[..]
Nee ik zag het al inderdaad. Treurige troosteloze bedoening
Vieze slijmbalquote:Op dinsdag 29 januari 2019 14:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, nogal... vind de mensen hier ook leuker eigenlijk in het algemeen
O dat klinkt goed. Hopelijk word het wat .quote:Op dinsdag 29 januari 2019 13:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
2de gesprek.
bedrijf heeft al een aantal zzpérs bij ons weggekaapt voor best veel geld.
dus ik verwacht wel dat ze met een leuk aanbod komen.
anders ben ik zo weer weg
Nope, gewoon waarheid.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 14:03 schreef Solotov het volgende:
[..]
Vieze slijmbal
Ik moet het nog maar even zien mijn beste Nootmans
Ik heb massage nodig.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 14:02 schreef DerRabbit het volgende:
Eindelijk thuis![]()
Nu nog verzinnen wat ik ga doen tot vanavond
Nee dat klopt. Maar ik ben er al ooit eens mee bezig geweest. Voor een baan met opleiding. Maar toen was ik het niet geworden omdat ze dachten dat het te zwaar zou zijn met mijn 2 kinderen.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 13:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat is nooit verkeerd. Zorg is ook redelijk snel te doen, en makkelijk werk in te vinden en lang niet alles betekent dat je bejaarden hun bips moet afvegen hethuiszorg niet wat voor jou? beetje hulpbehoevende mensen helpen in huis met dagtaakjes?
Neuh maar als ik ooit aan de grond zou zitten dan zal ik het overwegen.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 13:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ga je weer slipjes op marktplaats zetten?
mwa, eigenlijk hoop ik een beetje dat ze een goed aanbod doen en dat mijn huidige baas dat matcht, want ik weet niet echt of ik voor dat andere bedrijf wil werkenquote:Op dinsdag 29 januari 2019 14:03 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
O dat klinkt goed. Hopelijk word het wat .
Heb wel zin om er wat in te steken jaquote:Op dinsdag 29 januari 2019 14:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nope, gewoon waarheid.
Kijk het maar even aan ja... het ligt er ook aan wat jezelf er in steekt aan energie he
[..]
Ik heb massage nodig.
V&A op fok vind je misschien ook nog wel kopersquote:Op dinsdag 29 januari 2019 14:05 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Neuh maar als ik ooit aan de grond zou zitten dan zal ik het overwegen.
ik ookquote:Op dinsdag 29 januari 2019 14:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nope, gewoon waarheid.
Kijk het maar even aan ja... het ligt er ook aan wat jezelf er in steekt aan energie he
[..]
Ik heb massage nodig.
Ja precies dat.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 13:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik word ook regelmatig gesommeerd mijn kast op te ruimen en dan sta ik er voor 10 minuten met wat dingen in mijn hand en die leg ik dan terug en dan ga ik weer wat anders doen waarna dit zich een paar maanden later herhaalt
Ohzo, ik denk dat het wel meevalt. Maarja altijd lastig weer wat zoeken en als je je wil omscholen en nog niet zeker wat het moet worden helemaal...quote:Op dinsdag 29 januari 2019 14:04 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Nee dat klopt. Maar ik ben er al ooit eens mee bezig geweest. Voor een baan met opleiding. Maar toen was ik het niet geworden omdat ze dachten dat het te zwaar zou zijn met mijn 2 kinderen.
Ik heb laatste de halve kast weggedaan met als gevolg dat ik nu alles weer nieuw koop.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 14:07 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ja precies dat.![]()
En het word alleen maar meer en meer in die kast.
Hmm okay. Beetje dubbel dan.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 14:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mwa, eigenlijk hoop ik een beetje dat ze een goed aanbod doen en dat mijn huidige baas dat matcht, want ik weet niet echt of ik voor dat andere bedrijf wil werken
Heb ik hier ook wel eensquote:Op dinsdag 29 januari 2019 14:06 schreef Solotov het volgende:
[..]
Heb wel zin om er wat in te steken ja
Ik vond Shooter heel tof dus jouw naam ook. En zeker stoer.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 14:06 schreef Solotov het volgende:
Wat vind je van m'n superstoere username Nootmans
Jij mag na mij dan.quote:
Ja ach komt wel goed. Ooit haha..quote:Op dinsdag 29 januari 2019 14:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ohzo, ik denk dat het wel meevalt. Maarja altijd lastig weer wat zoeken en als je je wil omscholen en nog niet zeker wat het moet worden helemaal...
Misschien maar gewoon een rijke vent aan de haak slaan
Jaquote:Op dinsdag 29 januari 2019 14:07 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ja precies dat.![]()
En het word alleen maar meer en meer in die kast.
Ja en zo begint het hele riedeltje weer van voor af aan. Lol.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 14:08 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Ik heb laatste de halve kast weggedaan met als gevolg dat ik nu alles weer nieuw koop.
Faal
Ik kan niet voor hen spreken helaas anders zouden ze mij allebei tegelijk masserenquote:Op dinsdag 29 januari 2019 14:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Kan aiu gewoon jou niet masseren zodat flipsebips mij kan masseren?
Nou, dan wacht ik inderdaad wel op mijn beurt hoorquote:Op dinsdag 29 januari 2019 14:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik kan niet voor hen spreken helaas anders zouden ze mij allebei tegelijk masseren
Ja. Hahaha.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 14:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jahet erge is dat in mijn geval ik die kleding ook eigenlijk niet meer draag maarja altijd als ik in het verleden dingen wegdeed dan wou ik het een week daarna weer aan of zocht ik het
![]()
Ja oh well.... denk dat de druk ook niet zo hoog hoeft te zijn als huismoeder.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 14:10 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ja ach komt wel goed. Ooit haha..
Heb jij nog suggesties?
Ik wil daarna nogquote:Op dinsdag 29 januari 2019 14:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nou, dan wacht ik inderdaad wel op mijn beurt hoor
Geen stiekem elleboogje?quote:Op dinsdag 29 januari 2019 14:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nou, dan wacht ik inderdaad wel op mijn beurt hoor
Ja nou dat dusquote:Op dinsdag 29 januari 2019 14:12 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ja. Hahaha.
Of misschien doe ik het nog wel eens aan of komt het van pas op een speciale gelegenheid. Wat eigenlijk nooit zo is.
Nou inderdaad, huldequote:Op dinsdag 29 januari 2019 14:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee joh, jij was eerst, ik ben een beschaafde jongeman
Nouja omscholing zou ik puur doen omdat in de branche waar ik wil werken gewoon bijna geen werk is.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 14:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja oh well.... denk dat de druk ook niet zo hoog hoeft te zijn als huismoeder.
Lastig. Je zit al gauw met omscholing aan 2 jaar opleiding ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |