Nope idd. Hoop het ook idd, mag wel weer klaar zijn.quote:Op maandag 28 januari 2019 23:30 schreef Sked het volgende:
[..]
Blindheid lijkt me geen lekker alternatief. Laten we hopen dat je dan wel goed nieuws krijgt, om dan weer een maand te moeten wachten...
Ja, nu moet ik alleen nog iets vinden om nu te doen. Heb niet echt de concentratie of motivatie ergens voor.
Welke serie ben je aan het kijken?quote:Op maandag 28 januari 2019 23:41 schreef I. het volgende:
[..]
Nope idd. Hoop het ook idd, mag wel weer klaar zijn.![]()
Ik ben inmiddels verhuisd naar m'n bank. NPO serietje aan. Ik slaap voorlopig ook nog niet.
Ik denk dat ik me zo wel langzaamaan klaar ga maken voor bed. Heb ik hopelijk in ieder geval niet te weinig slaap als ze morgenochtend weer bezig gaan.quote:Op maandag 28 januari 2019 23:41 schreef I. het volgende:
[..]
Nope idd. Hoop het ook idd, mag wel weer klaar zijn.![]()
Ik ben inmiddels verhuisd naar m'n bank. NPO serietje aan. Ik slaap voorlopig ook nog niet.
Sorry, ik was ook inspiratieloos.quote:
Het is ook al laat, dus ik vergeef het je maarquote:Op maandag 28 januari 2019 23:45 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik denk dat ik me zo wel langzaamaan klaar ga maken voor bed. Heb ik hopelijk in ieder geval niet te weinig slaap als ze morgenochtend weer bezig gaan.
[..]
Sorry, ik was ook inspiratieloos.
Morgen weer een mooie TT hopelijk.quote:Op maandag 28 januari 2019 23:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het is ook al laat, dus ik vergeef het je maar![]()
Slaap lekker!
Sked, fix eens een TT.quote:Op maandag 28 januari 2019 23:48 schreef Sked het volgende:
[..]
Morgen weer een mooie TT hopelijk.
Ik ben nog niet weg hoor, of ga jij eindelijk?
Ik lig al een half uur in bed serie te kijkenquote:Op maandag 28 januari 2019 23:48 schreef Sked het volgende:
[..]
Morgen weer een mooie TT hopelijk.
Ik ben nog niet weg hoor, of ga jij eindelijk?
Het was meer een aankondiging dat het eraan zat te komen. Vandaar het langzaamaan.quote:Op maandag 28 januari 2019 23:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik lig al een half uur in bed serie te kijken![]()
Ik dacht dat 'klaar maken voor bed' een verkapte 'ik ga tukken' was
De Buitquote:Op maandag 28 januari 2019 23:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Welke serie ben je aan het kijken?
Zelfde hier wel tbh.quote:Op maandag 28 januari 2019 23:57 schreef Sked het volgende:
[..]
Het was meer een aankondiging dat het eraan zat te komen. Vandaar het langzaamaan.
Ben ook niet heel moe, meer zin gewoon om te slapen.
Ken ik niet. Waar gaat die over?quote:
Geen verkeerd plan.quote:Op maandag 28 januari 2019 23:45 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik denk dat ik me zo wel langzaamaan klaar ga maken voor bed. Heb ik hopelijk in ieder geval niet te weinig slaap als ze morgenochtend weer bezig gaan.
Reality achtige serie. In een dorpje moeten mensen een roof plegen en en daarmee weg zien te komen terwijl ze door een recherchebureau worden opgespoord.quote:Op maandag 28 januari 2019 23:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ken ik niet. Waar gaat die over?
quote:RECHERCHETEAM DE BUIT
In De Buit plegen tien normaal gesproken gezagsgetrouwe burgers de overval van hun leven en maken 80.000 euro buit. De buit wordt eerlijk verdeeld, iedereen krijgt 8.000 euro en moet dit twee weken uit handen van een opsporingsteam houden. Iedere ‘crimineel’ is verantwoordelijk voor zijn eigen deel van de buit.
Niet echt mijn soort serie zo te lezen.quote:
Waarom zou je eruit moeten dan? Gewoon lekker warm in bed liggen is ookquote:Op dinsdag 29 januari 2019 00:00 schreef Sked het volgende:
[..]
Ben bang dat ik er weer uit moet als ik er nu inga enzo. #firstworldproblems
Omdat ik daar na een tijdje gek van word.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 00:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Waarom zou je eruit moeten dan? Gewoon lekker warm in bed liggen is ook![]()
Kan ik me goed voorstellenquote:Op dinsdag 29 januari 2019 00:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Niet echt mijn soort serie zo te lezen.
quote:Op dinsdag 29 januari 2019 00:21 schreef Sked het volgende:
[..]
Omdat ik daar na een tijdje gek van word.
Maar ik ga wel
Slaap lekker!quote:Op dinsdag 29 januari 2019 00:21 schreef Sked het volgende:
[..]
Omdat ik daar na een tijdje gek van word.
Maar ik ga wel
Nederlandse producties qua series vind ik vaak beetje meh.quote:
Wel mee eens hoor, niet vaak goede series. Dit is dan ook meer een sociaal experiment, vind ik wel interessant.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 00:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nederlandse producties qua series vind ik vaak beetje meh.
Heer & Meester vond ik wel een vermakelijke serie
Hollands Hoop heb ik alleen seizoen 1 van gezien, een van de weinige dingen die ik samen met huisgenoten keek in mijn vorige woning.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 00:34 schreef I. het volgende:
[..]
Wel mee eens hoor, niet vaak goede series. Dit is dan ook meer een sociaal experiment, vind ik wel interessant.
Hollands Hoop vond ik zelf wel een sterke serie.
S02 staat op Dailymotionquote:Op dinsdag 29 januari 2019 00:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hollands Hoop heb ik alleen seizoen 1 van gezien, een van de weinige dingen die ik samen met huisgenoten keek in mijn vorige woning.
posts per dag van haags is wel hoger denk ikquote:Op dinsdag 29 januari 2019 00:45 schreef I. het volgende:
Whehe, haags moet uitkijken, tong80 is weer terug.
Tegen haags zijn botje kan zelfs Tong niet opquote:Op dinsdag 29 januari 2019 00:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
posts per dag van haags is wel hoger denk ik
Komt nog welquote:Op dinsdag 29 januari 2019 00:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
posts per dag van haags is wel hoger denk ik
Haags heeft ongeveer 50k meer post, dus nog wel wat marge.quote:
Klopt kloptquote:Op dinsdag 29 januari 2019 01:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Haags heeft ongeveer 50k meer post, dus nog wel wat marge.
Hoezo? Zit je hoofd helemaal dicht?quote:Op dinsdag 29 januari 2019 05:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
jaaaaaa, dankzij de neusspray enzo
grieperigquote:Op dinsdag 29 januari 2019 05:59 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Hoezo? Zit je hoofd helemaal dicht?
Ik heb prima geslapen.
OK DAN IS HET GOED HE!!quote:Op dinsdag 29 januari 2019 06:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
DUH, JE DENKT TOCH NIET DAT IK DIE WEGGEEF???!!!
duh. Ziek zijn is voor homo'squote:Op dinsdag 29 januari 2019 06:28 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
O dat is minder. Maar jij bent een bikkel hè.
Je zegt net dat je grieperig bentquote:Op dinsdag 29 januari 2019 06:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
duh. Ziek zijn is voor homo's
Maar ik ga gewoon werkebquote:Op dinsdag 29 januari 2019 06:33 schreef Driepink het volgende:
[..]
Je zegt net dat je grieperig bent
Respect.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 06:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Maar ik ga gewoon werkeb
Ja. Maar het is niet leuk als jij dat vraagt.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 06:47 schreef Driepink het volgende:
[..]
Jij weer om 07:55 de bus naar de bouw?
Nou ja zeg, ben ik er dan alleen maar voor de lusten?quote:Op dinsdag 29 januari 2019 06:48 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ja. Maar het is niet leuk als jij dat vraagt.![]()
Dit hoort hij haags zijn script.
Ga je aankleden jij.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 06:49 schreef Driepink het volgende:
[..]
Nou ja zeg, ben ik er dan alleen maar voor de lusten?
quote:Op dinsdag 29 januari 2019 06:48 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ja. Maar het is niet leuk als jij dat vraagt.![]()
Dit hoort hij haags zijn script.
Zag zijn bericht niet, bedankt om hem even onder mijn aandacht te brengenquote:Op dinsdag 29 januari 2019 07:09 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Waarom zeg je tegen haags geen "dank u" ?
Hij verdiend die aandacht.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 07:10 schreef Driepink het volgende:
[..]
Zag zijn bericht niet, bedankt om hem even onder mijn aandacht te brengen
veel fokken dusquote:Op dinsdag 29 januari 2019 07:28 schreef Driepink het volgende:
[..]
Zal wel weer hetzelfde worden als gisteren gok ik
ja vastquote:Op dinsdag 29 januari 2019 07:45 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Maak me anders heel ongerust hoor.....![]()
Echt he.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 08:10 schreef Driepink het volgende:
Zoek ff een kamer op jullie 2 (cd en haags)
jelly?quote:Op dinsdag 29 januari 2019 08:10 schreef Driepink het volgende:
Was fijn hoor.....maar nu moet ik echt gaan werken......quote:Op dinsdag 29 januari 2019 08:10 schreef Driepink het volgende:
Ik eigenlijk ook maar geen zinquote:Op dinsdag 29 januari 2019 08:24 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Was fijn hoor.....maar nu moet ik echt gaan werken......![]()
![]()
Ook, beetje grieperig zelfs.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jawel, jawel, beetje moe. En druk op het werk. Daar?
oei, sterkte!quote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:47 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Intussen ging ik hard onderuit vanmorgen en nu ligt ik in het ziekenhuis met een gebroken heup......het schijnt wel goed operabel te zijn...
Oef sterkte chickquote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:47 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Intussen ging ik hard onderuit vanmorgen en nu ligt ik in het ziekenhuis met een gebroken heup......het schijnt wel goed operabel te zijn...
Dat is wel erg vervelend. Sterktequote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:47 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Grieperig? Oeiquote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ook, beetje grieperig zelfs.
Aii, dat is wel echt vervelend.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:47 schreef Cinderelladreamer het volgende:
tuurlijk, komt wel goed hoorquote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Grieperig? Oei
Zorg je wel goed voor jezelf.
[..]
Aii, dat is wel echt vervelend.Sterkte
Pff wat naar, sterkte!quote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:47 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Ieieieieieieiequote:
Topperquote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
tuurlijk, komt wel goed hoor
nou oke danquote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zie je kiid ik zei het, rond 12.00 drukte.
Beetje maarquote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zie je kiid ik zei het, rond 12.00 drukte.
wat staat er vandaag op het menu?quote:
Oei pijnlijkquote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:47 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Het beste op het menu is arepa's met pulled beefquote:Op dinsdag 29 januari 2019 12:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat staat er vandaag op het menu?
zoeken ze bij jullie nog mensen?quote:Op dinsdag 29 januari 2019 12:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het beste op het menu is arepa's met pulled beef![]()
Wow!quote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:47 schreef Cinderelladreamer het volgende:
deze had ik gemist.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:47 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Meneer voert 1x in zijn werkleven iets uit en meteen grote mondquote:Op dinsdag 29 januari 2019 12:21 schreef Driepink het volgende:
de rest van de mensen: GA EENS WERKEN
Wees maar jaloers op mijquote:Op dinsdag 29 januari 2019 12:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Meneer voert 1x in zijn werkleven iets uit en meteen grote mond
beterschap!quote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:47 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Nicequote:Op dinsdag 29 januari 2019 12:53 schreef Driepink het volgende:
[..]
Goed goed!
Zit al de hele dag aan de thee, maar ik krijg er serieus honger van
Jawel, maar dit effect heeft thee gewoon op mij vreemd genoegquote:Op dinsdag 29 januari 2019 12:54 schreef I. het volgende:
[..]
Nice
Da's niet heel handig.Nog geen lunch gehad?
Geen thee meer drinken dan.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 12:55 schreef Driepink het volgende:
[..]
Jawel, maar dit effect heeft thee gewoon op mij vreemd genoeg
Pizza bestellenquote:Op dinsdag 29 januari 2019 12:55 schreef Driepink het volgende:
[..]
Het is of thee, of water![]()
Heb nog wel 2 crackers, maar ik moet nog tot 17:00.. #kutleven
Niks mis met water toch.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 12:55 schreef Driepink het volgende:
[..]
Dit wilde ik gisteren doen. Niet gedaan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:47 schreef Cinderelladreamer het volgende:
quote:Op dinsdag 29 januari 2019 12:58 schreef Driepink het volgende:
[..]
Dit wilde ik gisteren doen. Niet gedaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
Cd heeft wel kamer gevondenquote:Op dinsdag 29 januari 2019 08:10 schreef Driepink het volgende:
ik heb niks meer tot 18:30 ofzo..quote:Op dinsdag 29 januari 2019 12:55 schreef Driepink het volgende:
[..]
Oei!quote:Op dinsdag 29 januari 2019 13:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb niks meer tot 18:30 ofzo..
nee, heb net de lunch opquote:
Niemand heeft dat hierquote:Op dinsdag 29 januari 2019 13:10 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Ga de snoeppot vj collega leegeten
Die komt vanavond langs met zijn spuitquote:Op dinsdag 29 januari 2019 13:11 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nu wachten op dokter Haags
En danquote:Op dinsdag 29 januari 2019 13:11 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nu wachten op dokter Haags
quote:Op dinsdag 29 januari 2019 13:11 schreef Driepink het volgende:
[..]
Rotterdam
Maar ik heb nog 2 crackers he
Moet jij naar het ziekenhuis?quote:Op dinsdag 29 januari 2019 13:13 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]geen auto en moet ziekenhuis (geen visite bij cd)
twee crackers
Hey!quote:Op dinsdag 29 januari 2019 13:43 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Djeezz doe niet zo eng. Ik dacht net aan je.
en je typt nu met 1 hand?quote:Op dinsdag 29 januari 2019 13:43 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Djeezz doe niet zo eng. Ik dacht net aan je.
Ja goed, druk op werk. Veel telefoonquote:
quote:
haagsiequote:
flipssquote:
hoe was de pulled beef?quote:
Aiuquote:
Ja, lekkerquote:
Welkom terug!quote:Op dinsdag 29 januari 2019 13:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jouw allerbeste vriend is weer terug.
Dat verklaart je afwezigheid.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 13:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja goed, druk op werk. Veel telefoonhuuuuuuuuuuuuuuuu
Hoe is het met jou? was je niet weer begonnen met werk vorige week?
[..]![]()
Hij heeft 't over mij, eiquote:Op dinsdag 29 januari 2019 13:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, lekkerkon je weer even wat tijd vinden tussen de overlegjes door?
[..]
Welkom terug!
Observeer, leer en laat het op je afkomenquote:
Noelquote:Op dinsdag 29 januari 2019 13:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
Welkom terug!
Ja en af en toe kwam ik even kijken wel hoor als ik tijd had maar heb jou weer weinig gezienquote:Op dinsdag 29 januari 2019 13:49 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Dat verklaart je afwezigheid.
Hier alles rustig aan.
Nee joh. Zou mooi geweest zijn..Maar ik heb niet eens een baan.
sow, meteen scheldenquote:
ja, best aardig.quote:
:s ? wie ben jij?quote:
Ah eindelijkquote:
sorry sorryquote:Op dinsdag 29 januari 2019 13:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
sow, meteen schelden
[..]
ja, best aardig.
straks eens horen wat ze op een andere plaats voor mij bieden
en met u?
Dag.quote:
Is gewoon toeval hoor.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 13:51 schreef naatje_1 het volgende:
Nouja zeg, nootmans komt voor flipsebips en ze is er meteen
Zou wel heel goed voelen als dat niet zo was natuurlijk maar meer kan ik er niet van makenquote:
Ik ben al 2 dagen bezig met 17 dingen oplossen die alle 17 dezelfde "error" hadden en die zijn net opgelostquote:Op dinsdag 29 januari 2019 13:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
Welkom terug!
Lekkerquote:
Goeeed daar?quote:Op dinsdag 29 januari 2019 13:49 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Hey Flipps. Hoe is het met jou dan?
quote:Op dinsdag 29 januari 2019 13:51 schreef naatje_1 het volgende:
Nouja zeg, nootmans komt voor flipsebips en ze is er meteen
He flipsebips, gaat opperbest dus?quote:Op dinsdag 29 januari 2019 13:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben al 2 dagen bezig met 17 dingen oplossen die alle 17 dezelfde "error" hadden en die zijn net opgelost
Dus ik gun mezelf even wat afleiding voor ik volle bak wat anders doe
[..]
Lekker
[..]
Goeeed daar?
[..]#timing
Ja ik was er zo nu en dan idd.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 13:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja en af en toe kwam ik even kijken wel hoor als ik tijd had maar heb jou weer weinig gezien
Rustig is altijd lekker
Niet? oh verkeerd gelezen dan denk ik. Dacht dat je weer wat had...
O heb je een sollicitatie? Of een 2e gesprek ofzo? Spannend. Succes alvast.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 13:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
sow, meteen schelden
[..]
ja, best aardig.
straks eens horen wat ze op een andere plaats voor mij bieden
en met u?
Ohhhh dat is echt een goed gevoel als je dat hebt, ja.... en dan jezelf inderdaad even een fokmomentje gunnenquote:Op dinsdag 29 januari 2019 13:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben al 2 dagen bezig met 17 dingen oplossen die alle 17 dezelfde "error" hadden en die zijn net opgelost
[..]
Lekker
[..]
Goeeed daar?
[..]#timing
Nu wel. Welkom makker. Wat brengt jou een bezoek hier?quote:
2de gesprek.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 13:56 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
O heb je een sollicitatie? Of een 2e gesprek ofzo? Spannend. Succes alvast.
Dat is nooit verkeerd. Zorg is ook redelijk snel te doen, en makkelijk werk in te vinden en lang niet alles betekent dat je bejaarden hun bips moet afvegen hequote:Op dinsdag 29 januari 2019 13:55 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ja ik was er zo nu en dan idd.
Nee nog steeds niet. Misschien maar eens gaan omscholen.![]()
In de zorg zoeken ze mensen genoeg. Maar of dat nou helemaal mijn ding is.
Nice Nice.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 13:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Lekker
[..]
Goeeed daar?
[..]#timing
ga je weer slipjes op marktplaats zetten?quote:Op dinsdag 29 januari 2019 13:58 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Nice Nice.![]()
Ja hier ook alles lekker.
Ik wilde aan mijn kledingkast gaan beginnen. Beetje opruimen en dingen weg doen. Maar ik denk bij elk ding. Maar? Misschien? Je kent het vast wel.
Beetje rustig op werk he en had wel zin om de boel weer op stelten te zettenquote:Op dinsdag 29 januari 2019 13:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nu wel. Welkom makker. Wat brengt jou een bezoek hier?
Ik word ook regelmatig gesommeerd mijn kast op te ruimen en dan sta ik er voor 10 minuten met wat dingen in mijn hand en die leg ik dan terug en dan ga ik weer wat anders doen waarna dit zich een paar maanden later herhaaltquote:Op dinsdag 29 januari 2019 13:58 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Nice Nice.![]()
Ja hier ook alles lekker.
Ik wilde aan mijn kledingkast gaan beginnen. Beetje opruimen en dingen weg doen. Maar ik denk bij elk ding. Maar? Misschien? Je kent het vast wel.
In KLB SC hoeft dat niet meer met die paar debieltjes die daar nog komen met uitzondering van een paar leuke mensen nog.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 13:58 schreef Solotov het volgende:
[..]
Beetje rustig op werk he en had wel zin om de boel weer op stelten te zetten
Nee ik zag het al inderdaad. Treurige troosteloze bedoeningquote:Op dinsdag 29 januari 2019 13:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
In KLB SC hoeft dat niet meer met die paar debieltjes die daar nog komen met uitzondering van een paar leuke mensen nog.
quote:Op dinsdag 29 januari 2019 13:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ga je weer slipjes op marktplaats zetten?
Ja, nogal... vind de mensen hier ook leuker eigenlijk in het algemeenquote:Op dinsdag 29 januari 2019 14:01 schreef Solotov het volgende:
[..]
Nee ik zag het al inderdaad. Treurige troosteloze bedoening
Vieze slijmbalquote:Op dinsdag 29 januari 2019 14:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, nogal... vind de mensen hier ook leuker eigenlijk in het algemeen
O dat klinkt goed. Hopelijk word het wat .quote:Op dinsdag 29 januari 2019 13:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
2de gesprek.
bedrijf heeft al een aantal zzpérs bij ons weggekaapt voor best veel geld.
dus ik verwacht wel dat ze met een leuk aanbod komen.
anders ben ik zo weer weg
Nope, gewoon waarheid.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 14:03 schreef Solotov het volgende:
[..]
Vieze slijmbal
Ik moet het nog maar even zien mijn beste Nootmans
Ik heb massage nodig.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 14:02 schreef DerRabbit het volgende:
Eindelijk thuis![]()
Nu nog verzinnen wat ik ga doen tot vanavond
Nee dat klopt. Maar ik ben er al ooit eens mee bezig geweest. Voor een baan met opleiding. Maar toen was ik het niet geworden omdat ze dachten dat het te zwaar zou zijn met mijn 2 kinderen.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 13:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat is nooit verkeerd. Zorg is ook redelijk snel te doen, en makkelijk werk in te vinden en lang niet alles betekent dat je bejaarden hun bips moet afvegen hethuiszorg niet wat voor jou? beetje hulpbehoevende mensen helpen in huis met dagtaakjes?
Neuh maar als ik ooit aan de grond zou zitten dan zal ik het overwegen.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 13:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ga je weer slipjes op marktplaats zetten?
mwa, eigenlijk hoop ik een beetje dat ze een goed aanbod doen en dat mijn huidige baas dat matcht, want ik weet niet echt of ik voor dat andere bedrijf wil werkenquote:Op dinsdag 29 januari 2019 14:03 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
O dat klinkt goed. Hopelijk word het wat .
Heb wel zin om er wat in te steken jaquote:Op dinsdag 29 januari 2019 14:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nope, gewoon waarheid.
Kijk het maar even aan ja... het ligt er ook aan wat jezelf er in steekt aan energie he
[..]
Ik heb massage nodig.
V&A op fok vind je misschien ook nog wel kopersquote:Op dinsdag 29 januari 2019 14:05 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Neuh maar als ik ooit aan de grond zou zitten dan zal ik het overwegen.
ik ookquote:Op dinsdag 29 januari 2019 14:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nope, gewoon waarheid.
Kijk het maar even aan ja... het ligt er ook aan wat jezelf er in steekt aan energie he
[..]
Ik heb massage nodig.
Ja precies dat.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 13:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik word ook regelmatig gesommeerd mijn kast op te ruimen en dan sta ik er voor 10 minuten met wat dingen in mijn hand en die leg ik dan terug en dan ga ik weer wat anders doen waarna dit zich een paar maanden later herhaalt
Ohzo, ik denk dat het wel meevalt. Maarja altijd lastig weer wat zoeken en als je je wil omscholen en nog niet zeker wat het moet worden helemaal...quote:Op dinsdag 29 januari 2019 14:04 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Nee dat klopt. Maar ik ben er al ooit eens mee bezig geweest. Voor een baan met opleiding. Maar toen was ik het niet geworden omdat ze dachten dat het te zwaar zou zijn met mijn 2 kinderen.
Ik heb laatste de halve kast weggedaan met als gevolg dat ik nu alles weer nieuw koop.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 14:07 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ja precies dat.![]()
En het word alleen maar meer en meer in die kast.
Hmm okay. Beetje dubbel dan.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 14:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mwa, eigenlijk hoop ik een beetje dat ze een goed aanbod doen en dat mijn huidige baas dat matcht, want ik weet niet echt of ik voor dat andere bedrijf wil werken
Heb ik hier ook wel eensquote:Op dinsdag 29 januari 2019 14:06 schreef Solotov het volgende:
[..]
Heb wel zin om er wat in te steken ja
Ik vond Shooter heel tof dus jouw naam ook. En zeker stoer.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 14:06 schreef Solotov het volgende:
Wat vind je van m'n superstoere username Nootmans
Jij mag na mij dan.quote:
Ja ach komt wel goed. Ooit haha..quote:Op dinsdag 29 januari 2019 14:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ohzo, ik denk dat het wel meevalt. Maarja altijd lastig weer wat zoeken en als je je wil omscholen en nog niet zeker wat het moet worden helemaal...
Misschien maar gewoon een rijke vent aan de haak slaan
Jaquote:Op dinsdag 29 januari 2019 14:07 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ja precies dat.![]()
En het word alleen maar meer en meer in die kast.
Ja en zo begint het hele riedeltje weer van voor af aan. Lol.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 14:08 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Ik heb laatste de halve kast weggedaan met als gevolg dat ik nu alles weer nieuw koop.
Faal
Ik kan niet voor hen spreken helaas anders zouden ze mij allebei tegelijk masserenquote:Op dinsdag 29 januari 2019 14:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Kan aiu gewoon jou niet masseren zodat flipsebips mij kan masseren?
Nou, dan wacht ik inderdaad wel op mijn beurt hoorquote:Op dinsdag 29 januari 2019 14:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik kan niet voor hen spreken helaas anders zouden ze mij allebei tegelijk masseren
Ja. Hahaha.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 14:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jahet erge is dat in mijn geval ik die kleding ook eigenlijk niet meer draag maarja altijd als ik in het verleden dingen wegdeed dan wou ik het een week daarna weer aan of zocht ik het
![]()
Ja oh well.... denk dat de druk ook niet zo hoog hoeft te zijn als huismoeder.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 14:10 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ja ach komt wel goed. Ooit haha..
Heb jij nog suggesties?
Ik wil daarna nogquote:Op dinsdag 29 januari 2019 14:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nou, dan wacht ik inderdaad wel op mijn beurt hoor
Geen stiekem elleboogje?quote:Op dinsdag 29 januari 2019 14:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nou, dan wacht ik inderdaad wel op mijn beurt hoor
Ja nou dat dusquote:Op dinsdag 29 januari 2019 14:12 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ja. Hahaha.
Of misschien doe ik het nog wel eens aan of komt het van pas op een speciale gelegenheid. Wat eigenlijk nooit zo is.
Nou inderdaad, huldequote:Op dinsdag 29 januari 2019 14:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee joh, jij was eerst, ik ben een beschaafde jongeman
Nouja omscholing zou ik puur doen omdat in de branche waar ik wil werken gewoon bijna geen werk is.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 14:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja oh well.... denk dat de druk ook niet zo hoog hoeft te zijn als huismoeder.
Lastig. Je zit al gauw met omscholing aan 2 jaar opleiding ofzo
prima hoor, gisteren verjaardag van vriend, gingen we naar de melkweg, was ik weer kapot laat thuisquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |