Wees maar jaloers op mijquote:Op dinsdag 29 januari 2019 12:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Meneer voert 1x in zijn werkleven iets uit en meteen grote mond
beterschap!quote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:47 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Intussen ging ik hard onderuit vanmorgen en nu ligt ik in het ziekenhuis met een gebroken heup......het schijnt wel goed operabel te zijn...
Nicequote:Op dinsdag 29 januari 2019 12:53 schreef Driepink het volgende:
[..]
Goed goed!
Zit al de hele dag aan de thee, maar ik krijg er serieus honger van
Jawel, maar dit effect heeft thee gewoon op mij vreemd genoegquote:Op dinsdag 29 januari 2019 12:54 schreef I. het volgende:
[..]
Nice
Da's niet heel handig.Nog geen lunch gehad?
Geen thee meer drinken dan.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 12:55 schreef Driepink het volgende:
[..]
Jawel, maar dit effect heeft thee gewoon op mij vreemd genoeg
Pizza bestellenquote:Op dinsdag 29 januari 2019 12:55 schreef Driepink het volgende:
[..]
Het is of thee, of water![]()
Heb nog wel 2 crackers, maar ik moet nog tot 17:00.. #kutleven
Niks mis met water toch.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 12:55 schreef Driepink het volgende:
[..]
Dit wilde ik gisteren doen. Niet gedaan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:47 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Intussen ging ik hard onderuit vanmorgen en nu ligt ik in het ziekenhuis met een gebroken heup......het schijnt wel goed operabel te zijn...
quote:Op dinsdag 29 januari 2019 12:58 schreef Driepink het volgende:
[..]
Dit wilde ik gisteren doen. Niet gedaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
Cd heeft wel kamer gevondenquote:Op dinsdag 29 januari 2019 08:10 schreef Driepink het volgende:
Zoek ff een kamer op jullie 2 (cd en haags)
ik heb niks meer tot 18:30 ofzo..quote:Op dinsdag 29 januari 2019 12:55 schreef Driepink het volgende:
[..]
Oei!quote:Op dinsdag 29 januari 2019 13:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb niks meer tot 18:30 ofzo..
nee, heb net de lunch opquote:
Niemand heeft dat hierquote:Op dinsdag 29 januari 2019 13:10 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Ga de snoeppot vj collega leegeten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |