oei, sterkte!quote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:47 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Intussen ging ik hard onderuit vanmorgen en nu ligt ik in het ziekenhuis met een gebroken heup......het schijnt wel goed operabel te zijn...
Oef sterkte chickquote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:47 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Intussen ging ik hard onderuit vanmorgen en nu ligt ik in het ziekenhuis met een gebroken heup......het schijnt wel goed operabel te zijn...
Dat is wel erg vervelend. Sterktequote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:47 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Grieperig? Oeiquote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ook, beetje grieperig zelfs.
Aii, dat is wel echt vervelend.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:47 schreef Cinderelladreamer het volgende:
tuurlijk, komt wel goed hoorquote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Grieperig? Oei
Zorg je wel goed voor jezelf.
[..]
Aii, dat is wel echt vervelend.Sterkte
Pff wat naar, sterkte!quote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:47 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Ieieieieieieiequote:
Topperquote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
tuurlijk, komt wel goed hoor
nou oke danquote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zie je kiid ik zei het, rond 12.00 drukte.
Beetje maarquote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zie je kiid ik zei het, rond 12.00 drukte.
wat staat er vandaag op het menu?quote:
Oei pijnlijkquote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:47 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Het beste op het menu is arepa's met pulled beefquote:Op dinsdag 29 januari 2019 12:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat staat er vandaag op het menu?
zoeken ze bij jullie nog mensen?quote:Op dinsdag 29 januari 2019 12:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het beste op het menu is arepa's met pulled beef![]()
Wow!quote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:47 schreef Cinderelladreamer het volgende:
deze had ik gemist.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:47 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Meneer voert 1x in zijn werkleven iets uit en meteen grote mondquote:Op dinsdag 29 januari 2019 12:21 schreef Driepink het volgende:
de rest van de mensen: GA EENS WERKEN
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |