Nope idd. Hoop het ook idd, mag wel weer klaar zijn.quote:Op maandag 28 januari 2019 23:30 schreef Sked het volgende:
[..]
Blindheid lijkt me geen lekker alternatief. Laten we hopen dat je dan wel goed nieuws krijgt, om dan weer een maand te moeten wachten...
Ja, nu moet ik alleen nog iets vinden om nu te doen. Heb niet echt de concentratie of motivatie ergens voor.
Welke serie ben je aan het kijken?quote:Op maandag 28 januari 2019 23:41 schreef I. het volgende:
[..]
Nope idd. Hoop het ook idd, mag wel weer klaar zijn.![]()
Ik ben inmiddels verhuisd naar m'n bank. NPO serietje aan. Ik slaap voorlopig ook nog niet.
Ik denk dat ik me zo wel langzaamaan klaar ga maken voor bed. Heb ik hopelijk in ieder geval niet te weinig slaap als ze morgenochtend weer bezig gaan.quote:Op maandag 28 januari 2019 23:41 schreef I. het volgende:
[..]
Nope idd. Hoop het ook idd, mag wel weer klaar zijn.![]()
Ik ben inmiddels verhuisd naar m'n bank. NPO serietje aan. Ik slaap voorlopig ook nog niet.
Sorry, ik was ook inspiratieloos.quote:
Het is ook al laat, dus ik vergeef het je maarquote:Op maandag 28 januari 2019 23:45 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik denk dat ik me zo wel langzaamaan klaar ga maken voor bed. Heb ik hopelijk in ieder geval niet te weinig slaap als ze morgenochtend weer bezig gaan.
[..]
Sorry, ik was ook inspiratieloos.
Morgen weer een mooie TT hopelijk.quote:Op maandag 28 januari 2019 23:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het is ook al laat, dus ik vergeef het je maar![]()
Slaap lekker!
Sked, fix eens een TT.quote:Op maandag 28 januari 2019 23:48 schreef Sked het volgende:
[..]
Morgen weer een mooie TT hopelijk.
Ik ben nog niet weg hoor, of ga jij eindelijk?
Ik lig al een half uur in bed serie te kijkenquote:Op maandag 28 januari 2019 23:48 schreef Sked het volgende:
[..]
Morgen weer een mooie TT hopelijk.
Ik ben nog niet weg hoor, of ga jij eindelijk?
Het was meer een aankondiging dat het eraan zat te komen. Vandaar het langzaamaan.quote:Op maandag 28 januari 2019 23:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik lig al een half uur in bed serie te kijken![]()
Ik dacht dat 'klaar maken voor bed' een verkapte 'ik ga tukken' was
De Buitquote:Op maandag 28 januari 2019 23:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Welke serie ben je aan het kijken?
Zelfde hier wel tbh.quote:Op maandag 28 januari 2019 23:57 schreef Sked het volgende:
[..]
Het was meer een aankondiging dat het eraan zat te komen. Vandaar het langzaamaan.
Ben ook niet heel moe, meer zin gewoon om te slapen.
Ken ik niet. Waar gaat die over?quote:
Geen verkeerd plan.quote:Op maandag 28 januari 2019 23:45 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik denk dat ik me zo wel langzaamaan klaar ga maken voor bed. Heb ik hopelijk in ieder geval niet te weinig slaap als ze morgenochtend weer bezig gaan.
Reality achtige serie. In een dorpje moeten mensen een roof plegen en en daarmee weg zien te komen terwijl ze door een recherchebureau worden opgespoord.quote:Op maandag 28 januari 2019 23:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ken ik niet. Waar gaat die over?
quote:RECHERCHETEAM DE BUIT
In De Buit plegen tien normaal gesproken gezagsgetrouwe burgers de overval van hun leven en maken 80.000 euro buit. De buit wordt eerlijk verdeeld, iedereen krijgt 8.000 euro en moet dit twee weken uit handen van een opsporingsteam houden. Iedere ‘crimineel’ is verantwoordelijk voor zijn eigen deel van de buit.
Niet echt mijn soort serie zo te lezen.quote:
Waarom zou je eruit moeten dan? Gewoon lekker warm in bed liggen is ookquote:Op dinsdag 29 januari 2019 00:00 schreef Sked het volgende:
[..]
Ben bang dat ik er weer uit moet als ik er nu inga enzo. #firstworldproblems
Omdat ik daar na een tijdje gek van word.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 00:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Waarom zou je eruit moeten dan? Gewoon lekker warm in bed liggen is ook![]()
Kan ik me goed voorstellenquote:Op dinsdag 29 januari 2019 00:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Niet echt mijn soort serie zo te lezen.
quote:Op dinsdag 29 januari 2019 00:21 schreef Sked het volgende:
[..]
Omdat ik daar na een tijdje gek van word.
Maar ik ga wel
Slaap lekker!quote:Op dinsdag 29 januari 2019 00:21 schreef Sked het volgende:
[..]
Omdat ik daar na een tijdje gek van word.
Maar ik ga wel
Nederlandse producties qua series vind ik vaak beetje meh.quote:
Wel mee eens hoor, niet vaak goede series. Dit is dan ook meer een sociaal experiment, vind ik wel interessant.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 00:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nederlandse producties qua series vind ik vaak beetje meh.
Heer & Meester vond ik wel een vermakelijke serie
Hollands Hoop heb ik alleen seizoen 1 van gezien, een van de weinige dingen die ik samen met huisgenoten keek in mijn vorige woning.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 00:34 schreef I. het volgende:
[..]
Wel mee eens hoor, niet vaak goede series. Dit is dan ook meer een sociaal experiment, vind ik wel interessant.
Hollands Hoop vond ik zelf wel een sterke serie.
S02 staat op Dailymotionquote:Op dinsdag 29 januari 2019 00:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hollands Hoop heb ik alleen seizoen 1 van gezien, een van de weinige dingen die ik samen met huisgenoten keek in mijn vorige woning.
posts per dag van haags is wel hoger denk ikquote:Op dinsdag 29 januari 2019 00:45 schreef I. het volgende:
Whehe, haags moet uitkijken, tong80 is weer terug.
Tegen haags zijn botje kan zelfs Tong niet opquote:Op dinsdag 29 januari 2019 00:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
posts per dag van haags is wel hoger denk ik
Komt nog welquote:Op dinsdag 29 januari 2019 00:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
posts per dag van haags is wel hoger denk ik
Haags heeft ongeveer 50k meer post, dus nog wel wat marge.quote:
Klopt kloptquote:Op dinsdag 29 januari 2019 01:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Haags heeft ongeveer 50k meer post, dus nog wel wat marge.
Hoezo? Zit je hoofd helemaal dicht?quote:Op dinsdag 29 januari 2019 05:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
jaaaaaa, dankzij de neusspray enzo
grieperigquote:Op dinsdag 29 januari 2019 05:59 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Hoezo? Zit je hoofd helemaal dicht?
Ik heb prima geslapen.
OK DAN IS HET GOED HE!!quote:Op dinsdag 29 januari 2019 06:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
DUH, JE DENKT TOCH NIET DAT IK DIE WEGGEEF???!!!
duh. Ziek zijn is voor homo'squote:Op dinsdag 29 januari 2019 06:28 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
O dat is minder. Maar jij bent een bikkel hè.
Je zegt net dat je grieperig bentquote:Op dinsdag 29 januari 2019 06:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
duh. Ziek zijn is voor homo's
Maar ik ga gewoon werkebquote:Op dinsdag 29 januari 2019 06:33 schreef Driepink het volgende:
[..]
Je zegt net dat je grieperig bent
Respect.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 06:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Maar ik ga gewoon werkeb
Ja. Maar het is niet leuk als jij dat vraagt.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 06:47 schreef Driepink het volgende:
[..]
Jij weer om 07:55 de bus naar de bouw?
Nou ja zeg, ben ik er dan alleen maar voor de lusten?quote:Op dinsdag 29 januari 2019 06:48 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ja. Maar het is niet leuk als jij dat vraagt.![]()
Dit hoort hij haags zijn script.
Ga je aankleden jij.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 06:49 schreef Driepink het volgende:
[..]
Nou ja zeg, ben ik er dan alleen maar voor de lusten?
quote:Op dinsdag 29 januari 2019 06:48 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ja. Maar het is niet leuk als jij dat vraagt.![]()
Dit hoort hij haags zijn script.
Zag zijn bericht niet, bedankt om hem even onder mijn aandacht te brengenquote:Op dinsdag 29 januari 2019 07:09 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Waarom zeg je tegen haags geen "dank u" ?
Hij verdiend die aandacht.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 07:10 schreef Driepink het volgende:
[..]
Zag zijn bericht niet, bedankt om hem even onder mijn aandacht te brengen
veel fokken dusquote:Op dinsdag 29 januari 2019 07:28 schreef Driepink het volgende:
[..]
Zal wel weer hetzelfde worden als gisteren gok ik
ja vastquote:Op dinsdag 29 januari 2019 07:45 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Maak me anders heel ongerust hoor.....![]()
Echt he.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 08:10 schreef Driepink het volgende:
Zoek ff een kamer op jullie 2 (cd en haags)
jelly?quote:Op dinsdag 29 januari 2019 08:10 schreef Driepink het volgende:
Was fijn hoor.....maar nu moet ik echt gaan werken......quote:Op dinsdag 29 januari 2019 08:10 schreef Driepink het volgende:
Ik eigenlijk ook maar geen zinquote:Op dinsdag 29 januari 2019 08:24 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Was fijn hoor.....maar nu moet ik echt gaan werken......![]()
![]()
Ook, beetje grieperig zelfs.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jawel, jawel, beetje moe. En druk op het werk. Daar?
oei, sterkte!quote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:47 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Intussen ging ik hard onderuit vanmorgen en nu ligt ik in het ziekenhuis met een gebroken heup......het schijnt wel goed operabel te zijn...
Oef sterkte chickquote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:47 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Intussen ging ik hard onderuit vanmorgen en nu ligt ik in het ziekenhuis met een gebroken heup......het schijnt wel goed operabel te zijn...
Dat is wel erg vervelend. Sterktequote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:47 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Grieperig? Oeiquote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ook, beetje grieperig zelfs.
Aii, dat is wel echt vervelend.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:47 schreef Cinderelladreamer het volgende:
tuurlijk, komt wel goed hoorquote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Grieperig? Oei
Zorg je wel goed voor jezelf.
[..]
Aii, dat is wel echt vervelend.Sterkte
Pff wat naar, sterkte!quote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:47 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Ieieieieieieiequote:
Topperquote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
tuurlijk, komt wel goed hoor
nou oke danquote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zie je kiid ik zei het, rond 12.00 drukte.
Beetje maarquote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zie je kiid ik zei het, rond 12.00 drukte.
wat staat er vandaag op het menu?quote:
Oei pijnlijkquote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:47 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Het beste op het menu is arepa's met pulled beefquote:Op dinsdag 29 januari 2019 12:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat staat er vandaag op het menu?
zoeken ze bij jullie nog mensen?quote:Op dinsdag 29 januari 2019 12:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het beste op het menu is arepa's met pulled beef![]()
Wow!quote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:47 schreef Cinderelladreamer het volgende:
deze had ik gemist.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:47 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Meneer voert 1x in zijn werkleven iets uit en meteen grote mondquote:Op dinsdag 29 januari 2019 12:21 schreef Driepink het volgende:
de rest van de mensen: GA EENS WERKEN
Wees maar jaloers op mijquote:Op dinsdag 29 januari 2019 12:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Meneer voert 1x in zijn werkleven iets uit en meteen grote mond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |