quote:RECHERCHETEAM DE BUIT
In De Buit plegen tien normaal gesproken gezagsgetrouwe burgers de overval van hun leven en maken 80.000 euro buit. De buit wordt eerlijk verdeeld, iedereen krijgt 8.000 euro en moet dit twee weken uit handen van een opsporingsteam houden. Iedere ‘crimineel’ is verantwoordelijk voor zijn eigen deel van de buit.
Niet echt mijn soort serie zo te lezen.quote:
Waarom zou je eruit moeten dan? Gewoon lekker warm in bed liggen is ookquote:Op dinsdag 29 januari 2019 00:00 schreef Sked het volgende:
[..]
Ben bang dat ik er weer uit moet als ik er nu inga enzo. #firstworldproblems
Omdat ik daar na een tijdje gek van word.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 00:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Waarom zou je eruit moeten dan? Gewoon lekker warm in bed liggen is ook![]()
Kan ik me goed voorstellenquote:Op dinsdag 29 januari 2019 00:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Niet echt mijn soort serie zo te lezen.
quote:Op dinsdag 29 januari 2019 00:21 schreef Sked het volgende:
[..]
Omdat ik daar na een tijdje gek van word.
Maar ik ga wel
Slaap lekker!quote:Op dinsdag 29 januari 2019 00:21 schreef Sked het volgende:
[..]
Omdat ik daar na een tijdje gek van word.
Maar ik ga wel
Nederlandse producties qua series vind ik vaak beetje meh.quote:
Wel mee eens hoor, niet vaak goede series. Dit is dan ook meer een sociaal experiment, vind ik wel interessant.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 00:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nederlandse producties qua series vind ik vaak beetje meh.
Heer & Meester vond ik wel een vermakelijke serie
Hollands Hoop heb ik alleen seizoen 1 van gezien, een van de weinige dingen die ik samen met huisgenoten keek in mijn vorige woning.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 00:34 schreef I. het volgende:
[..]
Wel mee eens hoor, niet vaak goede series. Dit is dan ook meer een sociaal experiment, vind ik wel interessant.
Hollands Hoop vond ik zelf wel een sterke serie.
S02 staat op Dailymotionquote:Op dinsdag 29 januari 2019 00:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hollands Hoop heb ik alleen seizoen 1 van gezien, een van de weinige dingen die ik samen met huisgenoten keek in mijn vorige woning.
posts per dag van haags is wel hoger denk ikquote:Op dinsdag 29 januari 2019 00:45 schreef I. het volgende:
Whehe, haags moet uitkijken, tong80 is weer terug.
Tegen haags zijn botje kan zelfs Tong niet opquote:Op dinsdag 29 januari 2019 00:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
posts per dag van haags is wel hoger denk ik
Komt nog welquote:Op dinsdag 29 januari 2019 00:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
posts per dag van haags is wel hoger denk ik
Haags heeft ongeveer 50k meer post, dus nog wel wat marge.quote:
Klopt kloptquote:Op dinsdag 29 januari 2019 01:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Haags heeft ongeveer 50k meer post, dus nog wel wat marge.
Hoezo? Zit je hoofd helemaal dicht?quote:Op dinsdag 29 januari 2019 05:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
jaaaaaa, dankzij de neusspray enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |