Nope idd. Hoop het ook idd, mag wel weer klaar zijn.quote:Op maandag 28 januari 2019 23:30 schreef Sked het volgende:
[..]
Blindheid lijkt me geen lekker alternatief. Laten we hopen dat je dan wel goed nieuws krijgt, om dan weer een maand te moeten wachten...
Ja, nu moet ik alleen nog iets vinden om nu te doen. Heb niet echt de concentratie of motivatie ergens voor.
Welke serie ben je aan het kijken?quote:Op maandag 28 januari 2019 23:41 schreef I. het volgende:
[..]
Nope idd. Hoop het ook idd, mag wel weer klaar zijn.![]()
Ik ben inmiddels verhuisd naar m'n bank. NPO serietje aan. Ik slaap voorlopig ook nog niet.
Ik denk dat ik me zo wel langzaamaan klaar ga maken voor bed. Heb ik hopelijk in ieder geval niet te weinig slaap als ze morgenochtend weer bezig gaan.quote:Op maandag 28 januari 2019 23:41 schreef I. het volgende:
[..]
Nope idd. Hoop het ook idd, mag wel weer klaar zijn.![]()
Ik ben inmiddels verhuisd naar m'n bank. NPO serietje aan. Ik slaap voorlopig ook nog niet.
Sorry, ik was ook inspiratieloos.quote:
Het is ook al laat, dus ik vergeef het je maarquote:Op maandag 28 januari 2019 23:45 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik denk dat ik me zo wel langzaamaan klaar ga maken voor bed. Heb ik hopelijk in ieder geval niet te weinig slaap als ze morgenochtend weer bezig gaan.
[..]
Sorry, ik was ook inspiratieloos.
Morgen weer een mooie TT hopelijk.quote:Op maandag 28 januari 2019 23:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het is ook al laat, dus ik vergeef het je maar![]()
Slaap lekker!
Sked, fix eens een TT.quote:Op maandag 28 januari 2019 23:48 schreef Sked het volgende:
[..]
Morgen weer een mooie TT hopelijk.
Ik ben nog niet weg hoor, of ga jij eindelijk?
Ik lig al een half uur in bed serie te kijkenquote:Op maandag 28 januari 2019 23:48 schreef Sked het volgende:
[..]
Morgen weer een mooie TT hopelijk.
Ik ben nog niet weg hoor, of ga jij eindelijk?
Het was meer een aankondiging dat het eraan zat te komen. Vandaar het langzaamaan.quote:Op maandag 28 januari 2019 23:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik lig al een half uur in bed serie te kijken![]()
Ik dacht dat 'klaar maken voor bed' een verkapte 'ik ga tukken' was
De Buitquote:Op maandag 28 januari 2019 23:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Welke serie ben je aan het kijken?
Zelfde hier wel tbh.quote:Op maandag 28 januari 2019 23:57 schreef Sked het volgende:
[..]
Het was meer een aankondiging dat het eraan zat te komen. Vandaar het langzaamaan.
Ben ook niet heel moe, meer zin gewoon om te slapen.
Ken ik niet. Waar gaat die over?quote:
Geen verkeerd plan.quote:Op maandag 28 januari 2019 23:45 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik denk dat ik me zo wel langzaamaan klaar ga maken voor bed. Heb ik hopelijk in ieder geval niet te weinig slaap als ze morgenochtend weer bezig gaan.
Reality achtige serie. In een dorpje moeten mensen een roof plegen en en daarmee weg zien te komen terwijl ze door een recherchebureau worden opgespoord.quote:Op maandag 28 januari 2019 23:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ken ik niet. Waar gaat die over?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |