Wandelen is sowieso om een heleboel redenen goed, dus volhouden.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 16:29 schreef I. het volgende:
[..]
Komt wel goed.Even dagelijks volhouden nu.
[..]
Het is een begin.

quote:Op dinsdag 29 januari 2019 16:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wandelen is sowieso om een heleboel redenen goed, dus volhouden.

Idd, ook de reden dat ik er nu wel echt mee door wil gaan, op z'n minst tot ik mag sporten. En het is wel fijn als afwisseling.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 16:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wandelen is sowieso om een heleboel redenen goed, dus volhouden.

Helaas niet, veel te ver weg, en kan ook geen autorijden nu. En hier in de buurt is er vrij weinig echt bosgebied. Dus het is voornamelijk door de buitenwijken.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 16:34 schreef naatje_1 het volgende:
Ga je het Wold in als je gaat wandelen?

zoiets?quote:Op dinsdag 29 januari 2019 16:30 schreef I. het volgende:
[..]
Ik neem wel vrij grote stappen ja.Heb het tempo er ook altijd wel flink inzitten.

Hmm, das wel matig jaquote:Op dinsdag 29 januari 2019 16:37 schreef I. het volgende:
[..]
Helaas niet, veel te ver weg, en kan ook geen autorijden nu. En hier in de buurt is er vrij weinig echt bosgebied. Dus het is voornamelijk door de buitenwijken.

nordic walkingquote:Op dinsdag 29 januari 2019 16:38 schreef I. het volgende:
[..]
Precies dat, alleen dan ook met van die stokjes.

DM dat nummer eens naar mij als je wiltquote:Op dinsdag 29 januari 2019 16:40 schreef naatje_1 het volgende:
Best wel typisch om Idris Elba te horen rappen

quote:Op dinsdag 29 januari 2019 16:43 schreef Driepink het volgende:
[..]
DM dat nummer eens naar mij als je wilt
quote:Op dinsdag 29 januari 2019 16:38 schreef naatje_1 het volgende:
Boasty (feat. Idris Elba), a song by Wiley, Stefflon Don, Sean Paul, Idris Elba on Spotify
ft Idris Elba! (!)!

Ik heb net m'n dagelijkse 10k gehaald.quote:

Tegen de tijd dat ik hem kan luisteren is het topic dichtquote:Op dinsdag 29 januari 2019 16:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Maar hij gaat m niet meer terugvinden in het topic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |