Staan soms toch van die apparaten in het park of in het bos?quote:Op dinsdag 29 januari 2019 22:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
zijn toch geen sportscholen in de natuur
Ik bedoel toch sportschool & activiteit buiten in de natuur.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 22:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
zijn toch geen sportscholen in de natuur
Dat ook idd.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 22:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Staan soms toch van die apparaten in het park of in het bos?
true, in Rembrandtpark zie ik ze vaak bezig, maarquote:Op dinsdag 29 januari 2019 22:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Staan soms toch van die apparaten in het park of in het bos?
geldt dan nog véél meer dan in een sportschoolquote:Op dinsdag 29 januari 2019 22:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Af en toe een uurtje buiten lopen is ook wel prima.
Van zo'n sportschool zou ik eerder gedeprimeerd raken door al die fitgirls en fitboys.
Oh naar zo'n grote sauna?quote:
Ja ik zou dat ook nooit doen in zo'n park.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 22:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
true, in Rembrandtpark zie ik ze vaak bezig, maar
[..]
geldt dan nog véél meer dan in een sportschool
ja manquote:Op dinsdag 29 januari 2019 22:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh naar zo'n grote sauna?
Ik vond het vroeger in het zwembad altijd wel chill om even in zo'n hokje te zitten.
nee juist nietquote:Op dinsdag 29 januari 2019 22:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar lopen toch alleen maar bejaarden?
Zeker met hun vriend (lol)quote:Op dinsdag 29 januari 2019 22:43 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee juist niet
ook veel jonge kutjes
quote:Op dinsdag 29 januari 2019 22:45 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Zo......ben er weer......met een ruggenprik behandeld dus al het getimmer en geboor meegekregen.....kan ook weer van m'n bucketlist....
waar woon jequote:Op dinsdag 29 januari 2019 22:45 schreef I. het volgende:
[..]
Zit bij een basic-fit, deze is echt behoorlijk netjes. Maar zal wel per stad verschillen.
Ja gelukkig wel en is me ook wel meegevallen.....nu wel echt kapotmoe.....quote:Op dinsdag 29 januari 2019 22:46 schreef I. het volgende:
[..]Fijn dat je er weer bent. Alles goed gegaan?
Heeft hij dat niet al eerder gedaan?quote:Op dinsdag 29 januari 2019 22:45 schreef I. het volgende:
Jongens, Tong is doorgeslagen. Hij post nu zelfs z'n adres op FOK!.
In mijn stad ben ik twee keer binnengestapt bij Basic-fit om even rond te kijken.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 22:45 schreef I. het volgende:
[..]
Zit bij een basic-fit, deze is echt behoorlijk netjes. Maar zal wel per stad verschillen.
matigquote:Op dinsdag 29 januari 2019 22:46 schreef moemoe het volgende:
Ik ken wel een sportschool met saunafaciliteiten in Amsterdam.
https://zuiveramsterdam.nl/spa/wellness/saunas
''Onze ruim opgezette spa van 13.000 m2 beschikt over 8 sauna’s met een grote verscheidenheid aan temperaturen en thema's.''
https://zuiveramsterdam.nl/sport/tarieven
Als je lid wordt heb je dagelijks 1 uur toegang tot alle spa faciliteiten.
Wel heel erg prijzig btw.
ik vind dat ook wel chill jaquote:Op dinsdag 29 januari 2019 22:47 schreef moemoe het volgende:
[..]
In mijn stad ben ik twee keer binnengestapt bij Basic-fit om even rond te kijken.
Niet mijn ehm ding, ik heb wel een beetje luxe nodig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |