ken je wel mensenquote:Op dinsdag 29 januari 2019 22:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
nee, ik fiets van hier naar de VU en/of het centrum en weer terug en dat vind ik genoeg sport
Ga je RIPPED worden?quote:Op dinsdag 29 januari 2019 22:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ken je wel mensen
zoek een sportschool maar wil geen mocro
ken geen mensen hier in de buurt echt, de meeste mensen die sportschool doen doen dat bij de VUquote:Op dinsdag 29 januari 2019 22:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ken je wel mensen
zoek een sportschool maar wil geen mocro
mwaquote:
sportcity is nicequote:Op dinsdag 29 januari 2019 22:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ken geen mensen hier in de buurt echt, de meeste mensen die sportschool doen doen dat bij de VU
Ik vind een wandelingetje tegenwoordig wel fijn daarvoorquote:Op dinsdag 29 januari 2019 22:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]
mwa
kijk ik word al iets slanker nu ik gewoon fysiek werk doe toch
ik word er meestal ook iets fitter van ben nu laatste tijd beetje in depri mood als ik eerlijk ben
of is het te vroeg voor deze talk
hoe bedoel jequote:Op dinsdag 29 januari 2019 22:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind een wandelingetje tegenwoordig wel fijn daarvoor
Af en toe een uurtje buiten lopen is ook wel prima.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 22:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hoe bedoel je
woon nu ook op mijzelf dus is ook makkelijker om dan aan eten te denken toch
erger mij daar niet zo aanquote:Op dinsdag 29 januari 2019 22:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Af en toe een uurtje buiten lopen is ook wel prima.
Van zo'n sportschool zou ik eerder gedeprimeerd raken door al die fitgirls en fitboys.
en gewoon die uva ding dat is echt 3 minuten fietsen ofzo lolquote:Op dinsdag 29 januari 2019 22:27 schreef naatje_1 het volgende:
Fitness4Me bij Bos & Lommer een optie? Als ik daar langs fiets vind ik dat er altijd wel kek uitzien
En als Polletje tof tegen je gaat doen?quote:Op dinsdag 29 januari 2019 22:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]
erger mij daar niet zo aan
maar ik word depri van mocros die dan tegen je gaan praten en tof doen lol
ookquote:Op dinsdag 29 januari 2019 22:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En als Polletje tof tegen je gaat doen?
Maar mensen lullen toch niet zoveel tegen je aan in de sportschool? Die zijn toch alleen met hun eigen training bezig?quote:
hoor over mocros andere verhalenquote:Op dinsdag 29 januari 2019 22:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar mensen lullen toch niet zoveel tegen je aan in de sportschool? Die zijn toch alleen met hun eigen training bezig?
Misschien zo'n instructeur die uitleg wil geven als je het apparaat verkeerd gebruikt (lol).
oh laat maar bijna 50 eu in de maandquote:Op dinsdag 29 januari 2019 22:28 schreef Tjacka het volgende:
[..]
en gewoon die uva ding dat is echt 3 minuten fietsen ofzo lol
Zal best.quote:
sauna is echt kapot chill ook tochquote:Op dinsdag 29 januari 2019 22:31 schreef naatje_1 het volgende:
Maar, kan je niet gewoon dingen zelf aanschaffen? Hoef je niet naar de sportschool
why not bothquote:Op dinsdag 29 januari 2019 22:32 schreef naatje_1 het volgende:
ik zou zelf sws nooit sportschool doen, geef mij maar activiteit buiten in de natuur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |