quote:Op dinsdag 29 januari 2019 18:55 schreef I. het volgende:
Kreeg wel meteen de vraag; "Je gaat toch niet verhuizen hè?" Heb maar "Voorlopig niet." gezegd.
Werrekeh vor je cheld sal jequote:
Ga jij maar werken aan je Nederlandse taalbeheersing dan.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 19:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]arm mens
[..]
Werrekeh vor je cheld sal je
:squote:Op dinsdag 29 januari 2019 19:01 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ga jij maar werken aan je Nederlandse taalbeheersing dan.
Kloptquote:Op dinsdag 29 januari 2019 19:02 schreef naatje_1 het volgende:
dat konijn gaat er zeker voor zorgen dat ik weer geen nachtrust heb vannacht
Welk konijn? Ik snap 'm niet.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 19:02 schreef naatje_1 het volgende:
dat konijn gaat er zeker voor zorgen dat ik weer geen nachtrust heb vannacht
Doe je wel op de goede manier verwarmen? Kuiltje in het midden maken enzoquote:Op dinsdag 29 januari 2019 19:08 schreef naatje_1 het volgende:
hmm, rode kool wordt niet zo gelijkmatig warm in de magnetron als ik had gehoopt en verwacht als ik het met spinazie uit de magnetron vergelijk
Heb je daar moeite mee jaquote:Op dinsdag 29 januari 2019 18:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn kat keek toe, dus ik kon niet.
denk het niet dan, maar komt direct uit de vriezer, lijkt me niet gemakkelijk een kuiltje makenquote:Op dinsdag 29 januari 2019 19:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
Doe je wel op de goede manier verwarmen? Kuiltje in het midden maken enzo
Ze staat alleen aan de deur als ze hulp nodig heeft, dus /care.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 19:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
inb4 gebroken hart, ontroostbaar etc.
Halverwege even roeren hè.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 19:08 schreef naatje_1 het volgende:
hmm, rode kool wordt niet zo gelijkmatig warm in de magnetron als ik had gehoopt en verwacht als ik het met spinazie uit de magnetron vergelijk
Hmm hmm, ja.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 19:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Gedaan, had ik misschien meer keren moeten doen
dat gaat lastig dan inderdaad.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 19:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
denk het niet dan, maar komt direct uit de vriezer, lijkt me niet gemakkelijk een kuiltje maken
Ik had koekjes gebakken als dank.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 19:13 schreef I. het volgende:
[..]
Ze staat alleen aan de deur als ze hulp nodig heeft, dus /care.
Ik heb het nog nooit geprobeerd om OPs op te zoeken, dus geen idee.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 18:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hmmm nog best een klus icm meetlijstjes of iets anders denk ik
Ik heb mezelf ernstig vaak in een OP gezien.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 19:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit geprobeerd om OPs op te zoeken, dus geen idee.
Had mijn vriendin ook dat ze het niet wilde omdat de kat op de kamer was. Vraag me echt af wat dan het probleem is. Die beesten laten zich door de hele buurt naaien en het liefst op de eettafel waar iedereen het kan zien. Dan ga jij je druk maken om wat je onder de dekens uitspookt in het bijzijn van je trouwe viervoeterquote:
Zelfgemaakte koekjesquote:Op dinsdag 29 januari 2019 19:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik had koekjes gebakken als dank.
Of brownie, maar dan misschien wel zelf opgegeten
Omdat zo'n dom beest bovenop je aars springt terwijl je bezig bent. Dat is gewoon irritant.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 19:18 schreef Kiid het volgende:
[..]
Had mijn vriendin ook dat ze het niet wilde omdat de kat op de kamer was. Vraag me echt af wat dan het probleem is. Die beesten laten zich door de hele buurt naaien en het liefst op de eettafel waar iedereen het kan zien. Dan ga jij je druk maken om wat je onder de dekens uitspookt in het bijzijn van je trouwe viervoeter
Boh.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 19:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik had koekjes gebakken als dank.
Of brownie, maar dan misschien wel zelf opgegeten
Dat heb ik echt nog nooit meegemaaktquote:Op dinsdag 29 januari 2019 19:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
Omdat zo'n dom beest bovenop je aars springt terwijl je bezig bent. Dat is gewoon irritant.
True story.
dan heb je mazzel gehad.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 19:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat heb ik echt nog nooit meegemaakt
Kijkt ie je aan met zijn kwijlende bek terwijl jij aan het fappen bent. Lekker man.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 19:22 schreef I. het volgende:
Daarom gewoon honden. Die ploffen neer in de woonkamer en je kan zelf lekker je gang gaan zonder er last van te hebben.
Vindt zo'n hond totaal niet interessant man, die ligt dan al lang te pitten.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 19:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kijkt ie je aan met zijn kwijlende bek terwijl jij aan het fappen bent. Lekker man.
Hier spreekt iemand met ervaringquote:Op dinsdag 29 januari 2019 19:26 schreef I. het volgende:
[..]
Vindt zo'n hond totaal niet interessant man, die ligt dan al lang te pitten.
quote:Op dinsdag 29 januari 2019 19:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hier spreekt iemand met ervaring
Topshowquote:Op dinsdag 29 januari 2019 19:29 schreef naatje_1 het volgende:
Bezorgtijd (verwacht)
Morgen 30 januari
12.15 - 14.45 uur
wat een kudtijdquote:Op dinsdag 29 januari 2019 19:29 schreef naatje_1 het volgende:
Bezorgtijd (verwacht)
Morgen 30 januari
12.15 - 14.45 uur
quote:Op dinsdag 29 januari 2019 19:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Inderdaad, dan word ik net wakker...
Ik zal het onthouden als we ooit naar een Feyenoord wedstrijd gaanquote:
In Friesland, hmm neequote:
quote:Op dinsdag 29 januari 2019 19:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Inderdaad, dan word ik net wakker...
| Forum Opties | |