Thierrygod.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 21:25 schreef naatje_1 het volgende:
ONZ / Oproep tot kamervraag over Huts gedaan
Terechte kamervraag dit.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 21:25 schreef naatje_1 het volgende:
ONZ / Oproep tot kamervraag over Huts gedaan
inderdaadquote:Op dinsdag 29 januari 2019 21:31 schreef I. het volgende:
Of nouja, terechte oproep. Die kamervraag moet nog komen.
Beter kom je halverwege het jaar naar therapy sessions. DAT is altijd bazen DNB.quote:
nja, we gingen hierheen omdat het gewoon slechts 5 eu was ofzo, terwijl als je naar de Claire of Nix zou gaan je als snel even 10 eu dokt om uit te gaan. Was na een verjaardagsdiner van de knakker die zelf meeste into DnB is en al z'n vrienden aansteekt om richting de liquicity events te gaan.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 21:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
Beter kom je halverwege het jaar naar therapy sessions. DAT is altijd bazen DNB.
Prspct XL wil ik nog een keer heen. Die hebben ook elke keer een gruwelijke lineup.
Beetje jammer dat het altijd in de lelijke grafstad is.
Prspct is idd dik.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 21:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
Beter kom je halverwege het jaar naar therapy sessions. DAT is altijd bazen DNB.
Prspct XL wil ik nog een keer heen. Die hebben ook elke keer een gruwelijke lineup.
Beetje jammer dat het altijd in de lelijke grafstad is.
Moet je van houden. Ik begon liquid dnb bij mijn tweede editie pas echt leuk vinden.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 21:36 schreef dud0r het volgende:
Liquicity is ook van die slappe drum And bass
ik vond de liquicity events waar ik vooralsnog bij ben geweest prima dik hoor, maargoed, x helptquote:Op dinsdag 29 januari 2019 21:36 schreef dud0r het volgende:
Liquicity is ook van die slappe drum And bass
Drugs moeten gebruiken om een feestje door te komenquote:Op dinsdag 29 januari 2019 21:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik vond de liquicity events waar ik vooralsnog bij ben geweest prima dik hoor, maargoed, x helpt
Er is een verschil tussen moeten en willenquote:Op dinsdag 29 januari 2019 21:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
Drugs moeten gebruiken om een feestje door te komen![]()
![]()
![]()
Twee of drie bier en voor de rest liters water op een avond![]()
![]()
Wat is normaal dansen?quote:Op dinsdag 29 januari 2019 21:47 schreef dud0r het volgende:
Ik drink al niet meer dan een paar biertjes op een feestje omdat ik nog normaal wil kunnen dansen.
dat ik niet over m'n eigen benen struikel.quote:
Ah, daar heb ik geen last vanquote:Op dinsdag 29 januari 2019 21:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
dat ik niet over m'n eigen benen struikel.
komt waarschijnlijk omdat ik daadwerkelijk kan dansenquote:Op dinsdag 29 januari 2019 21:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ah, daar heb ik geen last vanMisschien juist wel meer als ik geen alcohol op heb
Dat neem ik graag aanquote:Op dinsdag 29 januari 2019 21:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
komt waarschijnlijk omdat ik daadwerkelijk kan dansen
quote:Op dinsdag 29 januari 2019 22:02 schreef I. het volgende:
[..]
Heb ik ook eens gedaan. Toen werd ik er uitgezet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |