Ik kende hem hiervoor ook niet, dus dit was het eerste wat ik van hem zag.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 20:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ken die knakker niet maar dit klinkt echt heel vermoeiend.
Komt wel overeen met wat ik heb gezien ja. Zonde.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 20:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als het een hele show woordgrappen en woordspelingen waren geweest had ik het nog wel leuk gevonden, maar nu kwamen er ook telkens kutliedjes tussendoor en van die grapjes die al niet heel leuk waren waar hij dan veel te lang mee doorging.
Zou niet nog een keer een show van hem bekijken
Goedemondtquote:Op dinsdag 29 januari 2019 20:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kende hem hiervoor ook niet, dus dit was het eerste wat ik van hem zag.
Het was geen Ronald Goedemondt zeg maar.
Wat is je top-5 Nederlandse komieken?quote:Op dinsdag 29 januari 2019 20:19 schreef I. het volgende:
[..]
Komt wel overeen met wat ik heb gezien ja. Zonde.
Gelukkig zijn er nog genoeg Nederlanders die wèl grappig zijn.
Die kerel is altijd uitverkocht, maar ik ben afgelopen zomer nog naar een try-out van hem geweest wat al een volledige show was. Echt genot, maar goed moet ik nog een keer zien want dat is een overdosis goede grappen dus ben je altijd de helft vergeten daarnaquote:Op dinsdag 29 januari 2019 20:19 schreef I. het volgende:
[..]
Goedemondt
Wacht alweer een poosje op zijn nieuwe show.
Najib Amhali vond ik leuk toen ik 10 was ofzo, maar nu echt niet meer.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 20:24 schreef naatje_1 het volgende:
Ik zou niet top een top 5 kunnen komen ben ik bang, Micha Wertheim en Wim Helsen vind ik helemaal top, maar die laatste is een Belg. Ja, Brigitte Kaandorp, Najib Amhali, Herman Finkers zouden waarschijnlijk in een toplijstje komen.
Ja, ik zou niet zo snel een show van hem aanzetten ofzo. De oudejaarsconference van Finkers was goddelijkquote:Op dinsdag 29 januari 2019 20:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Najib Amhali vond ik leuk toen ik 10 was ofzo, maar nu echt niet meer.
Finkers blijft briljant.
Tegenwoordig geven ze de oudejaarsconferences alleen maar aan Claudia de Breij en Marc-Marie.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 20:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, ik zou niet zo snel een show van hem aanzetten ofzo. De oudejaarsconference van Finkers was goddelijk
Oja, Theo Maassen natuurlijk
Echt de meest baggerkeuzes die ze kunnen maken. Vroeger keek iedereen, had iedereen het de dagen erna over.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 20:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tegenwoordig geven ze de oudejaarsconferences alleen maar aan Claudia de Breij en Marc-Marie.
Dus ook al jaren niet meer gekeken.
Terecht. 2 van de meest wanstaltelijke caberetiers van het nederlandse taalgebiedquote:Op dinsdag 29 januari 2019 20:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tegenwoordig geven ze de oudejaarsconferences alleen maar aan Claudia de Breij en Marc-Marie.
Dus ook al jaren niet meer gekeken.
Goedemondt staat wel op 1 bij mij. Ben in 2016 ook naar een try-out geweest. Moet wel zeggen dat zo'n try-out echt compleet los staat van de uiteindelijke show. 'Geen sprake van' heb ik later op NPO teruggekeken, was echt een totaal nieuwe show.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 20:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat is je top-5 Nederlandse komieken?
[..]
Die kerel is altijd uitverkocht, maar ik ben afgelopen zomer nog naar een try-out van hem geweest wat al een volledige show was. Echt genot, maar goed moet ik nog een keer zien want dat is een overdosis goede grappen dus ben je altijd de helft vergeten daarna
Mijn ouders kijken er nog naar uit gewoontequote:Op dinsdag 29 januari 2019 20:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Echt de meest baggerkeuzes die ze kunnen maken. Vroeger keek iedereen, had iedereen het de dagen erna over.
Nu ken ik werkelijk niemand die ze nog kijkt.
Ik vind de term cabaretier voor dat volk nog te gortig.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 20:31 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Terecht. 2 van de meest wanstaltelijke caberetiers van het nederlandse taalgebied
Nja in 2016 oid ben ik ook naar een try-out geweest en die duurde maar een halfuurtje en was minder aan elkaar verwoven als show, maar vorig jaar duurde die try-out gewoon anderhalf uur en was de show eigenlijk al compleet dus dat was prima.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 20:31 schreef I. het volgende:
[..]
Goedemondt staat wel op 1 bij mij. Ben in 2016 ook naar een try-out geweest. Moet wel zeggen dat zo'n try-out echt compleet los staat van de uiteindelijke show. 'Geen sprake van' heb ik later op NPO teruggekeken, was echt een totaal nieuwe show.Dus zeker een aanrader om idd nog een keer te zien.
Verder;
- Arjen Lubach
- Jochem Myjer
- Patrick Laureij
- Henry van Loon
Ga binnenkort naar de nieuwe show van Myjer, dus wellicht dat ik hem nog meer of minder ga waarderen.Lubach ben ik eind vorig jaar heen geweest, was ook zeker een verrassing, echt heel goed. Patrick Laureij wil ik nog heen, maar is ook vrij lastig.. Flink in populariteit gestegen in korte tijd.
![]()
Ben nog wel naar een aantal andere cabaretiers geweest, maar die halen het toch allemaal net niet imo. Guido Weijers, Martijn Koning, Van der Laan en Woe, Theo Maassen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |