Omdat al het moois van de wereld in de handen ligt van wrede mensenquote:Op zondag 27 januari 2019 22:56 schreef HPLC het volgende:
[..]
Moet altijd zo lachen om die jongen, waarom wordt dit ons niet gegund
Heb nu een lekkere Brand in mijn handen, maar zo wreed ben ik nietquote:Op zondag 27 januari 2019 22:58 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Omdat al het moois van de wereld in de handen ligt van wrede mensen
Lolquote:Op zondag 27 januari 2019 23:00 schreef HPLC het volgende:
[..]
Heb nu een lekkere Brand in mijn handen, maar zo wreed ben ik niet
Wist niet eens dat jij een ban hadquote:Op zondag 27 januari 2019 23:04 schreef McGrath het volgende:
[..]
jij wilde alleen weten of spekkie er was, naar mij heb je nooit gevraagd
Ik heb geen rare dingen gezegdquote:Op zondag 27 januari 2019 23:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
en terecht misschien moet je de policy nog eens lezen
hey kleine leef jij nogquote:
gewoon een hele week, dacht dat we vrienden warenquote:Op zondag 27 januari 2019 23:04 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Wist niet eens dat jij een ban had
Jij bent toch Spekkie?quote:Op zondag 27 januari 2019 23:04 schreef McGrath het volgende:
[..]
jij wilde alleen weten of spekkie er was, naar mij heb je nooit gevraagd
dan weet je toch waaromquote:Op zondag 27 januari 2019 23:06 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Omdat hplc dingen zei die niet mochten en ik quote dat
Wow had het niet eens doorquote:Op zondag 27 januari 2019 23:05 schreef McGrath het volgende:
[..]
gewoon een hele week, dacht dat we vrienden waren
mooi dat je er goed bent uitgekomenquote:Op zondag 27 januari 2019 23:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ja ondanks dat jij me nooit aan je stiefzusje gekoppeld hebt ben door diep dal gegaan
nee ben flink afgetakeldquote:Op zondag 27 januari 2019 23:07 schreef anti-loper het volgende:
[..]
mooi dat je er goed bent uitgekomen
krijg je nog steeds te horen dat je een mooi gezicht hebt?
Heb het wel over je gehad, maar die posts zullen ook wel zijn verwijderdquote:Op zondag 27 januari 2019 23:07 schreef McGrath het volgende:
[..]
nee, ik eet niet zoveel gefrituurde rotzooi, heb er alleen altijd zin in
heb je nog contact met dp?quote:
oh ja dat vind ik dan natuurlijk niet op mycroftquote:Op zondag 27 januari 2019 23:08 schreef HPLC het volgende:
[..]
Heb het wel over je gehad, maar die posts zullen ook wel zijn verwijderd
nee dat is wel duidelijkquote:Op zondag 27 januari 2019 23:09 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Denk niet dat we goede vrienden zijn dan
filmen en posten op dumpertquote:Op zondag 27 januari 2019 23:09 schreef SideEffect het volgende:
Mijn buurvrouw is dronken en zit keihard te gieren wtf
heb net trollscience gevraagd hoe het met dp is maar hij negeert mequote:Op zondag 27 januari 2019 23:09 schreef anti-loper het volgende:
[..]
heb je nog contact met dp?
is hij al getrouwd
als je iets hoort let me know menquote:Op zondag 27 januari 2019 23:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
heb net trollscience gevraagd hoe het met dp is maar hij negeert me
geluidsopname en delen op vocarooquote:
denk dat hij inmiddels overleden isquote:Op zondag 27 januari 2019 23:10 schreef anti-loper het volgende:
[..]
als je iets hoort let me know men
ben wel nieuwsgierig
Ik kan wel dit vinden:quote:Op zondag 27 januari 2019 23:09 schreef McGrath het volgende:
[..]
oh ja dat vind ik dan natuurlijk niet op mycroft
quote:Op zondag 20 januari 2019 23:05 schreef HPLC het volgende:
Prof weg, McGrath weg, waarom mag ik wel blijven
haha wazige shit hequote:Op zondag 27 januari 2019 23:10 schreef Der_Mann het volgende:
ik durf niet meer te posten, wietgrapjes gaan tegenwoordig al te ver
hij was wel een beetje depri van wat ik mij nog kan herinneren. Denk dat hij inmiddels wel is begonnen aan een opleidingquote:Op zondag 27 januari 2019 23:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
denk dat hij inmiddels overleden is
Geprobeerd om op te nemen maar je hoort het nietquote:Op zondag 27 januari 2019 23:11 schreef anti-loper het volgende:
[..]
geluidsopname en delen op vocaroo
met al dat drugsgebruik zie ik het somber inquote:Op zondag 27 januari 2019 23:12 schreef anti-loper het volgende:
[..]
hij was wel een beetje depri van wat ik mij nog kan herinneren. Denk dat hij inmiddels wel is begonnen aan een opleiding
ik zal komende weet mijn notes in de gaten houden, want ik weet zeker dat ik je heb benoemdquote:
Ik heb ook een note omdat ik insinueer dat Braddie dik isquote:Op zondag 27 januari 2019 23:10 schreef Der_Mann het volgende:
ik durf niet meer te posten, wietgrapjes gaan tegenwoordig al te ver
spijtig dan maar laten zoquote:Op zondag 27 januari 2019 23:13 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Geprobeerd om op te nemen maar je hoort het niet
En ik omdat Hermann dik isquote:Op zondag 27 januari 2019 23:13 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik heb ook een note omdat ik insinueer dat Braddie dik is
Ik probeer het weer als ze begint te schreeuwenquote:Op zondag 27 januari 2019 23:13 schreef anti-loper het volgende:
[..]
spijtig dan maar laten zo
jij hebt er in ieder geval van genoten
Dan verklaar ik me solidair en ga ik meequote:Op zondag 27 januari 2019 23:14 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als ik weer een ban krijg ga ik anoniem hoor, krijg er allemaal jeuk van
Als je dat gaat doen ben je een verliezerquote:Op zondag 27 januari 2019 23:14 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als ik weer een ban krijg ga ik anoniem hoor, krijg er allemaal jeuk van
ja is goedquote:Op zondag 27 januari 2019 23:15 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ik probeer het weer als ze begint te schreeuwen
gelukkig zit ik nog gewoon in de braddiediscord met alle leuke usersquote:Op zondag 27 januari 2019 23:15 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dan verklaar ik me solidair en ga ik mee
zo wreed ben ik toch nietquote:Op zondag 27 januari 2019 22:58 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Omdat al het moois van de wereld in de handen ligt van wrede mensen
heb daar geen enkel probleem meequote:Op zondag 27 januari 2019 23:15 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Als je dat gaat doen ben je een verliezer
moet jij wetenquote:Op zondag 27 januari 2019 23:16 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gelukkig zit ik nog gewoon in de braddiediscord met alle leuke users
braddiediscord?quote:Op zondag 27 januari 2019 23:16 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gelukkig zit ik nog gewoon in de braddiediscord met alle leuke users
kan gebeurenquote:Op zondag 27 januari 2019 23:19 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Hij is soms so romantisch, ik smelt
je kunt me altijd op xbox live toevoegen voor contact, ik log ongeveer 1x per 3 maanden inquote:Op zondag 27 januari 2019 23:18 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Wij allemaal wel dus doe maar niet
Wie?quote:Op zondag 27 januari 2019 23:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
wil je niet mijn naam zo door het slijk halen
quote:Op zondag 27 januari 2019 23:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je kunt me altijd op xbox live toevoegen voor contact, ik log ongeveer 1x per 3 maanden in
Heb geen Xbox live, onze vriendschap eindigt op fokquote:Op zondag 27 januari 2019 23:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je kunt me altijd op xbox live toevoegen voor contact, ik log ongeveer 1x per 3 maanden in
sow sterke vriendschap danquote:Op zondag 27 januari 2019 23:22 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Heb geen Xbox live, onze vriendschap eindigt op fok
Chloroform mag je best dik noemen, die werkt daar keihard voor dus dan is het een complimentquote:Op zondag 27 januari 2019 23:14 schreef HPLC het volgende:
[..]
En ik omdat Hermann dik isDan kun je gvd iedereen hier wel 500 notes geven
Snap ik ergens ook wel als de liefde van je leven zegt dat hij je wel zou zien staan als je lichter van huidskleur bentquote:Op zondag 27 januari 2019 23:23 schreef McGrath het volgende:
[..]
Chloroform mag je best dik noemen, die werkt daar keihard voor dus dan is het een compliment
Ik herken mezelf in haar verhaalquote:Op zondag 27 januari 2019 23:25 schreef HPLC het volgende:
[..]
Snap ik ergens ook wel als de liefde van je leven zegt dat hij je wel zou zien staan als je lichter van huidskleur bent
heeft zosk dat gezegd?quote:Op zondag 27 januari 2019 23:25 schreef HPLC het volgende:
[..]
Snap ik ergens ook wel als de liefde van je leven zegt dat hij je wel zou zien staan als je lichter van huidskleur bent
dat mag ik hopen jaquote:Op zondag 27 januari 2019 23:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ze is ook beetje fake op fok
carglassquote:Op zondag 27 januari 2019 23:27 schreef JimmyDean het volgende:
Kutzooi. Telefoon laten vallen en nu zit er een ster in het glas...
Hoe kan ik dit goedkoop oplossen?
Is nu gratisquote:Op zondag 27 januari 2019 23:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
betalen jullie srs om in te zien hoeveel notes je hebt..
door geen telefoon meer te gebruikenquote:Op zondag 27 januari 2019 23:27 schreef JimmyDean het volgende:
Kutzooi. Telefoon laten vallen en nu zit er een ster in het glas...
Hoe kan ik dit goedkoop oplossen?
hoeveelheid kon je altijd al gratis zienquote:Op zondag 27 januari 2019 23:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
betalen jullie srs om in te zien hoeveel notes je hebt..
wat doe jij hier dan nog?quote:Op zondag 27 januari 2019 23:28 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
heb geen behoefte aan mislukte grapjes
ook niet aan jouw aanwezigheidquote:Op zondag 27 januari 2019 23:28 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
heb geen behoefte aan mislukte grapjes
gelukkig ben ik nu op een leeftijd dat ik me niet meer onfatsoenlijk uitspreek tegen moderators op foraquote:
waarom nietquote:Op zondag 27 januari 2019 23:30 schreef McGrath het volgende:
[..]
waarom quote je iets als je weer eens je wekelijkse huilbui hebt?
Fakequote:Op zondag 27 januari 2019 23:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
gelukkig ben ik nu op een leeftijd dat ik me niet meer onfatsoenlijk uitspreek tegen moderators op fora
ik zou afgelopen maandag weer beginnen met werken maar heb de vakantie een week weten uit te rekken maar heb morgen ook geen zin dus dan maar dinsdagquote:Op zondag 27 januari 2019 23:31 schreef HPLC het volgende:
[..]
oei, voor je het weet zit je in de wajong en blow je de hele dag
jezusquote:Op zondag 27 januari 2019 23:32 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik zou afgelopen maandag weer beginnen met werken maar heb de vakantie een week weten uit te rekken maar heb morgen ook geen zin dus dan maar dinsdag
Je bent volwassen gewordenquote:Op zondag 27 januari 2019 23:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
laatste note twee jaar geleden
Droombaanquote:Op zondag 27 januari 2019 23:34 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
geen idee, heb er nog 0 opgenomen
ze controleren nooit
en ik maar keihard werkenquote:Op zondag 27 januari 2019 23:34 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
geen idee, heb er nog 0 opgenomen
ze controleren nooit
zit er over na te denken om ontslag te nemen, betaald runescapen klinkt leuk maar dat kan ik net zo goed thuis doen met Netflix aan en een uitkeringquote:
Als je makkelijk een uitwerking lan krijgen zou ik voor het tweede gaanquote:Op zondag 27 januari 2019 23:38 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zit er over na te denken om ontslag te nemen, betaald runescapen klinkt leuk maar dat kan ik net zo goed thuis doen met Netflix aan en een uitkering
quote:
Zielige teringloeders zijn jullie.quote:Op zondag 27 januari 2019 23:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ook niet aan jouw aanwezigheid
Boeiend. Je bent toch een no-liferquote:Op zondag 27 januari 2019 23:36 schreef SideEffect het volgende:
Ik ben gelukkig morgen en donderdag en vrijdag vrij
Waarom word je geen nachtportier? Heb wel eens gelezen dat dat een spannende baan isquote:Op zondag 27 januari 2019 23:38 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zit er over na te denken om ontslag te nemen, betaald runescapen klinkt leuk maar dat kan ik net zo goed thuis doen met Netflix aan en een uitkering
Ergens wel raar dat dit wel mag en kankerloeders niet. Net zoals je wel een Stalin-UI mag, maar geen Hitler-UIquote:Op zondag 27 januari 2019 23:41 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
[..]
Zielige teringloeders zijn jullie.
laat mijn werkverhalen nou eens in het verledenquote:Op zondag 27 januari 2019 23:42 schreef HPLC het volgende:
[..]
Waarom word je geen nachtportier? Heb wel eens gelezen dat dat een spannende baan is
heb je nog steeds issues? ik niet meer ben net als herman paar jaar geleden. volwassenquote:Op zondag 27 januari 2019 23:41 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
[..]
Zielige teringloeders zijn jullie.
toen ik volwassen was kreeg ik iedere 2 minuten een nieuw scheldwoord naar me toe gegooid dus wen er maar aanquote:Op zondag 27 januari 2019 23:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
heb je nog steeds issues? ik niet meer ben net als herman paar jaar geleden. volwassen
als volwassene leg je dat naast je neer tochquote:Op zondag 27 januari 2019 23:45 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
toen ik volwassen was kreeg ik iedere 2 minuten een nieuw scheldwoord naar me toe gegooid dus wen er maar aan
oh dat had ik nog niet begrepen danquote:Op zondag 27 januari 2019 23:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
als volwassene leg je dat naast je neer toch
ik krijg altijd een ban als ik het niet verwacht maar hij probeert het steeds en krijgt er geenquote:
Of ze denken dat hplc een meisje isquote:Op zondag 27 januari 2019 23:51 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik krijg altijd een ban als ik het niet verwacht maar hij probeert het steeds en krijgt er geen
ik denk dat de admins van gingers houden met hun rode kleurtje
Eerlijk gezegd denk ik dat de verantwoordelijke FA op bed ligt en ik morgen wakker word met een streep door mijn naamquote:Op zondag 27 januari 2019 23:51 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik krijg altijd een ban als ik het niet verwacht maar hij probeert het steeds en krijgt er geen
ik denk dat de admins van gingers houden met hun rode kleurtje
ik heb nu al 10 ergere dingen dan een wazig scherm gezegd dus ik hou mijn moddervet hart ook vastquote:Op zondag 27 januari 2019 23:53 schreef HPLC het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd denk ik dat de verantwoordelijke FA op bed ligt en ik morgen wakker word met een streep door mijn naam
Neequote:Op zondag 27 januari 2019 23:54 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ga je als je de 100 notes hebt behaald weer een nieuw account aanmaken?
Met obesitas mag je niet spottenquote:Op zondag 27 januari 2019 23:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb nu al 10 ergere dingen dan een wazig scherm gezegd dus ik hou mijn moddervet hart ook vast
Misschien is Danny een jaar van de negativiteit gestartquote:Op maandag 28 januari 2019 00:01 schreef Der_Mann het volgende:
ik zou graag uitleg willen zien waarom dingen die een maand geleden mochten je nu een note of ban voor krijgt maar heb nog meer kans om met plezier naar het werk te gaan
in welke zin?quote:Op maandag 28 januari 2019 01:22 schreef Lyzio_NL het volgende:
Zijn er nog mensen hier zoals de Boswachter?
Was ooit een user. Volgens mij zelfs ooit admin.quote:
de boswachter is er nog steeds, van wie ben jij een kloon? Want je profiel zegt 2017 en je hebt pas postgs vandaag...quote:Op maandag 28 januari 2019 01:25 schreef Lyzio_NL het volgende:
[..]
Was ooit een user. Volgens mij zelfs ooit admin.
Een kloon van Lyzio. Dus zonder de _NL. Maar dat is al jaren geleden. Vroeg me af of er nog mensen van die tijd actief waren hier.quote:Op maandag 28 januari 2019 01:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
de boswachter is er nog steeds, van wie ben jij een kloon? Want je profiel zegt 2017 en je hebt pas postgs vandaag...
Ah, vooral een GAM bezoeker zo te zienquote:Op maandag 28 januari 2019 01:28 schreef Lyzio_NL het volgende:
[..]
Een kloon van Lyzio. Dus zonder de _NL. Maar dat is al jaren geleden. Vroeg me af of er nog mensen van die tijd actief waren hier.
Ook inderdaad.quote:Op maandag 28 januari 2019 01:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ah, vooral een GAM bezoeker zo te zien
ik zat een beetje door je pohi te scrollen, kijken of we paden gecrosst hadden, maar niet echtquote:
Klopt. Mijn profiel was eerst gewoon Lyzio. Zonder de _NL. Dat verklaart een hoop denk ik.quote:Op maandag 28 januari 2019 01:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik zat een beetje door je pohi te scrollen, kijken of we paden gecrosst hadden, maar niet echtBen zelf van 2009 zoals je kan zien, maar heb sinds 2013 ofzo niet actief gepost tot 2018
Ik heb dus in dat profiel zn pohi gezocht, bedoel ikquote:Op maandag 28 januari 2019 01:39 schreef Lyzio_NL het volgende:
[..]
Klopt. Mijn profiel was eerst gewoon Lyzio. Zonder de _NL. Dat verklaart een hoop denk ik.
Dat mannetje wat rond aan het rennen is? Ja, kan kloppen. In de laatste tijd van mijn FOK! historie heb ik veel in GAM gezeten. Dat is echt al jaren geleden, en KLB nog veel langer. Wel mooie tijden beleefd hoor. Helemaal stuk gaan met mede FOK!kers, mooi man.quote:Op maandag 28 januari 2019 01:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik heb dus in dat profiel zn pohi gezocht, bedoel ikJe hebt daar trouwens dezelfde UI als dud0r, weer niet of je die knakker kent van GAM SC?
Wat had je in Amsterdam destijds gedaan?quote:Op maandag 28 januari 2019 01:44 schreef Lyzio_NL het volgende:
[..]
Dat mannetje wat rond aan het rennen is? Ja, kan kloppen. In de laatste tijd van mijn FOK! historie heb ik veel in GAM gezeten. Dat is echt al jaren geleden, en KLB nog veel langer. Wel mooie tijden beleefd hoor. Helemaal stuk gaan met mede FOK!kers, mooi man.
Was met De_Ananas, geen idee of ie nog actief is hier. Gewoon een keer meeten en naar de kroeg toe waar hij studeerde. Onvergetelijk dronken geworden. Moesten we nog terug met een fiets en het was volgens hem maar een stukje fietsen. Heb nog nooit zo lang achter op een fiets gezeten. Heb ook nog een tijdje een relatie gehad met iemand van dit forum. Waren wel echt mooie tijden. Die overigens ook in Amsterdam woonde. Kom zelf uit het geweldige Limburg.quote:Op maandag 28 januari 2019 01:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wat had je in Amsterdam destijds gedaan?(ik woon inmiddels al een tijdje daar, maar pas sinds kort dat ik de stad echt leer kennen)
maar de kroeg weet je niet meer?quote:Op maandag 28 januari 2019 01:48 schreef Lyzio_NL het volgende:
[..]
Was met De_Ananas, geen idee of ie nog actief is hier. Gewoon een keer meeten en naar de kroeg toe waar hij studeerde. Onvergetelijk dronken geworden. Moesten we nog terug met een fiets en het was volgens hem maar een stukje fietsen. Heb nog nooit zo lang achter op een fiets gezeten. Heb ook nog een tijdje een relatie gehad met iemand van dit forum. Waren wel echt mooie tijden. Die overigens ook in Amsterdam woonde. Kom zelf uit het geweldige Limburg.
Het was volgens mij geen kroeg, meer een hol waar je jezelf helemaal naar een ander universum kon drinken met allemaal ballen in polo's.quote:Op maandag 28 januari 2019 01:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
maar de kroeg weet je niet meer?Maar klinkt wel als een toptijd ja
nu wil ik nog meer weten waar het wasquote:Op maandag 28 januari 2019 01:50 schreef Lyzio_NL het volgende:
[..]
Het was volgens mij geen kroeg, meer een hol waar je jezelf helemaal naar een ander universum kon drinken met allemaal ballen in polo's.
Ja, is die Ananas er niet meer ofzo? Ik weet zeer zeker dat die ooit eens admin geweest is.quote:Op maandag 28 januari 2019 01:51 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
nu wil ik nog meer weten waar het was
ik ken die hele naam niet, ook niet van vroegerquote:Op maandag 28 januari 2019 01:52 schreef Lyzio_NL het volgende:
[..]
Ja, is die Ananas er niet meer ofzo? Ik weet zeer zeker dat die ooit eens admin geweest is.
Jammer. Was echt een toffe gast.quote:Op maandag 28 januari 2019 01:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik ken die hele naam niet, ook niet van vroeger
Maar je kent hem wel?quote:
nja, 2009 kwam ik op FOK! maar eerst vnl 3fm topic, einde van dat jaar ongeveer meer van FOK! gaan ontdekken en in 2010/2011 had ik zo ontzettend veel gepost dat ik toen in de top 10 binnenkwam van de top 500...quote:
Denk dat mijn periode daar iets voor zat.quote:Op maandag 28 januari 2019 01:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
nja, 2009 kwam ik op FOK! maar eerst vnl 3fm topic, einde van dat jaar ongeveer meer van FOK! gaan ontdekken en in 2010/2011 had ik zo ontzettend veel gepost dat ik toen in de top 10 binnenkwam van de top 500...
Alleen van naam.quote:
Okay. Is ook echt al jaren geleden.quote:
Users gaan en users komen met de jaren.quote:Op maandag 28 januari 2019 01:56 schreef Lyzio_NL het volgende:
[..]
Okay. Is ook echt al jaren geleden.
Dit is puur toeval omdat ik voor het eerst in jaren weer eens een PC heb aangeschaft waar ik tijd voor heb. Voor mijn werk was ik eigenlijk constant on the road en nooit thuis, dus bleef die PC maar staan en staan. Sinds een paar dagen een nieuwe PC gekocht en ging eens even kijken hoe het op FOK! was.quote:Op maandag 28 januari 2019 01:58 schreef naatje_1 het volgende:
Zie wel een terugkomst van veel oldbies de laatste tijd...
Ik ben van 2004quote:
Waarom niet mobiel of op laptop bijv?quote:Op maandag 28 januari 2019 02:00 schreef Lyzio_NL het volgende:
[..]
Dit is puur toeval omdat ik voor het eerst in jaren weer eens een PC heb aangeschaft waar ik tijd voor heb. Voor mijn werk was ik eigenlijk constant on the road en nooit thuis, dus bleef die PC maar staan en staan. Sinds een paar dagen een nieuwe PC gekocht en ging eens even kijken hoe het op FOK! was.
Een OO. Original Oldbie.quote:
Was ook de interesse verloren moet ik eerlijk bekennen. Dat krijg je als je werk je opslokt. Saint Peter, don't call me 'cause I can't go, I owe my soul to the company stooooooore. Dat idee.quote:Op maandag 28 januari 2019 02:01 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Waarom niet mobiel of op laptop bijv?
En al gewoon moderator. Internetfame FTW!quote:
Stel je er niet veel bij voorquote:Op maandag 28 januari 2019 02:02 schreef naatje_1 het volgende:
Nog een week of 2/3 en ik mag in het oldbieforum
quote:Op maandag 28 januari 2019 02:03 schreef Lyzio_NL het volgende:
[..]
En al gewoon moderator. Internetfame FTW!
ja, true, mijn FOK!vakantie viel best wel samen met beginnen studeren, postte nog wel, maar niet zoveel als vroeger, sinds WK weer een kijkje gaan nemen omdat ik toen door omstandigheden ff niet kon studeren en geen reet uitvoerde en sindsdien is mijn postgemiddelde weer wat aan het stijgenquote:Op maandag 28 januari 2019 02:02 schreef Lyzio_NL het volgende:
[..]
Was ook de interesse verloren moet ik eerlijk bekennen. Dat krijg je als je werk je opslokt. Saint Peter, don't call me 'cause I can't go, I owe my soul to the company stooooooore. Dat idee.
Ik heb ooit in een grijs verleden nog eens stukjes geschreven voor FOK!quote:
FOK!vakantie?quote:Op maandag 28 januari 2019 02:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ja, true, mijn FOK!vakantie viel best wel samen met beginnen studeren, postte nog wel, maar niet zoveel als vroeger, sinds WK weer een kijkje gaan nemen omdat ik toen door omstandigheden ff niet kon studeren en geen reet uitvoerde en sindsdien is mijn postgemiddelde weer wat aan het stijgen
Oh haha, dacht dat dat een aparte sectie van FOK! wasquote:Op maandag 28 januari 2019 02:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Tijd dat ik niet actief op FOK! postte
Ben wel eens benieuwd of de Boswachter of Ananas hun gezicht laten zien hier.quote:
Boswachter loopt nog steeds rond, maar niet in klb SCquote:Op maandag 28 januari 2019 02:08 schreef Lyzio_NL het volgende:
[..]
Ben wel eens benieuwd of de Boswachter of Ananas hun gezicht laten zien hier.
de boswachter post niet in KLB SC, maar dwaalt nog steeds actief in KLBquote:Op maandag 28 januari 2019 02:08 schreef Lyzio_NL het volgende:
[..]
Ben wel eens benieuwd of de Boswachter of Ananas hun gezicht laten zien hier.
Ja daarom organiseer ik af en toe foute feestjes.quote:Op maandag 28 januari 2019 02:11 schreef Lyzio_NL het volgende:
Even over een andere boeg, aangezien dit de SC is.. hebben jullie ook wel eens gewoon het idee om op hele foute liedjes te gaan dansen?
Klinkt goed. Vertel me meer.quote:Op maandag 28 januari 2019 02:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja daarom organiseer ik af en toe foute feestjes.
Nou, zover je het dansen kan noemenquote:Op maandag 28 januari 2019 02:11 schreef Lyzio_NL het volgende:
Even over een andere boeg, aangezien dit de SC is.. hebben jullie ook wel eens gewoon het idee om op hele foute liedjes te gaan dansen?
Valar Dohaerisquote:Op maandag 28 januari 2019 02:13 schreef Lyzio_NL het volgende:
En vertel me dan ook maar waarom alle mannen dood moeten gaan. Feminist.
Iedere vorm van lichaamsbeweging kun je onder de noemer 'dans' scharen, zolang het maar kunst is.quote:
Jaquote:Op maandag 28 januari 2019 02:16 schreef Lyzio_NL het volgende:
Zou ik er nog een biertje bij pakken of niet?
Ligt eraan wat je plannen zijnquote:Op maandag 28 januari 2019 02:16 schreef Lyzio_NL het volgende:
Zou ik er nog een biertje bij pakken of niet?
Ik ben met paint een stuk kunstzinnigerquote:Op maandag 28 januari 2019 02:15 schreef Lyzio_NL het volgende:
[..]
Iedere vorm van lichaamsbeweging kun je onder de noemer 'dans' scharen, zolang het maar kunst is.
Neequote:Op maandag 28 januari 2019 02:17 schreef naatje_1 het volgende:
Of kan jij wel goed dansen ama? En flips?
Niet heel veel. Mijn hond heeft eergisteren een operatie gehad. Maag moest leeggepompt worden, hij had vergif gegeten. Smerige zakken hadden worstjes neergelegd met rattengif en stukjes glas, dus ben de komende dagen de nachtwacht.quote:
Peer pressure.quote:
Wat is goed? Maar laten we nee zeggenquote:Op maandag 28 januari 2019 02:17 schreef naatje_1 het volgende:
Of kan jij wel goed dansen ama? En flips?
Ik was ook een aardige Painter in mijn tijd. Is dit een hint?quote:Op maandag 28 januari 2019 02:17 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik ben met paint een stuk kunstzinniger
Daar word ik echt zo lijp van, die gasten.quote:Op maandag 28 januari 2019 02:18 schreef Lyzio_NL het volgende:
[..]
Niet heel veel. Mijn hond heeft eergisteren een operatie gehad. Maag moest leeggepompt worden, hij had vergif gegeten. Smerige zakken hadden worstjes neergelegd met rattengif en stukjes glas, dus ben de komende dagen de nachtwacht.
[..]
Peer pressure.
Kan je op de maat dansenquote:Op maandag 28 januari 2019 02:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat is goed? Maar laten we nee zeggen
Die gasten zouden zelf die worstjes moeten proberenquote:Op maandag 28 januari 2019 02:18 schreef Lyzio_NL het volgende:
[..]
Niet heel veel. Mijn hond heeft eergisteren een operatie gehad. Maag moest leeggepompt worden, hij had vergif gegeten. Smerige zakken hadden worstjes neergelegd met rattengif en stukjes glas, dus ben de komende dagen de nachtwacht.
Niet normaal man. Was er gelukkig net op tijd bij. Hij begon bloed te kotsen en te janken en toen ik kwam kijken wat er aan de hand was zakte ie in elkaar. Met een bloedgang naar de dierenarts gereden en daar hebben ze hem ternauwernood kunnen redden. Mooie rekening van 450 euro door die klootzakken.quote:Op maandag 28 januari 2019 02:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Daar word ik echt zo lijp van, die gasten.
quote:Op maandag 28 januari 2019 02:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
oja, natuurlijk, want je kon alleen maar headbangen en hardcore enzo, goed onthouden wel nog
Ik ben een van de laatste personen op aarde die nog nooit een aflevering van GoT gezien heeft...quote:Op maandag 28 januari 2019 02:21 schreef Amarantha het volgende:
Even alle seizoenen van GoT binnenkort weer kijken.
Echt walgelijkquote:Op maandag 28 januari 2019 02:21 schreef Lyzio_NL het volgende:
[..]
Niet normaal man. Was er gelukkig net op tijd bij. Hij begon bloed te kotsen en te janken en toen ik kwam kijken wat er aan de hand was zakte ie in elkaar. Met een bloedgang naar de dierenarts gereden en daar hebben ze hem ternauwernood kunnen redden. Mooie rekening van 450 euro door die klootzakken.
quote:Op maandag 28 januari 2019 02:22 schreef Lyzio_NL het volgende:
[..]
Ik ben een van de laatste personen op aarde die nog nooit een aflevering van GoT gezien heeft...
Wat heb je voor hond? Het is ook echt walgelijk en ik snap ook niet hoe je daar enige vorm van plezier uit gaat halen. Ga je dan kijken hoe een hond dat op ligt te vreten ofzo? Ik snap het niet.quote:Op maandag 28 januari 2019 02:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Echt walgelijkDit is mijn grootste angst ook.
Oh wow damn dan schrik je ook wel.quote:Op maandag 28 januari 2019 02:21 schreef Lyzio_NL het volgende:
[..]
Niet normaal man. Was er gelukkig net op tijd bij. Hij begon bloed te kotsen en te janken en toen ik kwam kijken wat er aan de hand was zakte ie in elkaar. Met een bloedgang naar de dierenarts gereden en daar hebben ze hem ternauwernood kunnen redden. Mooie rekening van 450 euro door die klootzakken.
Moet je bekennen dat ik dat opgezocht heb.quote:Op maandag 28 januari 2019 02:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]Daar komt dat Valar Morghulis ook vandaan trouwens.
Komt in April nou laatste seizoen?quote:Op maandag 28 januari 2019 02:21 schreef Amarantha het volgende:
Even alle seizoenen van GoT binnenkort weer kijken.
quote:Op maandag 28 januari 2019 02:24 schreef Lyzio_NL het volgende:
[..]
Moet je bekennen dat ik dat opgezocht heb.
Tof.quote:Op maandag 28 januari 2019 02:18 schreef Lyzio_NL het volgende:
[..]
Ik was ook een aardige Painter in mijn tijd. Is dit een hint?
Zeker. Ik heb een American Staffordshire Terrier, grote jongen dus. En hij vreet wel vaker wat op, maar dat zit in de aard. Nooit gedacht dat hij zoiets zou opvreten. Toen ik thuis kwam ging hij ineens bloed ophoesten en zakte hij in elkaar in mijn armen. Nog nooit zo snel gereden en zoveel rode stoplichten gepakt.quote:Op maandag 28 januari 2019 02:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh wow damn dan schrik je ook wel.
Jaquote:Op maandag 28 januari 2019 02:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Komt in April nou laatste seizoen?
Ik ook in KLB. Maf. Hebben we elkaar misgelopen of iets dergelijks.quote:Op maandag 28 januari 2019 02:26 schreef Remqo het volgende:
[..]
Tof.
Ik maakte regelmatig klb painttopics aan tussen 2008 en 2015, nu is dat veel minder.
Hoe kon je dat nou weten dan?quote:
Ja, heb ik ook wel. Bingewatchen in Emmen?quote:Op maandag 28 januari 2019 02:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
JaEindelijk. Daarom moet ik snel even beginnen met alles opnieuw kijken want na 2 jaar ben ik sommige dingen wel beetje kwijt van de eerdere seizoenen.
Even terug gescrollt. Damn dat is echt een kutstreek zeg.quote:Op maandag 28 januari 2019 02:27 schreef Lyzio_NL het volgende:
[..]
Zeker. Ik heb een American Staffordshire Terrier, grote jongen dus. En hij vreet wel vaker wat op, maar dat zit in de aard. Nooit gedacht dat hij zoiets zou opvreten. Toen ik thuis kwam ging hij ineens bloed ophoesten en zakte hij in elkaar in mijn armen. Nog nooit zo snel gereden en zoveel rode stoplichten gepakt.
7 seizoenen?quote:Op maandag 28 januari 2019 02:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, heb ik ook wel. Bingewatchen in Emmen?![]()
Het zou zomaar kunnen dat we op elkaar gereageerd hebben toen.quote:Op maandag 28 januari 2019 02:27 schreef Lyzio_NL het volgende:
[..]
Ik ook in KLB. Maf. Hebben we elkaar misgelopen of iets dergelijks.
[..]
Hoe kon je dat nou weten dan?
Als je het even naar boven afrond naar een uur per aflevering dan is het 67 uur.quote:Op maandag 28 januari 2019 02:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hoeveel uur is het? Moet toch wel binnen een weekje te doen zijn
Weekje en je bent klaarquote:Op maandag 28 januari 2019 02:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Als je het even naar boven afrond naar een uur per aflevering dan is het 67 uur.
Het mooie is dat de politie er ook geen zak aan doet. Komen niet eens kijken. Maar ze zijn wel heel scheutig met boetes uitdelen als je hond niet aan de lijn loopt. We leven in een zieke wereld.quote:Op maandag 28 januari 2019 02:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Even terug gescrollt. Damn dat is echt een kutstreek zeg.
Wel aangifte gedaan?quote:Op maandag 28 januari 2019 02:31 schreef Lyzio_NL het volgende:
[..]
Het mooie is dat de politie er ook geen zak aan doet. Komen niet eens kijken. Maar ze zijn wel heel scheutig met boetes uitdelen als je hond niet aan de lijn loopt. We leven in een zieke wereld.
Hier sta ik niet van te kijken (helaas).quote:Op maandag 28 januari 2019 02:31 schreef Lyzio_NL het volgende:
[..]
Het mooie is dat de politie er ook geen zak aan doet. Komen niet eens kijken. Maar ze zijn wel heel scheutig met boetes uitdelen als je hond niet aan de lijn loopt. We leven in een zieke wereld.
Zeker. Interesseert ze geen enkele reet.quote:
Weet niet of je zelf honden hebt, maar ik heb er dus een. En daar betaal ik belasting voor. En die moet ik verzekeren. En die moet ik inschrijven. En daar moet ik de poep van oprapen in zo'n vreselijk zakje. Ik heb buren die katten hebben en die de hele dag van huis zijn en de hele buurt compleet voorzien van kak en dat hoeft niet opgeraapt te worden. En je betaald ook geen belasting voor een kat. Wat is dat allemaal voor onzin.quote:Op maandag 28 januari 2019 02:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hier sta ik niet van te kijken (helaas).
Vorig jaar was ik op 9 mei begonnen met HIMYM, 10 mei zat ik al seizoen 2, toen kwam er even Flash, Legends of Tomorrow en Lucifer doorheen, ben ik op 12 mei verder gegaan met seizoen 2 en was ik op 21 mei klaar met HIMYMquote:
En een waanzinnig kut einde meegemaakt... in HIMYM dan.quote:Op maandag 28 januari 2019 02:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Vorig jaar was ik op 9 mei begonnen met HIMYM, 10 mei zat ik al seizoen 2, toen kwam er even Flash, Legends of Tomorrow en Lucifer doorheen, ben ik op 12 mei verder gegaan met seizoen 2 en was ik op 21 mei klaar met HIMYMBinnen 2 weken 9 seizoenen gebinged
Ja, dat was zeer matig ja...quote:Op maandag 28 januari 2019 02:38 schreef Lyzio_NL het volgende:
[..]
En een waanzinnig kut einde meegemaakt... in HIMYM dan.
Er bestaat geen beter einde dan de laatste aflevering van Friends.quote:
Friends trekt me niet, alleen maar fragmenten van gezien.quote:Op maandag 28 januari 2019 02:41 schreef Lyzio_NL het volgende:
[..]
Er bestaat geen beter einde dan de laatste aflevering van Friends.
'Did she get off the plane? Did she get off the plane!?'
'.. I got off the plane'
Tranentrekker. Voor altijd.
Ik heb een kat.quote:Op maandag 28 januari 2019 02:35 schreef Lyzio_NL het volgende:
[..]
Weet niet of je zelf honden hebt, maar ik heb er dus een. En daar betaal ik belasting voor. En die moet ik verzekeren. En die moet ik inschrijven. En daar moet ik de poep van oprapen in zo'n vreselijk zakje. Ik heb buren die katten hebben en die de hele dag van huis zijn en de hele buurt compleet voorzien van kak en dat hoeft niet opgeraapt te worden. En je betaald ook geen belasting voor een kat. Wat is dat allemaal voor onzin.
Damn netjes, lukt me echt niet hoor. Heb genoeg tijd maar ik kan niet zolang een serie kijken.quote:Op maandag 28 januari 2019 02:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Vorig jaar was ik op 9 mei begonnen met HIMYM, 10 mei zat ik al seizoen 2, toen kwam er even Flash, Legends of Tomorrow en Lucifer doorheen, ben ik op 12 mei verder gegaan met seizoen 2 en was ik op 21 mei klaar met HIMYMBinnen 2 weken 9 seizoenen gebinged
Ga het kijken. Beste sitcom die ze ooit gemaakt hebben. Misschien op Seinfeld na.quote:Op maandag 28 januari 2019 02:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Friends trekt me niet, alleen maar fragmenten van gezien.
Het is ook niet gezond ofzoquote:Op maandag 28 januari 2019 02:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Damn netjes, lukt me echt niet hoor. Heb genoeg tijd maar ik kan niet zolang een serie kijken.
Die mogen schijnbaar buiten overal kakken zonder dat je daar voor hoeft te betalen.quote:
Dat klopt.quote:Op maandag 28 januari 2019 02:46 schreef Lyzio_NL het volgende:
[..]
Die mogen schijnbaar buiten overal kakken zonder dat je daar voor hoeft te betalen.
Is niet erg schat.quote:
zou dat er niet ook mee te maken hebben dat katten vaak hun uitwerpselen begraven waardoor je er in principe minder last van hebt?quote:Op maandag 28 januari 2019 02:46 schreef Lyzio_NL het volgende:
[..]
Die mogen schijnbaar buiten overal kakken zonder dat je daar voor hoeft te betalen.
Emmertje nodig? Of zoals we in Limburg zeggen: 'ummer neudig?'.quote:
Ik weet het niet. Heb nog nooit een kat dat zien doen, maar het zal best. Vind het alleen heel overtrokken dat mensen die honden hebben aan allerlei wetten moeten voldoen terwijl mensen die katten hebben dat niet hoeven. Mijn hond kakt gewoon buiten en ik raap dat niet op. Is een kwestie van principe. Ik betaal genoeg belasting voor hem, dan ga ik niet met een zakje achter z'n gat aan lopen.quote:Op maandag 28 januari 2019 02:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
zou dat er niet ook mee te maken hebben dat katten vaak hun uitwerpselen begraven waardoor je er in principe minder last van hebt?
Zou je dan willen dat van die belasting hondenpoepruimers worden betaald? Want hondenpoep is wel schijt (huehue) irritant om in te stappen...quote:Op maandag 28 januari 2019 02:54 schreef Lyzio_NL het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Heb nog nooit een kat dat zien doen, maar het zal best. Vind het alleen heel overtrokken dat mensen die honden hebben aan allerlei wetten moeten voldoen terwijl mensen die katten hebben dat niet hoeven. Mijn hond kakt gewoon buiten en ik raap dat niet op. Is een kwestie van principe. Ik betaal genoeg belasting voor hem, dan ga ik niet met een zakje achter z'n gat aan lopen.
Zou misschien een idee zijn. Genoeg werkloosheid in dit welvarende land. Waarom moet ik per jaar een bak geld betalen aan hondenbelasting als ik zelf de kak op ga ruimen? Waarvoor betaal ik die belasting dan?quote:Op maandag 28 januari 2019 02:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zou je dan willen dat van die belasting hondenpoepruimers worden betaald? Want hondenpoep is wel schijt (huehue) irritant om in te stappen...
Dit vind ik een goede vraag, eens uitzoekenquote:Op maandag 28 januari 2019 02:57 schreef Lyzio_NL het volgende:
[..]
Zou misschien een idee zijn. Genoeg werkloosheid in dit welvarende land. Waarom moet ik per jaar een bak geld betalen aan hondenbelasting als ik zelf de kak op ga ruimen? Waarvoor betaal ik die belasting dan?
Als ik nou consequent buiten ga poepen.. wat dan? Vragen, vragen...quote:Op maandag 28 januari 2019 03:02 schreef naatje_1 het volgende:
" Honden zijn namelijk de enige dieren die al hun behoeftes buiten in stedelijke gebieden doen. "
Dat mag ook niet hehquote:Op maandag 28 januari 2019 03:03 schreef Lyzio_NL het volgende:
[..]
Als ik nou consequent buiten ga poepen.. wat dan? Vragen, vragen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |