Eerlijk gezegd denk ik dat de verantwoordelijke FA op bed ligt en ik morgen wakker word met een streep door mijn naamquote:Op zondag 27 januari 2019 23:51 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik krijg altijd een ban als ik het niet verwacht maar hij probeert het steeds en krijgt er geen
ik denk dat de admins van gingers houden met hun rode kleurtje
ik heb nu al 10 ergere dingen dan een wazig scherm gezegd dus ik hou mijn moddervet hart ook vastquote:Op zondag 27 januari 2019 23:53 schreef HPLC het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd denk ik dat de verantwoordelijke FA op bed ligt en ik morgen wakker word met een streep door mijn naam
Neequote:Op zondag 27 januari 2019 23:54 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ga je als je de 100 notes hebt behaald weer een nieuw account aanmaken?
Met obesitas mag je niet spottenquote:Op zondag 27 januari 2019 23:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb nu al 10 ergere dingen dan een wazig scherm gezegd dus ik hou mijn moddervet hart ook vast
Misschien is Danny een jaar van de negativiteit gestartquote:Op maandag 28 januari 2019 00:01 schreef Der_Mann het volgende:
ik zou graag uitleg willen zien waarom dingen die een maand geleden mochten je nu een note of ban voor krijgt maar heb nog meer kans om met plezier naar het werk te gaan
in welke zin?quote:Op maandag 28 januari 2019 01:22 schreef Lyzio_NL het volgende:
Zijn er nog mensen hier zoals de Boswachter?
Was ooit een user. Volgens mij zelfs ooit admin.quote:
de boswachter is er nog steeds, van wie ben jij een kloon? Want je profiel zegt 2017 en je hebt pas postgs vandaag...quote:Op maandag 28 januari 2019 01:25 schreef Lyzio_NL het volgende:
[..]
Was ooit een user. Volgens mij zelfs ooit admin.
Een kloon van Lyzio. Dus zonder de _NL. Maar dat is al jaren geleden. Vroeg me af of er nog mensen van die tijd actief waren hier.quote:Op maandag 28 januari 2019 01:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
de boswachter is er nog steeds, van wie ben jij een kloon? Want je profiel zegt 2017 en je hebt pas postgs vandaag...
Ah, vooral een GAM bezoeker zo te zienquote:Op maandag 28 januari 2019 01:28 schreef Lyzio_NL het volgende:
[..]
Een kloon van Lyzio. Dus zonder de _NL. Maar dat is al jaren geleden. Vroeg me af of er nog mensen van die tijd actief waren hier.
Ook inderdaad.quote:Op maandag 28 januari 2019 01:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ah, vooral een GAM bezoeker zo te zien
ik zat een beetje door je pohi te scrollen, kijken of we paden gecrosst hadden, maar niet echtquote:
Klopt. Mijn profiel was eerst gewoon Lyzio. Zonder de _NL. Dat verklaart een hoop denk ik.quote:Op maandag 28 januari 2019 01:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik zat een beetje door je pohi te scrollen, kijken of we paden gecrosst hadden, maar niet echtBen zelf van 2009 zoals je kan zien, maar heb sinds 2013 ofzo niet actief gepost tot 2018
Ik heb dus in dat profiel zn pohi gezocht, bedoel ikquote:Op maandag 28 januari 2019 01:39 schreef Lyzio_NL het volgende:
[..]
Klopt. Mijn profiel was eerst gewoon Lyzio. Zonder de _NL. Dat verklaart een hoop denk ik.
Dat mannetje wat rond aan het rennen is? Ja, kan kloppen. In de laatste tijd van mijn FOK! historie heb ik veel in GAM gezeten. Dat is echt al jaren geleden, en KLB nog veel langer. Wel mooie tijden beleefd hoor. Helemaal stuk gaan met mede FOK!kers, mooi man.quote:Op maandag 28 januari 2019 01:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik heb dus in dat profiel zn pohi gezocht, bedoel ikJe hebt daar trouwens dezelfde UI als dud0r, weer niet of je die knakker kent van GAM SC?
Wat had je in Amsterdam destijds gedaan?quote:Op maandag 28 januari 2019 01:44 schreef Lyzio_NL het volgende:
[..]
Dat mannetje wat rond aan het rennen is? Ja, kan kloppen. In de laatste tijd van mijn FOK! historie heb ik veel in GAM gezeten. Dat is echt al jaren geleden, en KLB nog veel langer. Wel mooie tijden beleefd hoor. Helemaal stuk gaan met mede FOK!kers, mooi man.
Was met De_Ananas, geen idee of ie nog actief is hier. Gewoon een keer meeten en naar de kroeg toe waar hij studeerde. Onvergetelijk dronken geworden. Moesten we nog terug met een fiets en het was volgens hem maar een stukje fietsen. Heb nog nooit zo lang achter op een fiets gezeten. Heb ook nog een tijdje een relatie gehad met iemand van dit forum. Waren wel echt mooie tijden. Die overigens ook in Amsterdam woonde. Kom zelf uit het geweldige Limburg.quote:Op maandag 28 januari 2019 01:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wat had je in Amsterdam destijds gedaan?(ik woon inmiddels al een tijdje daar, maar pas sinds kort dat ik de stad echt leer kennen)
maar de kroeg weet je niet meer?quote:Op maandag 28 januari 2019 01:48 schreef Lyzio_NL het volgende:
[..]
Was met De_Ananas, geen idee of ie nog actief is hier. Gewoon een keer meeten en naar de kroeg toe waar hij studeerde. Onvergetelijk dronken geworden. Moesten we nog terug met een fiets en het was volgens hem maar een stukje fietsen. Heb nog nooit zo lang achter op een fiets gezeten. Heb ook nog een tijdje een relatie gehad met iemand van dit forum. Waren wel echt mooie tijden. Die overigens ook in Amsterdam woonde. Kom zelf uit het geweldige Limburg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |