Je bent volwassen gewordenquote:Op zondag 27 januari 2019 23:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
laatste note twee jaar geleden
Droombaanquote:Op zondag 27 januari 2019 23:34 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
geen idee, heb er nog 0 opgenomen
ze controleren nooit
en ik maar keihard werkenquote:Op zondag 27 januari 2019 23:34 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
geen idee, heb er nog 0 opgenomen
ze controleren nooit
zit er over na te denken om ontslag te nemen, betaald runescapen klinkt leuk maar dat kan ik net zo goed thuis doen met Netflix aan en een uitkeringquote:
Als je makkelijk een uitwerking lan krijgen zou ik voor het tweede gaanquote:Op zondag 27 januari 2019 23:38 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zit er over na te denken om ontslag te nemen, betaald runescapen klinkt leuk maar dat kan ik net zo goed thuis doen met Netflix aan en een uitkering
quote:
Zielige teringloeders zijn jullie.quote:Op zondag 27 januari 2019 23:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ook niet aan jouw aanwezigheid
Boeiend. Je bent toch een no-liferquote:Op zondag 27 januari 2019 23:36 schreef SideEffect het volgende:
Ik ben gelukkig morgen en donderdag en vrijdag vrij
Waarom word je geen nachtportier? Heb wel eens gelezen dat dat een spannende baan isquote:Op zondag 27 januari 2019 23:38 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zit er over na te denken om ontslag te nemen, betaald runescapen klinkt leuk maar dat kan ik net zo goed thuis doen met Netflix aan en een uitkering
Ergens wel raar dat dit wel mag en kankerloeders niet. Net zoals je wel een Stalin-UI mag, maar geen Hitler-UIquote:Op zondag 27 januari 2019 23:41 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
[..]
Zielige teringloeders zijn jullie.
laat mijn werkverhalen nou eens in het verledenquote:Op zondag 27 januari 2019 23:42 schreef HPLC het volgende:
[..]
Waarom word je geen nachtportier? Heb wel eens gelezen dat dat een spannende baan is
heb je nog steeds issues? ik niet meer ben net als herman paar jaar geleden. volwassenquote:Op zondag 27 januari 2019 23:41 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
[..]
Zielige teringloeders zijn jullie.
toen ik volwassen was kreeg ik iedere 2 minuten een nieuw scheldwoord naar me toe gegooid dus wen er maar aanquote:Op zondag 27 januari 2019 23:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
heb je nog steeds issues? ik niet meer ben net als herman paar jaar geleden. volwassen
als volwassene leg je dat naast je neer tochquote:Op zondag 27 januari 2019 23:45 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
toen ik volwassen was kreeg ik iedere 2 minuten een nieuw scheldwoord naar me toe gegooid dus wen er maar aan
oh dat had ik nog niet begrepen danquote:Op zondag 27 januari 2019 23:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
als volwassene leg je dat naast je neer toch
ik krijg altijd een ban als ik het niet verwacht maar hij probeert het steeds en krijgt er geenquote:
Of ze denken dat hplc een meisje isquote:Op zondag 27 januari 2019 23:51 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik krijg altijd een ban als ik het niet verwacht maar hij probeert het steeds en krijgt er geen
ik denk dat de admins van gingers houden met hun rode kleurtje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |