dat mag ik hopen jaquote:Op zondag 27 januari 2019 23:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ze is ook beetje fake op fok
carglassquote:Op zondag 27 januari 2019 23:27 schreef JimmyDean het volgende:
Kutzooi. Telefoon laten vallen en nu zit er een ster in het glas...
Hoe kan ik dit goedkoop oplossen?
Is nu gratisquote:Op zondag 27 januari 2019 23:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
betalen jullie srs om in te zien hoeveel notes je hebt..
door geen telefoon meer te gebruikenquote:Op zondag 27 januari 2019 23:27 schreef JimmyDean het volgende:
Kutzooi. Telefoon laten vallen en nu zit er een ster in het glas...
Hoe kan ik dit goedkoop oplossen?
hoeveelheid kon je altijd al gratis zienquote:Op zondag 27 januari 2019 23:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
betalen jullie srs om in te zien hoeveel notes je hebt..
wat doe jij hier dan nog?quote:Op zondag 27 januari 2019 23:28 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
heb geen behoefte aan mislukte grapjes
ook niet aan jouw aanwezigheidquote:Op zondag 27 januari 2019 23:28 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
heb geen behoefte aan mislukte grapjes
gelukkig ben ik nu op een leeftijd dat ik me niet meer onfatsoenlijk uitspreek tegen moderators op foraquote:
waarom nietquote:Op zondag 27 januari 2019 23:30 schreef McGrath het volgende:
[..]
waarom quote je iets als je weer eens je wekelijkse huilbui hebt?
Fakequote:Op zondag 27 januari 2019 23:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
gelukkig ben ik nu op een leeftijd dat ik me niet meer onfatsoenlijk uitspreek tegen moderators op fora
ik zou afgelopen maandag weer beginnen met werken maar heb de vakantie een week weten uit te rekken maar heb morgen ook geen zin dus dan maar dinsdagquote:Op zondag 27 januari 2019 23:31 schreef HPLC het volgende:
[..]
oei, voor je het weet zit je in de wajong en blow je de hele dag
jezusquote:Op zondag 27 januari 2019 23:32 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik zou afgelopen maandag weer beginnen met werken maar heb de vakantie een week weten uit te rekken maar heb morgen ook geen zin dus dan maar dinsdag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |