heb daar geen enkel probleem meequote:Op zondag 27 januari 2019 23:15 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Als je dat gaat doen ben je een verliezer
moet jij wetenquote:Op zondag 27 januari 2019 23:16 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gelukkig zit ik nog gewoon in de braddiediscord met alle leuke users
braddiediscord?quote:Op zondag 27 januari 2019 23:16 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gelukkig zit ik nog gewoon in de braddiediscord met alle leuke users
kan gebeurenquote:Op zondag 27 januari 2019 23:19 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Hij is soms so romantisch, ik smelt
je kunt me altijd op xbox live toevoegen voor contact, ik log ongeveer 1x per 3 maanden inquote:Op zondag 27 januari 2019 23:18 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Wij allemaal wel dus doe maar niet
Wie?quote:Op zondag 27 januari 2019 23:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
wil je niet mijn naam zo door het slijk halen
quote:Op zondag 27 januari 2019 23:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je kunt me altijd op xbox live toevoegen voor contact, ik log ongeveer 1x per 3 maanden in
Heb geen Xbox live, onze vriendschap eindigt op fokquote:Op zondag 27 januari 2019 23:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je kunt me altijd op xbox live toevoegen voor contact, ik log ongeveer 1x per 3 maanden in
sow sterke vriendschap danquote:Op zondag 27 januari 2019 23:22 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Heb geen Xbox live, onze vriendschap eindigt op fok
Chloroform mag je best dik noemen, die werkt daar keihard voor dus dan is het een complimentquote:Op zondag 27 januari 2019 23:14 schreef HPLC het volgende:
[..]
En ik omdat Hermann dik isDan kun je gvd iedereen hier wel 500 notes geven
Snap ik ergens ook wel als de liefde van je leven zegt dat hij je wel zou zien staan als je lichter van huidskleur bentquote:Op zondag 27 januari 2019 23:23 schreef McGrath het volgende:
[..]
Chloroform mag je best dik noemen, die werkt daar keihard voor dus dan is het een compliment
Ik herken mezelf in haar verhaalquote:Op zondag 27 januari 2019 23:25 schreef HPLC het volgende:
[..]
Snap ik ergens ook wel als de liefde van je leven zegt dat hij je wel zou zien staan als je lichter van huidskleur bent
heeft zosk dat gezegd?quote:Op zondag 27 januari 2019 23:25 schreef HPLC het volgende:
[..]
Snap ik ergens ook wel als de liefde van je leven zegt dat hij je wel zou zien staan als je lichter van huidskleur bent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |