geluidsopname en delen op vocarooquote:
denk dat hij inmiddels overleden isquote:Op zondag 27 januari 2019 23:10 schreef anti-loper het volgende:
[..]
als je iets hoort let me know men
ben wel nieuwsgierig
Ik kan wel dit vinden:quote:Op zondag 27 januari 2019 23:09 schreef McGrath het volgende:
[..]
oh ja dat vind ik dan natuurlijk niet op mycroft
quote:Op zondag 20 januari 2019 23:05 schreef HPLC het volgende:
Prof weg, McGrath weg, waarom mag ik wel blijven
haha wazige shit hequote:Op zondag 27 januari 2019 23:10 schreef Der_Mann het volgende:
ik durf niet meer te posten, wietgrapjes gaan tegenwoordig al te ver
hij was wel een beetje depri van wat ik mij nog kan herinneren. Denk dat hij inmiddels wel is begonnen aan een opleidingquote:Op zondag 27 januari 2019 23:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
denk dat hij inmiddels overleden is
Geprobeerd om op te nemen maar je hoort het nietquote:Op zondag 27 januari 2019 23:11 schreef anti-loper het volgende:
[..]
geluidsopname en delen op vocaroo
met al dat drugsgebruik zie ik het somber inquote:Op zondag 27 januari 2019 23:12 schreef anti-loper het volgende:
[..]
hij was wel een beetje depri van wat ik mij nog kan herinneren. Denk dat hij inmiddels wel is begonnen aan een opleiding
ik zal komende weet mijn notes in de gaten houden, want ik weet zeker dat ik je heb benoemdquote:
Ik heb ook een note omdat ik insinueer dat Braddie dik isquote:Op zondag 27 januari 2019 23:10 schreef Der_Mann het volgende:
ik durf niet meer te posten, wietgrapjes gaan tegenwoordig al te ver
spijtig dan maar laten zoquote:Op zondag 27 januari 2019 23:13 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Geprobeerd om op te nemen maar je hoort het niet
En ik omdat Hermann dik isquote:Op zondag 27 januari 2019 23:13 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik heb ook een note omdat ik insinueer dat Braddie dik is
Ik probeer het weer als ze begint te schreeuwenquote:Op zondag 27 januari 2019 23:13 schreef anti-loper het volgende:
[..]
spijtig dan maar laten zo
jij hebt er in ieder geval van genoten
Dan verklaar ik me solidair en ga ik meequote:Op zondag 27 januari 2019 23:14 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als ik weer een ban krijg ga ik anoniem hoor, krijg er allemaal jeuk van
Als je dat gaat doen ben je een verliezerquote:Op zondag 27 januari 2019 23:14 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als ik weer een ban krijg ga ik anoniem hoor, krijg er allemaal jeuk van
ja is goedquote:Op zondag 27 januari 2019 23:15 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ik probeer het weer als ze begint te schreeuwen
gelukkig zit ik nog gewoon in de braddiediscord met alle leuke usersquote:Op zondag 27 januari 2019 23:15 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dan verklaar ik me solidair en ga ik mee
zo wreed ben ik toch nietquote:Op zondag 27 januari 2019 22:58 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Omdat al het moois van de wereld in de handen ligt van wrede mensen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |