Jij bent toch Spekkie?quote:Op zondag 27 januari 2019 23:04 schreef McGrath het volgende:
[..]
jij wilde alleen weten of spekkie er was, naar mij heb je nooit gevraagd
dan weet je toch waaromquote:Op zondag 27 januari 2019 23:06 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Omdat hplc dingen zei die niet mochten en ik quote dat
Wow had het niet eens doorquote:Op zondag 27 januari 2019 23:05 schreef McGrath het volgende:
[..]
gewoon een hele week, dacht dat we vrienden waren
mooi dat je er goed bent uitgekomenquote:Op zondag 27 januari 2019 23:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ja ondanks dat jij me nooit aan je stiefzusje gekoppeld hebt ben door diep dal gegaan
nee ben flink afgetakeldquote:Op zondag 27 januari 2019 23:07 schreef anti-loper het volgende:
[..]
mooi dat je er goed bent uitgekomen
krijg je nog steeds te horen dat je een mooi gezicht hebt?
Heb het wel over je gehad, maar die posts zullen ook wel zijn verwijderdquote:Op zondag 27 januari 2019 23:07 schreef McGrath het volgende:
[..]
nee, ik eet niet zoveel gefrituurde rotzooi, heb er alleen altijd zin in
heb je nog contact met dp?quote:
oh ja dat vind ik dan natuurlijk niet op mycroftquote:Op zondag 27 januari 2019 23:08 schreef HPLC het volgende:
[..]
Heb het wel over je gehad, maar die posts zullen ook wel zijn verwijderd
nee dat is wel duidelijkquote:Op zondag 27 januari 2019 23:09 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Denk niet dat we goede vrienden zijn dan
filmen en posten op dumpertquote:Op zondag 27 januari 2019 23:09 schreef SideEffect het volgende:
Mijn buurvrouw is dronken en zit keihard te gieren wtf
heb net trollscience gevraagd hoe het met dp is maar hij negeert mequote:Op zondag 27 januari 2019 23:09 schreef anti-loper het volgende:
[..]
heb je nog contact met dp?
is hij al getrouwd
als je iets hoort let me know menquote:Op zondag 27 januari 2019 23:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
heb net trollscience gevraagd hoe het met dp is maar hij negeert me
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |