Valar Dohaerisquote:Op maandag 28 januari 2019 02:13 schreef Lyzio_NL het volgende:
En vertel me dan ook maar waarom alle mannen dood moeten gaan. Feminist.
Iedere vorm van lichaamsbeweging kun je onder de noemer 'dans' scharen, zolang het maar kunst is.quote:
Jaquote:Op maandag 28 januari 2019 02:16 schreef Lyzio_NL het volgende:
Zou ik er nog een biertje bij pakken of niet?
Ligt eraan wat je plannen zijnquote:Op maandag 28 januari 2019 02:16 schreef Lyzio_NL het volgende:
Zou ik er nog een biertje bij pakken of niet?
Ik ben met paint een stuk kunstzinnigerquote:Op maandag 28 januari 2019 02:15 schreef Lyzio_NL het volgende:
[..]
Iedere vorm van lichaamsbeweging kun je onder de noemer 'dans' scharen, zolang het maar kunst is.
Neequote:Op maandag 28 januari 2019 02:17 schreef naatje_1 het volgende:
Of kan jij wel goed dansen ama? En flips?
Niet heel veel. Mijn hond heeft eergisteren een operatie gehad. Maag moest leeggepompt worden, hij had vergif gegeten. Smerige zakken hadden worstjes neergelegd met rattengif en stukjes glas, dus ben de komende dagen de nachtwacht.quote:
Peer pressure.quote:
Wat is goed? Maar laten we nee zeggenquote:Op maandag 28 januari 2019 02:17 schreef naatje_1 het volgende:
Of kan jij wel goed dansen ama? En flips?
Ik was ook een aardige Painter in mijn tijd. Is dit een hint?quote:Op maandag 28 januari 2019 02:17 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik ben met paint een stuk kunstzinniger
Daar word ik echt zo lijp van, die gasten.quote:Op maandag 28 januari 2019 02:18 schreef Lyzio_NL het volgende:
[..]
Niet heel veel. Mijn hond heeft eergisteren een operatie gehad. Maag moest leeggepompt worden, hij had vergif gegeten. Smerige zakken hadden worstjes neergelegd met rattengif en stukjes glas, dus ben de komende dagen de nachtwacht.
[..]
Peer pressure.
Kan je op de maat dansenquote:Op maandag 28 januari 2019 02:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat is goed? Maar laten we nee zeggen
Die gasten zouden zelf die worstjes moeten proberenquote:Op maandag 28 januari 2019 02:18 schreef Lyzio_NL het volgende:
[..]
Niet heel veel. Mijn hond heeft eergisteren een operatie gehad. Maag moest leeggepompt worden, hij had vergif gegeten. Smerige zakken hadden worstjes neergelegd met rattengif en stukjes glas, dus ben de komende dagen de nachtwacht.
Niet normaal man. Was er gelukkig net op tijd bij. Hij begon bloed te kotsen en te janken en toen ik kwam kijken wat er aan de hand was zakte ie in elkaar. Met een bloedgang naar de dierenarts gereden en daar hebben ze hem ternauwernood kunnen redden. Mooie rekening van 450 euro door die klootzakken.quote:Op maandag 28 januari 2019 02:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Daar word ik echt zo lijp van, die gasten.
quote:Op maandag 28 januari 2019 02:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
oja, natuurlijk, want je kon alleen maar headbangen en hardcore enzo, goed onthouden wel nog
Ik ben een van de laatste personen op aarde die nog nooit een aflevering van GoT gezien heeft...quote:Op maandag 28 januari 2019 02:21 schreef Amarantha het volgende:
Even alle seizoenen van GoT binnenkort weer kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |