En al gewoon moderator. Internetfame FTW!quote:
Stel je er niet veel bij voorquote:Op maandag 28 januari 2019 02:02 schreef naatje_1 het volgende:
Nog een week of 2/3 en ik mag in het oldbieforum
quote:Op maandag 28 januari 2019 02:03 schreef Lyzio_NL het volgende:
[..]
En al gewoon moderator. Internetfame FTW!
ja, true, mijn FOK!vakantie viel best wel samen met beginnen studeren, postte nog wel, maar niet zoveel als vroeger, sinds WK weer een kijkje gaan nemen omdat ik toen door omstandigheden ff niet kon studeren en geen reet uitvoerde en sindsdien is mijn postgemiddelde weer wat aan het stijgenquote:Op maandag 28 januari 2019 02:02 schreef Lyzio_NL het volgende:
[..]
Was ook de interesse verloren moet ik eerlijk bekennen. Dat krijg je als je werk je opslokt. Saint Peter, don't call me 'cause I can't go, I owe my soul to the company stooooooore. Dat idee.
Ik heb ooit in een grijs verleden nog eens stukjes geschreven voor FOK!quote:
FOK!vakantie?quote:Op maandag 28 januari 2019 02:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ja, true, mijn FOK!vakantie viel best wel samen met beginnen studeren, postte nog wel, maar niet zoveel als vroeger, sinds WK weer een kijkje gaan nemen omdat ik toen door omstandigheden ff niet kon studeren en geen reet uitvoerde en sindsdien is mijn postgemiddelde weer wat aan het stijgen
Oh haha, dacht dat dat een aparte sectie van FOK! wasquote:Op maandag 28 januari 2019 02:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Tijd dat ik niet actief op FOK! postte
Ben wel eens benieuwd of de Boswachter of Ananas hun gezicht laten zien hier.quote:
Boswachter loopt nog steeds rond, maar niet in klb SCquote:Op maandag 28 januari 2019 02:08 schreef Lyzio_NL het volgende:
[..]
Ben wel eens benieuwd of de Boswachter of Ananas hun gezicht laten zien hier.
de boswachter post niet in KLB SC, maar dwaalt nog steeds actief in KLBquote:Op maandag 28 januari 2019 02:08 schreef Lyzio_NL het volgende:
[..]
Ben wel eens benieuwd of de Boswachter of Ananas hun gezicht laten zien hier.
Ja daarom organiseer ik af en toe foute feestjes.quote:Op maandag 28 januari 2019 02:11 schreef Lyzio_NL het volgende:
Even over een andere boeg, aangezien dit de SC is.. hebben jullie ook wel eens gewoon het idee om op hele foute liedjes te gaan dansen?
Klinkt goed. Vertel me meer.quote:Op maandag 28 januari 2019 02:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja daarom organiseer ik af en toe foute feestjes.
Nou, zover je het dansen kan noemenquote:Op maandag 28 januari 2019 02:11 schreef Lyzio_NL het volgende:
Even over een andere boeg, aangezien dit de SC is.. hebben jullie ook wel eens gewoon het idee om op hele foute liedjes te gaan dansen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |