Het was volgens mij geen kroeg, meer een hol waar je jezelf helemaal naar een ander universum kon drinken met allemaal ballen in polo's.quote:Op maandag 28 januari 2019 01:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
maar de kroeg weet je niet meer?Maar klinkt wel als een toptijd ja
nu wil ik nog meer weten waar het wasquote:Op maandag 28 januari 2019 01:50 schreef Lyzio_NL het volgende:
[..]
Het was volgens mij geen kroeg, meer een hol waar je jezelf helemaal naar een ander universum kon drinken met allemaal ballen in polo's.
Ja, is die Ananas er niet meer ofzo? Ik weet zeer zeker dat die ooit eens admin geweest is.quote:Op maandag 28 januari 2019 01:51 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
nu wil ik nog meer weten waar het was
ik ken die hele naam niet, ook niet van vroegerquote:Op maandag 28 januari 2019 01:52 schreef Lyzio_NL het volgende:
[..]
Ja, is die Ananas er niet meer ofzo? Ik weet zeer zeker dat die ooit eens admin geweest is.
Jammer. Was echt een toffe gast.quote:Op maandag 28 januari 2019 01:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik ken die hele naam niet, ook niet van vroeger
Maar je kent hem wel?quote:
nja, 2009 kwam ik op FOK! maar eerst vnl 3fm topic, einde van dat jaar ongeveer meer van FOK! gaan ontdekken en in 2010/2011 had ik zo ontzettend veel gepost dat ik toen in de top 10 binnenkwam van de top 500...quote:
Denk dat mijn periode daar iets voor zat.quote:Op maandag 28 januari 2019 01:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
nja, 2009 kwam ik op FOK! maar eerst vnl 3fm topic, einde van dat jaar ongeveer meer van FOK! gaan ontdekken en in 2010/2011 had ik zo ontzettend veel gepost dat ik toen in de top 10 binnenkwam van de top 500...
Alleen van naam.quote:
Okay. Is ook echt al jaren geleden.quote:
Users gaan en users komen met de jaren.quote:Op maandag 28 januari 2019 01:56 schreef Lyzio_NL het volgende:
[..]
Okay. Is ook echt al jaren geleden.
Dit is puur toeval omdat ik voor het eerst in jaren weer eens een PC heb aangeschaft waar ik tijd voor heb. Voor mijn werk was ik eigenlijk constant on the road en nooit thuis, dus bleef die PC maar staan en staan. Sinds een paar dagen een nieuwe PC gekocht en ging eens even kijken hoe het op FOK! was.quote:Op maandag 28 januari 2019 01:58 schreef naatje_1 het volgende:
Zie wel een terugkomst van veel oldbies de laatste tijd...
Ik ben van 2004quote:
Waarom niet mobiel of op laptop bijv?quote:Op maandag 28 januari 2019 02:00 schreef Lyzio_NL het volgende:
[..]
Dit is puur toeval omdat ik voor het eerst in jaren weer eens een PC heb aangeschaft waar ik tijd voor heb. Voor mijn werk was ik eigenlijk constant on the road en nooit thuis, dus bleef die PC maar staan en staan. Sinds een paar dagen een nieuwe PC gekocht en ging eens even kijken hoe het op FOK! was.
Een OO. Original Oldbie.quote:
Was ook de interesse verloren moet ik eerlijk bekennen. Dat krijg je als je werk je opslokt. Saint Peter, don't call me 'cause I can't go, I owe my soul to the company stooooooore. Dat idee.quote:Op maandag 28 januari 2019 02:01 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Waarom niet mobiel of op laptop bijv?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |