Vorig jaar was ik op 9 mei begonnen met HIMYM, 10 mei zat ik al seizoen 2, toen kwam er even Flash, Legends of Tomorrow en Lucifer doorheen, ben ik op 12 mei verder gegaan met seizoen 2 en was ik op 21 mei klaar met HIMYMquote:
En een waanzinnig kut einde meegemaakt... in HIMYM dan.quote:Op maandag 28 januari 2019 02:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Vorig jaar was ik op 9 mei begonnen met HIMYM, 10 mei zat ik al seizoen 2, toen kwam er even Flash, Legends of Tomorrow en Lucifer doorheen, ben ik op 12 mei verder gegaan met seizoen 2 en was ik op 21 mei klaar met HIMYMBinnen 2 weken 9 seizoenen gebinged
Ja, dat was zeer matig ja...quote:Op maandag 28 januari 2019 02:38 schreef Lyzio_NL het volgende:
[..]
En een waanzinnig kut einde meegemaakt... in HIMYM dan.
Er bestaat geen beter einde dan de laatste aflevering van Friends.quote:
Friends trekt me niet, alleen maar fragmenten van gezien.quote:Op maandag 28 januari 2019 02:41 schreef Lyzio_NL het volgende:
[..]
Er bestaat geen beter einde dan de laatste aflevering van Friends.
'Did she get off the plane? Did she get off the plane!?'
'.. I got off the plane'
Tranentrekker. Voor altijd.
Ik heb een kat.quote:Op maandag 28 januari 2019 02:35 schreef Lyzio_NL het volgende:
[..]
Weet niet of je zelf honden hebt, maar ik heb er dus een. En daar betaal ik belasting voor. En die moet ik verzekeren. En die moet ik inschrijven. En daar moet ik de poep van oprapen in zo'n vreselijk zakje. Ik heb buren die katten hebben en die de hele dag van huis zijn en de hele buurt compleet voorzien van kak en dat hoeft niet opgeraapt te worden. En je betaald ook geen belasting voor een kat. Wat is dat allemaal voor onzin.
Damn netjes, lukt me echt niet hoor. Heb genoeg tijd maar ik kan niet zolang een serie kijken.quote:Op maandag 28 januari 2019 02:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Vorig jaar was ik op 9 mei begonnen met HIMYM, 10 mei zat ik al seizoen 2, toen kwam er even Flash, Legends of Tomorrow en Lucifer doorheen, ben ik op 12 mei verder gegaan met seizoen 2 en was ik op 21 mei klaar met HIMYMBinnen 2 weken 9 seizoenen gebinged
Ga het kijken. Beste sitcom die ze ooit gemaakt hebben. Misschien op Seinfeld na.quote:Op maandag 28 januari 2019 02:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Friends trekt me niet, alleen maar fragmenten van gezien.
Het is ook niet gezond ofzoquote:Op maandag 28 januari 2019 02:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Damn netjes, lukt me echt niet hoor. Heb genoeg tijd maar ik kan niet zolang een serie kijken.
Die mogen schijnbaar buiten overal kakken zonder dat je daar voor hoeft te betalen.quote:
Dat klopt.quote:Op maandag 28 januari 2019 02:46 schreef Lyzio_NL het volgende:
[..]
Die mogen schijnbaar buiten overal kakken zonder dat je daar voor hoeft te betalen.
Is niet erg schat.quote:
zou dat er niet ook mee te maken hebben dat katten vaak hun uitwerpselen begraven waardoor je er in principe minder last van hebt?quote:Op maandag 28 januari 2019 02:46 schreef Lyzio_NL het volgende:
[..]
Die mogen schijnbaar buiten overal kakken zonder dat je daar voor hoeft te betalen.
Emmertje nodig? Of zoals we in Limburg zeggen: 'ummer neudig?'.quote:
Ik weet het niet. Heb nog nooit een kat dat zien doen, maar het zal best. Vind het alleen heel overtrokken dat mensen die honden hebben aan allerlei wetten moeten voldoen terwijl mensen die katten hebben dat niet hoeven. Mijn hond kakt gewoon buiten en ik raap dat niet op. Is een kwestie van principe. Ik betaal genoeg belasting voor hem, dan ga ik niet met een zakje achter z'n gat aan lopen.quote:Op maandag 28 januari 2019 02:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
zou dat er niet ook mee te maken hebben dat katten vaak hun uitwerpselen begraven waardoor je er in principe minder last van hebt?
Zou je dan willen dat van die belasting hondenpoepruimers worden betaald? Want hondenpoep is wel schijt (huehue) irritant om in te stappen...quote:Op maandag 28 januari 2019 02:54 schreef Lyzio_NL het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Heb nog nooit een kat dat zien doen, maar het zal best. Vind het alleen heel overtrokken dat mensen die honden hebben aan allerlei wetten moeten voldoen terwijl mensen die katten hebben dat niet hoeven. Mijn hond kakt gewoon buiten en ik raap dat niet op. Is een kwestie van principe. Ik betaal genoeg belasting voor hem, dan ga ik niet met een zakje achter z'n gat aan lopen.
Zou misschien een idee zijn. Genoeg werkloosheid in dit welvarende land. Waarom moet ik per jaar een bak geld betalen aan hondenbelasting als ik zelf de kak op ga ruimen? Waarvoor betaal ik die belasting dan?quote:Op maandag 28 januari 2019 02:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zou je dan willen dat van die belasting hondenpoepruimers worden betaald? Want hondenpoep is wel schijt (huehue) irritant om in te stappen...
Dit vind ik een goede vraag, eens uitzoekenquote:Op maandag 28 januari 2019 02:57 schreef Lyzio_NL het volgende:
[..]
Zou misschien een idee zijn. Genoeg werkloosheid in dit welvarende land. Waarom moet ik per jaar een bak geld betalen aan hondenbelasting als ik zelf de kak op ga ruimen? Waarvoor betaal ik die belasting dan?
Als ik nou consequent buiten ga poepen.. wat dan? Vragen, vragen...quote:Op maandag 28 januari 2019 03:02 schreef naatje_1 het volgende:
" Honden zijn namelijk de enige dieren die al hun behoeftes buiten in stedelijke gebieden doen. "
Dat mag ook niet hehquote:Op maandag 28 januari 2019 03:03 schreef Lyzio_NL het volgende:
[..]
Als ik nou consequent buiten ga poepen.. wat dan? Vragen, vragen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |