SPOILER: BINGOOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb een kameraad die schrijft linkshandig en voetbalt met rechtsquote:Op woensdag 19 december 2018 23:25 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Das best bijzonder. Als ik dat probeer dan heb ik 2 moorden op mn geweten denk ikGooi hem zo op een andere baan
Kleine opscheer niks mis meequote:Op woensdag 19 december 2018 23:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Die Asada mag ook weleens tegen een werkzaam scheerapparaat aan lopen
Ik had een regulier bekerpotje op het gemakje op de stream kijken verwachtquote:
Waarom kijk je beker ffsquote:Op woensdag 19 december 2018 23:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik kijk ook weer darts na uren van mijn leven in de kliko te hebben gegooid.
Wat een aidspot.
In de beker nog wel.quote:Op woensdag 19 december 2018 23:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat een aidspot.
Ik zei al dit kan een leuke pot worden. Asada goed spelertje niks mis meequote:Op woensdag 19 december 2018 23:27 schreef El-Stinho het volgende:
Wade heeft dit niet zomaar gewonnen.
Ik mag morgen Feyenoord gaan kijkenquote:Op woensdag 19 december 2018 23:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat een aidspot.
Eiting is pure middelmaat, dat backje wordt ook nooit wat en Labyad kun je ook afschrijven. Net als Cerny.quote:Op woensdag 19 december 2018 23:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat een aidspot.
Penal van Blind was slecht.quote:Op woensdag 19 december 2018 23:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat een aidspot.
Ik zou het wel leuk vinden als Ajax de beker weer eens pakt, hoort er gewoon bij.quote:Op woensdag 19 december 2018 23:28 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Waarom kijk je beker ffsZelfs finales kijk ik niet.
Labyad is ook niet voor de basis joh. Kuhngod komt eraan.quote:Op woensdag 19 december 2018 23:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Eiting is pure middelmaat, dat backje wordt ook nooit wat en Labyad kun je ook afschrijven. Net als Cerny.
Moest gisteren nog wel even warmdraaien, maar wat hij vandaag ook weer laat zien. Erg sterk. Hopelijk kan hij naar Q-School komen.quote:Op woensdag 19 december 2018 23:28 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik zei al dit kan een leuke pot worden. Asada goed spelertje niks mis mee
Niet interessant. Europa telt, rest zal mn reet roesten.quote:Op woensdag 19 december 2018 23:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou het wel leuk vinden als Ajax de beker weer eens pakt, hoort er gewoon bij.
Feyenoord wint gewoon weer met 4-1 van Utrecht.quote:Op woensdag 19 december 2018 23:28 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Ik mag morgen Feyenoord gaan kijken![]()
En kom waarschijnlijk terug met hetzelfde verhaal
Ging me meer om die schimmel rondom zijn mondquote:
Maar... HOE KON DIT!quote:Op woensdag 19 december 2018 23:28 schreef De_Kraam het volgende:
Ajax speelde fan-tas-tisch
Wat een EPISCHE partij
En Neres mag ook snel zijn vorm terugvinden, want dit kan niet.quote:Op woensdag 19 december 2018 23:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Eiting is pure middelmaat, dat backje wordt ook nooit wat en Labyad kun je ook afschrijven. Net als Cerny.
We pakken dat sjempjens liekie alquote:Op woensdag 19 december 2018 23:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou het wel leuk vinden als Ajax de beker weer eens pakt, hoort er gewoon bij.
Lekker even die kale kut van mevrouw Wade schoongemaakt, niks mis mee.quote:Op woensdag 19 december 2018 23:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ging me meer om die schimmel rondom zijn mond
Europa is veruit het belangrijkste, maar ik zie liever zoveel mogelijk potjes van ons aller Ajax.quote:Op woensdag 19 december 2018 23:29 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Niet interessant. Europa telt, rest zal mn reet roesten.
Een ding is zeker:quote:Op woensdag 19 december 2018 23:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Feyenoord wint gewoon weer met 4-1 van Utrecht.
Ja ik dacht 3-1, maar ben er niet meer zo zeker vanquote:Op woensdag 19 december 2018 23:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Elke keer weer dat kappen. Geef gewoon eens een normale voorzet.quote:Op woensdag 19 december 2018 23:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En Neres mag ook snel zijn vorm terugvinden, want dit kan niet.
VoorzettenGenotquote:Op woensdag 19 december 2018 23:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zat ook niet heel lekker in de wedstrijd.
Let op Fc den bosch goden trouwens koekoek. Eigenaar bezit 2,5 miljard GENOTTTTquote:Op woensdag 19 december 2018 23:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Europa is veruit het belangrijkste, maar ik zie liever zoveel mogelijk potjes van ons aller Ajax.
Als het beter is dan vanavond uiteraard.
HG zou kunnen helpen.quote:Op woensdag 19 december 2018 23:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ging me meer om die schimmel rondom zijn mond
Jij bent toch voor Feyenoord?quote:Op woensdag 19 december 2018 23:30 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
We pakken dat sjempjens liekie al
Utrecht is wel een CUPFIGHTER hoor (lol)quote:Op woensdag 19 december 2018 23:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bedankt ja. Dat is nog steeds best schroeien.quote:
quote:Op woensdag 19 december 2018 23:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij bent toch voor Feyenoord?
Er langs zijn en daarna weer terugdraaien om er langs te willenquote:Op woensdag 19 december 2018 23:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Elke keer weer dat kappen. Geef gewoon eens een normale voorzet.
Kan je alsjeblieft de term ''Cupfighter'' nooit meer gebruiken? Ik krijg daar oorsuizingen, tyfus, tering, alles van.quote:Op woensdag 19 december 2018 23:31 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Utrecht is wel een CUPFIGHTER hoor (lol)
Niet te hard roepen maatquote:Op woensdag 19 december 2018 23:31 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Utrecht is wel een CUPFIGHTER hoor (lol)
Feyenoord in de beker is a different cook.quote:Op woensdag 19 december 2018 23:30 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Ja ik dacht 3-1, maar ben er niet meer zo zeker van
Asada zei ik toch?quote:Op woensdag 19 december 2018 23:30 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Lekker even die kale kut van mevrouw Wade schoongemaakt, niks mis mee.
Houd wel spelers bezig, das ook een kwaliteit.quote:Op woensdag 19 december 2018 23:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er langs zijn en daarna weer terugdraaien om er langs te willenIk erger me daar echt kapot aan.
cupfighterquote:Op woensdag 19 december 2018 23:31 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Kan je alsjeblieft de term ''Cupfighter'' nooit meer gebruiken? Ik krijg daar oorsuizingen, tyfus, tering, alles van.
Dat heeft ook geen enkel nut, elke spits heeft zijn loopactie dan al afgerond. Walgelijk.quote:Op woensdag 19 december 2018 23:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er langs zijn en daarna weer terugdraaien om er langs te willenIk erger me daar echt kapot aan.
quote:Op woensdag 19 december 2018 23:31 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Kan je alsjeblieft de term ''Cupfighter'' nooit meer gebruiken? Ik krijg daar oorsuizingen, tyfus, tering, alles van.
Anodder biskit!quote:Op woensdag 19 december 2018 23:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Feyenoord in de beker is a different cook.
Dat doen de spelersvrouwen ook, die hoef ik ook niet in het veld te zien huppelen.quote:Op woensdag 19 december 2018 23:32 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Houd wel spelers bezig, das ook een kwaliteit.
Asahiquote:Op woensdag 19 december 2018 23:31 schreef BB-King het volgende:
Kansjuh voor Weet
Asasa wint de eerste set.
Dan ga ik morgen jou om een mening vragen als het fout gaatquote:Op woensdag 19 december 2018 23:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Feyenoord in de beker is a different cook.
Maar goed die Eiting, Cerny, Kristensen, Labyad, Schuurs, Lamprou moet je allemaal verkopen aan Feyenoord ofzo.quote:Op woensdag 19 december 2018 23:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat heeft ook geen enkel nut, elke spits heeft zijn loopactie dan al afgerond. Walgelijk.
Aids included?quote:Op woensdag 19 december 2018 23:31 schreef El-Stinho het volgende:
Je hebt weinig verstand van voetbal, das jammer maat. Neresgod maakt zoveel ruimtes vrij voor anderen das bizar. Elke keer 2 man om hem heen genot.quote:Op woensdag 19 december 2018 23:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat doen de spelersvrouwen ook, die hoef ik ook niet in het veld te zien huppelen.
maar in de KOLKENDE KUIP heeft iedereen het lastig.quote:Op woensdag 19 december 2018 23:31 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Elke ziekte die je je maar kan bedenken.quote:
Schuurs wil ik nog wel een kans(je) geven.quote:Op woensdag 19 december 2018 23:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar goed die Eiting, Cerny, Kristensen, Labyad, Schuurs, Lamprou moet je allemaal verkopen aan Feyenoord ofzo.
Behalve Fortuna.quote:Op woensdag 19 december 2018 23:33 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
maar in de KOLKENDE KUIP heeft iedereen het lastig.
Dat zijn handelspelers. Je koopt als club altijd een paar redelijke spelers om met wat winst door te verkopen waaronder bovengetekenden. Alhoewel Schuursgod gewoon kansen moet krijgen. Die was bij Fortuna belachelijk goed.quote:Op woensdag 19 december 2018 23:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar goed die Eiting, Cerny, Kristensen, Labyad, Schuurs, Lamprou moet je allemaal verkopen aan Feyenoord ofzo.
Ah joh waardeloze gozer, waar hebbie die gozer vandaan gehaald Johán?quote:
Daar kom ik wel uit.quote:Op woensdag 19 december 2018 23:32 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Dan ga ik morgen jou om een mening vragen als het fout gaat
Alles voor het resultaatquote:Op woensdag 19 december 2018 23:33 schreef maxi-mus het volgende:
Ook leuk voor die kleine dat Onana er nog even in kwam.
Zeker als de loting in De Kuip is. Dan zie je de aanvoerder van de tegenstander naar hoekjes in het stadion kijken omdat hij weet: "Ja, godverdomme. Straks als we winnen kan ik daar naast Jan-Joost staan. Wat zou dat mooi zijn, hee". Kortom, het intimideert.quote:Op woensdag 19 december 2018 23:33 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
maar in de KOLKENDE KUIP heeft iedereen het lastig.
Vorig seizoen was Neres mijn favoriete speler, maar dit seizoen bakt hij er gewoon bar weinig van op een enkele wedstrijd na.quote:Op woensdag 19 december 2018 23:33 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Je hebt weinig verstand van voetbal, das jammer maat. Neresgod maakt zoveel ruimtes vrij voor anderen das bizar. Elke keer 2 man om hem heen genot.
Labyrat, Kristensen is ook gewoon bank als er een keer een goede speler wegvalt, dan heb je nog iets acceptabels.quote:Op woensdag 19 december 2018 23:34 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat zijn handelspelers. Je koopt als club altijd een paar redelijke spelers om met wat winst door te verkopen waaronder bovengetekenden. Alhoewel Schuursgod gewoon kansen moet krijgen. Die was bij Fortuna belachelijk goed.
Misschien over een jaar of drie.quote:Op woensdag 19 december 2018 23:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Schuurs wil ik nog wel een kans(je) geven.
Kristensen speelt laatste tijd niet slecht overigens.quote:Op woensdag 19 december 2018 23:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Labyrat, Kristensen is ook gewoon bank als er een keer een goede speler wegvalt, dan heb je nog iets acceptabels.
Bij Fortuna in de KK Divisie ja.quote:Op woensdag 19 december 2018 23:34 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat zijn handelspelers. Je koopt als club altijd een paar redelijke spelers om met wat winst door te verkopen waaronder bovengetekenden. Alhoewel Schuursgod gewoon kansen moet krijgen. Die was bij Fortuna belachelijk goed.
Speelde bij Fortuna goddelijk. Maar elke keer invallen etc daar schiet je niks mee op. Zet hem eens 10 wedstrijden neer om een oordeel te vellen.quote:Op woensdag 19 december 2018 23:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien over een jaar of drie.
Vandaag wel.quote:Op woensdag 19 december 2018 23:35 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Kristensen speelt laatste tijd niet slecht overigens.
BLACKEDquote:Op woensdag 19 december 2018 23:35 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zou Lamprou als straf de grote lul van Onana in moeten zepen na de wedstrijd? #dtv
Geen Ajax - PSV en PSV - Ajax?quote:Op woensdag 19 december 2018 23:35 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Alleen de klassiekers soms (lol)
Dan heeft hij vandaag een mindere wedstrijd gespeeld. SMALL SAMPLE SIZE MAXIMUS SMALL SAMPLE SIZE.quote:
Dan nog op die leeftijd? Als het zo eenvoudig was dan zouden anderen jongeren daar ook wel uitblinken in de KK divisie en dat is niet zo.quote:Op woensdag 19 december 2018 23:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij Fortuna in de KK Divisie ja.
Dan staan we 10 punten achter op PSV.quote:Op woensdag 19 december 2018 23:35 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Speelde bij Fortuna goddelijk. Maar elke keer invallen etc daar schiet je niks mee op. Zet hem eens 10 wedstrijden neer om een oordeel te vellen.
Ja want je verliest 10 punten door 1 speler, oke hans.quote:Op woensdag 19 december 2018 23:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan staan we 10 punten achter op PSV.
Die zijn vaak juist niet om aan te gluren is mijn ervaring.quote:Op woensdag 19 december 2018 23:35 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Alleen de klassiekers soms (lol)
Hij heeft het in Jong Ajax ook al heel lastig.quote:Op woensdag 19 december 2018 23:36 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dan nog op die leeftijd? Als het zo eenvoudig was dan zouden anderen jongeren daar ook wel uitblinken in de KK divisie en dat is niet zo.
Ik moet je daar het antwoord toch even schuldig op blijvenquote:Op woensdag 19 december 2018 23:35 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zou Lamprou als straf de grote lul van Onana in moeten zepen na de wedstrijd? #dtv
Komt-ie aan.quote:Op woensdag 19 december 2018 23:37 schreef Szura het volgende:
Jewadetoch zit al in de problemen, tijd voor een vieze finish
Lamprou is van de verkeerde kant.quote:Op woensdag 19 december 2018 23:35 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Andere speelstijl dit dat. Ook De Ligt had het daar vaak lastig. Daarbij vind ik dat Ajax vaak teveel vraagt van sobere verdedigers. Laat ze gewoon verdedigen joh ipv er Maradonnatjes van te maken.quote:Op woensdag 19 december 2018 23:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij heeft het in Jong Ajax ook al heel lastig.
Dat hoef je mij niet uit te leggen, alleen ik zie ook wel dat hij bepaalde kwaliteiten gewoon niet heeft.quote:Op woensdag 19 december 2018 23:36 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dan heeft hij vandaag een mindere wedstrijd gespeeld. SMALL SAMPLE SIZE MAXIMUS SMALL SAMPLE SIZE.
Kun je op zon kleine sample niet zien. Kan ook pech zijn of weinig ritme etc. Is nog niks van te zeggen. Daarom bekijken scouts spelers ook tientallen keren om de sample size groter te maken.quote:Op woensdag 19 december 2018 23:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat hoef je mij niet uit te leggen, alleen ik zie ook wel dat hij bepaalde kwaliteiten gewoon niet heeft.
Dat wordt elk jaar meer.quote:Op woensdag 19 december 2018 23:38 schreef skysherrif het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met prijzengeld, wordt dat elk jaar meer of?
Als hij zich niet kan aanpassen gaat hij het ook niet redden bij Ajax.quote:Op woensdag 19 december 2018 23:38 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Andere speelstijl dit dat. Ook De Ligt had het daar vaak lastig. Daarbij vind ik dat Ajax vaak teveel vraagt van sobere verdedigers. Laat ze gewoon verdedigen joh ipv er Maradonnatjes van te maken.
Jaquote:Op woensdag 19 december 2018 23:38 schreef skysherrif het volgende:
500k winnaartjequote:Op woensdag 19 december 2018 23:38 schreef skysherrif het volgende:
Ik sta volledig achter poepz0r.quote:Op woensdag 19 december 2018 23:38 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Kun je op zon kleine sample niet zien. Kan ook pech zijn of weinig ritme etc. Is nog niks van te zeggen. Daarom bekijken scouts spelers ook tientallen keren om de sample size groter te maken.
Ik heb vrijwel elke wedstrijd van hem gezien dus ik kan dat prima zien.quote:Op woensdag 19 december 2018 23:38 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Kun je op zon kleine sample niet zien. Kan ook pech zijn of weinig ritme etc. Is nog niks van te zeggen. Daarom bekijken scouts spelers ook tientallen keren om de sample size groter te maken.
Klaagzang van Koos gemist?quote:Op woensdag 19 december 2018 23:38 schreef skysherrif het volgende:
Waar die 10 minuutjes mee mag doen? Zijn toch geen samples joh. 10 x 90 minuten ja oke.quote:Op woensdag 19 december 2018 23:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb vrijwel elke wedstrijd van hem gezien dus ik kan dat prima zien.
wtf, is dat echt?quote:Op woensdag 19 december 2018 23:38 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
500k winnaartje
Spelers dragen wel bijna 10% af he aan PDPA en PDC trouwens
Hij heeft wel langer meegedaan. En kan gewoon niet voorzetten.quote:Op woensdag 19 december 2018 23:39 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Waar die 10 minuutjes mee mag doen? Zijn toch geen samples joh. 10 x 90 minuten ja oke.
Mensen met zo'n kapsel moeten zo snel mogelijk van het podium verdwijnen.quote:Op woensdag 19 december 2018 23:39 schreef De_Kraam het volgende:
KnutdeIJsbeer en ik staan volledig achter Asada.
Oprotten danquote:Op woensdag 19 december 2018 23:39 schreef De_Kraam het volgende:
KnutdeIJsbeer en ik staan volledig achter Asada.
Bijna 10% moeten afstaan + nog de belasting uiteraard en dan nog op van die aidsborden gooienquote:Op woensdag 19 december 2018 23:40 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Ik zit niet diep in het darten
Q-school verdienen ze wel aan iig.quote:Op woensdag 19 december 2018 23:40 schreef JanPawelII het volgende:
Dus de PDC organiseren toernooien waar ze ook een cashback van krijgen, of hoe moet ik dat voor me zien
Nee dat is om alles te organiseren en de spelersvakbond etc.quote:Op woensdag 19 december 2018 23:40 schreef JanPawelII het volgende:
Dus de PDC organiseren toernooien waar ze ook een cashback van krijgen, of hoe moet ik dat voor me zien
Vroeger betaalde je 250 POND voor 1 dag Players Championship. Stel je verliest eerste ronde 0-6 daag 300 euro. PDC is duur om er je werk van te maken iig.quote:Op woensdag 19 december 2018 23:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Q-school verdienen ze wel aan iig.
Dus pak hem beet hou je van die 500k als Nederlander de helft over?quote:Op woensdag 19 december 2018 23:40 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Bijna 10% moeten afstaan + nog de belasting uiteraard en dan nog op van die aidsborden gooien
Haha natuurlijk niet. MVG staat gewoon in UK geregistreerd etc. Bezit ook 6 huizen inmiddels etc. Die mannen zijn niet van gisteren hequote:Op woensdag 19 december 2018 23:41 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Dus pak hem beet hou je van die 500k als Nederlander de helft over?
Ik denk eerder hun managers dan.quote:Op woensdag 19 december 2018 23:42 schreef Poepz0r het volgende:
Die mannen zijn niet van gisteren he
Waar je geregistreerd staat boeit fiscaal geen kutquote:Op woensdag 19 december 2018 23:42 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Haha natuurlijk niet. MVG staat gewoon in UK geregistreerd etc. Bezit ook 6 huizen inmiddels etc. Die mannen zijn niet van gisteren he
MvG heeft dat huis waar die nu woont zelf geregeld iig.quote:Op woensdag 19 december 2018 23:42 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Ik denk eerder hun managers dan.
Ik dacht idd dat je in Europa moest betalen waar je woont.quote:Op woensdag 19 december 2018 23:42 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Waar je geregistreerd staat boeit fiscaal geen kut
Ik weet er het fijne niet van ouwe pik. Wat ik wel weet is dat ze niet de volle mep belasting betalen. Ook een Anderson niet en Wright etc. Zullen wel adviseurs bij zitten ook bij de PDC etc. Jacques Nieuwlaat heeft daar weleens wat over gezegd.quote:Op woensdag 19 december 2018 23:42 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Waar je geregistreerd staat boeit fiscaal geen kut
Dat doen we liever niet in dit topic.quote:Op woensdag 19 december 2018 23:43 schreef Tagliano het volgende:
Maar dan dwalen we wellicht iets af
Ieder land heeft weer zijn eigen precieze regeltjes wanneer je als inwoner wordt gezien, in Nederland gaat het inderdaad om waar je daadwerkelijk woontquote:Op woensdag 19 december 2018 23:43 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Ik dacht idd dat je in Europa moest betalen waar je woont.
Had Hiddink daar niet ooit problemen mee.
Nee dat doen ze ongetwijfeld nietquote:Op woensdag 19 december 2018 23:43 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik weet er het fijne niet van ouwe pik. Wat ik wel weet is dat ze niet de volle mep belasting betalen. Ook een Anderson niet en Wright etc. Zullen wel adviseurs bij zitten ook bij de PDC etc. Jacques Nieuwlaat heeft daar weleens wat over gezegd.
Waar je woont is altijd een loller. Alsof iemand vanuit de staat wekelijks in de straat komt rijden of je thuis bentquote:Op woensdag 19 december 2018 23:44 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ieder land heeft weer zijn eigen precieze regeltjes wanneer je als inwoner wordt gezien, in Nederland gaat het inderdaad om waar je daadwerkelijk woont
quote:Op woensdag 19 december 2018 23:43 schreef De_Kraam het volgende:
een jaar lang in frituurvet zwemmen.
quote:Hiddink, nu bondscoach van Rusland, stond na zijn terugkeer van Zuid-Korea naar Nederland ingeschreven in België, terwijl hij daar volgens het OM niet heeft gewoond. Hij betaalde minder belasting dan hij in Nederland zou hebben gedaan. De Nederlandse belastingdienst zou daardoor recht hebben op 1,4 miljoen euro.
quote:Op woensdag 19 december 2018 23:44 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Waar je woont is altijd een loller. Alsof iemand vanuit de staat wekelijks in de straat komt rijden of je thuis bent
Of lekker in een bad met witte bonen in tomatensaus liggen. Sex voor de buch genot. Episch tv fragment.quote:Op woensdag 19 december 2018 23:43 schreef De_Kraam het volgende:
Fat Vinny had al 10.000 omdat hij van die kabouter won. Lekker man, beetje pijltje gooien en je kunt weer een jaar lang in frituurvet zwemmen.
Dit gebeurd gewoon als het maar financieel belangrijk genoeg is.quote:Op woensdag 19 december 2018 23:44 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Waar je woont is altijd een loller. Alsof iemand vanuit de staat wekelijks in de straat komt rijden of je thuis bent
madquote:Op woensdag 19 december 2018 23:43 schreef De_Kraam het volgende:
Fat Vinny had al 10.000 omdat hij van die kabouter won. Lekker man, beetje pijltje gooien en je kunt weer een jaar lang in frituurvet zwemmen.
Correct maar de grote jongens komen er altijd mee weg en de minima moeten idd overal verantwoording voor afleggen.quote:Op woensdag 19 december 2018 23:45 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Dit gebeurd gewoon als het maar financieel belangrijk genoeg is.
Bedenk dat in Nederland er tandenborstels worden geteld bij uitkeringstrekkers
Sorry dat ik het zeg maar je weet niet echt veel van de materie.quote:Op woensdag 19 december 2018 23:45 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Uiteraard is het niet handig je in te schrijven in gemeentes
Dat is zo ja.quote:Op woensdag 19 december 2018 23:46 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Correct maar de grote jongens komen er altijd mee weg en de minima moeten idd overal verantwoording voor afleggen.
Deze shit is m'n werk en geloof me nou maar gewoon dat dat geen loller isquote:Op woensdag 19 december 2018 23:44 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Welterusten.quote:Op woensdag 19 december 2018 23:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou Wadey, succes nog jongenIk ga nu toch slapen
was weer vroeg vanoggel
Heb jij veel verstand van Jerseyquote:Op woensdag 19 december 2018 23:46 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Deze shit is m'n werk en geloof me nou maar gewoon dat dat geen loller isBijvoorbeeld Frank B. die een tijd geleden in het nieuws was gaat precies hierom
Dan hadden we dit toernooi al kunnen opheffenquote:Op woensdag 19 december 2018 23:47 schreef El-Stinho het volgende:
Gelukkig maar. Als Wade exit was gegaan had dit wel heel erg geweest.
Zondagmiddag speelt Ajax voor het darten!quote:Op woensdag 19 december 2018 23:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
God heeft je gestraft omdat je geen darts ging kijken. Niet weer doen oké?
Zeker die wel maar gaat dat ook op als je vele malen kleiner bent en dus oninteressant? Mwah denk het niet.quote:Op woensdag 19 december 2018 23:46 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Deze shit is m'n werk en geloof me nou maar gewoon dat dat geen loller isBijvoorbeeld Frank B. die een tijd geleden in het nieuws was gaat precies hierom
Dat kan nog prima Stijn.quote:Op woensdag 19 december 2018 23:47 schreef El-Stinho het volgende:
Dat is nog niet uitgesloten.quote:Op woensdag 19 december 2018 23:47 schreef El-Stinho het volgende:
Zeer globaalquote:Op woensdag 19 december 2018 23:47 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Heb jij veel verstand van Jersey
Dit soort derdepijltjes doen me sterken in de overtuiging dat het goed zit met Wade.quote:
12.15 aids.quote:Op woensdag 19 december 2018 23:47 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zondagmiddag speelt Ajax voor het darten!
WADE. WINT. NIET.quote:Op woensdag 19 december 2018 23:47 schreef El-Stinho het volgende:
Compleet afhankelijk van het gevalquote:Op woensdag 19 december 2018 23:47 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zeker die wel maar gaat dat ook op als je vele malen kleiner bent en dus oninteressant? Mwah denk het niet.
Ik gun Wade een goed wk.quote:Op woensdag 19 december 2018 23:48 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dit soort derdepijltjes doen me sterken in de overtuiging dat het goed zit met Wade.
In het weekend wellicht.quote:Op woensdag 19 december 2018 23:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
God heeft je gestraft omdat je geen darts ging kijken. Niet weer doen oké?
Jerseygoden. Had vdweek een klant die wat bestelde bij ons uit Jersey. Geen BTW en shit, heerlijk, maar aan de andere kant kunnen die mensen bijna nergens wat vanaf internet bestellen, want levering is vaak te duurquote:
Ik gun Wade ook een goed WK, want we moeten Van Gerwen niet de halve finale cadeau doen.quote:
Wade mag van mij het WK winnen zelfs.quote:Op woensdag 19 december 2018 23:49 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik gun Wade ook een goed WK, want we moeten Van Gerwen niet de halve finale cadeau doen.
Jij hebt geen vertrouwen in Lewis?quote:Op woensdag 19 december 2018 23:49 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik gun Wade ook een goed WK, want we moeten Van Gerwen niet de halve finale cadeau doen.
Nee. Daarvoor heeft hij te weinig laten zien.quote:Op woensdag 19 december 2018 23:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jij hebt geen vertrouwen in Lewis?
Als Price dit VEEL HEVIGER doet moet Anderson zich niet aanstellen en nu is Wade de gebeten hond. Inconsequent.quote:
Jammer, mooie speler om naar te kijken als het loopt.quote:Op woensdag 19 december 2018 23:50 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nee. Daarvoor heeft hij te weinig laten zien.
Ons hoofdkantoor zit op Jerseyquote:Op woensdag 19 december 2018 23:49 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Jerseygoden. Had vdweek een klant die wat bestelde bij ons uit Jersey. Geen BTW en shit, heerlijk, maar aan de andere kant kunnen die mensen bijna nergens wat vanaf internet bestellen, want levering is vaak te duurOf ze moeten het zelf regelen en dat is erg prijzig. Dit artikel kost 250 euro en het heeft mevrouw 150 gekost om het te shippen koekoek. Maar als je geen tot weinig belasting hoeft te betalen heft dat elkaar weer op natuurlijk.
Nice welke firma? Eventueel pmquote:Op woensdag 19 december 2018 23:52 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Ons hoofdkantoor zit op Jersey
Naar mijn idee deed Price het meer in de ruimte/richting het publiek. Dit was wel erg in het gezicht van de tegenstander.quote:Op woensdag 19 december 2018 23:50 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Als Price dit VEEL HEVIGER doet moet Anderson zich niet aanstellen en nu is Wade de gebeten hond. Inconsequent.
Price zocht Anderson op het laatst zelfs op.quote:Op woensdag 19 december 2018 23:53 schreef maan_man het volgende:
[..]
Naar mijn idee deed Price het meer in de ruimte/richting het publiek. Dit was wel erg in het gezicht van de tegenstander.
Madquote:
Labiel vooral denk ik, bang om te verliezen.quote:Op woensdag 19 december 2018 23:57 schreef Slobeend het volgende:
Jammer dat Wade net bij de 1-1 in sets zo debiel juichte in het gezicht van Asada, blijft een naar figuur op z'n tijd.
Maak daar maar tripolair van.quote:Op woensdag 19 december 2018 23:59 schreef Pino112 het volgende:
Wade z'n bipolaire stoornis is actief denk ik zo.
JUIST!!! Dat bedoelde ik!!quote:Op donderdag 20 december 2018 00:00 schreef wimderon het volgende:
Zjak die nu zeurt over Wade terwijl hij het bij Price fantastisch vond
quote:Op woensdag 19 december 2018 23:50 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Als Price dit VEEL HEVIGER doet moet Anderson zich niet aanstellen en nu is Wade de gebeten hond. Inconsequent.
Zjak dramt ook wel opvallend veel op wat hij van zijn Engelse vriendjes leest op Twitter.quote:Op donderdag 20 december 2018 00:00 schreef wimderon het volgende:
quote:Op donderdag 20 december 2018 00:03 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Oh dan zit ik in het verkeerde topic
Wright en Barney kon je gezien hun vorm enigszins zien aankomen maar Whitlock had juist een stijgende lijn te pakken. En Wade al helemaal al ligt die er nog niet uit natuurlijkquote:
Klopt, maar nou ook weer niet echt in ronde 2.quote:Op donderdag 20 december 2018 00:05 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wright en Barney kon je gezien hun vorm enigszins zien aankomen
quote:Op donderdag 20 december 2018 00:05 schreef bechirti het volgende:
die wBadr heeft veel tr veel gewonnen voor zon beperkt talent
Labbie gaf ik van te voren nog wel een kans maar ik had Raybar wel iets hoger ingeschat jaquote:Op donderdag 20 december 2018 00:05 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Klopt, maar nou ook weer niet echt in ronde 2.
Hierna nog de damesfinale?quote:Op donderdag 20 december 2018 00:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
We zitten inmiddels diep in de nacht.
quote:Op donderdag 20 december 2018 00:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
Houd je het nog vol?quote:Op donderdag 20 december 2018 00:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
quote:Op donderdag 20 december 2018 00:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb eerder op de avond al een heerlijk dutje kunnen doen van twee uur, dus denk het welquote:
Bij welke pingel werd je wakker?quote:Op donderdag 20 december 2018 00:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb eerder op de avond al een heerlijk dutje kunnen doen van twee uur, dus denk het wel.
Graag een eerste reactie over dé sportman van het jaar.quote:Op donderdag 20 december 2018 00:00 schreef wimderon het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |