Dat hoef je mij niet uit te leggen, alleen ik zie ook wel dat hij bepaalde kwaliteiten gewoon niet heeft.quote:Op woensdag 19 december 2018 23:36 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dan heeft hij vandaag een mindere wedstrijd gespeeld. SMALL SAMPLE SIZE MAXIMUS SMALL SAMPLE SIZE.
Kun je op zon kleine sample niet zien. Kan ook pech zijn of weinig ritme etc. Is nog niks van te zeggen. Daarom bekijken scouts spelers ook tientallen keren om de sample size groter te maken.quote:Op woensdag 19 december 2018 23:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat hoef je mij niet uit te leggen, alleen ik zie ook wel dat hij bepaalde kwaliteiten gewoon niet heeft.
Dat wordt elk jaar meer.quote:Op woensdag 19 december 2018 23:38 schreef skysherrif het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met prijzengeld, wordt dat elk jaar meer of?
Als hij zich niet kan aanpassen gaat hij het ook niet redden bij Ajax.quote:Op woensdag 19 december 2018 23:38 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Andere speelstijl dit dat. Ook De Ligt had het daar vaak lastig. Daarbij vind ik dat Ajax vaak teveel vraagt van sobere verdedigers. Laat ze gewoon verdedigen joh ipv er Maradonnatjes van te maken.
Jaquote:Op woensdag 19 december 2018 23:38 schreef skysherrif het volgende:
500k winnaartjequote:Op woensdag 19 december 2018 23:38 schreef skysherrif het volgende:
Ik sta volledig achter poepz0r.quote:Op woensdag 19 december 2018 23:38 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Kun je op zon kleine sample niet zien. Kan ook pech zijn of weinig ritme etc. Is nog niks van te zeggen. Daarom bekijken scouts spelers ook tientallen keren om de sample size groter te maken.
Ik heb vrijwel elke wedstrijd van hem gezien dus ik kan dat prima zien.quote:Op woensdag 19 december 2018 23:38 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Kun je op zon kleine sample niet zien. Kan ook pech zijn of weinig ritme etc. Is nog niks van te zeggen. Daarom bekijken scouts spelers ook tientallen keren om de sample size groter te maken.
Klaagzang van Koos gemist?quote:Op woensdag 19 december 2018 23:38 schreef skysherrif het volgende:
Waar die 10 minuutjes mee mag doen? Zijn toch geen samples joh. 10 x 90 minuten ja oke.quote:Op woensdag 19 december 2018 23:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb vrijwel elke wedstrijd van hem gezien dus ik kan dat prima zien.
wtf, is dat echt?quote:Op woensdag 19 december 2018 23:38 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
500k winnaartje
Spelers dragen wel bijna 10% af he aan PDPA en PDC trouwens
Hij heeft wel langer meegedaan. En kan gewoon niet voorzetten.quote:Op woensdag 19 december 2018 23:39 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Waar die 10 minuutjes mee mag doen? Zijn toch geen samples joh. 10 x 90 minuten ja oke.
Mensen met zo'n kapsel moeten zo snel mogelijk van het podium verdwijnen.quote:Op woensdag 19 december 2018 23:39 schreef De_Kraam het volgende:
KnutdeIJsbeer en ik staan volledig achter Asada.
Oprotten danquote:Op woensdag 19 december 2018 23:39 schreef De_Kraam het volgende:
KnutdeIJsbeer en ik staan volledig achter Asada.
Bijna 10% moeten afstaan + nog de belasting uiteraard en dan nog op van die aidsborden gooienquote:Op woensdag 19 december 2018 23:40 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Ik zit niet diep in het darten
Q-school verdienen ze wel aan iig.quote:Op woensdag 19 december 2018 23:40 schreef JanPawelII het volgende:
Dus de PDC organiseren toernooien waar ze ook een cashback van krijgen, of hoe moet ik dat voor me zien
Nee dat is om alles te organiseren en de spelersvakbond etc.quote:Op woensdag 19 december 2018 23:40 schreef JanPawelII het volgende:
Dus de PDC organiseren toernooien waar ze ook een cashback van krijgen, of hoe moet ik dat voor me zien
Vroeger betaalde je 250 POND voor 1 dag Players Championship. Stel je verliest eerste ronde 0-6 daag 300 euro. PDC is duur om er je werk van te maken iig.quote:Op woensdag 19 december 2018 23:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Q-school verdienen ze wel aan iig.
Dus pak hem beet hou je van die 500k als Nederlander de helft over?quote:Op woensdag 19 december 2018 23:40 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Bijna 10% moeten afstaan + nog de belasting uiteraard en dan nog op van die aidsborden gooien
Haha natuurlijk niet. MVG staat gewoon in UK geregistreerd etc. Bezit ook 6 huizen inmiddels etc. Die mannen zijn niet van gisteren hequote:Op woensdag 19 december 2018 23:41 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Dus pak hem beet hou je van die 500k als Nederlander de helft over?
Ik denk eerder hun managers dan.quote:Op woensdag 19 december 2018 23:42 schreef Poepz0r het volgende:
Die mannen zijn niet van gisteren he
Waar je geregistreerd staat boeit fiscaal geen kutquote:Op woensdag 19 december 2018 23:42 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Haha natuurlijk niet. MVG staat gewoon in UK geregistreerd etc. Bezit ook 6 huizen inmiddels etc. Die mannen zijn niet van gisteren he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |