Bij Fortuna in de KK Divisie ja.quote:Op woensdag 19 december 2018 23:34 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat zijn handelspelers. Je koopt als club altijd een paar redelijke spelers om met wat winst door te verkopen waaronder bovengetekenden. Alhoewel Schuursgod gewoon kansen moet krijgen. Die was bij Fortuna belachelijk goed.
Speelde bij Fortuna goddelijk. Maar elke keer invallen etc daar schiet je niks mee op. Zet hem eens 10 wedstrijden neer om een oordeel te vellen.quote:Op woensdag 19 december 2018 23:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien over een jaar of drie.
Vandaag wel.quote:Op woensdag 19 december 2018 23:35 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Kristensen speelt laatste tijd niet slecht overigens.
BLACKEDquote:Op woensdag 19 december 2018 23:35 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zou Lamprou als straf de grote lul van Onana in moeten zepen na de wedstrijd? #dtv
Geen Ajax - PSV en PSV - Ajax?quote:Op woensdag 19 december 2018 23:35 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Alleen de klassiekers soms (lol)
Dan heeft hij vandaag een mindere wedstrijd gespeeld. SMALL SAMPLE SIZE MAXIMUS SMALL SAMPLE SIZE.quote:
Dan nog op die leeftijd? Als het zo eenvoudig was dan zouden anderen jongeren daar ook wel uitblinken in de KK divisie en dat is niet zo.quote:Op woensdag 19 december 2018 23:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij Fortuna in de KK Divisie ja.
Dan staan we 10 punten achter op PSV.quote:Op woensdag 19 december 2018 23:35 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Speelde bij Fortuna goddelijk. Maar elke keer invallen etc daar schiet je niks mee op. Zet hem eens 10 wedstrijden neer om een oordeel te vellen.
Ja want je verliest 10 punten door 1 speler, oke hans.quote:Op woensdag 19 december 2018 23:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan staan we 10 punten achter op PSV.
Die zijn vaak juist niet om aan te gluren is mijn ervaring.quote:Op woensdag 19 december 2018 23:35 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Alleen de klassiekers soms (lol)
Hij heeft het in Jong Ajax ook al heel lastig.quote:Op woensdag 19 december 2018 23:36 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dan nog op die leeftijd? Als het zo eenvoudig was dan zouden anderen jongeren daar ook wel uitblinken in de KK divisie en dat is niet zo.
Ik moet je daar het antwoord toch even schuldig op blijvenquote:Op woensdag 19 december 2018 23:35 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zou Lamprou als straf de grote lul van Onana in moeten zepen na de wedstrijd? #dtv
Komt-ie aan.quote:Op woensdag 19 december 2018 23:37 schreef Szura het volgende:
Jewadetoch zit al in de problemen, tijd voor een vieze finish
Lamprou is van de verkeerde kant.quote:Op woensdag 19 december 2018 23:35 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Andere speelstijl dit dat. Ook De Ligt had het daar vaak lastig. Daarbij vind ik dat Ajax vaak teveel vraagt van sobere verdedigers. Laat ze gewoon verdedigen joh ipv er Maradonnatjes van te maken.quote:Op woensdag 19 december 2018 23:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij heeft het in Jong Ajax ook al heel lastig.
Dat hoef je mij niet uit te leggen, alleen ik zie ook wel dat hij bepaalde kwaliteiten gewoon niet heeft.quote:Op woensdag 19 december 2018 23:36 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dan heeft hij vandaag een mindere wedstrijd gespeeld. SMALL SAMPLE SIZE MAXIMUS SMALL SAMPLE SIZE.
Kun je op zon kleine sample niet zien. Kan ook pech zijn of weinig ritme etc. Is nog niks van te zeggen. Daarom bekijken scouts spelers ook tientallen keren om de sample size groter te maken.quote:Op woensdag 19 december 2018 23:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat hoef je mij niet uit te leggen, alleen ik zie ook wel dat hij bepaalde kwaliteiten gewoon niet heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |