Nee dat is om alles te organiseren en de spelersvakbond etc.quote:Op woensdag 19 december 2018 23:40 schreef JanPawelII het volgende:
Dus de PDC organiseren toernooien waar ze ook een cashback van krijgen, of hoe moet ik dat voor me zien
Vroeger betaalde je 250 POND voor 1 dag Players Championship. Stel je verliest eerste ronde 0-6 daag 300 euro. PDC is duur om er je werk van te maken iig.quote:Op woensdag 19 december 2018 23:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Q-school verdienen ze wel aan iig.
Dus pak hem beet hou je van die 500k als Nederlander de helft over?quote:Op woensdag 19 december 2018 23:40 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Bijna 10% moeten afstaan + nog de belasting uiteraard en dan nog op van die aidsborden gooien
Haha natuurlijk niet. MVG staat gewoon in UK geregistreerd etc. Bezit ook 6 huizen inmiddels etc. Die mannen zijn niet van gisteren hequote:Op woensdag 19 december 2018 23:41 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Dus pak hem beet hou je van die 500k als Nederlander de helft over?
Ik denk eerder hun managers dan.quote:Op woensdag 19 december 2018 23:42 schreef Poepz0r het volgende:
Die mannen zijn niet van gisteren he
Waar je geregistreerd staat boeit fiscaal geen kutquote:Op woensdag 19 december 2018 23:42 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Haha natuurlijk niet. MVG staat gewoon in UK geregistreerd etc. Bezit ook 6 huizen inmiddels etc. Die mannen zijn niet van gisteren he
MvG heeft dat huis waar die nu woont zelf geregeld iig.quote:Op woensdag 19 december 2018 23:42 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Ik denk eerder hun managers dan.
Ik dacht idd dat je in Europa moest betalen waar je woont.quote:Op woensdag 19 december 2018 23:42 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Waar je geregistreerd staat boeit fiscaal geen kut
Ik weet er het fijne niet van ouwe pik. Wat ik wel weet is dat ze niet de volle mep belasting betalen. Ook een Anderson niet en Wright etc. Zullen wel adviseurs bij zitten ook bij de PDC etc. Jacques Nieuwlaat heeft daar weleens wat over gezegd.quote:Op woensdag 19 december 2018 23:42 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Waar je geregistreerd staat boeit fiscaal geen kut
Dat doen we liever niet in dit topic.quote:Op woensdag 19 december 2018 23:43 schreef Tagliano het volgende:
Maar dan dwalen we wellicht iets af
Ieder land heeft weer zijn eigen precieze regeltjes wanneer je als inwoner wordt gezien, in Nederland gaat het inderdaad om waar je daadwerkelijk woontquote:Op woensdag 19 december 2018 23:43 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Ik dacht idd dat je in Europa moest betalen waar je woont.
Had Hiddink daar niet ooit problemen mee.
Nee dat doen ze ongetwijfeld nietquote:Op woensdag 19 december 2018 23:43 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik weet er het fijne niet van ouwe pik. Wat ik wel weet is dat ze niet de volle mep belasting betalen. Ook een Anderson niet en Wright etc. Zullen wel adviseurs bij zitten ook bij de PDC etc. Jacques Nieuwlaat heeft daar weleens wat over gezegd.
Waar je woont is altijd een loller. Alsof iemand vanuit de staat wekelijks in de straat komt rijden of je thuis bentquote:Op woensdag 19 december 2018 23:44 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ieder land heeft weer zijn eigen precieze regeltjes wanneer je als inwoner wordt gezien, in Nederland gaat het inderdaad om waar je daadwerkelijk woont
quote:Op woensdag 19 december 2018 23:43 schreef De_Kraam het volgende:
een jaar lang in frituurvet zwemmen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |