SPOILER: BINGOOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb een kameraad die schrijft linkshandig en voetbalt met rechtsquote:Op woensdag 19 december 2018 23:25 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Das best bijzonder. Als ik dat probeer dan heb ik 2 moorden op mn geweten denk ikGooi hem zo op een andere baan
Kleine opscheer niks mis meequote:Op woensdag 19 december 2018 23:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Die Asada mag ook weleens tegen een werkzaam scheerapparaat aan lopen
Ik had een regulier bekerpotje op het gemakje op de stream kijken verwachtquote:
Waarom kijk je beker ffsquote:Op woensdag 19 december 2018 23:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik kijk ook weer darts na uren van mijn leven in de kliko te hebben gegooid.
Wat een aidspot.
In de beker nog wel.quote:Op woensdag 19 december 2018 23:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat een aidspot.
Ik zei al dit kan een leuke pot worden. Asada goed spelertje niks mis meequote:Op woensdag 19 december 2018 23:27 schreef El-Stinho het volgende:
Wade heeft dit niet zomaar gewonnen.
Ik mag morgen Feyenoord gaan kijkenquote:Op woensdag 19 december 2018 23:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat een aidspot.
Eiting is pure middelmaat, dat backje wordt ook nooit wat en Labyad kun je ook afschrijven. Net als Cerny.quote:Op woensdag 19 december 2018 23:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat een aidspot.
Penal van Blind was slecht.quote:Op woensdag 19 december 2018 23:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat een aidspot.
Ik zou het wel leuk vinden als Ajax de beker weer eens pakt, hoort er gewoon bij.quote:Op woensdag 19 december 2018 23:28 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Waarom kijk je beker ffsZelfs finales kijk ik niet.
Labyad is ook niet voor de basis joh. Kuhngod komt eraan.quote:Op woensdag 19 december 2018 23:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Eiting is pure middelmaat, dat backje wordt ook nooit wat en Labyad kun je ook afschrijven. Net als Cerny.
Moest gisteren nog wel even warmdraaien, maar wat hij vandaag ook weer laat zien. Erg sterk. Hopelijk kan hij naar Q-School komen.quote:Op woensdag 19 december 2018 23:28 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik zei al dit kan een leuke pot worden. Asada goed spelertje niks mis mee
Niet interessant. Europa telt, rest zal mn reet roesten.quote:Op woensdag 19 december 2018 23:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou het wel leuk vinden als Ajax de beker weer eens pakt, hoort er gewoon bij.
Feyenoord wint gewoon weer met 4-1 van Utrecht.quote:Op woensdag 19 december 2018 23:28 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Ik mag morgen Feyenoord gaan kijken![]()
En kom waarschijnlijk terug met hetzelfde verhaal
Ging me meer om die schimmel rondom zijn mondquote:
Maar... HOE KON DIT!quote:Op woensdag 19 december 2018 23:28 schreef De_Kraam het volgende:
Ajax speelde fan-tas-tisch
Wat een EPISCHE partij
En Neres mag ook snel zijn vorm terugvinden, want dit kan niet.quote:Op woensdag 19 december 2018 23:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Eiting is pure middelmaat, dat backje wordt ook nooit wat en Labyad kun je ook afschrijven. Net als Cerny.
We pakken dat sjempjens liekie alquote:Op woensdag 19 december 2018 23:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou het wel leuk vinden als Ajax de beker weer eens pakt, hoort er gewoon bij.
Lekker even die kale kut van mevrouw Wade schoongemaakt, niks mis mee.quote:Op woensdag 19 december 2018 23:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ging me meer om die schimmel rondom zijn mond
Europa is veruit het belangrijkste, maar ik zie liever zoveel mogelijk potjes van ons aller Ajax.quote:Op woensdag 19 december 2018 23:29 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Niet interessant. Europa telt, rest zal mn reet roesten.
Een ding is zeker:quote:Op woensdag 19 december 2018 23:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Feyenoord wint gewoon weer met 4-1 van Utrecht.
Ja ik dacht 3-1, maar ben er niet meer zo zeker vanquote:Op woensdag 19 december 2018 23:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Elke keer weer dat kappen. Geef gewoon eens een normale voorzet.quote:Op woensdag 19 december 2018 23:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En Neres mag ook snel zijn vorm terugvinden, want dit kan niet.
VoorzettenGenotquote:Op woensdag 19 december 2018 23:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zat ook niet heel lekker in de wedstrijd.
Let op Fc den bosch goden trouwens koekoek. Eigenaar bezit 2,5 miljard GENOTTTTquote:Op woensdag 19 december 2018 23:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Europa is veruit het belangrijkste, maar ik zie liever zoveel mogelijk potjes van ons aller Ajax.
Als het beter is dan vanavond uiteraard.
HG zou kunnen helpen.quote:Op woensdag 19 december 2018 23:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ging me meer om die schimmel rondom zijn mond
Jij bent toch voor Feyenoord?quote:Op woensdag 19 december 2018 23:30 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
We pakken dat sjempjens liekie al
Utrecht is wel een CUPFIGHTER hoor (lol)quote:Op woensdag 19 december 2018 23:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bedankt ja. Dat is nog steeds best schroeien.quote:
quote:Op woensdag 19 december 2018 23:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij bent toch voor Feyenoord?
Er langs zijn en daarna weer terugdraaien om er langs te willenquote:Op woensdag 19 december 2018 23:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Elke keer weer dat kappen. Geef gewoon eens een normale voorzet.
Kan je alsjeblieft de term ''Cupfighter'' nooit meer gebruiken? Ik krijg daar oorsuizingen, tyfus, tering, alles van.quote:Op woensdag 19 december 2018 23:31 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Utrecht is wel een CUPFIGHTER hoor (lol)
Niet te hard roepen maatquote:Op woensdag 19 december 2018 23:31 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Utrecht is wel een CUPFIGHTER hoor (lol)
Feyenoord in de beker is a different cook.quote:Op woensdag 19 december 2018 23:30 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Ja ik dacht 3-1, maar ben er niet meer zo zeker van
Asada zei ik toch?quote:Op woensdag 19 december 2018 23:30 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Lekker even die kale kut van mevrouw Wade schoongemaakt, niks mis mee.
Houd wel spelers bezig, das ook een kwaliteit.quote:Op woensdag 19 december 2018 23:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er langs zijn en daarna weer terugdraaien om er langs te willenIk erger me daar echt kapot aan.
cupfighterquote:Op woensdag 19 december 2018 23:31 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Kan je alsjeblieft de term ''Cupfighter'' nooit meer gebruiken? Ik krijg daar oorsuizingen, tyfus, tering, alles van.
Dat heeft ook geen enkel nut, elke spits heeft zijn loopactie dan al afgerond. Walgelijk.quote:Op woensdag 19 december 2018 23:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er langs zijn en daarna weer terugdraaien om er langs te willenIk erger me daar echt kapot aan.
quote:Op woensdag 19 december 2018 23:31 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Kan je alsjeblieft de term ''Cupfighter'' nooit meer gebruiken? Ik krijg daar oorsuizingen, tyfus, tering, alles van.
Anodder biskit!quote:Op woensdag 19 december 2018 23:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Feyenoord in de beker is a different cook.
Dat doen de spelersvrouwen ook, die hoef ik ook niet in het veld te zien huppelen.quote:Op woensdag 19 december 2018 23:32 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Houd wel spelers bezig, das ook een kwaliteit.
Asahiquote:Op woensdag 19 december 2018 23:31 schreef BB-King het volgende:
Kansjuh voor Weet
Asasa wint de eerste set.
Dan ga ik morgen jou om een mening vragen als het fout gaatquote:Op woensdag 19 december 2018 23:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Feyenoord in de beker is a different cook.
Maar goed die Eiting, Cerny, Kristensen, Labyad, Schuurs, Lamprou moet je allemaal verkopen aan Feyenoord ofzo.quote:Op woensdag 19 december 2018 23:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat heeft ook geen enkel nut, elke spits heeft zijn loopactie dan al afgerond. Walgelijk.
Aids included?quote:Op woensdag 19 december 2018 23:31 schreef El-Stinho het volgende:
Je hebt weinig verstand van voetbal, das jammer maat. Neresgod maakt zoveel ruimtes vrij voor anderen das bizar. Elke keer 2 man om hem heen genot.quote:Op woensdag 19 december 2018 23:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat doen de spelersvrouwen ook, die hoef ik ook niet in het veld te zien huppelen.
maar in de KOLKENDE KUIP heeft iedereen het lastig.quote:Op woensdag 19 december 2018 23:31 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Elke ziekte die je je maar kan bedenken.quote:
Schuurs wil ik nog wel een kans(je) geven.quote:Op woensdag 19 december 2018 23:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar goed die Eiting, Cerny, Kristensen, Labyad, Schuurs, Lamprou moet je allemaal verkopen aan Feyenoord ofzo.
Behalve Fortuna.quote:Op woensdag 19 december 2018 23:33 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
maar in de KOLKENDE KUIP heeft iedereen het lastig.
Dat zijn handelspelers. Je koopt als club altijd een paar redelijke spelers om met wat winst door te verkopen waaronder bovengetekenden. Alhoewel Schuursgod gewoon kansen moet krijgen. Die was bij Fortuna belachelijk goed.quote:Op woensdag 19 december 2018 23:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar goed die Eiting, Cerny, Kristensen, Labyad, Schuurs, Lamprou moet je allemaal verkopen aan Feyenoord ofzo.
Ah joh waardeloze gozer, waar hebbie die gozer vandaan gehaald Johán?quote:
Daar kom ik wel uit.quote:Op woensdag 19 december 2018 23:32 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Dan ga ik morgen jou om een mening vragen als het fout gaat
Alles voor het resultaatquote:Op woensdag 19 december 2018 23:33 schreef maxi-mus het volgende:
Ook leuk voor die kleine dat Onana er nog even in kwam.
Zeker als de loting in De Kuip is. Dan zie je de aanvoerder van de tegenstander naar hoekjes in het stadion kijken omdat hij weet: "Ja, godverdomme. Straks als we winnen kan ik daar naast Jan-Joost staan. Wat zou dat mooi zijn, hee". Kortom, het intimideert.quote:Op woensdag 19 december 2018 23:33 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
maar in de KOLKENDE KUIP heeft iedereen het lastig.
Vorig seizoen was Neres mijn favoriete speler, maar dit seizoen bakt hij er gewoon bar weinig van op een enkele wedstrijd na.quote:Op woensdag 19 december 2018 23:33 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Je hebt weinig verstand van voetbal, das jammer maat. Neresgod maakt zoveel ruimtes vrij voor anderen das bizar. Elke keer 2 man om hem heen genot.
Labyrat, Kristensen is ook gewoon bank als er een keer een goede speler wegvalt, dan heb je nog iets acceptabels.quote:Op woensdag 19 december 2018 23:34 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat zijn handelspelers. Je koopt als club altijd een paar redelijke spelers om met wat winst door te verkopen waaronder bovengetekenden. Alhoewel Schuursgod gewoon kansen moet krijgen. Die was bij Fortuna belachelijk goed.
Misschien over een jaar of drie.quote:Op woensdag 19 december 2018 23:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Schuurs wil ik nog wel een kans(je) geven.
Kristensen speelt laatste tijd niet slecht overigens.quote:Op woensdag 19 december 2018 23:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Labyrat, Kristensen is ook gewoon bank als er een keer een goede speler wegvalt, dan heb je nog iets acceptabels.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |