Moest gisteren nog wel even warmdraaien, maar wat hij vandaag ook weer laat zien. Erg sterk. Hopelijk kan hij naar Q-School komen.quote:Op woensdag 19 december 2018 23:28 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik zei al dit kan een leuke pot worden. Asada goed spelertje niks mis mee
Niet interessant. Europa telt, rest zal mn reet roesten.quote:Op woensdag 19 december 2018 23:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou het wel leuk vinden als Ajax de beker weer eens pakt, hoort er gewoon bij.
Feyenoord wint gewoon weer met 4-1 van Utrecht.quote:Op woensdag 19 december 2018 23:28 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Ik mag morgen Feyenoord gaan kijken![]()
En kom waarschijnlijk terug met hetzelfde verhaal
Ging me meer om die schimmel rondom zijn mondquote:
Maar... HOE KON DIT!quote:Op woensdag 19 december 2018 23:28 schreef De_Kraam het volgende:
Ajax speelde fan-tas-tisch
Wat een EPISCHE partij
En Neres mag ook snel zijn vorm terugvinden, want dit kan niet.quote:Op woensdag 19 december 2018 23:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Eiting is pure middelmaat, dat backje wordt ook nooit wat en Labyad kun je ook afschrijven. Net als Cerny.
We pakken dat sjempjens liekie alquote:Op woensdag 19 december 2018 23:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou het wel leuk vinden als Ajax de beker weer eens pakt, hoort er gewoon bij.
Lekker even die kale kut van mevrouw Wade schoongemaakt, niks mis mee.quote:Op woensdag 19 december 2018 23:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ging me meer om die schimmel rondom zijn mond
Europa is veruit het belangrijkste, maar ik zie liever zoveel mogelijk potjes van ons aller Ajax.quote:Op woensdag 19 december 2018 23:29 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Niet interessant. Europa telt, rest zal mn reet roesten.
Een ding is zeker:quote:Op woensdag 19 december 2018 23:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Feyenoord wint gewoon weer met 4-1 van Utrecht.
Ja ik dacht 3-1, maar ben er niet meer zo zeker vanquote:Op woensdag 19 december 2018 23:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Feyenoord wint gewoon weer met 4-1 van Utrecht.
Elke keer weer dat kappen. Geef gewoon eens een normale voorzet.quote:Op woensdag 19 december 2018 23:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En Neres mag ook snel zijn vorm terugvinden, want dit kan niet.
VoorzettenGenotquote:Op woensdag 19 december 2018 23:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zat ook niet heel lekker in de wedstrijd.
Let op Fc den bosch goden trouwens koekoek. Eigenaar bezit 2,5 miljard GENOTTTTquote:Op woensdag 19 december 2018 23:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Europa is veruit het belangrijkste, maar ik zie liever zoveel mogelijk potjes van ons aller Ajax.
Als het beter is dan vanavond uiteraard.
HG zou kunnen helpen.quote:Op woensdag 19 december 2018 23:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ging me meer om die schimmel rondom zijn mond
Jij bent toch voor Feyenoord?quote:Op woensdag 19 december 2018 23:30 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
We pakken dat sjempjens liekie al
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |