Utrecht is wel een CUPFIGHTER hoor (lol)quote:Op woensdag 19 december 2018 23:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Feyenoord wint gewoon weer met 4-1 van Utrecht.
Bedankt ja. Dat is nog steeds best schroeien.quote:
quote:Op woensdag 19 december 2018 23:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij bent toch voor Feyenoord?
Er langs zijn en daarna weer terugdraaien om er langs te willenquote:Op woensdag 19 december 2018 23:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Elke keer weer dat kappen. Geef gewoon eens een normale voorzet.
Kan je alsjeblieft de term ''Cupfighter'' nooit meer gebruiken? Ik krijg daar oorsuizingen, tyfus, tering, alles van.quote:Op woensdag 19 december 2018 23:31 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Utrecht is wel een CUPFIGHTER hoor (lol)
Niet te hard roepen maatquote:Op woensdag 19 december 2018 23:31 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Utrecht is wel een CUPFIGHTER hoor (lol)
Feyenoord in de beker is a different cook.quote:Op woensdag 19 december 2018 23:30 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Ja ik dacht 3-1, maar ben er niet meer zo zeker van
Asada zei ik toch?quote:Op woensdag 19 december 2018 23:30 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Lekker even die kale kut van mevrouw Wade schoongemaakt, niks mis mee.
Houd wel spelers bezig, das ook een kwaliteit.quote:Op woensdag 19 december 2018 23:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er langs zijn en daarna weer terugdraaien om er langs te willenIk erger me daar echt kapot aan.
cupfighterquote:Op woensdag 19 december 2018 23:31 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Kan je alsjeblieft de term ''Cupfighter'' nooit meer gebruiken? Ik krijg daar oorsuizingen, tyfus, tering, alles van.
Dat heeft ook geen enkel nut, elke spits heeft zijn loopactie dan al afgerond. Walgelijk.quote:Op woensdag 19 december 2018 23:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er langs zijn en daarna weer terugdraaien om er langs te willenIk erger me daar echt kapot aan.
quote:Op woensdag 19 december 2018 23:31 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Kan je alsjeblieft de term ''Cupfighter'' nooit meer gebruiken? Ik krijg daar oorsuizingen, tyfus, tering, alles van.
Anodder biskit!quote:Op woensdag 19 december 2018 23:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Feyenoord in de beker is a different cook.
Dat doen de spelersvrouwen ook, die hoef ik ook niet in het veld te zien huppelen.quote:Op woensdag 19 december 2018 23:32 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Houd wel spelers bezig, das ook een kwaliteit.
Asahiquote:Op woensdag 19 december 2018 23:31 schreef BB-King het volgende:
Kansjuh voor Weet
Asasa wint de eerste set.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |