JUIST!!! Dat bedoelde ik!!quote:Op donderdag 20 december 2018 00:00 schreef wimderon het volgende:
Zjak die nu zeurt over Wade terwijl hij het bij Price fantastisch vond
quote:Op woensdag 19 december 2018 23:50 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Als Price dit VEEL HEVIGER doet moet Anderson zich niet aanstellen en nu is Wade de gebeten hond. Inconsequent.
Zjak dramt ook wel opvallend veel op wat hij van zijn Engelse vriendjes leest op Twitter.quote:Op donderdag 20 december 2018 00:00 schreef wimderon het volgende:
quote:Op donderdag 20 december 2018 00:03 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Oh dan zit ik in het verkeerde topic
Wright en Barney kon je gezien hun vorm enigszins zien aankomen maar Whitlock had juist een stijgende lijn te pakken. En Wade al helemaal al ligt die er nog niet uit natuurlijkquote:
Klopt, maar nou ook weer niet echt in ronde 2.quote:Op donderdag 20 december 2018 00:05 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wright en Barney kon je gezien hun vorm enigszins zien aankomen
quote:Op donderdag 20 december 2018 00:05 schreef bechirti het volgende:
die wBadr heeft veel tr veel gewonnen voor zon beperkt talent
Labbie gaf ik van te voren nog wel een kans maar ik had Raybar wel iets hoger ingeschat jaquote:Op donderdag 20 december 2018 00:05 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Klopt, maar nou ook weer niet echt in ronde 2.
Hierna nog de damesfinale?quote:Op donderdag 20 december 2018 00:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
We zitten inmiddels diep in de nacht.
quote:Op donderdag 20 december 2018 00:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
Houd je het nog vol?quote:Op donderdag 20 december 2018 00:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
quote:Op donderdag 20 december 2018 00:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb eerder op de avond al een heerlijk dutje kunnen doen van twee uur, dus denk het welquote:
Bij welke pingel werd je wakker?quote:Op donderdag 20 december 2018 00:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb eerder op de avond al een heerlijk dutje kunnen doen van twee uur, dus denk het wel.
Graag een eerste reactie over dé sportman van het jaar.quote:Op donderdag 20 december 2018 00:00 schreef wimderon het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |