Zeer globaalquote:Op woensdag 19 december 2018 23:47 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Heb jij veel verstand van Jersey
Dit soort derdepijltjes doen me sterken in de overtuiging dat het goed zit met Wade.quote:
12.15 aids.quote:Op woensdag 19 december 2018 23:47 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zondagmiddag speelt Ajax voor het darten!
WADE. WINT. NIET.quote:Op woensdag 19 december 2018 23:47 schreef El-Stinho het volgende:
Gelukkig maar. Als Wade exit was gegaan had dit wel heel erg geweest.
Compleet afhankelijk van het gevalquote:Op woensdag 19 december 2018 23:47 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zeker die wel maar gaat dat ook op als je vele malen kleiner bent en dus oninteressant? Mwah denk het niet.
Ik gun Wade een goed wk.quote:Op woensdag 19 december 2018 23:48 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dit soort derdepijltjes doen me sterken in de overtuiging dat het goed zit met Wade.
In het weekend wellicht.quote:Op woensdag 19 december 2018 23:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
God heeft je gestraft omdat je geen darts ging kijken. Niet weer doen oké?
Jerseygoden. Had vdweek een klant die wat bestelde bij ons uit Jersey. Geen BTW en shit, heerlijk, maar aan de andere kant kunnen die mensen bijna nergens wat vanaf internet bestellen, want levering is vaak te duurquote:
Ik gun Wade ook een goed WK, want we moeten Van Gerwen niet de halve finale cadeau doen.quote:
Wade mag van mij het WK winnen zelfs.quote:Op woensdag 19 december 2018 23:49 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik gun Wade ook een goed WK, want we moeten Van Gerwen niet de halve finale cadeau doen.
Jij hebt geen vertrouwen in Lewis?quote:Op woensdag 19 december 2018 23:49 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik gun Wade ook een goed WK, want we moeten Van Gerwen niet de halve finale cadeau doen.
Nee. Daarvoor heeft hij te weinig laten zien.quote:Op woensdag 19 december 2018 23:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jij hebt geen vertrouwen in Lewis?
Als Price dit VEEL HEVIGER doet moet Anderson zich niet aanstellen en nu is Wade de gebeten hond. Inconsequent.quote:
Jammer, mooie speler om naar te kijken als het loopt.quote:Op woensdag 19 december 2018 23:50 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nee. Daarvoor heeft hij te weinig laten zien.
Ons hoofdkantoor zit op Jerseyquote:Op woensdag 19 december 2018 23:49 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Jerseygoden. Had vdweek een klant die wat bestelde bij ons uit Jersey. Geen BTW en shit, heerlijk, maar aan de andere kant kunnen die mensen bijna nergens wat vanaf internet bestellen, want levering is vaak te duurOf ze moeten het zelf regelen en dat is erg prijzig. Dit artikel kost 250 euro en het heeft mevrouw 150 gekost om het te shippen koekoek. Maar als je geen tot weinig belasting hoeft te betalen heft dat elkaar weer op natuurlijk.
Nice welke firma? Eventueel pmquote:Op woensdag 19 december 2018 23:52 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Ons hoofdkantoor zit op Jersey
Naar mijn idee deed Price het meer in de ruimte/richting het publiek. Dit was wel erg in het gezicht van de tegenstander.quote:Op woensdag 19 december 2018 23:50 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Als Price dit VEEL HEVIGER doet moet Anderson zich niet aanstellen en nu is Wade de gebeten hond. Inconsequent.
Price zocht Anderson op het laatst zelfs op.quote:Op woensdag 19 december 2018 23:53 schreef maan_man het volgende:
[..]
Naar mijn idee deed Price het meer in de ruimte/richting het publiek. Dit was wel erg in het gezicht van de tegenstander.
Madquote:
Labiel vooral denk ik, bang om te verliezen.quote:Op woensdag 19 december 2018 23:57 schreef Slobeend het volgende:
Jammer dat Wade net bij de 1-1 in sets zo debiel juichte in het gezicht van Asada, blijft een naar figuur op z'n tijd.
Maak daar maar tripolair van.quote:Op woensdag 19 december 2018 23:59 schreef Pino112 het volgende:
Wade z'n bipolaire stoornis is actief denk ik zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |