MvG heeft dat huis waar die nu woont zelf geregeld iig.quote:Op woensdag 19 december 2018 23:42 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Ik denk eerder hun managers dan.
Ik dacht idd dat je in Europa moest betalen waar je woont.quote:Op woensdag 19 december 2018 23:42 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Waar je geregistreerd staat boeit fiscaal geen kut
Ik weet er het fijne niet van ouwe pik. Wat ik wel weet is dat ze niet de volle mep belasting betalen. Ook een Anderson niet en Wright etc. Zullen wel adviseurs bij zitten ook bij de PDC etc. Jacques Nieuwlaat heeft daar weleens wat over gezegd.quote:Op woensdag 19 december 2018 23:42 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Waar je geregistreerd staat boeit fiscaal geen kut
Dat doen we liever niet in dit topic.quote:Op woensdag 19 december 2018 23:43 schreef Tagliano het volgende:
Maar dan dwalen we wellicht iets af
Ieder land heeft weer zijn eigen precieze regeltjes wanneer je als inwoner wordt gezien, in Nederland gaat het inderdaad om waar je daadwerkelijk woontquote:Op woensdag 19 december 2018 23:43 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Ik dacht idd dat je in Europa moest betalen waar je woont.
Had Hiddink daar niet ooit problemen mee.
Nee dat doen ze ongetwijfeld nietquote:Op woensdag 19 december 2018 23:43 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik weet er het fijne niet van ouwe pik. Wat ik wel weet is dat ze niet de volle mep belasting betalen. Ook een Anderson niet en Wright etc. Zullen wel adviseurs bij zitten ook bij de PDC etc. Jacques Nieuwlaat heeft daar weleens wat over gezegd.
Waar je woont is altijd een loller. Alsof iemand vanuit de staat wekelijks in de straat komt rijden of je thuis bentquote:Op woensdag 19 december 2018 23:44 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ieder land heeft weer zijn eigen precieze regeltjes wanneer je als inwoner wordt gezien, in Nederland gaat het inderdaad om waar je daadwerkelijk woont
quote:Op woensdag 19 december 2018 23:43 schreef De_Kraam het volgende:
een jaar lang in frituurvet zwemmen.
quote:Hiddink, nu bondscoach van Rusland, stond na zijn terugkeer van Zuid-Korea naar Nederland ingeschreven in België, terwijl hij daar volgens het OM niet heeft gewoond. Hij betaalde minder belasting dan hij in Nederland zou hebben gedaan. De Nederlandse belastingdienst zou daardoor recht hebben op 1,4 miljoen euro.
quote:Op woensdag 19 december 2018 23:44 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Waar je woont is altijd een loller. Alsof iemand vanuit de staat wekelijks in de straat komt rijden of je thuis bent
Of lekker in een bad met witte bonen in tomatensaus liggen. Sex voor de buch genot. Episch tv fragment.quote:Op woensdag 19 december 2018 23:43 schreef De_Kraam het volgende:
Fat Vinny had al 10.000 omdat hij van die kabouter won. Lekker man, beetje pijltje gooien en je kunt weer een jaar lang in frituurvet zwemmen.
Dit gebeurd gewoon als het maar financieel belangrijk genoeg is.quote:Op woensdag 19 december 2018 23:44 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Waar je woont is altijd een loller. Alsof iemand vanuit de staat wekelijks in de straat komt rijden of je thuis bent
madquote:Op woensdag 19 december 2018 23:43 schreef De_Kraam het volgende:
Fat Vinny had al 10.000 omdat hij van die kabouter won. Lekker man, beetje pijltje gooien en je kunt weer een jaar lang in frituurvet zwemmen.
Correct maar de grote jongens komen er altijd mee weg en de minima moeten idd overal verantwoording voor afleggen.quote:Op woensdag 19 december 2018 23:45 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Dit gebeurd gewoon als het maar financieel belangrijk genoeg is.
Bedenk dat in Nederland er tandenborstels worden geteld bij uitkeringstrekkers
Sorry dat ik het zeg maar je weet niet echt veel van de materie.quote:Op woensdag 19 december 2018 23:45 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Uiteraard is het niet handig je in te schrijven in gemeentes
Dat is zo ja.quote:Op woensdag 19 december 2018 23:46 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Correct maar de grote jongens komen er altijd mee weg en de minima moeten idd overal verantwoording voor afleggen.
Deze shit is m'n werk en geloof me nou maar gewoon dat dat geen loller isquote:Op woensdag 19 december 2018 23:44 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Welterusten.quote:Op woensdag 19 december 2018 23:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou Wadey, succes nog jongenIk ga nu toch slapen
was weer vroeg vanoggel
Heb jij veel verstand van Jerseyquote:Op woensdag 19 december 2018 23:46 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Deze shit is m'n werk en geloof me nou maar gewoon dat dat geen loller isBijvoorbeeld Frank B. die een tijd geleden in het nieuws was gaat precies hierom
Dan hadden we dit toernooi al kunnen opheffenquote:Op woensdag 19 december 2018 23:47 schreef El-Stinho het volgende:
Gelukkig maar. Als Wade exit was gegaan had dit wel heel erg geweest.
Zondagmiddag speelt Ajax voor het darten!quote:Op woensdag 19 december 2018 23:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
God heeft je gestraft omdat je geen darts ging kijken. Niet weer doen oké?
Zeker die wel maar gaat dat ook op als je vele malen kleiner bent en dus oninteressant? Mwah denk het niet.quote:Op woensdag 19 december 2018 23:46 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Deze shit is m'n werk en geloof me nou maar gewoon dat dat geen loller isBijvoorbeeld Frank B. die een tijd geleden in het nieuws was gaat precies hierom
Dat kan nog prima Stijn.quote:Op woensdag 19 december 2018 23:47 schreef El-Stinho het volgende:
Dat is nog niet uitgesloten.quote:Op woensdag 19 december 2018 23:47 schreef El-Stinho het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |