abonnement Unibet Coolblue
pi_182391112
quote:
De nu 34-jarige vrouw zegt in een interview dat de 33-jarige Portugees haar 375.000 dollar, omgerekend een kleine 325.000 euro, betaalde om het stil te houden. Haar advocaat is een rechtszaak gestart tegen Ronaldo.

„Cristiano Ronaldo heeft mij verkracht”, beschuldigt Kathryn Mayorga de topvoetballer die destijds net van Manchester United was overgestapt naar Real Madrid. „Na de daad vroeg hij aan mij of ik veel pijn had. Hij verontschuldigde zich en zei: ’ik ben voor 99 procent goed, ik weet alleen niet wat ik aan moet met die ene procent.”

Volgens Der Spiegel is Mayorga een zaak begonnen vanwege eerdere onthullingen van Football Leaks. In een (gehackte) e-mail aan zijn advocaat beschreef de aanvaller van Juventus de bewuste nacht. „Ze zei herhaaldelijk ’nee’ en ’stop’, maar ik wilde niet luisteren.”

Ronaldo zelf ontkent het verkrachtingsverhaal en beweert dat de seks met wederzijdse instemming was. De Portugese stervoetballer heeft een advocaat in Duitsland ingeschakeld en klaagt het Duitse tijdschrift aan voor de publicatie. „We zullen op alle mogelijke manieren compensatie claimen van het medium. Dit is waarschijnlijk een van de grootste schendingen van privacyrechten van de laatste jaren. Het verhaal is ronduit illegaal”, schrijft de bekende Berlijnse advocaat Christian Schertz in een verklaring.
https://www.telegraaf.nl/(...)igd-van-verkrachting
De dame in kwestie :



derWinterbach twitterde op zondag 30-09-2018 om 21:13:20 This is a thread about the rape allegations vs. @Cristiano: About our research @derSpiegel, about Ronaldo's reaction and a little insight into why the alleged victim Kathryn Mayorga speaks out about the case nine years later. This is the story btw: https://t.co/fwv26PhCSx 1/24 reageer retweet
https://s3.amazonaws.com/(...)laint.pdf?1538280764
Oh.
pi_182391288
quote:
1s.gif Op maandag 8 oktober 2018 14:19 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Lees je in voordat je wat roept.
De media is hier all in 2017 mee bezig gegaan en zij (en de mensen om haar heen) bleven zwijgen.

De media (Spiegel) is doorgegaan met hun onderzoek en heeft documenten van oa de advocaten van Ronaldo bemachtigt. Ronaldo is op die media gedoken en heeft uitgehaald naar het vermeende slachtoffer. En pas nu, nu Ronaldo zijn zegje heeft gedaan in de media en het echt groter werd (het media verhaal) doet zij haar zegje.

De info uit die documentatie laat oa Ronaldo's verklaring van toen zien en die is niet zo heel best.

Op geen enkel moment heeft deze vrouw dus zelf de media opgezocht. Ze reageert nu op ruined media aandacht en op een Ronaldo die er vol op in gaat en ook haar aanvalt (in de media).
Geloof me, je kunt dit 100 keer vertellen, voor vele users is Ronaldo de held die iedere vrouw kan krijgen en deze vrouw een hoer die op geld uit is.Treurig maar helaas.
  maandag 8 oktober 2018 @ 15:25:20 #3
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_182392036
Hij schijnt er nog 1 geronaldoood te hebben.... Topje van de ijsberg denk, mbt meldingen.
  maandag 8 oktober 2018 @ 16:13:13 #4
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_182393097
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 15:25 schreef Ciclon het volgende:
Hij schijnt er nog 1 geronaldoood te hebben.... Topje van de ijsberg denk, mbt meldingen.
Allemaal anaal?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_182394237
Zelfde advocaat, maar die wil de naam niet noemen,,, Tsja wat moet je met dit soort informatie.
  maandag 8 oktober 2018 @ 18:00:09 #6
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_182395235
#MeToo
Man of Steal.
  maandag 8 oktober 2018 @ 18:23:06 #7
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_182395682
quote:
De nu 34-jarige vrouw zegt in een interview dat de 33-jarige Portugees haar 375.000 dollar, omgerekend een kleine 325.000 euro, betaalde om het stil te houden. Haar advocaat is een rechtszaak gestart tegen Ronaldo
Betaalde. Dus ze heeft het aangenomen. Waarom dan nu toch een rechtszaak starten? Als het geen seks was maar verkrachting, neem je dat geld toch niet aan?
  maandag 8 oktober 2018 @ 18:24:30 #8
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_182395710
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 18:23 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Betaalde. Dus ze heeft het aangenomen. Waarom dan nu toch een rechtszaak starten? Als het geen seks was maar verkrachting, neem je dat geld toch niet aan?
Geld is op en/of ze wil aandacht.

Als ze echt met de verkrachting zat had ze nooit smeergeld aangenomen en al veel eerder gerechtigheid geëist.
Man of Steal.
pi_182395725
Hij gaat eraan mensen.
pi_182395744
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 18:24 schreef SuperNeger het volgende:

[..]

Geld is op en/of ze wil aandacht.

Als ze echt met de verkrachting zat had ze nooit smeergeld aangenomen en al veel eerder gerechtigheid geëist.
Onzin.
pi_182396140
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 18:23 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Betaalde. Dus ze heeft het aangenomen. Waarom dan nu toch een rechtszaak starten? Als het geen seks was maar verkrachting, neem je dat geld toch niet aan?
Slim juist, extra bewijsmateriaal. Doet er verder ook niet toe, verkrachting = verkrachting, hoeveel je als verkrachter ook betaalt aan je slachtoffer.

„Ze zei herhaaldelijk ’nee’ en ’stop’, maar ik wilde niet luisteren.”
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_182396172
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 18:24 schreef SuperNeger het volgende:

[..]

Geld is op en/of ze wil aandacht.

Als ze echt met de verkrachting zat had ze nooit smeergeld aangenomen en al veel eerder gerechtigheid geëist.
Zij is er dan ook niet mee naar buiten gekomen. Pas toen een krant met het verhaal kwam (waar zij niet de bron van was) en Ronaldo begon te liegen heeft ze haar verhaal gedaan. Snap ik wel.

„Ze zei herhaaldelijk ’nee’ en ’stop’, maar ik wilde niet luisteren.”
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_182396188
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 18:25 schreef Nober het volgende:
Hij gaat eraan mensen.
Bill Cosby zoekt nog een celmaat.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  maandag 8 oktober 2018 @ 18:54:37 #14
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_182396202
quote:
1s.gif Op maandag 8 oktober 2018 18:52 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Zij is er dan ook niet mee naar buiten gekomen. Pas toen een krant met het verhaal kwam (waar zij niet de bron van was) en Ronaldo begon te liegen heeft ze haar verhaal gedaan. Snap ik wel.

„Ze zei herhaaldelijk ’nee’ en ’stop’, maar ik wilde niet luisteren.”
onschuldig tot schuldig is bewezen. Waar gebeurde het dan? Op de hotelkamer? En wat kwam ze daar doen? Of was het in een steegje of zo :')
Man of Steal.
pi_182396229
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 18:54 schreef SuperNeger het volgende:

[..]

onschuldig tot schuldig is bewezen. Waar gebeurde het dan? Op de hotelkamer? En wat kwam ze daar doen? Of was het in een steegje of zo :')
De wetten van Nevada maken voor wat verkrachting betreft geen onderscheid tussen hotelkamers of steegjes.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  maandag 8 oktober 2018 @ 18:56:32 #16
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_182396240
quote:
1s.gif Op maandag 8 oktober 2018 18:56 schreef Nielsch het volgende:

[..]

De wetten van Nevada maken voor wat verkrachting betreft geen onderscheid tussen hotelkamers of steegjes.
Maar hij had haar dus gedrogeerd en naar de hotelkamer gesleurd?
Man of Steal.
pi_182396269
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 18:56 schreef SuperNeger het volgende:

[..]

Maar hij had haar dus gedrogeerd en naar de hotelkamer gesleurd?
Dat is voor hem niet te hopen, dan komen er nog meer aanklachten bij.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  maandag 8 oktober 2018 @ 18:59:37 #18
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_182396308
quote:
1s.gif Op maandag 8 oktober 2018 18:57 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Dat is voor hem niet te hopen, dan komen er nog meer aanklachten bij.
Als ze gewoon vrijwillig met hem naar een hotelkamer ging (tenzij ze down syndroom heeft en dacht dat ze een potje gingen kaarten) lijkt dit gewoon op een spijt-na-de-daad verhaal maar goed ik ken het hele verhaal niet dus wacht nog even met mijn volledige oordeel.
Man of Steal.
pi_182396362
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 18:59 schreef SuperNeger het volgende:

[..]

Als ze gewoon vrijwillig met hem naar een hotelkamer ging (tenzij ze down syndroom heeft en dacht dat ze een potje gingen kaarten) lijkt dit gewoon op een spijt-na-de-daad verhaal maar goed ik ken het hele verhaal niet dus wacht nog even met mijn volledige oordeel.
Dus als jij het ooit voor elkaar krijgt om een meisje naar je rukbunker te krijgen dan mag je sex met haar hebben, ook al wil ze dat niet?

Zo werkt het niet en gelukkig hebben ze dat in de VS al goed door.

„Ze zei herhaaldelijk ’nee’ en ’stop’, maar ik wilde niet luisteren.”
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_182396370
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 18:59 schreef SuperNeger het volgende:

[..]

Als ze gewoon vrijwillig met hem naar een hotelkamer ging (tenzij ze down syndroom heeft en dacht dat ze een potje gingen kaarten) lijkt dit gewoon op een spijt-na-de-daad verhaal maar goed ik ken het hele verhaal niet dus wacht nog even met mijn volledige oordeel.
Nee, dat is duidelijk. Wat jij wil weten is de lezen in dit topic, op twitter en in nieuwsberichten.
  maandag 8 oktober 2018 @ 19:05:23 #21
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_182396437
quote:
1s.gif Op maandag 8 oktober 2018 19:01 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Dus als jij het ooit voor elkaar krijgt om een meisje naar je rukbunker te krijgen dan mag je sex met haar hebben, ook al wil ze dat niet?

Zo werkt het niet en gelukkig hebben ze dat in de VS al goed door.

„Ze zei herhaaldelijk ’nee’ en ’stop’, maar ik wilde niet luisteren.”
Tenzij het bij sommige mensen normaal is om het andere geslacht te bevrienden en mee te nemen naar de slaapkamer om op het bed bordspelletjes te doen maar bij mij komen er doorgaans alleen dates of vrienden/familie. Maar goed, het gaat niet over mij in dit verhaal. Mijn punt is dat ze wel had kunnen verwachten waarom ze met hem meegaat naar zijn hotelkamer tsja volgens mij is het dan toch wel te verwachten dat je seks met hem gaat hebben. Maar heb het hele verhaal nog niet gelezen dus msischien trek ik te gehaaste conclusies

quote:
1s.gif Op maandag 8 oktober 2018 19:02 schreef Physsic het volgende:

[..]

Nee, dat is duidelijk. Wat jij wil weten is de lezen in dit topic, op twitter en in nieuwsberichten.
Ik zie het verhaal hier niet staan.
Man of Steal.
pi_182396561
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 19:05 schreef SuperNeger het volgende:

[..]

Tenzij het bij sommige mensen normaal is om het andere geslacht te bevrienden en mee te nemen naar de slaapkamer om op het bed bordspelletjes te doen maar bij mij komen er doorgaans alleen dates of vrienden/familie. Maar goed, het gaat niet over mij in dit verhaal. Mijn punt is dat ze wel had kunnen verwachten waarom ze met hem meegaat naar zijn hotelkamer tsja volgens mij is het dan toch wel te verwachten dat je seks met hem gaat hebben. Maar heb het hele verhaal nog niet gelezen dus msischien trek ik te gehaaste conclusies

[..]

Ik zie het verhaal hier niet staan.
Juridisch gezien doet het er helemaal niet toe of iemand iets kon verwachten. En al helemaal niet dat jij vindt dat iemand iets kon verwachten. Het is inmiddels gemeengoed dat Marokkanen zich misdragen tijdens kermissen en Oud & Nieuw. Dat maakt hun acties nog niet toegestaan.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  maandag 8 oktober 2018 @ 19:14:14 #23
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_182396585
quote:
1s.gif Op maandag 8 oktober 2018 19:12 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Juridisch gezien doet het er helemaal niet toe of iemand iets kon verwachten. En al helemaal niet dat jij vindt dat iemand iets kon verwachten. Het is inmiddels gemeengoed dat Marokkanen zich misdragen tijdens kermissen en Oud & Nieuw. Dat maakt hun acties nog niet toegestaan.
Naja ik vind dat als je zo'n claim maakt dat je ook moet kunnen bewijzen dat het gebeurd is want zoiets kan je leven goed verpesten. Het is niet da tze opgewacht werd onderweg naar haar auto of zo.

Als je vrijwillig met iemand meegaat naar een hotelkamer lijkt het toch niet op verzet te duiden.

Natuurlijk is verkrachting erg en zo maar ga niet vrijwillig met mannen mee naar hun hotelkamer want dan kan je toch wel op z'n minst vermoeden dat er seksuele intenties zijn??
Man of Steal.
pi_182396641
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 19:14 schreef SuperNeger het volgende:

[..]

Naja ik vind dat als je zo'n claim maakt dat je ook moet kunnen bewijzen dat het gebeurd is want zoiets kan je leven goed verpesten. Het is niet da tze opgewacht werd onderweg naar haar auto of zo.

Als je vrijwillig met iemand meegaat naar een hotelkamer lijkt het toch niet op verzet te duiden.

Natuurlijk is verkrachting erg en zo maar ga niet vrijwillig met mannen mee naar hun hotelkamer want dan kan je toch wel op z'n minst vermoeden dat er seksuele intenties zijn??
Als je met iemand naar zijn hotelkamer gaat, geef je nog geen toestemming voor seks, en al helemaal niet om je in je kont te laten neuken.
  maandag 8 oktober 2018 @ 19:19:36 #25
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_182396695
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 19:17 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Als je met iemand naar zijn hotelkamer gaat, geef je nog geen toestemming voor seks, en al helemaal niet om je in je kont te laten neuken.
Klopt, je geeft daar geen toestemming voor. Maar we weten allemaal waarom een vrouw met een man meegaat naar een hotelkamer. Dus ja... Ik hou er niet van om te roepen "Ja ze vroeg er zelf om" maar kunnen vrouwen niet gewoon een keertje logisch nadenken of zo? ;(

Is ze in haar kont geneukt? :D dat is wel erg. Waar staat dat verhaal dan
Man of Steal.
pi_182396717
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 19:14 schreef SuperNeger het volgende:

[..]

Naja ik vind dat als je zo'n claim maakt dat je ook moet kunnen bewijzen dat het gebeurd is want zoiets kan je leven goed verpesten. Het is niet da tze opgewacht werd onderweg naar haar auto of zo.

Als je vrijwillig met iemand meegaat naar een hotelkamer lijkt het toch niet op verzet te duiden.

Natuurlijk is verkrachting erg en zo maar ga niet vrijwillig met mannen mee naar hun hotelkamer want dan kan je toch wel op z'n minst vermoeden dat er seksuele intenties zijn??
Ze gingen met een grote groep feestgangers naar zijn penthouse. Toen zij zich ging omkleden in een van de kamers om met z’n allen de jacuzzi in te gaan schijnt hij haar verkracht te hebben.

Maar zelfs als ze daar als enige was, dan nog betekent nee ook echt nee.

„Ze zei herhaaldelijk ’nee’ en ’stop’, maar ik wilde niet luisteren.”
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  maandag 8 oktober 2018 @ 19:21:04 #27
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_182396743
quote:
1s.gif Op maandag 8 oktober 2018 19:20 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Ze gingen met een grote groep feestgangers naar zijn penthouse. Toen zij zich ging omkleden in een van de kamers om met z’n allen de jacuzzi in te gaan schijnt hij haar verkracht te hebben.

Maar zelfs als ze daar als enige was, dan nog betekent nee ook echt nee.

„Ze zei herhaaldelijk ’nee’ en ’stop’, maar ik wilde niet luisteren.”
Net was het nog mee naar een hotelkamer met hem
Man of Steal.
pi_182396752
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 19:19 schreef SuperNeger het volgende:

[..]

Klopt, je geeft daar geen toestemming voor. Maar we weten allemaal waarom een vrouw met een man meegaat naar een hotelkamer. Dus ja... Ik hou er niet van om te roepen "Ja ze vroeg er zelf om" maar kunnen vrouwen niet gewoon een keertje logisch nadenken of zo? ;(

Is ze in haar kont geneukt? :D dat is wel erg. Waar staat dat verhaal dan
Kerel, gooi jezelf weg.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  maandag 8 oktober 2018 @ 19:21:45 #29
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_182396771
quote:
1s.gif Op maandag 8 oktober 2018 19:21 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Kerel, gooi jezelf weg.
Oja het ligt aan mij :')
Man of Steal.
pi_182396773
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 19:21 schreef SuperNeger het volgende:

[..]

Net was het nog mee naar een hotelkamer met hem
Penthouse van het hotel. Voor een hotel is dat één kamer.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_182396780
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 19:19 schreef SuperNeger het volgende:

[..]

Klopt, je geeft daar geen toestemming voor. Maar we weten allemaal waarom een vrouw met een man meegaat naar een hotelkamer. Dus ja... Ik hou er niet van om te roepen "Ja ze vroeg er zelf om" maar kunnen vrouwen niet gewoon een keertje logisch nadenken of zo? ;(

Is ze in haar kont geneukt? :D dat is wel erg. Waar staat dat verhaal dan
Ze mocht zich daar van hem omkleden. Ze was zich ook aan het omkleden in zijn badkamer, dus tot dat moment was er geen reden om te denken dat ze daar niet om die reden was. Tot hij de badkamer binnenkwam en haar probeerde op te dringen seksuele handelingen te verrichten.

Dat is haar kant van het verhaal, zijn kant is nog onbekend.
  maandag 8 oktober 2018 @ 19:22:26 #32
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_182396795
Hij kwam haar achterna toen ze een badpak wilde aantrekken om, in groter gezelschap, in de jacuzzi te gaan. En verkrachtte haar uiteindelijk toen ze niet op zijn avances wenste in te gaan. Het hele verhaal staat al verschillende malen in deze reeks beschreven. Maar roeptoeteren werkt zoveel leuker.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 8 oktober 2018 @ 19:23:04 #33
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_182396811
Naja laten we even beide kanten afwachten voor we conclusies gaan trekken jongens.
Man of Steal.
pi_182396885
quote:
7s.gif Op maandag 8 oktober 2018 19:22 schreef Copycat het volgende:
Hij kwam haar achterna toen ze een badpak wilde aantrekken om, in groter gezelschap, in de jacuzzi te gaan. En verkrachtte haar uiteindelijk toen ze niet op zijn avances wenste in te gaan. Het hele verhaal staat al verschillende malen in deze reeks beschreven. Maar roeptoeteren werkt zoveel leuker.
Maar “kunnen vrouwen niet gewoon een keer logisch nadenken ofzo”? :')

Al die keren dat ik me op de kamer van vrienden heb mogen omkleden (of begeven) ben ik kennelijk door het oog van de naald gekropen. Heftig.
  maandag 8 oktober 2018 @ 19:29:40 #35
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_182396978
quote:
1s.gif Op maandag 8 oktober 2018 19:25 schreef Physsic het volgende:

[..]

Maar “kunnen vrouwen niet gewoon een keer logisch nadenken ofzo”? :')

Al die keren dat ik me op de kamer van vrienden heb mogen omkleden (of begeven) ben ik kennelijk door het oog van de naald gekropen. Heftig.
We hadden het over als vrouw meegaan met een man naar zijn hotelkamer, niet over iemands kamer lenen om je om te kleden voor een feest waar meerdere mensen waren.
Man of Steal.
pi_182397150
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 19:29 schreef SuperNeger het volgende:

[..]

We hadden het over als vrouw meegaan met een man naar zijn hotelkamer, niet over iemands kamer lenen om je om te kleden voor een feest waar meerdere mensen waren.
Misschien had jij het daar over, ik had het over dat laatste deel. Dat is namelijk (als je ‘kamer’ vervangt door ‘hotelkamer’) precies haar kant van het verhaal
  maandag 8 oktober 2018 @ 19:38:16 #37
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_182397193
quote:
1s.gif Op maandag 8 oktober 2018 19:36 schreef Physsic het volgende:

[..]

Misschien had jij het daar over, ik had het over dat laatste deel. Dat is namelijk (als je ‘kamer’ vervangt door ‘hotelkamer’) precies haar kant van het verhaal
Ligt er natuurlijk aan waarom ze er kwam. Ik dacht dat ze met hem naar een hotelkamer was gegaan. Dus om met hem naar een hotelkamer te gaan. Dat dat de activiteit is die ze gingen doen. Dus ja daaruit kan je de conclusie trekken dat het plan was om te neuken.

Ging ze naar zijn hotelkamer om zich om te kleden ja dan is het een ander verhaal. :7
Man of Steal.
pi_182397242
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 19:38 schreef SuperNeger het volgende:

[..]

Ligt er natuurlijk aan waarom ze er kwam. Ik dacht dat ze met hem naar een hotelkamer was gegaan. Dus om met hem naar een hotelkamer te gaan. Dat dat de activiteit is die ze gingen doen. Dus ja daaruit kan je de conclusie trekken dat het plan was om te neuken.

Ging ze naar zijn hotelkamer om zich om te kleden ja dan is het een ander verhaal. :7
Dit geloof toch niemand |:(

Ze ging naar zijn hotelkamer voor een ding , om keihard genomen te worden
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  maandag 8 oktober 2018 @ 19:40:14 #39
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_182397245
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 19:23 schreef SuperNeger het volgende:
Naja laten we even beide kanten afwachten voor we conclusies gaan trekken jongens.
Ik trek nog zeker geen conclusies. Als Ronaldo inderdaad dat soort rare dingen gezegd heeft, over doorgaan na een nee, mag die schoft boeten.

Wat ik niet snap is dat iemand zwijggeld aanneemt en dan tijden later toch naar de politie stapt. Doe meteen aangifte, wanneer je nog sperma in je hebt, en mogelijke verwondingen aan je kut. Kan best zijn dat ze je toch niet geloven. Maar probeer het tenminste. Hoe langer het duurt, hoe moeilijker het te bewijzen is. En hoe twijfelachtiger ik het ook vind worden.
pi_182397250
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 19:38 schreef SuperNeger het volgende:

[..]

Ligt er natuurlijk aan waarom ze er kwam. Ik dacht dat ze met hem naar een hotelkamer was gegaan. Dus om met hem naar een hotelkamer te gaan. Dat dat de activiteit is die ze gingen doen. Dus ja daaruit kan je de conclusie trekken dat het plan was om te neuken.

Ging ze naar zijn hotelkamer om zich om te kleden ja dan is het een ander verhaal. :7
Daarom. Je lijkt in je eerste comments te suggereren dat er maar één reden kan zijn om naar iemands hotelkamer te gaan, maar dat is toch echt te kort door de bocht.
  maandag 8 oktober 2018 @ 19:40:50 #41
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_182397261
quote:
10s.gif Op maandag 8 oktober 2018 19:40 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Dit geloof toch niemand |:(

Ze ging naar zijn hotelkamer voor een ding , om keihard genomen te worden
lijkt me ook wel ja maar ja dat mag je niet zeggen zonder bewijs
Man of Steal.
  maandag 8 oktober 2018 @ 19:41:22 #42
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_182397282
quote:
1s.gif Op maandag 8 oktober 2018 19:40 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Ik trek nog zeker geen conclusies. Als Ronaldo inderdaad dat soort rare dingen gezegd heeft, over doorgaan na een nee, mag die schoft boeten.

Wat ik niet snap is dat iemand zwijggeld aanneemt en dan tijden later toch naar de politie stapt. Doe meteen aangifte, wanneer je nog sperma in je hebt, en mogelijke verwondingen aam je kut. Kan best zijn dat ze je toch niet geloven. Maar probeer het tenminste. Hoe langer het duurt, hoe moeilijker het te bewijzen is. En hoe twijfelachtiger ik het ook vind worden.
Ja precies en daarom vind ik dit dus gewoon zo'n achteraf spijt verhaal. Anders rende ze wel gillend het hotel uit.
Man of Steal.
  maandag 8 oktober 2018 @ 19:41:42 #43
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_182397288
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 19:40 schreef Physsic het volgende:

[..]

Daarom. Je lijkt in je eerste comments te suggereren dat er maar één reden kan zijn om naar iemands hotelkamer te gaan, maar dat is toch echt te kort door de bocht.
Misschien wilde hij haar de gordijnen laten zien of zo.
Man of Steal.
pi_182397351
quote:
1s.gif Op maandag 8 oktober 2018 19:40 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Ik trek nog zeker geen conclusies. Als Ronaldo inderdaad dat soort rare dingen gezegd heeft, over doorgaan na een nee, mag die schoft boeten.

Wat ik niet snap is dat iemand zwijggeld aanneemt en dan tijden later toch naar de politie stapt. Doe meteen aangifte, wanneer je nog sperma in je hebt, en mogelijke verwondingen aam je kut. Kan best zijn dat ze je toch niet geloven. Maar probeer het tenminste. Hoe langer het duurt, hoe moeilijker het te bewijzen is. En hoe twijfelachtiger ik het ook vind worden.
Als je leest waar haar advocaat (waar zelfs een aanklacht tegen zou zijn ingediend?) van die periode in gespecialiseerd was, wat haar eigen verklaring is voor het akkoord gaan met die schikking én de communicatie tussen de advocaten van Ronaldo destijds over de zaak, dan snap je dat misschien wat beter. Ik in ieder geval wel.

Bovendien heeft zij direct aangifte gedaan. Er zijn medische rapporten van de schade aan haar anus. Allemaal in handen van de journalisten (of haar advocaat).

Ik ga verder niet alles herhalen.
pi_182397367
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 19:41 schreef SuperNeger het volgende:

[..]

Misschien wilde hij haar de gordijnen laten zien of zo.
Misschien wilde hij haar zijn Pokemon collectie laten zien
Of hij wilde de liefde voor God delen, om 3 uur 's ochtends
Kopje suiker lenen

Je weet het niet
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_182397392
quote:
1s.gif Op maandag 8 oktober 2018 19:40 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Ik trek nog zeker geen conclusies. Als Ronaldo inderdaad dat soort rare dingen gezegd heeft, over doorgaan na een nee, mag die schoft boeten.

Wat ik niet snap is dat iemand zwijggeld aanneemt en dan tijden later toch naar de politie stapt. Doe meteen aangifte, wanneer je nog sperma in je hebt, en mogelijke verwondingen aan je kut. Kan best zijn dat ze je toch niet geloven. Maar probeer het tenminste. Hoe langer het duurt, hoe moeilijker het te bewijzen is. En hoe twijfelachtiger ik het ook vind worden.
Deze vrouw heeft zich laten onderzoeken in het ziekenhuis nadat de seks plaatsgevonden had.

Dat er seks heeft plaatsgevonden ontkent Ronaldo ook niet, maar wel dat het niet met goedkeuring was.
  maandag 8 oktober 2018 @ 19:46:05 #47
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_182397402
quote:
1s.gif Op maandag 8 oktober 2018 19:44 schreef Physsic het volgende:

[..]

Bovendien heeft zij direct aangifte gedaan. Er zijn medische rapporten van de schade aan haar anus. Allemaal in handen van de journalisten (of haar advocaat).

Ik ga verder niet alles herhalen.
:') :r

ben ik de enige die anale seks trouwens echt vies vind? Straks zit er allemaal poep aan je lul :r
Man of Steal.
pi_182397406
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 19:41 schreef SuperNeger het volgende:

[..]

Misschien wilde hij haar de gordijnen laten zien of zo.
Zelfs als ze daar was met het idee om seks te hebben, sluit dat een verkrachting niet uit.

Zoals Nielsch al aangaf: de reden doet er helemaal niet toe.
  maandag 8 oktober 2018 @ 19:46:47 #49
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_182397417
quote:
1s.gif Op maandag 8 oktober 2018 19:46 schreef Physsic het volgende:

[..]

Zelfs als ze daar was met het idee om seks te hebben, sluit dat een verkrachting niet uit.

Zoals Nielsch al aangaf: de reden doet er helemaal niet toe.
En als ze daar komt met het idee om seks te hebben en achteraf heeft ze spijt is dat dan verkrachting?
Man of Steal.
pi_182397425
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 19:46 schreef SuperNeger het volgende:

[..]

En als ze daar komt met het idee om seks te hebben en achteraf heeft ze spijt is dat dan verkrachting?
Nee.
  maandag 8 oktober 2018 @ 19:47:30 #51
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_182397439
quote:
1s.gif Op maandag 8 oktober 2018 19:47 schreef Physsic het volgende:

[..]

Nee.
En als ze zegt nee ik wil niet meer stop en op dan moment komt hij klaar
Man of Steal.
pi_182397442
quote:
1s.gif Op maandag 8 oktober 2018 19:40 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Ik trek nog zeker geen conclusies. Als Ronaldo inderdaad dat soort rare dingen gezegd heeft, over doorgaan na een nee, mag die schoft boeten.

Wat ik niet snap is dat iemand zwijggeld aanneemt en dan tijden later toch naar de politie stapt. Doe meteen aangifte, wanneer je nog sperma in je hebt, en mogelijke verwondingen aan je kut. Kan best zijn dat ze je toch niet geloven. Maar probeer het tenminste. Hoe langer het duurt, hoe moeilijker het te bewijzen is. En hoe twijfelachtiger ik het ook vind worden.
Als ze gillend wegrent krijgt ze geen cent van hem , daarom bleef ze achter in het kamer en bleef ze ''verzet'' tonen door Nee en stop aub te roepen
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  maandag 8 oktober 2018 @ 19:48:47 #53
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_182397460
Toch zal ik nooit begrijpen waarom een wereldberoemde multimillionair of miljardair weet ik veel hoe rijk die is zo zijn leven gaat vergooien. Dan ben je wel heel dom als je dan echt iemand gaat verkrachten.
Man of Steal.
pi_182397464
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 19:47 schreef SuperNeger het volgende:

[..]

En als ze zegt nee ik wil niet meer stop en op dan moment komt hij klaar
Dan is het zeer afhankelijk van de details.
  maandag 8 oktober 2018 @ 19:50:00 #55
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_182397490
quote:
1s.gif Op maandag 8 oktober 2018 19:48 schreef Physsic het volgende:

[..]

Dan is het zeer afhankelijk van de details.
uiteindelijk zal dit dus gewoon een welles-nietus discussie worden tussen die twee

de enige die echt gegarandeerd schade zal lijden is Renaldo want ja ook al is hij onschuldig als iemand zoiets alleen al claimt is je leven kapot
Man of Steal.
  maandag 8 oktober 2018 @ 19:52:38 #56
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_182397571
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 19:48 schreef SuperNeger het volgende:
Toch zal ik nooit begrijpen waarom een wereldberoemde multimillionair of miljardair weet ik veel hoe rijk die is zo zijn leven gaat vergooien. Dan ben je wel heel dom als je dan echt iemand gaat verkrachten.
Omdat je denkt ermee weg te komen omdat je je schuld kan afkopen, en anders iemand helemaal de moeder in kan procederen omdat je betere advocaten hebt.
Oh.
  maandag 8 oktober 2018 @ 19:53:23 #57
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_182397587
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 19:52 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Omdat je denkt ermee weg te komen omdat je je schuld kan afkopen, en anders iemand helemaal de moeder in kan procederen omdat je betere advocaten hebt.
Ik snap niet waarom mensen dit wel geloven maar het idee dat zij misschien achteraf gewoon spijt had dan wel gelijk verwerpen.

Ik geloof namelijk eerder dat als je zoveel hebt je niet alles gaat vergooien voor een wipbeurt.
Man of Steal.
pi_182397607
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 19:52 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Omdat je denkt ermee weg te komen omdat je je schuld kan afkopen, en anders iemand helemaal de moeder in kan procederen omdat je betere advocaten hebt.
Ik denk eerder dat iemand daar op dat moment helemaal niet zo bewust over nadenkt. Misschien ook niet helemaal nuchter.
pi_182397669
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 19:53 schreef SuperNeger het volgende:

[..]

Ik snap niet waarom mensen dit wel geloven maar het idee dat zij misschien achteraf gewoon spijt had dan wel gelijk verwerpen.
Dat zal voornamelijk komen door de (uitgelekte) documenten van Ronaldo’s advocaten waarin als antwoord van Ronaldo zelf staat dat ze meerdere keren “nee” en “stop” zei. Dat is nogal belastende informatie tegen Ronaldo zelf.

Dat is tenminste voor mij het geval, ik kan niet voor andere spreken.
  maandag 8 oktober 2018 @ 19:56:20 #60
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_182397688
quote:
1s.gif Op maandag 8 oktober 2018 19:55 schreef Physsic het volgende:

[..]

Dat zal voornamelijk komen door de (uitgelekte) documenten van Ronaldo’s advocaten waarin als antwoord van Ronaldo zelf staat dat ze meerdere keren “nee” en “stop” zei. Dat is nogal belastende informatie tegen Ronaldo zelf.
Ow..

tsja dan wordt het een ander verhaal :')
Man of Steal.
  maandag 8 oktober 2018 @ 19:58:02 #61
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_182397730
quote:
1s.gif Op maandag 8 oktober 2018 19:53 schreef Physsic het volgende:

[..]

Ik denk eerder dat iemand daar op dat moment helemaal niet zo bewust over nadenkt. Misschien ook niet helemaal nuchter.
Er zal best een gedachtegang zijn in hoeverre je ermee kan wegkomen.

Alhoewel ik ook niet weet of een Ronaldo (er van uitgaande dat de verhalen kloppen) van tevoren al wist wat hij ging doen, of het meer een impulsieve actie was.
Oh.
  maandag 8 oktober 2018 @ 19:58:28 #62
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_182397744
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 19:53 schreef SuperNeger het volgende:

[..]

Ik snap niet waarom mensen dit wel geloven maar het idee dat zij misschien achteraf gewoon spijt had dan wel gelijk verwerpen.

Ik geloof namelijk eerder dat als je zoveel hebt je niet alles gaat vergooien voor een wipbeurt.
Kan allemaal, we gaan wel horen wat zijn beschrijving nu is in detail.
Oh.
  maandag 8 oktober 2018 @ 19:59:20 #63
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_182397777
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 19:58 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Kan allemaal, we gaan wel horen wat zijn beschrijving nu is in detail.
tsja als hij zegt dat ze nee en stop zei en dan doorgaat dan is die gewoon een totaalmongool en verdient hij ook de ellende die hij gaat krijgen. Zeker als die bewust was dat ze niet wilde. :')

Dat verandert de zaak nogal ja
Man of Steal.
pi_182397875
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 19:58 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Er zal best een gedachtegang zijn in hoeverre je ermee kan wegkomen.

Alhoewel ik ook niet weet of een Ronaldo (er van uitgaande dat de verhalen kloppen) van tevoren al wist wat hij ging doen, of het meer een impulsieve actie was.
Zo bedoelde ik het ook een beetje.
  maandag 8 oktober 2018 @ 20:04:40 #65
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_182397935
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 19:59 schreef SuperNeger het volgende:

[..]

tsja als hij zegt dat ze nee en stop zei en dan doorgaat dan is die gewoon een totaalmongool en verdient hij ook de ellende die hij gaat krijgen. Zeker als die bewust was dat ze niet wilde. :')

Dat verandert de zaak nogal ja
Al zie ik hem er nog best mee weg komen hoor.
Oh.
  maandag 8 oktober 2018 @ 20:05:45 #66
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_182397965
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 20:04 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Al zie ik hem er nog best mee weg komen hoor.
Dan moet die vooral schuld bekennen door te zeggen dat ze meerdere malen nee en stop zei want daaruit kan je volgens mij concluderen dat hij er dus geen gehoor aan gaf. Tenzij ze in 1x zei nee stop stop stop en toen gelijk stopte.
Man of Steal.
pi_182398129
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 19:48 schreef SuperNeger het volgende:
Toch zal ik nooit begrijpen waarom een wereldberoemde multimillionair of miljardair weet ik veel hoe rijk die is zo zijn leven gaat vergooien. Dan ben je wel heel dom als je dan echt iemand gaat verkrachten.
De tijdsgeest speelt mee.

Voor dat hele #metoo gebeuren begon was de publieke opinie nog erg van het als slet, hoer en golddigger bestempelen van vrouwen die met celebrities een affaire hadden gehad, klagen over verkrachting was er helemaal niet bij. Nu het ijs gebroken is is die hele opinie 180 graden gedraaid want het heeft de huiskamers geraakt.

Een leuk feit nog wel is dat er voorafgaande aan #metoo bij de eerste case er een discussie was op facebook (ergens rond 2013 of 14 toen celebs nog actief meediscussieerden) waarbij Richard Dawkins op zn pagina stelde dat 'date rape' niet als 'rape' gezien kon worden. Er waren veel vrouwen die hem toen tegenspraken en hij ging daar ook weer verhit op in. Wel een popcorn-moment ook.
  maandag 8 oktober 2018 @ 22:29:00 #68
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_182401452


Ze keek hier nog wel blij
Oh.
pi_182401692
quote:
7s.gif Op maandag 8 oktober 2018 19:22 schreef Copycat het volgende:
Hij kwam haar achterna toen ze een badpak wilde aantrekken om, in groter gezelschap, in de jacuzzi te gaan. En verkrachtte haar uiteindelijk toen ze niet op zijn avances wenste in te gaan. Het hele verhaal staat al verschillende malen in deze reeks beschreven. Maar roeptoeteren werkt zoveel leuker.
Geef eens bewijs voor je beweringen.
pi_182402710
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 18:59 schreef SuperNeger het volgende:

[..]

Als ze gewoon vrijwillig met hem naar een hotelkamer ging (tenzij ze down syndroom heeft en dacht dat ze een potje gingen kaarten) lijkt dit gewoon op een spijt-na-de-daad verhaal maar goed ik ken het hele verhaal niet dus wacht nog even met mijn volledige oordeel.
Dus als je met iemand mee gaat naar een hotelkamer heeft de ander een vrijbrief om je te verkrachten?
pi_182402744
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 22:41 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Geef eens bewijs voor je beweringen.
Het topic doorlezen is teveel gevraagd?
  maandag 8 oktober 2018 @ 23:35:35 #72
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_182402937
quote:
9s.gif Op maandag 8 oktober 2018 23:25 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dus als je met iemand mee gaat naar een hotelkamer heeft de ander een vrijbrief om je te verkrachten?
Oh je was erbij :')
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_182403036
quote:
1s.gif Op maandag 8 oktober 2018 23:35 schreef PzKpfw het volgende:

[..]

Oh je was erbij :')
Eh, nee. Als je de moeite neemt om het te lezen zie je dat iemand schrijft dat naar de hotelkamer gaan betekent dat je seks hebt met iemand en dan vervolgens niet kunt weigeren. Die redenering lijkt me heel dubieus.

Maar misschien is dit ook al teveel tekst voor je om door te lezen.
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 06:57:32 #74
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_182405474
quote:
9s.gif Op maandag 8 oktober 2018 23:25 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dus als je met iemand mee gaat naar een hotelkamer heeft de ander een vrijbrief om je te verkrachten?
Wat dom om te roepen vrijbrief om te verkrachten want volgens mij weet je dondersgoed dat dat nooit zo is.

Verder ligt het er aan met wat voor reden. Zij kwam er dus om zich om te kleden, dat is wat anders dan samen met iemand naar een hotelkamer gaan wat eigenlijk gewoon een synoniem is voor een kopje koffie drinken ;) ;)
Man of Steal.
pi_182405542
quote:
9s.gif Op maandag 8 oktober 2018 23:26 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Het topic doorlezen is teveel gevraagd?
Er is geen bewijs. Enkel verhalen.
pi_182405672
quote:
9s.gif Op maandag 8 oktober 2018 22:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]

Ze keek hier nog wel blij
En Ronaldo kijkt van "Waar gaat de hand van mijn buurman in het rode shirt heen?"
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 08:19:30 #77
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_182406127
quote:
1s.gif Op maandag 8 oktober 2018 23:40 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Eh, nee. Als je de moeite neemt om het te lezen zie je dat iemand schrijft dat naar de hotelkamer gaan betekent dat je seks hebt met iemand en dan vervolgens niet kunt weigeren. Die redenering lijkt me heel dubieus.

Maar misschien is dit ook al teveel tekst voor je om door te lezen.
En hoe weet je zo zeker dat ze daadwerkelijk verkracht is en niet gewoon ordinair nog meer geld probeert te krijgen...
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 08:24:02 #78
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_182406183
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 08:19 schreef PzKpfw het volgende:

En hoe weet je zo zeker dat ze daadwerkelijk verkracht is en niet gewoon ordinair nog meer geld probeert te krijgen...
quote:
Als je de moeite neemt om het te lezen
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_182406227
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 08:19 schreef PzKpfw het volgende:

[..]

En hoe weet je zo zeker dat ze daadwerkelijk verkracht is en niet gewoon ordinair nog meer geld probeert te krijgen...
Het een sluit het ander niet uit.
pi_182406247
quote:
7s.gif Op maandag 8 oktober 2018 19:22 schreef Copycat het volgende:
Hij kwam haar achterna toen ze een badpak wilde aantrekken om, in groter gezelschap, in de jacuzzi te gaan. En verkrachtte haar uiteindelijk toen ze niet op zijn avances wenste in te gaan. Het hele verhaal staat al verschillende malen in deze reeks beschreven. Maar roeptoeteren werkt zoveel leuker.
Hoe durft ze zich om te kleden in een ruimte waar mannen ook aanwezig kunnen zijn, de hoer! Precies gekregen waar ze op hoopte

/NWSFok
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 08:43:37 #81
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_182406353
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 08:24 schreef Copycat het volgende:

[..]


[..]

Dat heb ik allang gelezen maar ik geloof er geen hol van.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_182406399
Ik hoor de gister tussen neus en lippen door op het nieuws dat er nog een vrouw was die kenbaar maakte dat ze door hem verkracht was. Is daar al meer over bekend?
pi_182406426
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 08:47 schreef -mosrednA het volgende:
Ik hoor de gister tussen neus en lippen door op het nieuws dat er nog een vrouw was die kenbaar maakte dat ze door hem verkracht was. Is daar al meer over bekend?
Weinig, alleen dat er nu dus een tweede vrouw met een verklaring is gekomen.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_182406481
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 08:50 schreef Hathor het volgende:

[..]

Weinig, alleen dat er nu dus een tweede vrouw met een verklaring is gekomen.
Okay
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 08:56:35 #85
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_182406519
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 08:47 schreef -mosrednA het volgende:
Ik hoor de gister tussen neus en lippen door op het nieuws dat er nog een vrouw was die kenbaar maakte dat ze door hem verkracht was. Is daar al meer over bekend?
Ik ook! Ik ben ook door Renaldo verkracht! Film mij jongens!
Man of Steal.
pi_182406797
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 08:56 schreef SuperNeger het volgende:

[..]

Ik ook! Ik ben ook door Renaldo verkracht! Film mij jongens!
vind je dit nou zelf niet een beetje triest?
compact en kleverig.
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 09:14:49 #87
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_182406804
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 09:14 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

vind je dit nou zelf niet een beetje triest?
Hoezo?
Man of Steal.
pi_182406979
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 09:14 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

vind je dit nou zelf niet een beetje triest?
Ja de opmerking is wat triest. Maar er moet wel voor gewaakt worden dat mensen zomaar veroordeelt worden wanneer iemand wat begint te schreeuwen in de media. Het probleem is dat het allemaal zo moeilijk tot niet te bewijzen valt. Is de vrouw daadwerkelijk verkracht, is het een trieste zaak en moet het voorkomen. Echter, wanneer het niet het geval is, is iemand al veroordeelt voordat hij nog de kans heeft om zijn naam te beschermen/zuiveren. Ook kan het nog ordinair gaan over geld, zou je niet zeggen maar iedereen weet dat Ronaldo daar veel van heeft.

In andere woorden, dit moet voor de rechter komen, maar het zou geen mediacircus moeten zijn.
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 09:28:47 #89
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_182407046
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 09:25 schreef Apekoek het volgende:

Maar er moet wel voor gewaakt worden dat mensen zomaar veroordeelt worden wanneer iemand wat begint te schreeuwen in de media.
En ook jij moet je misschien wat meer inlezen in deze minireeks.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 09:30:35 #90
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_182407081
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 19:14 schreef SuperNeger het volgende:

[..]

Naja ik vind dat als je zo'n claim maakt dat je ook moet kunnen bewijzen dat het gebeurd is want zoiets kan je leven goed verpesten. Het is niet da tze opgewacht werd onderweg naar haar auto of zo.

Als je vrijwillig met iemand meegaat naar een hotelkamer lijkt het toch niet op verzet te duiden.

Natuurlijk is verkrachting erg en zo maar ga niet vrijwillig met mannen mee naar hun hotelkamer want dan kan je toch wel op z'n minst vermoeden dat er seksuele intenties zijn??
Het was een suite met een groot bad e.d., geen hotelkamertje met een bed en 2 stoelen. Ze is daar niet alleen met hem heengegaan, maar met anderen samen en er waren daar ook al andere mensen. Er was een feestje, er is geen sprake van zij die alleen met hem meeging.

Toen ze zich ging omkleden om in het zwembad te gaan is hij achter haar aangekomen en heeft hij haar verkracht.
Volgens zijn (!) eigen zeggen wilde ze vooraf niet, tijdens niet en het ze direct ernaast ook gezegd dat hij haar gedwongen heeft. Waarop hij zijn 'excuus' aanbood.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 09:32:18 #91
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_182407114
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 09:30 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Het was een suite met een groot bad e.d., geen hotelkamertje met een bed en 2 stoelen. Ze is daar niet alleen met hem heengegaan, maar met anderen samen en er waren daar ook al andere mensen. Er was een feestje, er is geen sprake van zij die alleen met hem meeging.

Toen ze zich ging omkleden om in het zwembad te gaan is hij achter haar aangekomen en heeft hij haar verkracht.
Volgens zijn (!) eigen zeggen wilde ze vooraf niet, tijdens niet en het ze direct ernaast ook gezegd dat hij haar gedwongen heeft. Waarop hij zijn 'excuus' aanbood.
Nou ok dan is het mijn oordeel dat er wel zeker sprake was van onvrijwillige seksuele handelingen. :7
Man of Steal.
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 09:39:16 #92
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_182407225
quote:
1s.gif Op maandag 8 oktober 2018 19:40 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Ik trek nog zeker geen conclusies. Als Ronaldo inderdaad dat soort rare dingen gezegd heeft, over doorgaan na een nee, mag die schoft boeten.

Wat ik niet snap is dat iemand zwijggeld aanneemt en dan tijden later toch naar de politie stapt. Doe meteen aangifte, wanneer je nog sperma in je hebt, en mogelijke verwondingen aan je kut. Kan best zijn dat ze je toch niet geloven. Maar probeer het tenminste. Hoe langer het duurt, hoe moeilijker het te bewijzen is. En hoe twijfelachtiger ik het ook vind worden.
Ze is niet pas veel later naar de politie gegaan, dat heeft ze direct gedaan. Alleen heeft ze toen, uit angst, geen naam genoemd. Er is volgens mij zelfs een 'rapekit' afgenomen.

In de documenten van zijn advocaten staat beschreven dat ze er emotioneel slecht aan toe was en dat er veel druk op haar gelegd is om te schikken.

En nogmaals, zij is dit gebeuren nu jaren later niet begonnen. De Spiegel is hier mee aan de slag gegaan in 2017. Toen zweeg zij nog en haar omgeving ook.
De Spiegel is aan die documenten van Ronaldo's advocaat gekomen, waar Ronaldo oa zelf zegt dat hij haar verkracht heeft.

Toen de Spiegel daar mee naar buiten kwam is Ronaldo degene geweest de daar hard tegenin ging en ook het vermeende slachtoffer in de media zwart begin te maken.
Pas daarna is zij gekomen met nu wil ik ook mijn zegje doen. Nu ik met naam en toenaam in de media ben en zwart gemaakt wordt door mijn verkrachter.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_182407231
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 09:25 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Ja de opmerking is wat triest. Maar er moet wel voor gewaakt worden dat mensen zomaar veroordeelt worden wanneer iemand wat begint te schreeuwen in de media. Het probleem is dat het allemaal zo moeilijk tot niet te bewijzen valt. Is de vrouw daadwerkelijk verkracht, is het een trieste zaak en moet het voorkomen. Echter, wanneer het niet het geval is, is iemand al veroordeelt voordat hij nog de kans heeft om zijn naam te beschermen/zuiveren. Ook kan het nog ordinair gaan over geld, zou je niet zeggen maar iedereen weet dat Ronaldo daar veel van heeft.

In andere woorden, dit moet voor de rechter komen, maar het zou geen mediacircus moeten zijn.
Het is inmiddels al wel degelijk een mediacircus geworden met de nodige gevolgen. Zo wordt Ronaldo voorlopig dus al buiten de Portugese selectie gehouden en volgens bepaalde bronnen zou dat wel eens definitief kunnen zijn.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_182407263
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 09:28 schreef Copycat het volgende:

[..]

En ook jij moet je misschien wat meer inlezen in deze minireeks.
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 09:42:24 #95
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_182407266
Op zich ben ik soms ook wel een beetje afhoudend als er oudere zaken naar boven gehaald worden. Juist omdat het per definitie een 'he said she said' zaak is die door beeldvorming kan worden gemaakt of gebroken. Maar in deze heeft Ronaldo zelf een mail gestuurd naar de advocaat en is deze uitgelekt. Redelijk klip en klaar zeg maar. Het is nog net niet onder ede maar dit soor mailtjes naar je advocaat sturen doe je niet om een lolletje te trappen, voordat de advocaat de mail geopend heeft is hij al 200 euro verder.

Vervelend hoor dat de ideale schoonzoon voetballer imago kapot gaat hierdoor maar in deze is het eigen schuld dikke bult en ga maar lekker ergens in rusland bij een B team voetballen voor de restant van je carriere. Heb ik het nou ook goed dat die vrouw dit allemaal pas is gaan doen na dat de mail is uitgelekt?
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 09:43:35 #96
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_182407274
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 09:39 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Ze is niet pas veel later naar de politie gegaan, dat heeft ze direct gedaan. Alleen heeft ze toen, uit angst, geen naam genoemd. Er is volgens mij zelfs een 'rapekit' afgenomen.

In de documenten van zijn advocaten staat beschreven dat ze er emotioneel slecht aan toe was en dat er veel druk op haar gelegd is om te schikken.

En nogmaals, zij is dit gebeuren nu jaren later niet begonnen. De Spiegel is hier mee aan de slag gegaan in 2017. Toen zweeg zij nog en haar omgeving ook.
De Spiegel is aan die documenten van Ronaldo's advocaat gekomen, waar Ronaldo oa zelf zegt dat hij haar verkracht heeft.

Toen de Spiegel daar mee naar buiten kwam is Ronaldo degene geweest de daar hard tegenin ging en ook het vermeende slachtoffer in de media zwart begin te maken.
Pas daarna is zij gekomen met nu wil ik ook mijn zegje doen. Nu ik met naam en toenaam in de media ben en zwart gemaakt wordt door mijn verkrachter.
Ah. Dat dus.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 09:46:26 #97
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_182407336
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 09:42 schreef Apekoek het volgende:

[ afbeelding ]
Gelukkig heb je wel tijd om plaatjes te zoeken om je onkunde te illustreren. Dat is fijn. En dan lekker op die onkunde voortborduren.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 09:52:04 #98
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_182407417
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 19:41 schreef SuperNeger het volgende:

[..]

Ja precies en daarom vind ik dit dus gewoon zo'n achteraf spijt verhaal. Anders rende ze wel gillend het hotel uit.
Ik ben blij voor je dat je je hier geen voorstelling van kan maken, maar dat is erg vaak niethoe verkrachtingsslachtoffers reageren.
Als je met verkrachtingsslachtoffers praat zal je erg vaak horen dat zelfs mensen dicht bij ze niets hebben gemerkt aan iemand, zelfs niet direct na het gebeuren.
Dat erg vaak iemand op z'n hoogst even wat stiller is als normaal, wat niemand oppikt als er is net wat afschuwelijks gebeurd.

Het is anekdotisch, maar ik heb jaren en jaren geleden geleerd dat ik daarin niet 'raar' was. Dat het gros van de andere slachtoffers waarmee ik gesproken heb dezelfde reactie hadden.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 09:54:57 #99
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_182407486
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 09:52 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Ik ben blij voor je dat je je hier geen voorstelling van kan maken, maar dat is erg vaak niethoe verkrachtingsslachtoffers reageren.
Als je met verkrachtingsslachtoffers praat zal je erg vaak horen dat zelfs mensen dicht bij ze niets hebben gemerkt aan iemand, zelfs niet direct na het gebeuren.
Dat erg vaak iemand op z'n hoogst even wat stiller is als normaal, wat niemand oppikt als er is net wat afschuwelijks gebeurd.

Het is anekdotisch, maar ik heb jaren en jaren geleden geleerd dat ik daarin niet 'raar' was. Dat het gros van de andere slachtoffers waarmee ik gesproken heb dezelfde reactie hadden.
Ik kan me idd geen voorstelling maken. Als iemand mij zou proberen te verkrachten dan zou die persoon het niet na kunnen vertellen. Vind het daarom altijd ook zo gek dat ze eerst geld accepteren en dan na een aantal jaren opeens hun mond erover opentrekken. Als het zo erg was waarom doe je er dan niet gelijk wat aan? Dat je misschien een paar dagen nodig hebt of een paar weken omdat je een trauma hebt ok maar echt geld accepteren jaren niks en dan opeens wel dat vind ik gewoon lastig te begrijpen.
Man of Steal.
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 09:57:34 #100
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_182407555
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 09:25 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Ja de opmerking is wat triest. Maar er moet wel voor gewaakt worden dat mensen zomaar veroordeelt worden wanneer iemand wat begint te schreeuwen in de media. Het probleem is dat het allemaal zo moeilijk tot niet te bewijzen valt. Is de vrouw daadwerkelijk verkracht, is het een trieste zaak en moet het voorkomen. Echter, wanneer het niet het geval is, is iemand al veroordeelt voordat hij nog de kans heeft om zijn naam te beschermen/zuiveren. Ook kan het nog ordinair gaan over geld, zou je niet zeggen maar iedereen weet dat Ronaldo daar veel van heeft.

In andere woorden, dit moet voor de rechter komen, maar het zou geen mediacircus moeten zijn.
Nog 1 keer!

Zij is hier niet mee gekomen. De Spiegel (media) is hiermee aan de haal gegaan, vorig jaar al.
Zij reageert nu pas voornamlijk omdat Ronaldo keihard tegen de Spiegel ingaat in het openbaar en haar zwart maakt.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 10:00:34 #101
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_182407619
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 09:39 schreef Hathor het volgende:

[..]

Het is inmiddels al wel degelijk een mediacircus geworden met de nodige gevolgen. Zo wordt Ronaldo voorlopig dus al buiten de Portugese selectie gehouden en volgens bepaalde bronnen zou dat wel eens definitief kunnen zijn.
Maar dat is niet haar schuld. Dit media spectakel overkomt haar net zo goed.
Sterker nog, zij het nog een jaar gezwegen terwijl Ronaldo in steeds ergere mate er (ook openbaar) op inging.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 10:05:42 #102
117098 Hathor
Effe niet
pi_182407733
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 10:00 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Maar dat is niet haar schuld. Dit media spectakel overkomt haar net zo goed.
Sterker nog, zij het nog een jaar gezwegen terwijl Ronaldo in steeds ergere mate er (ook openbaar) op inging.
Ik zeg ook niet dat het haar schuld is, ik zeg alleen dat dit het voorlopige gevolg is van het gespeculeer in de media. Er is nog niemand veroordeeld maar zijn interlandcarriere hangt voorlopig wel alvast aan een zijden draadje.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 10:07:25 #103
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_182407762
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 09:54 schreef SuperNeger het volgende:

[..]

Ik kan me idd geen voorstelling maken. Als iemand mij zou proberen te verkrachten dan zou die persoon het niet na kunnen vertellen. Vind het daarom altijd ook zo gek dat ze eerst geld accepteren en dan na een aantal jaren opeens hun mond erover opentrekken. Als het zo erg was waarom doe je er dan niet gelijk wat aan? Dat je misschien een paar dagen nodig hebt of een paar weken omdat je een trauma hebt ok maar echt geld accepteren jaren niks en dan opeens wel dat vind ik gewoon lastig te begrijpen.
Dude, echt waar!

Lees nou gewoon. Zij is niet degene geweest die hiermee naar buiten is gekomen. Dat is de Spiegel geweest, die haar geen keuze daarin hebben gegeven. Waarbij ze weigerde met ze te praten en haar omgeving dat ook niet deed.

De Spiegel heeft een zeer uitgebreid stuk geschreven over de gang van zaken waarin ook zij dit letterlijk zo stellen.
Waarin ze uitleggen dat ze aan documenten van Ronaldo's advocaat zijn gekomen, die in hun bezit hebben.

Ronaldo is daar wel (ook openbaar) op ingegaan, doet dat al een jaar.
Pas nu wil zij ook haar zegje doen. Nu Ronaldo al vele zegjes over haar gedaan heeft en de Spiegel het niet bij 1 artikel houdt.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 10:07:50 #104
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_182407774
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 10:07 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Dude, echt waar!

Lees nou gewoon. Zij is niet degene geweest die hiermee naar buiten is gekomen. Dat is de Spiegel geweest, die haar geen keuze daarin hebben gegeven. Waarbij ze weigerde met ze te praten en haar omgeving dat ook niet deed.

De Spiegel heeft een zeer uitgebreid stuk geschreven over de gang van zaken waarin ook zij dit letterlijk zo stellen.
Waarin ze uitleggen dat ze aan documenten van Ronaldo's advocaat zijn gekomen, die in hun bezit hebben.

Ronaldo is daar wel (ook openbaar) op ingegaan, doet dat al een jaar.
Pas nu wil zij ook haar zegje doen. Nu Ronaldo al vele zegjes over haar gedaan heeft en de Spiegel het niet bij 1 artikel houdt.
Oja klopt sorry ik zit de hele tijd verhalen door elkaar te halen
Man of Steal.
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 10:11:50 #105
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_182407855
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 10:05 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ik zeg ook niet dat het haar schuld is, ik zeg alleen dat dit het voorlopige gevolg is van het gespeculeer in de media. Er is nog niemand veroordeeld maar zijn interlandcarriere hangt voorlopig wel alvast aan een zijden draadje.
Volgens de Spiegel is dit wel wat meer dan wat gespeculeer.
Is er gewoon vrij stevig bewijs. Waaronder de verklaring die Ronaldo zelf aan zijn advocaten heeft gegeven. Waarin hij beschrijft dat ze niet wilde, meerdere keren nee en stop zei tijdens en achteraf ook direct aangaf dat hij haar gedwongen heeft. Zegt hij zelf daarin dat hij niet wilde luisteren.

De vrouw in kwestie is dan ook direct naar de politie gegaan, die documenten zijn er ook. Inc een rapekit die afgenomen is (en dat moet vrij vlot na het gebeuren, daar zit geen 3 dagen wachten bij).
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 10:15:00 #106
117098 Hathor
Effe niet
pi_182407934
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 10:11 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Volgens de Spiegel is dit wel wat meer dan wat gespeculeer.
Is er gewoon vrij stevig bewijs. Waaronder de verklaring die Ronaldo zelf aan zijn advocaten heeft gegeven. Waarin hij beschrijft dat ze niet wilde, meerdere keren nee en stop zei tijdens en achteraf ook direct aangaf dat hij haar gedwongen heeft. Zegt hij zelf daarin dat hij niet wilde luisteren.

De vrouw in kwestie is dan ook direct naar de politie gegaan, die documenten zijn er ook. Inc een rapekit die afgenomen is (en dat moet vrij vlot na het gebeuren, daar zit geen 3 dagen wachten bij).
Vooralsnog moeten we Der Spiegel dan maar op hun woord geloven, ik wacht wel even af tot er sluitend bewijs en een veroordeling is. Ondertussen kruipen er waarschijnlijk nog wel een handvol "slachtoffers" uit de struiken.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_182407935
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 09:30 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Het was een suite met een groot bad e.d., geen hotelkamertje met een bed en 2 stoelen. Ze is daar niet alleen met hem heengegaan, maar met anderen samen en er waren daar ook al andere mensen. Er was een feestje, er is geen sprake van zij die alleen met hem meeging.

Toen ze zich ging omkleden om in het zwembad te gaan is hij achter haar aangekomen en heeft hij haar verkracht.
Volgens zijn (!) eigen zeggen wilde ze vooraf niet, tijdens niet en het ze direct ernaast ook gezegd dat hij haar gedwongen heeft. Waarop hij zijn 'excuus' aanbood.
Maar dan is het toch klaar? hij heeft dus toegeven haar verkracht te hebben?
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 10:16:18 #108
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_182407977
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 10:15 schreef Hathor het volgende:

Vooralsnog moeten we Der Spiegel dan maar op hun woord geloven,
Of op de documenten in hun bezit. Der Spiegel is geen pulpkrant, he.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_182408041
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 10:11 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Volgens de Spiegel is dit wel wat meer dan wat gespeculeer.
Is er gewoon vrij stevig bewijs. Waaronder de verklaring die Ronaldo zelf aan zijn advocaten heeft gegeven. Waarin hij beschrijft dat ze niet wilde, meerdere keren nee en stop zei tijdens en achteraf ook direct aangaf dat hij haar gedwongen heeft. Zegt hij zelf daarin dat hij niet wilde luisteren.

De vrouw in kwestie is dan ook direct naar de politie gegaan, die documenten zijn er ook. Inc een rapekit die afgenomen is (en dat moet vrij vlot na het gebeuren, daar zit geen 3 dagen wachten bij).
Alleen de vraag blijft: waarom heeft Ronaldo dit zo gedaan? waarom het toegegeven?
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 10:23:06 #110
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_182408119
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 10:15 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Maar dan is het toch klaar? hij heeft dus toegeven haar verkracht te hebben?
Mits die documenten echt zijn zou dat wel moeten ja.

Maar je ziet in de topics al dat zelfs met die documenten er nogsteeds bar veel ja maar gezegd wordt.
Je ziet hoe makkelijk het draait naar bescherm de dader. Zwak het af, geef haar de schuld.

De Spiegel is geen obscuur media gevalletje dat enkel op sensatie en geruchten leeft. Ze zijn verschrikkelijk stellig hierin.
Toch willen erg veel mensen eraan twijfelen. Zijn ze geneigd om het riedeltje dat (zeker zulke! kots) vrouwen nare liegende wezens zijn die mannen erin proberen te naaien eruit te blijvn herhalen.
Al staat in dit verhaal als een paal boven water dat zij hier niet mee naar buiten is gekomen, wat dat riedeltje alleen al baarlijke onzin maakt.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 10:24:48 #111
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_182408157
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 10:18 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Alleen de vraag blijft: waarom heeft Ronaldo dit zo gedaan? waarom het toegegeven?
Het is vrij normaal dat verdachten dat doen bij hun advocaat.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 10:27:45 #112
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_182408222
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 10:24 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Het is vrij normaal dat verdachten dat doen bij hun advocaat.
Mag het dan eigenlijk als bewijs gebruikt worden als het onrechtmatig verkregen is? Communicatie tussen de advocaat en de verdachte is toch altijd beschermd?

Sowieso hoe komen ze aan dit soort info? Was die advocaat z'n koffertje vergeten in de trein?
Man of Steal.
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 10:32:03 #113
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_182408311
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 10:27 schreef SuperNeger het volgende:

[..]

Mag het dan eigenlijk als bewijs gebruikt worden als het onrechtmatig verkregen is? Communicatie tussen de advocaat en de verdachte is toch altijd beschermd?

Sowieso hoe komen ze aan dit soort info? Was die advocaat z'n koffertje vergeten in de trein?
Dat weet ik niet.
Het maakt dat, ook al zijn de documenten echt, dit geen uitgemaakte zaak is.
Er nogsteeds de kans bestaat dat ook al heeft hij het toegegeven hij als een vrij man ervan weg kan lopen.

Niet voor niets gaat hij er stevig op, maar nergens met smaad e.d. (ze liegen). Want als hij voor een rechter moet bewijzen dat ze liegen heeft hij een probleem.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 10:51:58 #114
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_182408683
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 09:46 schreef Copycat het volgende:

[..]

Gelukkig heb je wel tijd om plaatjes te zoeken om je onkunde te illustreren. Dat is fijn. En dan lekker op die onkunde voortborduren.
Ja maar kijk, jij bent hyperintelligent. Ik niet, dus niet eerlijk om juist daar zo arrogant over te doen. Niet iedereen is zo goed bedeeld als jij.
pi_182408862
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 10:27 schreef SuperNeger het volgende:

[..]

Mag het dan eigenlijk als bewijs gebruikt worden als het onrechtmatig verkregen is? Communicatie tussen de advocaat en de verdachte is toch altijd beschermd?

Sowieso hoe komen ze aan dit soort info? Was die advocaat z'n koffertje vergeten in de trein?
In de eerste berichten werd geschreven dat de emails(?) middels een hack zouden zijn verkregen.

Ik weet niet of attorney-cliënt privilege ook in bijvoorbeeld een civiele zaak geldt. Als dat het geval is zou dat een groot probleem kunnen zijn inderdaad.
pi_182409089
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 10:24 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Het is vrij normaal dat verdachten dat doen bij hun advocaat.
Ja, ok. Maar dan mogen de documenten niet openbaar worden. Dat is vertrouwelijk.
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 11:53:05 #117
117098 Hathor
Effe niet
pi_182410010
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 11:00 schreef Physsic het volgende:

[..]

In de eerste berichten werd geschreven dat de emails(?) middels een hack zouden zijn verkregen.

Ik weet niet of attorney-cliënt privilege ook in bijvoorbeeld een civiele zaak geldt. Als dat het geval is zou dat een groot probleem kunnen zijn inderdaad.
Als het inderdaad via een hack verkregen is, is het onrechtmatig verkregen bewijs en dus waardeloos. Sterker nog, ik denk dat zij dan juist een juridisch probleem gaan krijgen.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_182410050
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 11:11 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Ja, ok. Maar dan mogen de documenten niet openbaar worden. Dat is vertrouwelijk.
Ja je hebt de werkelijkheid en de juridische werkelijkheid.

Als het goed is is iedereen er zo onderhand van overtuigd dat de verkrachting heeft plaatsgevonden. Kan Ronaldo nog steeds worden vrijgesproken vanwege onrechtmatig verkregen bewijs.
pi_182410073
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 11:53 schreef Hathor het volgende:

[..]

Als het inderdaad via een hack verkregen is, is het onrechtmatig verkregen bewijs en dus waardeloos. Sterker nog, ik denk dat zij dan juist een juridisch probleem gaan krijgen.
Niet als ze dat bewijs niet gebruikt. Zij heeft niemand gehackt verder, dat is het probleem van Der Spiegel.

Verder maakt het ook niet zoveel uit voor de beeldvorming verder, ook al wordt die zaak inhoudelijk niet behandeld heeft Ronaldo nog een heel behoorlijk probleem.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_182410078
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 11:53 schreef Hathor het volgende:

[..]

Als het inderdaad via een hack verkregen is, is het onrechtmatig verkregen bewijs en dus waardeloos. Sterker nog, ik denk dat zij dan juist een juridisch probleem gaan krijgen.
Waarom? Je denkt dat zij de mail van die advocaten heeft gehackt, het vervolgens heeft gelekt naar der Spiegel, en vervolgens dezelfde Spiegel heeft geweigerd commentaar te geven?

Deze vrouw is geniaal _O_
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 11:59:15 #121
131800 Tarado
capô de fusca
pi_182410124
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 11:53 schreef Hathor het volgende:

[..]

Als het inderdaad via een hack verkregen is, is het onrechtmatig verkregen bewijs en dus waardeloos. Sterker nog, ik denk dat zij dan juist een juridisch probleem gaan krijgen.
het is naar buiten gekomen door die " football leaks" hack, hier heeft Der Spiegel onder andere dit uitgehaald waarop de huidige advocaat van Kathryn Mayogra haar benaderd heeft om een civiele zaak te beginnen, zelf had ze dat nooit gedaan omdat ze de middelen daarvoor niet heeft.

geen idee of haar advocaat dit specifiek gaat gebruiken maar dat ze er brood in zien lijkt me duidelijk
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 12:03:25 #122
80382 manny
30 is best veel
pi_182410209
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 07:11 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Er is geen bewijs. Enkel verhalen.
nou. als dat beruchte eerste intakeformulier van de advocaat er echt is, dan is er niet alleen bewijs maar zelfs een bekentenis.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_182410407
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 12:03 schreef manny het volgende:

[..]

nou. als dat beruchte eerste intakeformulier van de advocaat er echt is, dan is er niet alleen bewijs maar zelfs een bekentenis.
Ja, maar onrechtmatig verkregen. Althans, dat zou C Ronaldo en zijn advocaat nu naar voren kunnen halen.
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 12:18:58 #124
131800 Tarado
capô de fusca
pi_182410466
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 12:15 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Ja, maar onrechtmatig verkregen. Althans, dat zou C Ronaldo en zijn advocaat nu naar voren kunnen halen.
voor die civiele zaak maakt dat niet zoveel uit en het hangt van het politie onderzoek af of er ook een strafzaak komt maar mocht dat zover komen kunnen ze hem opnieuw verhoren en dan kan hij moeilijk met een hele andere verklaring komen
pi_182410467
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 19:05 schreef SuperNeger het volgende:

[..]

Tenzij het bij sommige mensen normaal is om het andere geslacht te bevrienden en mee te nemen naar de slaapkamer om op het bed bordspelletjes te doen maar bij mij komen er doorgaans alleen dates of vrienden/familie. Maar goed, het gaat niet over mij in dit verhaal. Mijn punt is dat ze wel had kunnen verwachten waarom ze met hem meegaat naar zijn hotelkamer tsja volgens mij is het dan toch wel te verwachten dat je seks met hem gaat hebben. Maar heb het hele verhaal nog niet gelezen dus msischien trek ik te gehaaste conclusies

[..]

Ik zie het verhaal hier niet staan.
Het blijkt dus serieus te moeilijk voor je om te begrijpen dat iemand zelfs op het allerlaatste moment (hell, zelfs tijdens de seks) 'nee' kan zeggen, en dat daarna doorgaan verkrachting is?
"Pools are perfect for holding water"
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 12:19:45 #126
117098 Hathor
Effe niet
pi_182410480
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 11:56 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Niet als ze dat bewijs niet gebruikt. Zij heeft niemand gehackt verder, dat is het probleem van Der Spiegel.

Verder maakt het ook niet zoveel uit voor de beeldvorming verder, ook al wordt die zaak inhoudelijk niet behandeld heeft Ronaldo nog een heel behoorlijk probleem.
Mwah....ik denk meer aan een storm in een glas water. Dit begint verdacht veel op de zaak van Kobe Bryant te lijken uit 2003, die uiteindelijk ook tot een schikking is gekomen. Ook Bryant werd in het begin helemaal afgefakkeld in de media, en verloor zelfs miljoenendeals aan sponsorcontracten, die later zo goed als allemaal weer hersteld werden.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 12:20:40 #127
117098 Hathor
Effe niet
pi_182410496
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 11:56 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Waarom? Je denkt dat zij de mail van die advocaten heeft gehackt, het vervolgens heeft gelekt naar der Spiegel, en vervolgens dezelfde Spiegel heeft geweigerd commentaar te geven?

Deze vrouw is geniaal _O_
Nee ik denk niet dat zij die hack heeft gedaan, maar dat maakt verder niet uit, het blijft onwettig verkregen bewijsmateriaal.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_182410508
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 12:19 schreef Hathor het volgende:

[..]

Mwah....ik denk meer aan een storm in een glas water. Dit begint verdacht veel op de zaak van Kobe Bryant te lijken uit 2003, die uiteindelijk ook tot een schikking is gekomen. Ook Bryant werd in het begin helemaal afgefakkeld in de media, en verloor zelfs miljoenendeals aan sponsorcontracten, die later zo goed als allemaal werd hersteld werden.
Met dien verstande dat Ronaldo in principe gewoon bekent iemand verkracht te hebben.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 12:23:07 #129
117098 Hathor
Effe niet
pi_182410527
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 12:21 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Met dien verstande dat Ronaldo in principe gewoon bekent iemand verkracht te hebben.
Ja, eens, maar dan nog wringt het hem denk ik hoe men aan die bekentenis is gekomen. Ik kan me vergissen hoor, maar ik denk dat dit gewoon niet ontvankelijk word verklaart in een rechtszaak.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_182410556
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 12:18 schreef Tarado het volgende:

[..]

voor die civiele zaak maakt dat niet zoveel uit en het hangt van het politie onderzoek af of er ook een strafzaak komt maar mocht dat zover komen kunnen ze hem opnieuw verhoren en dan kan hij moeilijk met een hele andere verklaring komen
Nee, maar er zijn wel eens mensen echt vrijgesproken, terwijl er bewijs was. Maar dat bewijs onrechtmatig verkregen was.
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 12:28:16 #131
131800 Tarado
capô de fusca
pi_182410626
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 12:24 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Nee, maar er zijn wel eens mensen echt vrijgesproken, terwijl er bewijs was. Maar dat bewijs onrechtmatig verkregen was.
natuurlijk maar je hoeft die documenten in beide zaken niet als bewijs in te voeren maar het is wel handig om achter de hand te hebben.

Maar goed we lopen op de zaken vooruit, eerst moet zij een rechter zien te overtuigen dat de vorige schikking onder dwang tot stand is gekomen en daardoor ongeldig
pi_182410653
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 12:23 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ja, eens, maar dan nog wringt het hem denk ik hoe men aan die bekentenis is gekomen. Ik kan me vergissen hoor, maar ik denk dat dit gewoon niet ontvankelijk word verklaart in een rechtszaak.
Dat maakt voor de beeldvorming eromheen weinig uit. Ook al zou het niet toelaatbaar zijn in een strafzaak (wat ik me ook nog afvraag, en in een civiele zaak is dat ook weer anders), zijn sponsoren, teamgenoten en club kunnen wel gewoon lezen dat hij een verkrachting toegeeft.

Verder weet ik dus niet hoe het in Nevada zit, of agenten in een strafzaak gebruik mogen maken van informatie uit een krant die de informatie weer uit een hack hebben. In principe gebruikt de politie dan namelijk informatie die openbaar beschikbaar is, ze hebben daar zelf niets mee te maken, dus of dat echt niet toelaatbaar is zou ik je niet kunnen vertellen. Al vraag ik me dan ook weer af of een artikel in Der Spiegel genoeg bewijs is in een eventuele strafzaak zonder de achterliggende documenten.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 12:36:04 #133
117098 Hathor
Effe niet
pi_182410732
quote:
2s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 12:30 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Dat maakt voor de beeldvorming eromheen weinig uit. Ook al zou het niet toelaatbaar zijn in een strafzaak (wat ik me ook nog afvraag, en in een civiele zaak is dat ook weer anders), zijn sponsoren, teamgenoten en club kunnen wel gewoon lezen dat hij een verkrachting toegeeft.

Verder weet ik dus niet hoe het in Nevada zit, of agenten in een strafzaak gebruik mogen maken van informatie uit een krant die de informatie weer uit een hack hebben. In principe gebruikt de politie dan namelijk informatie die openbaar beschikbaar is, ze hebben daar zelf niets mee te maken, dus of dat echt niet toelaatbaar is zou ik je niet kunnen vertellen. Al vraag ik me dan ook weer af of een artikel in Der Spiegel genoeg bewijs is in een eventuele strafzaak zonder de achterliggende documenten.
Het is in ieder geval geen gemakkelijke zaak, dat is wel duidelijk. Daarom verbaast het me ook een beetje dat de Portugese bond op de zaken vooruit loopt en hem buiten de selectie laat voor de komende kwalificatiewedstrijden. Het lijkt er op dat hij in hun ogen dus al schuldig is bevonden.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 12:36:41 #134
131800 Tarado
capô de fusca
pi_182410744
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 12:36 schreef Hathor het volgende:

[..]

Het is in ieder geval geen gemakkelijke zaak, dat is wel duidelijk. Daarom verbaast het me ook een beetje dat de Portugese bond op de zaken vooruit loopt en hem buiten de selectie laat voor de komende kwalificatiewedstrijden. Het lijkt er op dat hij in hun ogen dus al schuldig is bevonden.
dat was op z'n eigen verzoek
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 12:37:19 #135
117098 Hathor
Effe niet
pi_182410758
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 12:36 schreef Tarado het volgende:

[..]

dat was op z'n eigen verzoek
Ahh dat heb ik dan gemist.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_182410762
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 12:36 schreef Hathor het volgende:

[..]

Het is in ieder geval geen gemakkelijke zaak, dat is wel duidelijk. Daarom verbaast het me ook een beetje dat de Portugese bond op de zaken vooruit loopt en hem buiten de selectie laat voor de komende kwalificatiewedstrijden. Het lijkt er op dat hij in hun ogen dus al schuldig is bevonden.
Mwoah, dat lijkt me ook een gevalletje zelfbescherming. Het haalt ook de focus bij de rest van het team wel weg van de komende wedstrijd als Ronaldo daar rondloopt met dit zwaard boven zijn hoofd. Zou het niet direct lezen als een veroordeling o.i.d. .
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_182411036
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 12:18 schreef probeer het volgende:

[..]

Het blijkt dus serieus te moeilijk voor je om te begrijpen dat iemand zelfs op het allerlaatste moment (hell, zelfs tijdens de seks) 'nee' kan zeggen, en dat daarna doorgaan verkrachting is?
Wat nou als ze nee zegt nadat hij er net tot de balzak al in zit? Mag je hem er dan nog wel uithalen? Dat lijkt me namelijk een halve neukbeweging. Misschien is het dan veiliger als de vrouw haar lichaam bij je vandaan beweegt.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 13:20:28 #138
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_182411473
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 12:18 schreef probeer het volgende:

[..]

Het blijkt dus serieus te moeilijk voor je om te begrijpen dat iemand zelfs op het allerlaatste moment (hell, zelfs tijdens de seks) 'nee' kan zeggen, en dat daarna doorgaan verkrachting is?
Je gaat toch ook niet iemand uitnodigen om te eten en als die 3 happen heeft genomen het bord wegtrekken?
Man of Steal.
pi_182411510
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 12:20 schreef Hathor het volgende:

[..]

Nee ik denk niet dat zij die hack heeft gedaan, maar dat maakt verder niet uit, het blijft onwettig verkregen bewijsmateriaal.
Nouja jij zegt dat het juridische gevolgen kan hebben voor die vrouw.

En maakt het ook niet uit voor jouw mening over Ronaldo?
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 13:25:16 #140
117098 Hathor
Effe niet
pi_182411557
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 13:21 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Nouja jij zegt dat het juridische gevolgen kan hebben voor die vrouw.

En maakt het ook niet uit voor jouw mening over Ronaldo?
Nee, voor de hackende partij, waarbij ik er vanuit ging dat dat Der Spiegel was, wat dus niet zo blijkt te zijn. Zij hebben hun bron uit die hack, en dat lijkt me juridisch een probleem.

Mijn mening over Ronaldo doet er verder weinig toe, maar als je het perse wil weten, ik vind het een arrogante eikel, maar verder wel een goeie voetballer.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 13:28:37 #141
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_182411608
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 12:18 schreef probeer het volgende:

[..]

Het blijkt dus serieus te moeilijk voor je om te begrijpen dat iemand zelfs op het allerlaatste moment (hell, zelfs tijdens de seks) 'nee' kan zeggen, en dat daarna doorgaan verkrachting is?
Ik snap niet hoe je het uberhaupt zo ver kan laten komen, maar ok, je moet dan wel stoppen ja.
pi_182411771
Verwacht ook nog een aanklacht van Badr dan.
Gino ♥
pi_182413648
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 12:20 schreef Hathor het volgende:

[..]

Nee ik denk niet dat zij die hack heeft gedaan, maar dat maakt verder niet uit, het blijft onwettig verkregen bewijsmateriaal.
Wat bedoel je dan met dat juist zij een probleem heeft?
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 17:21:40 #144
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_182415611
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 10:05 schreef Hathor het volgende:

Ik zeg ook niet dat het haar schuld is, ik zeg alleen dat dit het voorlopige gevolg is van het gespeculeer in de media. Er is nog niemand veroordeeld maar zijn interlandcarriere hangt voorlopig wel alvast aan een zijden draadje.
Het feit dat hij haar zwijgen heeft gekocht, is toch bekend? Dan is het wel iets meer dan gespeculeer, toch?
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 17:25:18 #145
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_182415687
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 13:20 schreef SuperNeger het volgende:

Je gaat toch ook niet iemand uitnodigen om te eten en als die 3 happen heeft genomen het bord wegtrekken?
Maar misschien wilde de dame in kwestie wel sex, alleen niet de handelingen die Ronaldo wilde. Oftewel, jouw eter gaat letterlijk over zijn nek van de spruitjes die jij hebt gemaakt.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 18:29:27 #146
117098 Hathor
Effe niet
pi_182416866
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 15:38 schreef Physsic het volgende:

[..]

Wat bedoel je dan met dat juist zij een probleem heeft?
Dat zei ik niet.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 18:31:48 #147
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_182416899
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 17:21 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Het feit dat hij haar zwijgen heeft gekocht, is toch bekend? Dan is het wel iets meer dan gespeculeer, toch?
Dat volg ik niet helemaal. Die afkoopsom zegt echt niks over zijn schuld.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 18:40:44 #148
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_182417017
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 18:31 schreef Drekkoning het volgende:

Dat volg ik niet helemaal. Die afkoopsom zegt echt niks over zijn schuld.
Want hij koopt iets af zonder dat hij iets gedaan heeft, natuurlijk. :)
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 18:46:01 #149
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_182417112
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 18:40 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Want hij koopt iets af zonder dat hij iets gedaan heeft, natuurlijk. :)
Ja...

Juist om dit circus te voorkomen. Ook al is hij onschuldig is zoiets wel mogelijk desastreus voor je reputatie en je merk. Waar rook is is vuur, enzulks.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 18:49:17 #150
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_182417163
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 18:46 schreef Drekkoning het volgende:

Ja...

Juist om dit circus te voorkomen. Ook al is hij onschuldig is zoiets wel mogelijk desastreus voor je reputatie en je merk. Waar rook is is vuur, enzulks.
Dan is een afkoopregeling wel het stomste wat je kunt doen. Dan maak je zelf de rook, namelijk.

Ik denk niet dat Ronaldo zo'n domme advocaat heeft en ik geef hem ook niet het voordeel van de twijfel.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 19:01:09 #151
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_182417380
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 18:49 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Dan is een afkoopregeling wel het stomste wat je kunt doen. Dan maak je zelf de rook, namelijk.

Ik denk niet dat Ronaldo zo'n domme advocaat heeft en ik geef hem ook niet het voordeel van de twijfel.
Oh, dat is juist heel slim, als iemand zich er ook aan houdt. Zal vaker gebeuren, zeker bij publieke personen. Zegt niks over zijn schuld dus.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 19:06:31 #152
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_182417455
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 19:01 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Oh, dat is juist heel slim, als iemand zich er ook aan houdt. Zal vaker gebeuren, zeker bij publieke personen. Zegt niks over zijn schuld dus.
Ok, dus jij denkt dat het slim is, zijnde Ronaldo, om iedere vrouw die naar jou toekomt en zegt 'ik ga een verhaal fantaseren over ons', geld te geven? :)

Geloof maar wat je wil geloven, ik geloof iets anders, namelijk dat hij haar wel degelijk verkracht heeft.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 19:08:08 #153
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_182417485
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 19:06 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Ok, dus jij denkt dat het slim is, zijnde Ronaldo, om iedere vrouw die naar jou toekomt en zegt 'ik ga een verhaal fantaseren over ons', geld te geven? :)

Geloof maar wat je wil geloven, ik geloof iets anders, namelijk dat hij haar wel degelijk verkracht heeft.
Ik denk dat het inderdaad slim is om sommige zaken buiten een rechtszaak om te regelen, ook als je onschuldig bent.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 19:13:16 #154
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_182417574
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 19:08 schreef Drekkoning het volgende:

Ik denk dat het inderdaad slim is om sommige zaken buiten een rechtszaak om te regelen, ook als je onschuldig bent.
Uiteindelijk zijn het allemaal consequenties van zijn gedrag.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_182417848
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 18:29 schreef Hathor het volgende:

[..]

Dat zei ik niet.
Jawel?
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 11:53 schreef Hathor het volgende:

[..]

Als het inderdaad via een hack verkregen is, is het onrechtmatig verkregen bewijs en dus waardeloos. Sterker nog, ik denk dat zij dan juist een juridisch probleem gaan krijgen.
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 19:26:04 #156
117098 Hathor
Effe niet
pi_182417897
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 19:24 schreef Physsic het volgende:

[..]

Jawel?

[..]

Een paar posts later leg ik nog uit wat ik daarmee bedoelde.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_182417934
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 19:24 schreef Physsic het volgende:

[..]

Jawel?

[..]

nee, hij zei zij gaan, met een N, niet met een T, dus dat hij doelde op degenen die aan de informatie gekomen zijn, was mij in elk geval meteen duidelijk.
compact en kleverig.
pi_182417951
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 19:27 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

nee, hij zei zij gaan, met een N, niet met een T, dus dat hij doelde op degenen die aan de informatie gekomen zijn, was mij in elk geval meteen duidelijk.
Oh, ja. Verkeerd gelezen. Bedankt. 😊
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 19:29:26 #159
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_182417970
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 19:13 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Uiteindelijk zijn het allemaal consequenties van zijn gedrag.
Wat wellicht weer consequenties zijn van haar gedrag.
Als je seks met iemand gehad hebt en die beschuldigt je vervolgens valselijk van verkrachting heb je geen manier om publiekelijk je onschuld aan te tonen. Als het niet tot een veroordeling komt zal dat zijn vanwege gebrek aan bewijs.

Dat kan echt desastreus zijn voor iemands carrière. Dan is het hartstikke goed voor te stellen dat je het op deze manier regelt. Dan heb je in ieder geval nog een kans om schoon verder te kunnen.

Dus terug naar het punt, het is pure speculatie. Zo een overeenkomst zegt niks over zijn schuld.

En ik geloof inderdaad wat ik wil geloven, maar in dit geval is er gewoon niks zinnigs over te zeggen. Het is woord tegen woord.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_182418004
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 19:29 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Wat wellicht weer consequenties zijn van haar gedrag.
Als je seks met iemand gehad hebt en die beschuldigt je vervolgens valselijk van verkrachting heb je geen manier om publiekelijk je onschuld aan te tonen. Als het niet tot een veroordeling komt zal dat zijn vanwege gebrek aan bewijs.

Dat kan echt desastreus zijn voor iemands carrière. Dan is het hartstikke goed voor te stellen dat je het op deze manier regelt. Dan heb je in ieder geval nog een kans om schoon verder te kunnen.

Dus terug naar het punt, het is pure speculatie. Zo een overeenkomst zegt niks over zijn schuld.

En ik geloof inderdaad wat ik wil geloven, maar in dit geval is er gewoon niks zinnigs over te zeggen. Het is woord tegen woord.
Had je ook gelezen dat hij zelf heeft gezegd dat ze nee en stop zei en dat hij toch doorging?
compact en kleverig.
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 19:31:29 #161
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_182418018
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 19:29 schreef Drekkoning het volgende:

Wat wellicht weer consequenties zijn van haar gedrag.

Hij vindt zichzelf god en neukt zichzelf drie slagen in de rondte. Als je dan denkt dat daar geen consequenties aan hangen,dan ben je een echte profvoetballer (= dom).

Het trieste is dat er mensen zijn die inderdaad denken dat het mogelijk haar schuld is.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 19:40:29 #162
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_182418184
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 19:30 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Had je ook gelezen dat hij zelf heeft gezegd dat ze nee en stop zei en dat hij toch doorging?
Is het bewezen dat dat onvervalste communicatie is tussen hem en zijn advocaat?
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 19:41:11 #163
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_182418199
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 19:31 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Hij vindt zichzelf god en neukt zichzelf drie slagen in de rondte. Als je dan denkt dat daar geen consequenties aan hangen,dan ben je een echte profvoetballer (= dom).

Het trieste is dat er mensen zijn die inderdaad denken dat het mogelijk haar schuld is.
Zou zomaar kunnen dat hij dom is. Maar of hij ook iemand verkracht heeft is pure speculatie.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_182418252
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 19:30 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Had je ook gelezen dat hij zelf heeft gezegd dat ze nee en stop zei en dat hij toch doorging?
Dat laatste wordt wel geschreven hier in en de media, maar staat niet (letterlijk) genoemd in dat document, toch? Even ter informatie van mijzelf.
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 19:44:49 #165
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_182418262
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 19:41 schreef Drekkoning het volgende:
Maar of hij ook iemand verkracht heeft is pure speculatie.
Dat zie ik anders. Ik denk dat hij schuldig is.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 19:45:34 #166
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_182418272
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 19:44 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Dat zie ik anders. Ik denk dat hij schuldig is.
Dat mag, maar het is wel speculatie.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 19:47:18 #167
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_182418306
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 19:44 schreef Physsic het volgende:

[..]

Dat laatste wordt wel geschreven hier in en de media, maar staat niet (letterlijk) genoemd in dat document, toch? Even ter informatie van mijzelf.
Volgens mij heeft De Spiegel geclaimd dat ze correspondentie hadden tussen Ronaldo en zijn advocaat. Of dat authentiek is mag Joost weten.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 19:49:23 #168
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_182418337
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 19:45 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Dat mag, maar het is wel speculatie.
Nee, hoor. Er zijn sterke aanwijzingen. Een getuigenis. Een afkoopregeling. Alleen iemand die verblind is, zou dat zo maar van tafel vegen.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_182418420
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 19:47 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Volgens mij heeft De Spiegel geclaimd dat ze correspondentie hadden tussen Ronaldo en zijn advocaat. Of dat authentiek is mag Joost weten.
Dat weet ik. Van die correspondentie en van de andere documenten (met o.a. handtekeningen) zijn screenshots vrijgegeven. Maar daar ging mijn vraag niet over. :)
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 20:05:21 #170
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_182418631
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 19:49 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Nee, hoor. Er zijn sterke aanwijzingen. Een getuigenis. Een afkoopregeling. Alleen iemand die verblind is, zou dat zo maar van tafel vegen.
Woord tegen woord, wellicht was ze vanaf het begin af aan uit op geld. Wellicht is ze echt verkracht. Afkoopregeling zegt niks.

Maargoed, blijf jij lekker tunnelen, we zullen het zien in de rechtbank.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 20:06:14 #171
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_182418651
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 20:05 schreef Drekkoning het volgende:

Maargoed, blijf jij lekker tunnelen,
:)
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 20:11:22 #172
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_182418788
quote:
Ik tunnel niet hoor. Ik laat in het midden of hij schuldig of onschuldig is. Dat is namelijk helemaal niet te bepalen met de info die we nu hebben.

Jij hebt hem al lang en breed veroordeeld.... Met argumenten die geen hout snijden.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 20:12:41 #173
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_182418820
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 20:11 schreef Drekkoning het volgende:

Ik tunnel niet hoor. Ik laat in het midden of hij schuldig of onschuldig is.
Blijf dat jezelf maar wijs maken. :)
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 20:24:00 #174
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_182419080
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 20:12 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Blijf dat jezelf maar wijs maken. :)

Is niet nodig.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  FOK!fotograaf dinsdag 9 oktober 2018 @ 20:28:42 #175
842 Zorro
Z
pi_182419173
Ben ik nou de enige die het, ongeacht wat de waarheid is, achterlijk vind om zoiets te bekennen (als het authentieke documenten zijn), ook tegen je advocaat, en al helemaal op schrift?
Zolang je ontkent is er niemand die je wat kan maken, woord tegen woord.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 20:34:01 #176
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_182419268
quote:
6s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 20:28 schreef Zorro het volgende:
Ben ik nou de enige die het, ongeacht wat de waarheid is, achterlijk vind om zoiets te bekennen (als het authentieke documenten zijn), ook tegen je advocaat, en al helemaal op schrift?
Zolang je ontkent is er niemand die je wat kan maken, woord tegen woord.
Ik denk dat als je schuldig bent je het het beste kunt bekennen aan je advocaat.

Hoe meer feiten en omstandigheden hij kent hoe beter hij je kan verdedigen lijkt me.

Lullig als je gaat liegen tegen je advocaat en de tegenpartij opeens met feiten komt die hij dus niet wist..
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  FOK!fotograaf dinsdag 9 oktober 2018 @ 20:37:14 #177
842 Zorro
Z
pi_182419332
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 20:34 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Ik denk dat als je schuldig bent je het het beste kunt bekennen aan je advocaat.

Hoe meer feiten en omstandigheden hij kent hoe beter hij je kan verdedigen lijkt me.

Lullig als je gaat liegen tegen je advocaat en de tegenpartij opeens met feiten komt die hij dus niet wist..
Kan ik me voorstellen, hoewel ik vaak in thrillerboeken (geschreven door ex advocaten) lees dat ze bij een moordzaak (thriller he :P ) niet eens willen weten of de client schuldig is of niet. Op die manier kan hij ook geloofwaardig ontkennen.
Maar als het dan toch moet, doe het dan mondeling, zodat hij wel op de hoogte is maar het niet te bewijzen valt.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 20:41:58 #178
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_182419424
Z'n carrière zal wel zo goed als over zijn als het waar is. Eeuwig zonde..
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 20:53:22 #179
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_182419692
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 20:41 schreef Ciclon het volgende:
Z'n carrière zal wel zo goed als over zijn als het waar is. Eeuwig zonde..
Ja, daar kan je absoluut van uit gaan. Na een celstraf komt hij echt niet meer als voetballer terug.

Daarnaast zie je nu ook al dat sponsoren zit gaan roeren (Zoals Nike, en EA heeft hem ook direct als boegbeeld van FIFA19 van de site verwijderd), en dan is er nog niet eens een veroordeling... kun je nagaan als die er wel is.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_182428712
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 20:41 schreef Ciclon het volgende:
Z'n carrière zal wel zo goed als over zijn als het waar is. Eeuwig zonde..
Eeuwig terecht.
Go hard or go home
pi_182430293
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 19:49 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Nee, hoor. Er zijn sterke aanwijzingen. Een getuigenis. Een afkoopregeling. Alleen iemand die verblind is, zou dat zo maar van tafel vegen.
ehm.... ik begrijp dat een rechtzaak uberhaupt niet meer nodig is bij Judge Captain Jack?
pi_182430451
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 20:41 schreef Ciclon het volgende:
Z'n carrière zal wel zo goed als over zijn als het waar is. Eeuwig zonde..
Tja dit zal wel een topje van een ijsberg zijn in de voetbalwereld. Ik denk dat Ronaldo (als aantrekkelijke/beroemde/rijke man) doorgaans geen nee te horen krijgt wanneer hij een vrouw wil. Dus opzich snap ik het wel als je vroeg of laat de mist in gaat als je tussen de honderd vrouwen door eens een vrouw hebt die echt niet wil.

We gaan nog een hoop #metoo verhalen horen denk ik.
  woensdag 10 oktober 2018 @ 14:59:17 #183
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_182432432
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 12:50 schreef roninho het volgende:

ehm.... ik begrijp dat een rechtzaak uberhaupt niet meer nodig is bij Judge Captain Jack?
ehm....ik begrijp dat anders denken dan roninho per definitie verkeerd is?
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_182432658
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 12:50 schreef roninho het volgende:

[..]

ehm.... ik begrijp dat een rechtzaak uberhaupt niet meer nodig is bij Judge Captain Jack?
Wanneer er documenten zijn waarin de beschuldigde tegenover zijn advocaat het strafbare feit bekent, dan lijkt me dat voor een veroordeling vanuit de publieke opinie meer dan genoeg ja.

Maar ik begrijp dat jij bij een bekentenis nog een rechter nodig hebt die zich er over uitspreekt, voordat jij je er een mening bij vormt?
"Pools are perfect for holding water"
pi_182433783
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 14:59 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

ehm....ik begrijp dat anders denken dan roninho per definitie verkeerd is?
Nee hoor, ga je gang, graag zelfs. Maar leg niet op dat in dit specifieke geval jouw mening waarheid is ipv speculatie.

Het grappige is dat ik hetzelfde denk namelijk dat hij haar inderdaad tegen haar wil dingen heeft laten doen. Maar dat is enkel gebaseerd op wat ik lees en zie, zonder dat ik weet of dit wel alle en betrouwbare info is. Het blijft gewoon speculeren wat ik doe.
  woensdag 10 oktober 2018 @ 16:20:15 #186
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_182433818
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 16:18 schreef roninho het volgende:

Nee hoor, ga je gang, graag zelfs. Maar leg niet op dat in dit specifieke geval jouw mening waarheid is ipv speculatie.

Wijs alsjeblieft even aan waar ik mijn mening als waarheid weergeef.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_182433875
quote:
1s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 15:14 schreef probeer het volgende:

[..]

Wanneer er documenten zijn waarin de beschuldigde tegenover zijn advocaat het strafbare feit bekent, dan lijkt me dat voor een veroordeling vanuit de publieke opinie meer dan genoeg ja.

Maar ik begrijp dat jij bij een bekentenis nog een rechter nodig hebt die zich er over uitspreekt, voordat jij je er een mening bij vormt?
Nee hoor, ik heb er ook wel een mening over (het lijkt erop dat hij haar idd heeft verkracht) maar dat betekend nog niet dat dit de waarheid is alleen maar omdat dit in der spiegel staat.
pi_182433897
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 16:20 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Wijs alsjeblieft even aan waar ik mijn mening als waarheid weergeef.
"Dat mag wel, maar het is speculatie"
''Nee hoor''

Blijkbaar is het geen speculatie.
  woensdag 10 oktober 2018 @ 16:29:21 #189
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_182434013
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 16:24 schreef roninho het volgende:

"Dat mag wel, maar het is speculatie"
''Nee hoor''

Blijkbaar is het geen speculatie.
En jij denkt dat alles wat geen speculeren is, automatisch de waarheid is?

Speculeren is synoniem met gissen, waar beredeneren synoniem is met beargumenteren. Aangezien ik mijn verhaal beargumenteer, is beredeneren de betere omschrijving.

En ik gebruik letterlijk de woorden 'Ik denk dat hij schuldig is'. Dat is toch echt heel duidelijk een mening.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_182434017
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 20:41 schreef Ciclon het volgende:
Z'n carrière zal wel zo goed als over zijn als het waar is. Eeuwig zonde..
Laten we het hopen, draagt gelijk een goede boodschap uit.

Срдачан поздрав Flip.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_182434833
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 16:23 schreef roninho het volgende:

[..]

Nee hoor, ik heb er ook wel een mening over (het lijkt erop dat hij haar idd heeft verkracht) maar dat betekend nog niet dat dit de waarheid is alleen maar omdat dit in der spiegel staat.
Mee eens.

Net zo min als dat het de waarheid is omdat een rechter dat zegt.
"Pools are perfect for holding water"
  woensdag 10 oktober 2018 @ 17:09:43 #192
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_182434835
quote:
16s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 16:29 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Laten we het hopen, draagt gelijk een goede boodschap uit.

Срдачан поздрав Flip.
Als het waar is wel natuurlijk. Anders schandelijk.
pi_182435046
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 17:09 schreef Ciclon het volgende:

[..]

Als het waar is wel natuurlijk. Anders schandelijk.
Uiteraard.

Su pagarba Flip.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  woensdag 10 oktober 2018 @ 17:24:25 #194
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_182435112
quote:
14s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 17:09 schreef probeer het volgende:

[..]

Mee eens.

Net zo min als dat het de waarheid is omdat een rechter dat zegt.
Ja lekkere vergelijking tussen een krant en een gerechtelijke uitspraak.
Laffe huichelaar
  woensdag 10 oktober 2018 @ 17:39:49 #195
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_182435410
Kan iemand mij vertellen wat ze met een rape kit doen en wat er in deze zaak is uitgekomen?
  woensdag 10 oktober 2018 @ 18:22:14 #196
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_182436247
Nu heeft ie tenminste eens echt iets om te janken. Niet omdat ie geblesseerd of met rood het veld moet verlaten.

Of het nou waar is of niet, het is afgekocht en daar zijn beide partijen mee akkoord gegaan.
Dan moet je niet 325.000 euro later het alsnog even gaan beamen.
  woensdag 10 oktober 2018 @ 18:51:02 #197
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_182436840
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 18:22 schreef SugeLucky het volgende:

Of het nou waar is of niet, het is afgekocht en daar zijn beide partijen mee akkoord gegaan.
Dan moet je niet 325.000 euro later het alsnog even gaan beamen.
Daar zal in ieder geval een rechter zich over moeten buigen.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  woensdag 10 oktober 2018 @ 19:27:02 #198
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_182437600
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 18:51 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Daar zal in ieder geval een rechter zich over moeten buigen.
Hij mag wel uitkijken dat CR7 hem niet ineens vanachter neemt dan.
pi_182437682
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 19:27 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Hij mag wel uitkijken dat CR7 hem niet ineens vanachter neemt dan.
😂😂
  woensdag 10 oktober 2018 @ 20:22:01 #200
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_182439065
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 17:39 schreef Ciclon het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat ze met een rape kit doen en wat er in deze zaak is uitgekomen?
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Rape_kit

Het is dus de kit voor medisch personeel om bewijsmateriaal te verzamelen.
DNA, haren en andere zaken.

Gaat hand in hand met het medisch dossier waarin tekenen van seksueel verkeerd/schade door seks vast worden gelegd.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_182440153
Hij ontkracht het. Slotje dus en klaar hiermee
  woensdag 10 oktober 2018 @ 21:11:58 #202
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_182440289
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 21:05 schreef kurk_droog het volgende:
Hij ontkracht het. Slotje dus en klaar hiermee
Wie ontkracht wat?
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_182440310
quote:
1s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 21:11 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Wie ontkracht wat?
Ronaldo zoekt de aanval via advocaat
De documenten die door het Duitse magazine Der Spiegel zijn gepubliceerd en waarin Cristiano Ronaldo is beschuldigd van verkrachting, zijn bewerkt en zelfs verzonnen. Dat stelt zijn advocaat.
  woensdag 10 oktober 2018 @ 21:21:51 #204
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_182440527
quote:
1s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 21:12 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Ronaldo zoekt de aanval via advocaat
De documenten die door het Duitse magazine Der Spiegel zijn gepubliceerd en waarin Cristiano Ronaldo is beschuldigd van verkrachting, zijn bewerkt en zelfs verzonnen. Dat stelt zijn advocaat.
Ah.

En als een verdachte ontkent dan is hij per definitie onschuldig en moet het topic op slot? Dan kan je nogal wat topics sluiten namelijk.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_182440570
quote:
1s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 21:12 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Ronaldo zoekt de aanval via advocaat
De documenten die door het Duitse magazine Der Spiegel zijn gepubliceerd en waarin Cristiano Ronaldo is beschuldigd van verkrachting, zijn bewerkt en zelfs verzonnen. Dat stelt zijn advocaat.
Dus over deze boeg wordt het nu gegooid. Je moet wat natuurlijk.

Overigens denk ik dat de journalisten van der Spiegel wel hun werk goed hebben gedaan. Vervalsing ligt in eerste instantie wel erg voor de hand zou je zeggen, dus dat zouden ze wel goed naar gekeken hebben alvorens ze met de publicaties kwamen.
pi_182441022
quote:
1s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 21:21 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Ah.

En als een verdachte ontkent dan is hij per definitie onschuldig en moet het topic op slot? Dan kan je nogal wat topics sluiten namelijk.
Wel als het om CR7 gaat
  woensdag 10 oktober 2018 @ 22:29:44 #207
131800 Tarado
capô de fusca
pi_182441923
Full statement from Peter S. Christiansen on behalf of Cristiano Ronaldo:

'I have been hired to represent Cristiano Ronaldo with respect to the recent civil complaint arising from events alleged to have occurred in 2009, all of which were the subject of a mutual release between the parties in 2010.

'Given the breach of that agreement by the other side and the inflammatory accusations that have been lodged in the ensuing days as a result, Mr. Ronaldo feels compelled to no longer stand silent and in fact, is entitled under that agreement to respond proportionately in kind.

'To be clear, Mr. Ronaldo vehemently denies all of the allegations in the complaint and has consistently maintained that denial for the last nine years.

'The documents which purportedly contain statements by Mr. Ronaldo and have been reported in the media are complete fabrications. It is my understanding that in 2015, dozens of entities [including law firms] across many different industries throughout Europe were hacked and their electronic data was stolen and captured by a cybercriminal.

'This hacker attempted to sell this data, and one media outlet has now irresponsibly published the stolen documents, significant portions of which were altered and/or completely fabricated. To absolve any doubt, Mr. Ronaldo has always maintained, as he does today, that what occurred in 2009 in Las Vegas was consensual in nature.

'While Mr. Ronaldo does not deny the existence of the mutual agreement and release, his motivations for agreeing to that resolution have been twisted to say the least. Far from any admission of guilt or any ulterior motive, Mr. Ronaldo was advised to privately resolve the allegations against him in order to avoid the inevitable attempts that are now being made to destroy a reputation that has been built upon hard work, athleticism and honour. Unfortunately, he now finds himself embroiled in the type of litigation that is all too commonplace in America.

'While Mr. Ronaldo is accustomed to being the subject of press attention that goes along with being famous, it is absolutely deplorable that any media outlet would support or advance such an elaborate and deliberate defamation campaign based on stolen, easily manipulated digital documents.

'Mr. Ronaldo will leave future discussion of any and all legal matters to his attorneys here and in Europe. He is confident that the truth will survive this frenzy and the laws of Nevada will be upheld and enforced.'

https://www.skysports.com(...)complete-fabrication
pi_182442081
Interessant. :D
pi_182445041
Deze zaak is imo slechts bedoelt, en in scène gezet, als bliksemafleider van een compleet andere zaak.

Imo valt Ronaldo niet op vrouwen, zijn kinderen werden via inseminatie bij draagmoeders verwekt, zonder wettelijk moeder.

Misschien dat een ex partner uit de school wil klappen oid, of er een of ander "schandaal" aan zit te komen. Ik neem dit iig niet serieus.
  donderdag 11 oktober 2018 @ 06:52:18 #210
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_182445078
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 06:43 schreef Za het volgende:
Deze zaak is imo slechts bedoelt, en in scène gezet, als bliksemafleider van een compleet andere zaak.

Imo valt Ronaldo niet op vrouwen, zijn kinderen werden via inseminatie bij draagmoeders verwekt, zonder wettelijk moeder.

Misschien dat een ex partner uit de school wil klappen oid, of er een of ander "schandaal" aan zit te komen. Ik neem dit iig niet serieus.
Dus al z'n exen hebben een kunststukje opgevoerd?
pi_182445111
quote:
1s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 06:52 schreef Ciclon het volgende:

Dus al z'n exen hebben een kunststukje opgevoerd?
Ik ken ze niet, maar ze zijn niet de moeders van zijn kinderen, en hun "relatie" heeft hun carrières vast ook goed gedaan. Geld maakt veel mogelijk.
  donderdag 11 oktober 2018 @ 06:59:15 #212
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_182445134
quote:
1s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 06:56 schreef Za het volgende:

[..]

Ik ken ze niet, maar ze zijn niet de moeders van zijn kinderen, en hun "relatie" heeft hun carrières vast ook goed gedaan. Geld maakt veel mogelijk.
Natuurlijk. Maar om er dan vanuit te gaan dat die gay is? Hij heeft deze vrouw toch ook gepaald, welliswaar anaal, maar daar kicken veel hetero mannen op bij vrouwen. Net er homo's zijn die er niks van moeten weten. Een anus heeft namelijk geen oriëntatie.
pi_182445215
quote:
1s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 06:59 schreef Ciclon het volgende:

Natuurlijk. Maar om er dan vanuit te gaan dat die gay is?
Omdat het net zo overduidelijk is bij Ronaldo als dat bv George Michael gay was.

(ook getuige zijn kinderen bij draagmoeders, geen moeder op de geboorteaktes etc)
  Moderator donderdag 11 oktober 2018 @ 07:07:28 #214
382129 crew  Donna
pi_182445232
Zijn huidige vriendin is de moeder van zijn jongste kind.
  donderdag 11 oktober 2018 @ 07:10:37 #215
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_182445250
quote:
1s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 07:06 schreef Za het volgende:

[..]

Omdat het net zo overduidelijk is bij Ronaldo als dat bv George Michael gay was.

(ook getuige zijn kinderen bij draagmoeders, geen moeder op de geboorteaktes etc)
. Zijn huidige vriendin heeft wel een kind van hem. Dus 3 zijn van een draagmoeder 1 van hem. In welk opzicht is die 'gay' dan volgens jou? Wie zegt dat Ronaldo niet weet wie de moeders zijn van de kinderen? En trouwens, er is tot op heden nog geen enkele man 'uit de kast gekomen' dat ie iets heeft gehad met Ronaldo..
pi_182445263
quote:
1s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 07:10 schreef Ciclon het volgende:

Zijn huidige vriendin heeft wel een kind van hem.
Die wordt daarvoor betaalt gewoon, een onbetekenend modelletje.

quote:
En trouwens, er is tot op heden nog geen enkele man 'uit de kast gekomen' dat ie iets heeft gehad met Ronaldo..
Ik denk dat hij weet dat dat er aan zit te komen, wacht maar af.
  donderdag 11 oktober 2018 @ 07:17:49 #217
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_182445294
quote:
1s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 07:12 schreef Za het volgende:

[..]

Ik denk dat hij weet dat dat er aan zit te komen, wacht maar af.
. Ik zie de link tussen de verkrachting en het gay zijn niet. Eerder juist andersom.
pi_182445295
Za:')
En zijn wazige theorietjes. Is hij de nieuwe Tong?
Go hard or go home
pi_182445345
quote:
1s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 07:10 schreef Ciclon het volgende:

[..]

. Zijn huidige vriendin heeft wel een kind van hem. Dus 3 zijn van een draagmoeder 1 van hem. In welk opzicht is die 'gay' dan volgens jou? Wie zegt dat Ronaldo niet weet wie de moeders zijn van de kinderen? En trouwens, er is tot op heden nog geen enkele man 'uit de kast gekomen' dat ie iets heeft gehad met Ronaldo..
Het zou de populariteit van Badr ook schaden denk ik.
pi_182445410
quote:
1s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 07:10 schreef Ciclon het volgende:

Dus 3 zijn van een draagmoeder. In welk opzicht is die 'gay' dan volgens jou?
Welke hetero man zou het prefereren om 3 kinderen middels inseminatie bij een draagmoeder te verwekken, ipv zelf zijn geliefde zwanger te maken?
  donderdag 11 oktober 2018 @ 07:42:28 #221
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_182445485
“Ik wil niet dat uitkomt dat ik nicht ben, dus doen we wel net alsof ik een vrouw verkracht heb.”

Sounds legit.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_182445522
:') . Deze theorie is wel goud hoor.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  donderdag 11 oktober 2018 @ 07:52:27 #223
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_182445613
quote:
1s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 07:06 schreef Za het volgende:

[..]

Omdat het net zo overduidelijk is bij Ronaldo als dat bv George Michael gay was.

(ook getuige zijn kinderen bij draagmoeders, geen moeder op de geboorteaktes etc)
Ik denk ook dat hij op zijn tijd van de mannen is misschien met af en toe eens een klein uitstapje naar de vrouwtjes. Draagmoeders is hip bij celebs, is gewoon een kind kopen dat scheelt een hoop gedoe.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_182445634
quote:
10s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 07:42 schreef Copycat het volgende:
“Ik wil niet dat uitkomt dat ik nicht ben, dus doen we wel net alsof ik een vrouw verkracht heb.”

Sounds legit.
Mr. Ronaldo has always maintained, as he does today, that what occurred in 2009 in Las Vegas was consensual in nature.
  donderdag 11 oktober 2018 @ 08:01:08 #225
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_182445694
quote:
1s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 07:53 schreef Za het volgende:

Mr. Ronaldo has always maintained, as he does today, that what occurred in 2009 in Las Vegas was consensual in nature.
Oh wacht, “we doen net alsof ik een onterechte claim van verkrachting aan mijn broek krijg. Door een vrouw. Dat verhult mooi dat ik gay ben.”

Ja, sounds even more legit.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_182445720
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 07:52 schreef controlaltdelete het volgende:

Draagmoeders is hip bij celebs, is gewoon een kind kopen dat scheelt een hoop gedoe.
Slechts 9 gevallen, het betreft hier zonder uitzondering vrouwen met vruchtbaarheidsproblemen of gay mannen.

Ronaldo valt imo in categorie 2.
pi_182445762
quote:
10s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 08:01 schreef Copycat het volgende:

Oh wacht, “we doen net alsof ik een onterechte claim van verkrachting aan mijn broek krijg. Door een vrouw. Dat verhult mooi dat ik gay ben.”

Ja, sounds even more legit.
Je neemt hiermee de wind uit de zeilen van jongens die met dezelfde claims als mevrouw Mayorga komen, en kunt deze dan bv afdoen als lasterende copycats of bij voorbaat de mond snoeren.

Sommige mensen denken vooruit of hebben mensen in dienst die dat voor hen doen, zodat mensen als jij daar in trappen.
  donderdag 11 oktober 2018 @ 08:13:46 #228
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_182445764
Gelukkig doorzie jij deze geniale scheme.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_182445804
quote:
10s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 08:13 schreef Copycat het volgende:
Gelukkig doorzie jij deze geniale scheme.
:)
pi_182445833
Linksom of rechtsom, hij heeft enorme schade geleden door deze berichten. Kan me niet voorstellen dat 3 vrouwen even samen afstemmen om met verkrachtig naar buiten te komen.
pi_182445904
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 08:20 schreef Chadi het volgende:
Linksom of rechtsom, hij heeft enorme schade geleden door deze berichten.
Maar wel mogelijk grotere schade gepareerd.

quote:
Kan me niet voorstellen dat 3 vrouwen even samen afstemmen om met verkrachtig naar buiten te komen.
3 vrouwen?
  donderdag 11 oktober 2018 @ 08:33:48 #232
131800 Tarado
capô de fusca
pi_182445956
quote:
1s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 08:28 schreef Za het volgende:

[..]

Maar wel mogelijk grotere schade gepareerd.

[..]

3 vrouwen?
het is net begonnen dus die schade kan echt nog veel groter worden
pi_182445961
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 08:20 schreef Chadi het volgende:
Linksom of rechtsom, hij heeft enorme schade geleden door deze berichten. Kan me niet voorstellen dat 3 vrouwen even samen afstemmen om met verkrachtig naar buiten te komen.
Betrof die zaak van 2005(?) niet twee vrouwen (wat het een totaal van vier zou maken)? Of welke derde vrouw bedoel je?
Ik weet slechts van twee vrouwen die nu (weer) actief bezig zijn met de aanklacht.
  Moderator / Redactie FP + Sport donderdag 11 oktober 2018 @ 08:44:36 #234
408813 crew  trein2000
pi_182446045
Is er nou al een keer bewijs? Of hebben we hier het zoveelste gevalletje waarin iemand geruïneerd wordt zonder enig bewijs. Ze zouden het strafbaar moeten stellen.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  donderdag 11 oktober 2018 @ 08:51:23 #235
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_182446117
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 08:20 schreef Chadi het volgende:
Linksom of rechtsom, hij heeft enorme schade geleden door deze berichten. Kan me niet voorstellen dat 3 vrouwen even samen afstemmen om met verkrachtig naar buiten te komen.
Eventjes advocaat van de duivel spelende zou het eerste schandaal een trigger kunnen zijn voor daadwerkelijke copycats. Dus dat het gelekte gedoe gewoon helemaal waar is en dat er dus óók echt mensen tussen zitten die er wel een slaatje uit willen slaan. Maar om even op Za in the haken, een verkrachtingsschandaal de wereld in gooien om homoseksualiteit te verbloemen, nee. Er zijn 100 andere, niet carriere zinkende(!), alternatieven te verzinnen om dat te doen. Maar oké.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_182446131
quote:
1s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 08:44 schreef trein2000 het volgende:
Is er nou al een keer bewijs? Of hebben we hier het zoveelste gevalletje waarin iemand geruïneerd wordt zonder enig bewijs. Ze zouden het strafbaar moeten stellen.
Naar mijn mening is haar zaak sterker dan de meeste andere #metoo-zaken.

Maar goed, dat is slecht een mening. :P

Trouwens, dat is toch ook strafbaar? Smaad en laster.
  donderdag 11 oktober 2018 @ 08:57:10 #237
131800 Tarado
capô de fusca
pi_182446182
quote:
1s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 08:52 schreef Physsic het volgende:

[..]

Naar mijn mening is haar zaak sterker dan de meeste andere #metoo-zaken.

Maar goed, dat is slecht een mening. :P

Trouwens, dat is toch ook strafbaar? Smaad en laster.
zijn Duitse advocaat had ook gedreigd dat hij Der Spiegel zou vervolgen maar dat is ook nog niet gebeurd
  donderdag 11 oktober 2018 @ 09:02:19 #238
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_182446249
quote:
1s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 08:44 schreef trein2000 het volgende:
Is er nou al een keer bewijs? Of hebben we hier het zoveelste gevalletje waarin iemand geruïneerd wordt zonder enig bewijs. Ze zouden het strafbaar moeten stellen.
Mja, een gelekte mail van Ronaldo naar zijn advocaat waar hij het gebeuren letterlijk beschreef is wel een dingetje. Mocht het vervalst zijn dan zou het schandelijk zijn. (Persoonlijk gok ik van niet).
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_182446261
quote:
5s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 08:51 schreef jogy het volgende:

Maar om even op Za in the haken, een verkrachtingsschandaal de wereld in gooien om homoseksualiteit te verbloemen, nee. Er zijn 100 andere, niet carriere zinkende(!), alternatieven te verzinnen om dat te doen.
Ik heb niet beweerd dat het gedaan is om homoseksualiteit te verbloemen, dat zou onzin zijn.

Wel om op voorhand de geloofwaardigheid van nog aan te vangen claims van andere aard in twijfel te trekken en de daarmee gepaard gaande schade af te wenden.
  donderdag 11 oktober 2018 @ 09:25:14 #240
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_182446537
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 08:57 schreef Tarado het volgende:

[..]

zijn Duitse advocaat had ook gedreigd dat hij Der Spiegel zou vervolgen maar dat is ook nog niet gebeurd
En niet voor smaad, wat vreemd is als het een leugen is. Zelfs in die berichtgeving schuwde ze het woord smaad.

Minder vreemd als de documentatie wel echt is. Want nu is de kans groot dat het niet in de rechtszaak voor verkrachting gebruikt mag worden. Wat andere koek wordt als de documentatie (of de Spiegel 'liegt') onderwerp wordt van een rechtszaak voor smaad.

Vind de brief van de advocaat ook wat apart. Ronaldo was al niet stil namelijk, al vanaf 2017 niet. En de dame die het vermeende slachtoffer is heeft dit niet in de media gebracht, zegt nu pas te willen praten erover als reactie op de Spiegel en Ronaldo die even haar leven (weer) over hoop halen.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_182446611
quote:
1s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 08:28 schreef Za het volgende:

[..]

Maar wel mogelijk grotere schade gepareerd.

[..]

3 vrouwen?
De eerste was nog in dienst van united. Die heeft toen aangifte gedaan.
Daarna zijn er twee afzonderlijke zaken afgekocht.
pi_182446646
quote:
5s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 08:51 schreef jogy het volgende:

[..]

Eventjes advocaat van de duivel spelende zou het eerste schandaal een trigger kunnen zijn voor daadwerkelijke copycats. Dus dat het gelekte gedoe gewoon helemaal waar is en dat er dus óók echt mensen tussen zitten die er wel een slaatje uit willen slaan. Maar om even op Za in the haken, een verkrachtingsschandaal de wereld in gooien om homoseksualiteit te verbloemen, nee. Er zijn 100 andere, niet carriere zinkende(!), alternatieven te verzinnen om dat te doen. Maar oké.
Het eerste schandaal dat was te weinig bewijs voor gevonden. De andere twee werden stil gehouden tot de football leaks.
  donderdag 11 oktober 2018 @ 17:33:56 #243
131800 Tarado
capô de fusca
pi_182455321
derWinterbach twitterde op donderdag 11-10-2018 om 17:03:08 There was a statement released yesterday, on behalf of @Cristiano #Ronaldo, concerning the rape allegations and our reporting at @derSpiegel. #CR7's lawyer claimed that we quoted manipulated documents in our story. This is our answer. 1/11 reageer retweet
derWinterbach twitterde op donderdag 11-10-2018 om 17:03:21 We've seen this before. The statement presents the usual path that Mr. Ronaldo and his lawyers have taken in the past when unsuccessfully fighting our investigative work. More details below. 2/11 reageer retweet
derWinterbach twitterde op donderdag 11-10-2018 om 17:03:38 Our story is carefully researched. We have hundreds of documents from different sources that substantiate our reporting. Here you can see some of them: https://t.co/SiziAuVTQG We have no reason to believe that those documents are not authentic. 3/11 reageer retweet
derWinterbach twitterde op donderdag 11-10-2018 om 17:03:49 Furthermore, as always and before publishing every single article in DER SPIEGEL, we have meticulously fact-checked our information and had it legally reviewed. We are therefore confident with the sources that we base our story upon. We stand by our reporting. 4/11 reageer retweet
derWinterbach twitterde op donderdag 11-10-2018 om 17:04:01 #CR7’s new lawyer, Mr. Christiansen, writes that some of the documents were “complete fabrications”. This comes 2 weeks after we published! While always denying the rape accusations, this is the 1st time that Ronaldo's side are actually refuting facts of this recent article. 5/11 reageer retweet
derWinterbach twitterde op donderdag 11-10-2018 om 17:04:11 Doubting our documents seems to be their preferred strategy: When we published an article about the settlement agreement between #Mayorga and #Ronaldo in 2017, his advisors first called it „journalistic fiction“. Now, @Cristiano admits that he agreed to that settlement. 6/11 reageer retweet
derWinterbach twitterde op donderdag 11-10-2018 om 17:04:21 When we reported about Mr. Ronaldo’s tax fraud, his lawyers first claimed that the information from our documents were “unreliable”. #CR7 denied that he had committed any tax fraud. But by now, he admitted his guilt and paid money back to the Spanish state. 7/11 reageer retweet
derWinterbach twitterde op donderdag 11-10-2018 om 17:04:31 Before publishing our story about the rape accusations, we gave Mr. Ronaldo and his lawyers the opportunity to respond to the allegations. They could have disputed the facts that we presented to them. They did not do that. 8/11 reageer retweet
derWinterbach twitterde op donderdag 11-10-2018 om 17:04:40 Instead, they chose to have a media lawyer threaten us. He claimed that we infringed #Ronaldo’s personal rights and announced that he would sue us if we went ahead with publication. So far, we have not received anything in this regard. We will continue to cover the story. 9/11 reageer retweet
derWinterbach twitterde op donderdag 11-10-2018 om 17:04:51 Only #Mayorga and #Ronaldo know the truth about the incident. It’s not our job to judge, we only report. We tell both sides of the story. The responsible authorities will determine the following steps. So far, of course the presumption of innocence applies to #Ronaldo. 10/11 reageer retweet
derWinterbach twitterde op donderdag 11-10-2018 om 17:05:01 Here you can read further backgrounds on the research and content of this story: https://t.co/QfsyfQgyH7 This investigation has been a team effort @DerSpiegel from the start and continues like that. Please follow @antjewindmann, @rafanelli, @andreasmeyhoff for updates! 11/11 reageer retweet
pi_182455426
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 17:33 schreef Tarado het volgende:
derWinterbach twitterde op donderdag 11-10-2018 om 17:03:08 There was a statement released yesterday, on behalf of @Cristiano #Ronaldo, concerning the rape allegations and our reporting at @derSpiegel. #CR7's lawyer claimed that we quoted manipulated documents in our story. This is our answer. 1/11 reageer retweet
derWinterbach twitterde op donderdag 11-10-2018 om 17:03:21 We've seen this before. The statement presents the usual path that Mr. Ronaldo and his lawyers have taken in the past when unsuccessfully fighting our investigative work. More details below. 2/11 reageer retweet
derWinterbach twitterde op donderdag 11-10-2018 om 17:03:38 Our story is carefully researched. We have hundreds of documents from different sources that substantiate our reporting. Here you can see some of them: https://t.co/SiziAuVTQG We have no reason to believe that those documents are not authentic. 3/11 reageer retweet
derWinterbach twitterde op donderdag 11-10-2018 om 17:03:49 Furthermore, as always and before publishing every single article in DER SPIEGEL, we have meticulously fact-checked our information and had it legally reviewed. We are therefore confident with the sources that we base our story upon. We stand by our reporting. 4/11 reageer retweet
derWinterbach twitterde op donderdag 11-10-2018 om 17:04:01 #CR7’s new lawyer, Mr. Christiansen, writes that some of the documents were “complete fabrications”. This comes 2 weeks after we published! While always denying the rape accusations, this is the 1st time that Ronaldo's side are actually refuting facts of this recent article. 5/11 reageer retweet
derWinterbach twitterde op donderdag 11-10-2018 om 17:04:11 Doubting our documents seems to be their preferred strategy: When we published an article about the settlement agreement between #Mayorga and #Ronaldo in 2017, his advisors first called it „journalistic fiction“. Now, @Cristiano admits that he agreed to that settlement. 6/11 reageer retweet
derWinterbach twitterde op donderdag 11-10-2018 om 17:04:21 When we reported about Mr. Ronaldo’s tax fraud, his lawyers first claimed that the information from our documents were “unreliable”. #CR7 denied that he had committed any tax fraud. But by now, he admitted his guilt and paid money back to the Spanish state. 7/11 reageer retweet
derWinterbach twitterde op donderdag 11-10-2018 om 17:04:31 Before publishing our story about the rape accusations, we gave Mr. Ronaldo and his lawyers the opportunity to respond to the allegations. They could have disputed the facts that we presented to them. They did not do that. 8/11 reageer retweet
derWinterbach twitterde op donderdag 11-10-2018 om 17:04:40 Instead, they chose to have a media lawyer threaten us. He claimed that we infringed #Ronaldo’s personal rights and announced that he would sue us if we went ahead with publication. So far, we have not received anything in this regard. We will continue to cover the story. 9/11 reageer retweet
derWinterbach twitterde op donderdag 11-10-2018 om 17:04:51 Only #Mayorga and #Ronaldo know the truth about the incident. It’s not our job to judge, we only report. We tell both sides of the story. The responsible authorities will determine the following steps. So far, of course the presumption of innocence applies to #Ronaldo. 10/11 reageer retweet
derWinterbach twitterde op donderdag 11-10-2018 om 17:05:01 Here you can read further backgrounds on the research and content of this story: https://t.co/QfsyfQgyH7 This investigation has been a team effort @DerSpiegel from the start and continues like that. Please follow @antjewindmann, @rafanelli, @andreasmeyhoff for updates! 11/11 reageer retweet
Wat een zelfpijperij van Winterbach.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  donderdag 11 oktober 2018 @ 17:43:35 #245
131800 Tarado
capô de fusca
pi_182455440
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 17:42 schreef superniger het volgende:

[..]

Wat een zelfpijperij van Winterbach.
in wat voor zin?
  donderdag 11 oktober 2018 @ 18:13:42 #246
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_182455928
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 17:43 schreef Tarado het volgende:

in wat voor zin?
Daar ben ik ook benieuwd naar. Hij doet imo gewoon redelijk gedetailleerd verslag.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_182458449
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 17:42 schreef superniger het volgende:

Wat een zelfpijperij van Winterbach.
Meer een ongegeneerde aasgier.
  donderdag 11 oktober 2018 @ 21:22:58 #248
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_182460019
quote:
1s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 20:17 schreef Za het volgende:

[..]

Meer een ongegeneerde aasgier.
Za, jij weet zeker dat je niet verliefd ben op Ronaldo?
pi_182463274
quote:
1s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 21:22 schreef Ciclon het volgende:

Za, jij weet zeker dat je niet verliefd ben op Ronaldo?
Ik val meer op bushcrafter achtige types.
pi_182468508
quote:
1s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 21:22 schreef Ciclon het volgende:

[..]

Za, jij weet zeker dat je niet verliefd ben op Ronaldo?
Wie is er nu niet verliefd op C ronaldo..
pi_182468539
C ronaldo en zijn advocaat kiezen er dus voor om te stellen dat de documenten zijn verzonnen tot zelfs vervalst. Lijkt mij geen sterke strategie als het wel allemaal klopt. Ben dus geneigd C ronaldo te geloven.
  vrijdag 12 oktober 2018 @ 09:59:02 #252
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_182468633
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 09:54 schreef theunderdog het volgende:
C ronaldo en zijn advocaat kiezen er dus voor om te stellen dat de documenten zijn verzonnen tot zelfs vervalst. Lijkt mij geen sterke strategie als het wel allemaal klopt. Ben dus geneigd C ronaldo te geloven.
Ook als je weet dat hij (via zijn advocaten) die strategie al eerder heeft toegepast terwijl hij wel schuldig was (bij die fraude dus)?
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_182468670
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 09:54 schreef theunderdog het volgende:
C ronaldo en zijn advocaat kiezen er dus voor om te stellen dat de documenten zijn verzonnen tot zelfs vervalst. Lijkt mij geen sterke strategie als het wel allemaal klopt. Ben dus geneigd C ronaldo te geloven.
Volgens de journalist was dat in eerdere gevallen ook de strategie, terwijl ze later toegaven dat wat de journalisten zeiden wel klopte.
Dat was het geval bij de belastingfraude en bij iets anders (ik meen het bestaan van het ‘zwijgcontract’).

Dus een sterke strategie is het niet per se en het hoeft ook zeker niet te betekenen dat ze de waarheid spreken.
pi_182468882
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 09:59 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Ook als je weet dat hij (via zijn advocaten) die strategie al eerder heeft toegepast terwijl hij wel schuldig was (bij die fraude dus)?
Naja, het kan zijn dat Ronaldo gewoon heel dwars is. Maar je moet als advocaat hem wel vertellen dat als hij het gedaan heeft, hij het beter kan toegeven. De straf gaat dan immers naar alle waarschijnlijkheid meer zwaar uitvallen, dan wanneer je eerst liegt en ze erachter komen dat je het toch gedaan hebt.
  vrijdag 12 oktober 2018 @ 10:43:43 #255
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_182469275
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 10:16 schreef theunderdog het volgende:

Naja, het kan zijn dat Ronaldo gewoon heel dwars is.
Dat geeft dan wel een geheel nieuwe dimensie aan het begrip domme voetballer.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 12 oktober 2018 @ 10:56:57 #256
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_182469484
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 10:16 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Naja, het kan zijn dat Ronaldo gewoon heel dwars is. Maar je moet als advocaat hem wel vertellen dat als hij het gedaan heeft, hij het beter kan toegeven. De straf gaat dan immers naar alle waarschijnlijkheid meer zwaar uitvallen, dan wanneer je eerst liegt en ze erachter komen dat je het toch gedaan hebt.
Dat vraag ik me ten zeerste af. Het is een strategie die veel vaker toegepast wordt, niet alleen door Ronaldo.

Ik denk dat de advocaat er brood in ziet het op vrijwillige seks te houden. Waarschijnlijk omdat de kans groot is dat die documenten niet in de verkrachtings-rechtszaak gebruikt mogen worden. (Vandaar het ook niet in de rechtszaal aan willen vechten van die documenten. Enkel in de media).

Toegeven betekend alles kwijt, volhouden van onschuld geeft een kans op en geen straf en zijn carriere voort kunnen zetten.
Dan kan hij er zelfs nog aardig wat uitslepen, bv een fikse schade vergoeding van de Spiegel. Zijn eigen keuze om op 'non actief' te gaan zal dat bedrag heel fiks maken.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_182469499
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 10:43 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dat geeft dan wel een geheel nieuwe dimensie aan het begrip domme voetballer.
Jij komt ook niet bijster intelligent over, moet ik zeggen.
  vrijdag 12 oktober 2018 @ 10:59:51 #258
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_182469519
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 10:58 schreef theunderdog het volgende:

Jij komt ook niet bijster intelligent over, moet ik zeggen.
Dank je.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_182469534
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 10:56 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Dat vraag ik me ten zeerste af. Het is een strategie die veel vaker toegepast wordt, niet alleen door Ronaldo.

Ik denk dat de advocaat er brood in ziet het op vrijwillige seks te houden. Waarschijnlijk omdat de kans groot is dat die documenten niet in de verkrachtings-rechtszaak gebruikt mogen worden. (Vandaar het ook niet in de rechtszaal aan willen vechten van die documenten. Enkel in de media).

Toegeven betekend alles kwijt, volhouden van onschuld geeft een kans op en geen straf en zijn carriere voort kunnen zetten.
Dan kan hij er zelfs nog aardig wat uitslepen, bv een fikse schade vergoeding van de Spiegel. Zijn eigen keuze om op 'non actief' te gaan zal dat bedrag heel fiks maken.
Zolang hij geen straf krijgt, kan hij zijn carrière sowieso voortzetten. Hij is zo'n grote voetballer, clubs zetten hem echt niet buitenspel om wat geruchten. Fans boeit het ook niet. Ik ga ook niet minder genieten van zijn voetbalkunsten, omdat hij over de scheef is gegaan.

Hard en oneerlijk? absoluut. Maar zo werkt dat nu eenmaal. Luister ook nog steeds muziek van mensen die lang niet altijd even netjes zijn geweest.
pi_182469652
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 11:00 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Zolang hij geen straf krijgt, kan hij zijn carrière sowieso voortzetten. Hij is zo'n grote voetballer, clubs zetten hem echt niet buitenspel om wat geruchten. Fans boeit het ook niet. Ik ga ook niet minder genieten van zijn voetbalkunsten, omdat hij over de scheef is gegaan.

Hard en oneerlijk? absoluut. Maar zo werkt dat nu eenmaal. Luister ook nog steeds muziek van mensen die lang niet altijd even netjes zijn geweest.
Daarom nam ik bij voorbaat de hele metoo discussie al niet serieus. Er wordt altijd weer met twee maten gemeten. CR is een "volksheld" en van zijn achterban mag hij flikken wat hij wil, het vermeende slachtoffer (ongeacht of het waar is of niet) is toch een vieze hoer die op geld en bekendheid uit is. Het is echt tenenkrommend om te zien.
pi_182469793
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 11:07 schreef Joppiez het volgende:

[..]

Daarom nam ik bij voorbaat de hele metoo discussie al niet serieus. Er wordt altijd weer met twee maten gemeten. CR is een "volksheld" en van zijn achterban mag hij flikken wat hij wil, het vermeende slachtoffer (ongeacht of het waar is of niet) is toch een vieze hoer die op geld en bekendheid uit is. Het is echt tenenkrommend om te zien.
Beetje overdreven. Als hij het gedaan heeft, dan moet hij natuurlijk gewoon ervoor boete.

Maar ik ga niet minder genieten van zijn voetbaltalent.
  vrijdag 12 oktober 2018 @ 12:45:55 #262
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_182471183
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 11:00 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Zolang hij geen straf krijgt, kan hij zijn carrière sowieso voortzetten. Hij is zo'n grote voetballer, clubs zetten hem echt niet buitenspel om wat geruchten. Fans boeit het ook niet. Ik ga ook niet minder genieten van zijn voetbalkunsten, omdat hij over de scheef is gegaan.

Hard en oneerlijk? absoluut. Maar zo werkt dat nu eenmaal. Luister ook nog steeds muziek van mensen die lang niet altijd even netjes zijn geweest.
Kortom, hij heeft er alle baat bij om dit te ontkennen en geen enkele baat bij toegeven.
Dat kleine prutje extra straf wat hij dan heel misschien zou krijgen valt in het niet tegenover de gevolgen van toegeven.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_182471201
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 12:45 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Kortom, hij heeft er alle baat bij om dit te ontkennen en geen enkele baat bij toegeven.
Dat kleine prutje extra straf wat hij dan heel misschien zou krijgen valt in het niet tegenover de gevolgen van toegeven.
Punt is: als het dan toch naar buiten komt, is hij extra de sjaak
  vrijdag 12 oktober 2018 @ 12:49:10 #264
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_182471249
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 12:46 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Punt is: als het dan toch naar buiten komt, is hij extra de sjaak
Niet echt om eerlijk te zijn.
De enige mogelijkheid is dat hij heel erg misschien (maar dan ook heel erg misschien) een prutje extra straf krijgt dat het noemen amper waard is.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_182471252
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 12:46 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Punt is: als het dan toch naar buiten komt, is hij extra de sjaak
Dat is echt niks bij een verkrachting.

Pelu anu ni mo ki yin Flip.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_182471274
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 12:49 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Niet echt om eerlijk te zijn.
Natuurlijk wel. Dan is het namelijk dubbelop. Je hebt iemand verkracht + gelogen. Sterker nog: je hebt haar dan ook nog eens onterecht van laster beschuldigd.
  vrijdag 12 oktober 2018 @ 12:51:36 #267
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_182471290
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 12:50 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Natuurlijk wel. Dan is het namelijk dubbelop. Je hebt iemand verkracht + gelogen. Sterker nog: je hebt haar dan ook nog eens onterecht van laster beschuldigd.
Ja en? Wat voor gevolgen heeft dat dan volgens jou?
Het doet amper wat met de strafmaat.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_182471306
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 12:51 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Ja en? Wat voor gevolgen heeft dat dan volgens jou?
Het doet amper wat met de strafmaat.
Hier in Nederland zou dat wel degelijk uitmaken. Weet niet hoe dat in Amerika zit. Jij wel?
  vrijdag 12 oktober 2018 @ 12:55:17 #269
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_182471353
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 12:52 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Hier in Nederland zou dat wel degelijk uitmaken. Weet niet hoe dat in Amerika zit. Jij wel?
Laat eens zien dat het hier significant uitmaakt of een verdachte schuldig of onschuldige pleit.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_182471434
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 12:55 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Laat eens zien dat het hier significant uitmaakt of een verdachte schuldig of onschuldige pleit.
Je hebt gelijk.
pi_182471453
Er is ook nog het verschil tussen ontkennen richting de media voorafgaand aan de strafzaak en het ontkennen tegenover rechter in een strafzaak.

Lijkt me dat het ontkennen zonder dat er überhaupt een strafzaak loopt geen gevolgen heeft voor een eventuele straf op een later moment. Ik heb daar in ieder geval geen aanwijzingen voor.
Dus door het nu te ontkennen zou hij wat dat betreft geen risico lopen.
  vrijdag 12 oktober 2018 @ 13:07:21 #272
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_182471513
Heb het even opgezocht.

'De 'guilty plea' is onderdeel van Potpourri II, de hervorming van justitie door minister Geens (CD&V). De wet is in het Staatsblad gepubliceerd en treedt vanaf 1 maart in werking. De 'bekende schuld' is enkel mogelijk voor misdrijven waar straffen op staan van minder dan vijf jaar. Voor zedendelicten is ze uitgesloten. De wet komt er om overbevraagde rechters te ontlasten. Als de rechter akkoord gaat met de voorgestelde deal, is een uitgebreid onderzoek en een (duur) proces niet langer nodig. Anders dan bij de minnelijke schikking, waarbij de verdachte het proces 'afkoopt' bij het openbaar ministerie, is er bij de bekende schuld altijd een veroordeling. Die komt ook in het strafregister.'

https://www.koengeens.be/(...)r-wie-schuldig-pleit


Er is dus wel strafvermindering mogelijk bij schuldig pleiten. Maar enkel bij misdrijven waar straffen onder de 5 jaar op staan en zedenmisdrijven zijn uitgesloten.
Het is vooral gunstig voor bedrijven die milieuwetten e.d. overtreden. Waar de feiten eigenlijk al helder zijn. Die hoeven dan niet dat hele proces door wat voor iedereen enkel extra tijd en geld kost.

Maar vooral, er is geen sprake van extra straf omdat je onschuldig pleit en toch schuldig bevonden worden. Er is in uitzondering situatie's mogelijk om strafvermindering te krijgen door gelijk schuldig te pleiten waardoor het enkel afgehandeld hoeft te worden door de rechter ipv een heel proces door moet.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  vrijdag 12 oktober 2018 @ 13:07:57 #273
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_182471519
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 13:01 schreef Physsic het volgende:
Er is ook nog het verschil tussen ontkennen richting de media voorafgaand aan de strafzaak en het ontkennen tegenover rechter in een strafzaak.

Lijkt me dat het ontkennen zonder dat er überhaupt een strafzaak loopt geen gevolgen heeft voor een eventuele straf op een later moment. Ik heb daar in ieder geval geen aanwijzingen voor.
Dus door het nu te ontkennen zou hij wat dat betreft geen risico lopen.
Klopt idd.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_182471588
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 09:54 schreef theunderdog het volgende:
C ronaldo en zijn advocaat kiezen er dus voor om te stellen dat de documenten zijn verzonnen tot zelfs vervalst. Lijkt mij geen sterke strategie als het wel allemaal klopt. Ben dus geneigd C ronaldo te geloven.
Alsof jij daar ook maar enige argumenten voor nodig hebt. In dit geval nog een hele slechte ook, daar het ook hun tactiek was in kwesties waar hij toch later echt schuldig bleek.
"Pools are perfect for holding water"
pi_182471804
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 09:54 schreef theunderdog het volgende:
C ronaldo en zijn advocaat kiezen er dus voor om te stellen dat de documenten zijn verzonnen tot zelfs vervalst. Lijkt mij geen sterke strategie als het wel allemaal klopt. Ben dus geneigd C ronaldo te geloven.
Dan vraag ik me af als ze het stellig beweren zoals nu, waarom hebben ze dat in het voortraject niet aangegeven?

Ze hebben daar kansen genoeg voor gekregen van Der Spiegel, ze hebben nooit richting Der Spiegel aangegeven dat de stukken vervalst waren, ze hebben alleen gedreigd met een rechter vanwege privacy gevoeligheid, dat doe je niet als je weet dat de stukken vervalst zijn, dan geef je dat aan en niet het privacy argument.
Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
  dinsdag 23 oktober 2018 @ 08:33:11 #276
131800 Tarado
capô de fusca
pi_182684406
TeleFootball twitterde op dinsdag 23-10-2018 om 08:07:10 'I know I am an example'Cristiano Ronaldo addresses rape allegations ahead of Manchester United return with Juventus. @TelegraphDucker reports - https://t.co/yhNzmSI9il reageer retweet
  dinsdag 23 oktober 2018 @ 15:58:25 #277
471637 TomStall
I buried Joey
pi_182691608
Verhaal van die vrouw gelezen over die avond, hoe iedereen zich gedroeg en hoe de situatie tot stand kwam, wie wat zei en wanneer, hoe ze zich voelde voor, tijdens, vlak na, jaren na etc, ik vond het erg geloofwaardig over komen.

Ronaldo daarentegen not so much.

Ik zeg uitkotsen die hap. Hoeven wij (en die vrouw) die ###kop nooit meer te zien op tv, op reclame billboards of whatever.
pi_182692055
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 15:58 schreef TomStall het volgende:
Verhaal van die vrouw gelezen over die avond, hoe iedereen zich gedroeg en hoe de situatie tot stand kwam, wie wat zei en wanneer, hoe ze zich voelde voor, tijdens, vlak na, jaren na etc, ik vond het erg geloofwaardig over komen.
Waar lees je dat?
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
  dinsdag 23 oktober 2018 @ 16:23:42 #279
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_182692113
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 15:58 schreef TomStall het volgende:
Verhaal van die vrouw gelezen over die avond, hoe iedereen zich gedroeg en hoe de situatie tot stand kwam, wie wat zei en wanneer, hoe ze zich voelde voor, tijdens, vlak na, jaren na etc, ik vond het erg geloofwaardig over komen.

Ronaldo daarentegen not so much.

Ik zeg uitkotsen die hap. Hoeven wij (en die vrouw) die ###kop nooit meer te zien op tv, op reclame billboards of whatever.
Jaloezie is een bitch.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  dinsdag 23 oktober 2018 @ 16:30:49 #280
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_182692225
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 08:33 schreef Tarado het volgende:
TeleFootball twitterde op dinsdag 23-10-2018 om 08:07:10 'I know I am an example'Cristiano Ronaldo addresses rape allegations ahead of Manchester United return with Juventus. @TelegraphDucker reports - https://t.co/yhNzmSI9il reageer retweet
Wat is die Ronaldo toch ook een act.
Oh.
pi_182692449
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 16:23 schreef PzKpfw het volgende:

[..]

Jaloezie is een bitch.
:') Simpele
Go hard or go home
  dinsdag 23 oktober 2018 @ 16:42:33 #282
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_182692536
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 16:39 schreef Noek het volgende:

[..]

:') Simpele
Alsof iemand na jaren pas komt met zo'n verhaal indien het echt waar is. Deze mevrouw ruikt gewoon geld en dat is alles.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_182692570
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 15:58 schreef TomStall het volgende:
Verhaal van die vrouw gelezen over die avond, hoe iedereen zich gedroeg en hoe de situatie tot stand kwam, wie wat zei en wanneer, hoe ze zich voelde voor, tijdens, vlak na, jaren na etc, ik vond het erg geloofwaardig over komen.

Ronaldo daarentegen not so much.

Ik zeg uitkotsen die hap. Hoeven wij (en die vrouw) die ###kop nooit meer te zien op tv, op reclame billboards of whatever.
Volgens mij heb jij last van wat opgekropte frustraties.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_182692655
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 16:42 schreef PzKpfw het volgende:

[..]

Alsof iemand na jaren pas komt met zo'n verhaal indien het echt waar is. Deze mevrouw ruikt gewoon geld en dat is alles.
Ze is er dan ook niet pas jaren later mee gekomen.

🙄
pi_182692659
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 13:01 schreef Physsic het volgende:
Er is ook nog het verschil tussen ontkennen richting de media voorafgaand aan de strafzaak en het ontkennen tegenover rechter in een strafzaak.

Lijkt me dat het ontkennen zonder dat er überhaupt een strafzaak loopt geen gevolgen heeft voor een eventuele straf op een later moment. Ik heb daar in ieder geval geen aanwijzingen voor.
Dus door het nu te ontkennen zou hij wat dat betreft geen risico lopen.
Waarom zou een rechter niet kunnen meewegen dat hij het Ronaldo nog wat zwaarder aanrekent vanwege zijn ontkenningen in de media, wat het nog zwaarder maakte voor het slachtoffer (bedreigingen / beledigingen van simpele C. Ronaldo fanboys bijvoorbeeld)? Wat er in de media gebeurt wordt zo vaak meegewogen in de strafmaat toch?
pi_182692675
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 15:58 schreef TomStall het volgende:
Verhaal van die vrouw gelezen over die avond, hoe iedereen zich gedroeg en hoe de situatie tot stand kwam, wie wat zei en wanneer, hoe ze zich voelde voor, tijdens, vlak na, jaren na etc, ik vond het erg geloofwaardig over komen.

Ronaldo daarentegen not so much.

Ik zeg uitkotsen die hap. Hoeven wij (en die vrouw) die ###kop nooit meer te zien op tv, op reclame billboards of whatever.
Heeft Ronaldo al zijn (uitgebreide) kant van het verhaal verteld? Ik weet alleen dat hij beweert dat de seks met wederzijdse instemming was, maar verder geen details.
  dinsdag 23 oktober 2018 @ 16:47:55 #287
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_182692689
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 16:46 schreef Physsic het volgende:

[..]

Ze is er dan ook niet pas jaren later mee gekomen.

🙄
Blijkbaar wel he. Ronaldo kan over de hele wereld miljoenen vrouwen krijgen, en dat gaat ie er zeker een verkrachten... Dit verhaal klopt gewoon niet.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_182692737
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 16:47 schreef PzKpfw het volgende:

[..]

Blijkbaar wel he. Ronaldo kan over de hele wereld miljoenen vrouwen krijgen, en dat gaat ie er zeker een verkrachten... Dit verhaal klopt gewoon niet.
Je hebt duidelijk niet de moeite genomen dit topic te lezen of je op een andere manier in te lezen.

Deze onzin (allebei je punten) is al meerdere keren weerlegd.
  dinsdag 23 oktober 2018 @ 16:54:05 #289
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_182692823
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 16:50 schreef Physsic het volgende:

[..]

Je hebt duidelijk niet de moeite genomen dit topic te lezen of je op een andere manier in te lezen.

Deze onzin (allebei je punten) is al meerdere keren weerlegd.
Ja want iedereen was erbij en weet precies wat er is gebeurd :')
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_182692867
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 16:54 schreef PzKpfw het volgende:

[..]

Ja want iedereen was erbij en weet precies wat er is gebeurd :')
:')

Misschien dat Cause_Mayhem nog zin heeft om je uit te leggen wat er niet klopt aan wat je zegt.
pi_182693160
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 16:42 schreef PzKpfw het volgende:

[..]

Alsof iemand na jaren pas komt met zo'n verhaal indien het echt waar is. Deze mevrouw ruikt gewoon geld en dat is alles.
Na jaren. :') Simpel 2.0
Go hard or go home
  dinsdag 23 oktober 2018 @ 17:38:57 #292
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_182694137
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 16:42 schreef PzKpfw het volgende:

[..]

Alsof iemand na jaren pas komt met zo'n verhaal indien het echt waar is. Deze mevrouw ruikt gewoon geld en dat is alles.
Nog een keer.

Zij is niet met dit gebeuren naar buiten gekomen.
Ronaldo doet net alsof hij nu pas naar buiten is gekomen hiermee, maar dat is niet waar.
Hij zit al ruim een jaar in een conflict met de Spiegel. Die dit verhaal een jaar geleden al op de markt bracht.

Zij heeft geweigerd daarin mee te gaan. Tot nu een jaar later.
Na het feit dat de Spiegel een jaar geleden al een artikel heeft geschreven hierover en na de strijd tussen hun en Ronaldo ermee doorgaat. Haar leven op tafel gooit, Ronaldo ook zijn ei daarover legt.
Zij ventileren, Ronaldo ventileert. Pas nu zegt zij dat zij dan ook (als laatste!!!!!) haar verhaal wil doen.

Zij is niet degene die dit in werking heeft gesteld. Zij heeft het tegen proberen te houden. Maar wordt door de Spiegel en Ronaldo gedwongen ook te reageren.
Als laatste in dit verhaal dus. Niet als initiator.

Als zij geld had willen zien had ze dit niet zo aangepakt. Ze weet al (door eerdere, direct na de daad, pogingen) dat ze het gaat verliezen in een hij vs zij verhaal.
De documenten waardoor de Spiegel zo zeker is zullen in deze constructie waarschijnlijk niet gebruikt mogen worden in de rechtszaal als het gaat over wat tussen hun gebeurd is.
Zij heeft enkel te verliezen, niets te winnen. Dit is niet haar keuze. Zij kan enkel knokken on de schade te beperken voor haar.

[ Bericht 0% gewijzigd door Cause_Mayhem op 23-10-2018 17:45:17 ]
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  dinsdag 23 oktober 2018 @ 17:40:53 #293
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_182694164
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 16:46 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Waarom zou een rechter niet kunnen meewegen dat hij het Ronaldo nog wat zwaarder aanrekent vanwege zijn ontkenningen in de media, wat het nog zwaarder maakte voor het slachtoffer (bedreigingen / beledigingen van simpele C. Ronaldo fanboys bijvoorbeeld)? Wat er in de media gebeurt wordt zo vaak meegewogen in de strafmaat toch?
Enkel voor de (vermeende) dader.

Dat het nadelen heeft voor het (vermeende) slachtoffer wordt als feit meegenomen. Doet niets voor de strafmaat.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  dinsdag 23 oktober 2018 @ 17:42:15 #294
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_182694180
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 16:47 schreef PzKpfw het volgende:

[..]

Blijkbaar wel he. Ronaldo kan over de hele wereld miljoenen vrouwen krijgen, en dat gaat ie er zeker een verkrachten... Dit verhaal klopt gewoon niet.
Enkel als je denkt dat wederzijdse en vrijwillige seks gelijk staat met verkrachting.

En dat is foutief.
Verkrachting is een geweldsdaad. Je vergelijking klopt dus niet. Waarom zou iemand een ander voor zijn bek slaan als hij veel vrienden kan krijgen? Dat staat net zo los van elkaar als dit.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  dinsdag 23 oktober 2018 @ 23:35:40 #295
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_182703245
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 16:55 schreef Physsic het volgende:

[..]

:')

Misschien dat Cause_Mayhem nog zin heeft om je uit te leggen wat er niet klopt aan wat je zegt.
Wat een hoop jaloerse bitches hierzo. :')
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_182703649
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 16:47 schreef PzKpfw het volgende:

[..]

Ronaldo kan over de hele wereld miljoenen vrouwen krijgen, en dat gaat ie er zeker een verkrachten...
Oh please. :') Ben je echt zo simpel?
  woensdag 24 oktober 2018 @ 00:07:31 #297
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_182703934
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 23:53 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Oh please. :') Ben je echt zo simpel?
Jij hebt geen recht van spreken.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  woensdag 24 oktober 2018 @ 07:21:26 #298
471637 TomStall
I buried Joey
pi_182706334
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 16:43 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Volgens mij heb jij last van wat opgekropte frustraties.
Ja klopt. Ik heb een tering hekel aan verkrachters en voor zover ik gelezen en gezien heb staat er nog eentje vrij in de spotlights te dansen op een voetbaldveld.

Frustrerend inderdaad, maar boontje komt om zijn loontje: gaat hij straks de bak in weten ze daar wel raad met zo'n "mooie" jongen.
pi_182706932
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 07:21 schreef TomStall het volgende:

[..]

Ja klopt. Ik heb een tering hekel aan verkrachters en voor zover ik gelezen en gezien heb staat er nog eentje vrij in de spotlights te dansen op een voetbaldveld.

Frustrerend inderdaad, maar boontje komt om zijn loontje: gaat hij straks de bak in weten ze daar wel raad met zo'n "mooie" jongen.
Zo jaloers
Conscience do cost.
  woensdag 24 oktober 2018 @ 08:32:21 #300
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_182707001
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 07:21 schreef TomStall het volgende:

[..]

Ja klopt. Ik heb een tering hekel aan verkrachters en voor zover ik gelezen en gezien heb staat er nog eentje vrij in de spotlights te dansen op een voetbaldveld.

Frustrerend inderdaad, maar boontje komt om zijn loontje: gaat hij straks de bak in weten ze daar wel raad met zo'n "mooie" jongen.
Vooralsnog is het woord tegen woord en zal Ronaldo vrijwel zeker worden vrijgesproken.

Onschuldige mensen horen niet in de bak, en daar gaat een onderbuikschreeuwertje op Fok! zeker niks aan veranderen.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  woensdag 24 oktober 2018 @ 08:36:40 #301
471637 TomStall
I buried Joey
pi_182707038
quote:
1s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 08:32 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Vooralsnog is het woord tegen woord en zal Ronaldo vrijwel zeker worden vrijgesproken.

Onschuldige mensen horen niet in de bak, en daar gaat een onderbuikschreeuwertje op Fok! zeker niks aan veranderen.
Fanboy gespot?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')