SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Race voor het Huis:SPOILER: juniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Race voor de Senaat:SPOILER: juniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Races voor governor:SPOILER: juniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze kaarten zijn van 9 augustus 2018 en RealClearPolitics
Voor uitgebreider gepraat over het buitenlandbeleid of de (absentie van) strategie hierin:
POL / Amerikaans Buitenlandbeleid: Trump de onderhandelaarVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Nieuwe peiling voor de senaat van Virginia:
Tim Kaine (D) 50%
Corey Stewart (R) 46%
Die Stewart is zo rechts, dat Roy Moore nog gematigd lijkt.Government exists to protect us from each other. Where government has gone beyond its limits is in deciding to protect us from ourselves.![]()
Eehm.. bron? Ofzo?quote:Op donderdag 6 september 2018 19:05 schreef martijnde3de het volgende:
Nieuwe peiling voor de senaat van Virginia:
Tim Kaine (D) 50%
Corey Stewart (R) 46%
Die Stewart is zo rechts, dat Roy Moore nog gematigd lijkt.
Zo lijkt het alsof je het gewoon zelf verzonnen hebt.![]()
Is niet de eerste keer dat Martijn daarom gevraagd wordt. Beetje vermoeiend. De enige data die RCP heeft zijn een aantal polls met 11 tot 23 procentpunt voorsprong voor Kaine.quote:Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Cygnal, van 22-24 augustus. Niet echt nieuw dus. Verder nooit eerder van gehoord.quote:Op donderdag 6 september 2018 19:13 schreef westwoodblvd het volgende:
[..]
Eehm.. bron? Ofzo?
Zo lijkt het alsof je het gewoon zelf verzonnen hebt.
https://projects.fivethirtyeight.com/polls/senate/virginia![]()
Kaine gaat dit met dubbele cijfers winnen. Echt een bullshit poll. En waarom komen ze er nu pas mee?quote:Op donderdag 6 september 2018 19:16 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Cygnal, van 22-24 augustus. Niet echt nieuw dus. Verder nooit eerder van gehoord.
https://projects.fivethirtyeight.com/polls/senate/virginia![]()
Cygnal/POOLHOUSEquote:Op donderdag 6 september 2018 19:13 schreef westwoodblvd het volgende:
[..]
Eehm.. bron? Ofzo?
Zo lijkt het alsof je het gewoon zelf verzonnen hebt.
https://mailchi.mp/d742ac(...)de-poll?e=06a69c7d62Government exists to protect us from each other. Where government has gone beyond its limits is in deciding to protect us from ourselves.![]()
Hij kwam net voorbij bij mij op twitter, vandaar dat ik hem deel.quote:Op donderdag 6 september 2018 19:16 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Cygnal, van 22-24 augustus. Niet echt nieuw dus. Verder nooit eerder van gehoord.
https://projects.fivethirtyeight.com/polls/senate/virginiaGovernment exists to protect us from each other. Where government has gone beyond its limits is in deciding to protect us from ourselves.![]()
Als ik kijk naar de vraagstelling of er op een Democraat of Republikein gestemd wordt als er vandaag presidentsverkiezingen zouden zijn, dan is het toch echt een nek-aan-nek peiling.quote:Op donderdag 6 september 2018 19:25 schreef westwoodblvd het volgende:
Virginia is eigenlijk geen swing state meer.
Terwijl dieren zich aanpassen aan de wereld om te overleven, veranderen mensen de wereld teneinde méér te zijn. - Paulo Freire![]()
a) er zijn vandaag geen presidentsverkiezingen, dat duurt nog ruim 2 jaarquote:Op donderdag 6 september 2018 19:55 schreef Ambystoma_mexicanum het volgende:
[..]
Als ik kijk naar de vraagstelling of er op een Democraat of Republikein gestemd wordt als er vandaag presidentsverkiezingen zouden zijn, dan is het toch echt een nek-aan-nek peiling.
[ afbeelding ]
b) als het zo nek aan nek is, is het veel belangrijker hoe het in de swingstates is. 2 jaar geleden had Clinton 1,5 miljoen meer stemmen dan Trump, maar minder kiesmannen![]()
Huntsman is niet de schrijver, Sarah Sanders ook niet.twitter:USEmbRuPress twitterde op donderdag 06-09-2018 om 19:16:18Amb Huntsman: Come to find, when you’re serving as the U.S. envoy in Moscow, you’re an easy target on all sides. Anything sent out by me would have carried my name. An early political lesson I learned: never send an anonymous op-ed. https://t.co/OXMBIUGVhi reageer retweet
De zoektocht gaat door![]()
![]()
Dit is dan ook een poll met compleet andere resultaten dan zo ongeveer iedere andere poll uit Virginia.quote:Op donderdag 6 september 2018 19:55 schreef Ambystoma_mexicanum het volgende:
[..]
Als ik kijk naar de vraagstelling of er op een Democraat of Republikein gestemd wordt als er vandaag presidentsverkiezingen zouden zijn, dan is het toch echt een nek-aan-nek peiling.
[ afbeelding ]![]()
Dit zou toch echt een bombshell moeten zijn. Als ik het goed begrijp heeft Kavanaugh onder ede zitten jokken.quote:Leahy releases newly public emails that were originally committee confidential, says these emails indicate Kavanaugh knew about stolen info from Dems during the Bush admin. https://t.co/odALvsLctoI hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Dus...quote:BREAKING: Kavanaugh testified he never received any docs that even “appeared to … have been drafted or prepared by Democratic staff.” Well, he got 8 pages of material taken VERBATIM from my files, obviously written by Dem staff, LABELED “not [for] distribution”. https://t.co/eFlIBZ0Z1WI hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Herenmetiet, er is bijna geen ruimte voor een adempauze tussen al het nieuws door. Over twee weken begint Manaforts tweede zaak alweer, en het is nog maar de vraag of de stof van kavenaugh en het boek dan al is gesetteld.![]()
Er moet ook nog een budget worden getekend geloof ik.quote:Op donderdag 6 september 2018 20:14 schreef clumsy_clown het volgende:
Herenmetiet, er is bijna geen ruimte voor een adempauze tussen al het nieuws door. Over twee weken begint Manaforts tweede zaak alweer, en het is nog maar de vraag of de stof van kavenaugh en het boek dan al is gesetteld.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Iedereen heeft inmiddels alle e-mails van de Democrats gelezen. Ze hadden meer aan cybersecurity moeten spenderen en minder aan de gefaalde campagne.
En vanavond weer een Rallyquote:Op donderdag 6 september 2018 20:14 schreef clumsy_clown het volgende:
Herenmetiet, er is bijna geen ruimte voor een adempauze tussen al het nieuws door. Over twee weken begint Manaforts tweede zaak alweer, en het is nog maar de vraag of de stof van kavenaugh en het boek dan al is gesetteld.T R U M P T R A I Ntwitter:realDonaldTrump twitterde op donderdag 06-09-2018 om 19:16:12Look forward to seeing everyone in Montana tonight! #MAGA https://t.co/fyHduA2Peo reageer retweet
Get on board of get run over![]()
![]()
Dit gaat over een andere zaak. Dit was uit de tijd dat K voor Bush werkte.quote:Op donderdag 6 september 2018 20:17 schreef Nintex het volgende:
Iedereen heeft inmiddels alle e-mails van de Democrats gelezen. Ze hadden meer aan cybersecurity moeten spenderen en minder aan de gefaalde campagne.
[..]
En vanavond weer een RallyT R U M P T R A I Ntwitter:realDonaldTrump twitterde op donderdag 06-09-2018 om 19:16:12Look forward to seeing everyone in Montana tonight! #MAGA https://t.co/fyHduA2Peo reageer retweet
Get on board of get run overI hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Alles zou een bombshell moeten zijn. Republikeinen geven geen neuk. Een Republikeinse justice moet geïnstalleerd zijn voor de midterms. Dat is belangrijker dan de midterms winnen. Of integriteit hebben.quote:Op donderdag 6 september 2018 20:10 schreef Ulx het volgende:
[..]
Dit zou toch echt een bombshell moeten zijn. Als ik het goed begrijp heeft Kavanaugh onder ede zitten jokken.They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
Fair enough, maar liegen tegen de senaat.... Ik weet het niet.quote:Op donderdag 6 september 2018 20:22 schreef speknek het volgende:
[..]
Alles zou een bombshell moeten zijn. Republikeinen geven geen neuk. Een Republikeinse justice moet geïnstalleerd zijn voor de midterms. Dat is belangrijker dan de midterms winnen. Of integriteit hebben.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
https://amp.theguardian.c(...)tter_impression=true
Trump gaf persoonlijk de opdracht de foto's van de inauguratie the photoshoppen.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Wel bijzonder dat zo'n belangrijke beslissing kennelijk wel genomen kan worden door een lame duck senate.quote:Op donderdag 6 september 2018 20:22 schreef speknek het volgende:
[..]
Alles zou een bombshell moeten zijn. Republikeinen geven geen neuk. Een Republikeinse justice moet geïnstalleerd zijn voor de midterms. Dat is belangrijker dan de midterms winnen. Of integriteit hebben.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Dat hebben we in Nederland toch beter geregeld.quote:Op donderdag 6 september 2018 20:37 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wel bijzonder dat zo'n belangrijke beslissing kennelijk wel genomen kan worden door een lame duck senate.![]()
In Nederland is de Hoge Raad zelf ook in grote mate verantwoordelijk door de initiële voorselectie van kandidaten en bepaalt de regering na verdere selectie door de kamer wie het wordt.quote:Op donderdag 6 september 2018 20:41 schreef westwoodblvd het volgende:
[..]
Dat hebben we in Nederland toch beter geregeld.
Ik voorzie een dergelijk stelsel in de VS juist eerder averechts werken gezien het tweepartijenstelsel en de invloed van de "politieke overtuiging" van zittende rechters.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Mwah, ik kan me best voorstellen dat als je bv. elke zittende rechter een nieuwe laat nomineren waarna bv. de president er 1/3 van laat afvallen, waarna het door gaat naar het Huis, waar de top 2 dmv een approval vote door gaan naar de senaat, waarna de senaat er eentje kiest oid met minimaal 60 stemmen, best zou kunnen werken.quote:Op donderdag 6 september 2018 20:45 schreef Monolith het volgende:
[..]
In Nederland is de Hoge Raad zelf ook in grote mate verantwoordelijk door de initiële voorselectie van kandidaten en bepaalt de regering na verdere selectie door de kamer wie het wordt.
Ik voorzie een dergelijk stelsel in de VS juist eerder averechts werken gezien het tweepartijenstelsel en de invloed van de "politieke overtuiging" van zittende rechters.
Zou trouwens tegelijk ook denken dat je dat hooggerechtshof best zou kunnen uitbreiden naar een rechter of 45 ofzo waar er 2 per jaar genomineerd / afgelost worden, om 1) meer zaken parallel op te kunnen pakken (in dit geval bijvoorbeeld 5), 2) swing minder groot te kunnen laten zijn... wel met dien verstande dat er ook door allen gestemd/gehoord kan worden mocht de zaak van groot belang zijn... beetje zoals dat bij lagere rechtbanken ook gaat.![]()
Veel averechtser dan nu lijkt me lastig.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Heel veel is in het nederlandse staatsrecht beter geregeld dan in het amerikaanse.quote:Op donderdag 6 september 2018 20:41 schreef westwoodblvd het volgende:
[..]
Dat hebben we in Nederland toch beter geregeld.![]()
Maar hier bedenk je alweer een heel wat uitgebreider proces. Het probleem ligt in mijn ogen meer bij de steeds binairder wordende Amerikaanse politiek.quote:Op donderdag 6 september 2018 20:53 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Mwah, ik kan me best voorstellen dat als je bv. elke zittende rechter een nieuwe laat nomineren waarna bv. de president er 1/3 van laat afvallen, waarna het door gaat naar het Huis, waar de top 2 dmv een approval vote door gaan naar de senaat, waarna de senaat er eentje kiest oid met minimaal 60 stemmen, best zou kunnen werken.
Zou trouwens tegelijk ook denken dat je dat hooggerechtshof best zou kunnen uitbreiden naar een rechter of 45 ofzo waar er 2 per jaar genomineerd / afgelost worden, om 1) meer zaken parallel op te kunnen pakken (in dit geval bijvoorbeeld 5), 2) swing minder groot te kunnen laten zijn... wel met dien verstande dat er ook door allen gestemd/gehoord kan worden mocht de zaak van groot belang zijn... beetje zoals dat bij lagere rechtbanken ook gaat.
Forsere meerderheden in de senaat eisen kan natuurlijk helpen om wat extremen te filteren. Maar ja, voor de SC is die meerderheid nu juist gereduceerd door de GOP in de senaat. Ook weer het product van het uit elkaar drijven van de partijen. Omdat de GOP had besloten overal nee tegen te zeggen hebben de Democraten de nucleaire optie gebruikt om de benodigde supermeerderheid voor lagere rechters weg te nemen.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Ja, dat zou je dan inderdaad bij wet of zelfs in de grondwet moeten vast leggen. Niet met een simpele stem van 50 dat het zo even omgezet zou worden naar 50.quote:Op donderdag 6 september 2018 21:01 schreef Monolith het volgende:
Forsere meerderheden in de senaat eisen kan natuurlijk helpen om wat extremen te filteren. Maar ja, voor de SC is die meerderheid nu juist gereduceerd door de GOP in de senaat.![]()
Ik bedoelde dat ons parlement geen controversiële beslissingen meer neemt op het moment dat de regering demissionair is.quote:Op donderdag 6 september 2018 20:45 schreef Monolith het volgende:
[..]
In Nederland is de Hoge Raad zelf ook in grote mate verantwoordelijk door de initiële voorselectie van kandidaten en bepaalt de regering na verdere selectie door de kamer wie het wordt.
Ik voorzie een dergelijk stelsel in de VS juist eerder averechts werken gezien het tweepartijenstelsel en de invloed van de "politieke overtuiging" van zittende rechters.![]()
De regering is nu niet demissionair in de VS.quote:Op donderdag 6 september 2018 21:56 schreef westwoodblvd het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat ons parlement geen controversiële beslissingen meer neemt op het moment dat de regering demissionair is.![]()
Maar er staat nergens beschreven wat 'controversieel' precies inhoudt voor zover ik weet. En dus hangt het volledig af van een mate van redelijkheid in de politiek, die er bij ons nog veel meer is dan in de VS.quote:Op donderdag 6 september 2018 21:56 schreef westwoodblvd het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat ons parlement geen controversiële beslissingen meer neemt op het moment dat de regering demissionair is.![]()
Maar er is niets demissionair. En de GOP pretendeerde juist geen beslissingen te willen nemen in de senaat met aankomende presidentsverkiezingen, maar dat was natuurlijk het schoolvoorbeeld van Frankfurt's bullshit zoals ik gisteren al aanhaalde.quote:Op donderdag 6 september 2018 21:56 schreef westwoodblvd het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat ons parlement geen controversiële beslissingen meer neemt op het moment dat de regering demissionair is.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
De MSM zegt dat Alex Jones en Infowars nu ook van Twitter zijn getrapt.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Ja, daar mogen we ook blij mee zijn.quote:Op donderdag 6 september 2018 22:42 schreef TruusHenk het volgende:
[..]
Maar er staat nergens beschreven wat 'controversieel' precies inhoudt voor zover ik weet. En dus hangt het volledig af van een mate van redelijkheid in de politiek, die er bij ons nog veel meer is dan in de VS.![]()
Nu Trump nog.quote:Op donderdag 6 september 2018 23:06 schreef Ulx het volgende:
De MSM zegt dat Alex Jones en Infowars nu ook van Twitter zijn getrapt.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
twitter:NPR twitterde op donderdag 06-09-2018 om 23:01:01Speaker Paul Ryan responded to The New York Times op-ed by saying that Trump administration officials should either work to help President Trump, or else resign. https://t.co/1D1UfRYIeo reageer retweet
![]()
![]()
![]()
Zie hier de ellende van een tweepartijenstelsel. Kampen binnen de fractie. Intern gekibbel etc.zie email 27 oktober![]()
In tegenstelling tot gekibbel tussen partijen in een coalitiestelsel bedoel je?quote:Op donderdag 6 september 2018 23:33 schreef trein2000 het volgende:
Zie hier de ellende van een tweepartijenstelsel. Kampen binnen de fractie. Intern gekibbel etc.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Nee, dan is dit topic gelijk dood. Dat moeten we niet willen met zijn allen.quote:I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Maar niemand van enig kaliber wil nog voor Trump werken. Het staat slecht op je CV.quote:Op donderdag 6 september 2018 23:24 schreef Nintex het volgende:
twitter:NPR twitterde op donderdag 06-09-2018 om 23:01:01Speaker Paul Ryan responded to The New York Times op-ed by saying that Trump administration officials should either work to help President Trump, or else resign. https://t.co/1D1UfRYIeo reageer retweet
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Amerika zou er echt een heel stuk beter aan toe zijn als ze eindelijk in gaan zien dat Jezus niet hun leven bepaalt.
Kavenaugh snapt het verschil niet tussen anticonceptie en "abortion inducing drugs". Het is niet gek dat men bang is dat hij Roe vs Wade in gevaar zal brengen.
https://www.huffingtonpos(...)7b79e4b0162f472b3cb8
Edit: ja, het is HuffPo, maar het filmpje is gewoon in de link te zien.
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 06-09-2018 23:39:15 ]![]()
Waarbij daar toch vaker een compromis wordt gevonden...quote:Op donderdag 6 september 2018 23:34 schreef Monolith het volgende:
[..]
In tegenstelling tot gekibbel tussen partijen in een coalitiestelsel bedoel je?zie email 27 oktober![]()
Als Trump opstapt denk ik dat dit topic wel redelijk gaat ontploffenquote:Op donderdag 6 september 2018 23:36 schreef Ulx het volgende:
[..]
Nee, dan is dit topic gelijk dood. Dat moeten we niet willen met zijn allen.![]()
![]()
Ik denk dat hij het verschil wel snapt. Maar je krijgt gewoon veel steun als je tegen Roe vs Wade bent uit de conservatieve hoek.quote:Op donderdag 6 september 2018 23:38 schreef clumsy_clown het volgende:
Kavenaugh snapt het verschil niet tussen anticonceptie en "abortion inducing drugs". Het is niet gek dat men bang is dat hij Roe vs Wade in gevaar zal brengen.
https://www.huffingtonpos(...)7b79e4b0162f472b3cb8
Edit: ja, het is HuffPo, maar het filmpje is gewoon in de link te zien.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Heb je het stuk gelezen?quote:Op donderdag 6 september 2018 23:41 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ik denk dat hij het verschil wel snapt. Maar je krijgt gewoon veel steun als je tegen Roe vs Wade bent uit de conservatieve hoek.![]()
Ik denk niet dat hij dom is. Maar hij komt uit de politiek, dat speelt mee denk ik.quote:
En ja, eerder op de avond.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Nog even en de Republikeinen hebben het volledige rechtssysteem in handentwitter:SenateMajLdr twitterde op donderdag 06-09-2018 om 20:50:24The Senate confirmed 8 more of @POTUS’s judicial nominees today. reageer retweet
![]()
![]()
Waarom lijkt jou dat een goed idee?quote:Op vrijdag 7 september 2018 00:05 schreef Nintex het volgende:
Nog even en de Republikeinen hebben het volledige rechtssysteem in handentwitter:SenateMajLdr twitterde op donderdag 06-09-2018 om 20:50:24The Senate confirmed 8 more of @POTUS’s judicial nominees today. reageer retweet
![]()
Harris herhaalt haar vraagfilmpje in tweettwitter:kylegriffin1 twitterde op vrijdag 07-09-2018 om 01:20:39Harris says she had "reliable information" Kavanaugh was part of a convo about Mueller with someone from the firm of Trump's personal lawyer.Kavanaugh: "The answer is no."Harris: "Thank you. And it would have been great if you could have said that last night." (via CSPAN) https://t.co/J9Dfl7y82a reageer retweet
[ Bericht 96% gewijzigd door Kijkertje op 07-09-2018 01:42:53 ]“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
quote:Op donderdag 6 september 2018 23:06 schreef Ulx het volgende:
De MSM zegt dat Alex Jones en Infowars nu ook van Twitter zijn getrapt.quote:A Twitter spokesperson confirmed to The Daily Beast that Jones was suspended for a Periscope video he posted in which he berates CNN reporter Oliver Darcy.
"Those are the eyes of a rat," Jones told Darcy in the video. Jones also called the CNN reporter "the equivalent of like the Hitler Youth" and said that he smiles "like a possum that crawled out of the rear end of a dead cow."
The confrontation happened on Capitol Hill yesterday where Jones made a surprise appearance as Twitter CEO Jack Dorsey was testifying before Congress.are we infinite or am I alone![]()
Giuliani to AP: Trump will not answer obstruction questionstwitter:davidjoachim twitterde op vrijdag 07-09-2018 om 01:35:59BREAKING:New York (AP) -- Trump will not answer federal investigators' questions, in writing or in person, about whether he tried to block the probe into Russian interference in the 2016 election, Giuliani tells @AP reageer retweet
quote:President Donald Trump will not answer federal investigators' questions, in writing or in person, about whether he tried to block the probe into Russian interference in the 2016 election, one of the president's attorneys told The Associated Press on Thursday.
Trump lawyer Rudy Giuliani said questions about obstruction of justice were a "no-go."
Giuliani's statement was the most definitive rejection yet of special counsel Robert Mueller's efforts to interview the president about any efforts to obstruct the investigation into possible coordination between his campaign and Russians. It signals the Trump's lawyers are committed to protecting the president from answering questions about actions the president took in office.
It's unclear if Giuliani's public position has been endorsed by Trump, who has said he wants to answer questions under oath. Negotiations about the scope and format of an interview are still ongoing. If the legal team holds its stance, it could force Mueller to try to subpoena the president, likely triggering a standoff that would lead to the Supreme Court.
Mueller's office has previously sought to interview the president about the obstruction issue, including his firing last year of former FBI Director James Comey and his public attacks on Attorney General Jeff Sessions. Trump's legal team has argued that the president has the power to hire and fire appointees and the special counsel does not have the authority to ask him to explain those decisions. Giuliani said Thursday the team was steadfast in that position.
"That's a no-go. That is not going to happen," Giuliani said. "There will be no questions at all on obstruction."Told ya so!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
twitter:SethAbramson twitterde op vrijdag 07-09-2018 om 01:53:05AS PREDICTED https://t.co/BMl3PnvFUI reageer retweet
(Oh en nee, ook ik draag Seth niet op handen en vind hem regelmatig erg emotioneel en te snel reageren. Hij corrigeert zichzelf daarop ook regelmatig en is niet te beroerd zijn excuses aan te bieden. Maar met zijn analyses wb de handel en wandel van Trump en kornuiten heeft hij er tot nu toe nog nooit naast gezeten.)twitter:SethAbramson twitterde op vrijdag 07-09-2018 om 01:57:452/ The first time I gave a rock-solid guarantee that Trump would land on this position was June 2017: 15 months ago. reageer retweet
[ Bericht 9% gewijzigd door Kijkertje op 07-09-2018 02:56:58 ]“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
twitter:SethAbramson twitterde op vrijdag 07-09-2018 om 02:17:37Trump publicly claims innocence, so he can't take the Fifth; to take the Fifth, he'd have to imply he could have criminal liability.Problem is, how many days after Trump asserts the Fifth do you think he'd be on Twitter protesting his innocence again, thereby screwing himself? reageer retweet
twitter:SethAbramson twitterde op vrijdag 07-09-2018 om 02:22:022/ And for what it's worth, you can't assert the Fifth on the claim that the government is corrupt and trying to frame you for a crime you didn't commit. reageer retweet
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
Trump inauguration crowd photos were edited after he intervened
Exclusive: documents released to Guardian reveal government photographer cropped space ‘where crowd ended’quote:A government photographer edited official pictures of Donald Trump’s inauguration to make the crowd appear bigger following a personal intervention from the president, according to newly released documents.
The photographer cropped out empty space “where the crowd ended” for a new set of pictures requested by Trump on the first morning of his presidency, after he was angered by images showing his audience was smaller than Barack Obama’s in 2009.
The detail was revealed in investigative reports released to the Guardian under the Freedom of Information Act by the inspector general of the US interior department. They shed new light on the first self-inflicted crisis of Trump’s presidency, when his White House falsely claimed he had attracted the biggest ever inauguration audience.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
‘A never-ending cycle’: Some aides work to slow-walk or ignore Trump’s directivesquote:This week’s revelations of a purported “resistance” force of senior government officials acting as guardrails against President Trump — manipulating him, infantilizing him and ignoring his directives — raised the specter of a shadow administration.
“Who’s in charge at the White House?” a reporter shouted at Trump on Thursday as he departed for a rally in Montana.
The president did not answer.
An anonymous editorial in the New York Times, from someone identified only as a senior official, and a new Bob Woodward book, “Fear,” detail efforts at the highest levels of the government to contain Trump’s impulses and, in the most extreme cases, defy and even undermine his orders.
The successive disclosures crystallized what has long been evident throughout the Trump presidency — a cadre of administration officials alarmed by the whims and wishes of a chief executive they view as mercurial and impetuous working to curb his instincts on a range of issues, including national security, trade and immigration.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
De comments eronder zijn disturbing vermakelijk.quote:Op vrijdag 7 september 2018 04:33 schreef OMG het volgende:
https://mobile.twitter.com/joshtpm/status/1037883056252694528
Ananamish? Amominous?
Allemaal stand up comedians.
Tegelijkertijd zorgwekkend, zoals alle afgelopen maanden.![]()
![]()
Ik hoop dat deze vent alles kwijtraakt. Laat een van de Clintons zijn celdeur opslot doen.quote:Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!![]()
quote:Op donderdag 6 september 2018 16:55 schreef Kijkertje het volgende:
Filmpje in tweettwitter:kylegriffin1 twitterde op donderdag 06-09-2018 om 16:15:11Cory Booker says he's going to violate Senate rules and release an email kept confidential on "racial profiling" to "expose" that docs being withheld "have nothing to do with national security.""I understand that the penalty comes with potential ousting from the Senate." (ABC) https://t.co/fzAEM4J8Ej reageer retweet
quote:Op donderdag 6 september 2018 16:55 schreef Ulx het volgende:
twitter:kylegriffin1 twitterde op donderdag 06-09-2018 om 16:15:11Cory Booker says he's going to violate Senate rules and release an email kept confidential on "racial profiling" to "expose" that docs being withheld "have nothing to do with national security.""I understand that the penalty comes with potential ousting from the Senate." (ABC) https://t.co/fzAEM4J8Ej reageer retweet
twitter:kylegriffin1 twitterde op donderdag 06-09-2018 om 16:25:15Mazie Hirono announces that she'll also release a Committee confidential document to the press, says that if Cory Booker is going to be punished, "count me in, too." reageer retweet
twitter:kylegriffin1 twitterde op donderdag 06-09-2018 om 16:35:57Dick Durbin to Cory Booker: "I concur with what you are doing. Let's jump into this pit together ... If there is going to be some retribution against the senator from New Jersey, count me in. I want to be part of this process." (via CBS) https://t.co/4x9FW84L10 reageer retweet
twitter:kylegriffin1 twitterde op donderdag 06-09-2018 om 16:45:25Democrats were saying "bring it on" as John Cornyn told them that Cory Booker had clearly broken Senate rules. reageer retweet
Alleen dan weer jammer dat zijn "spartacus" moment bijelkaar lijkt te zijn verzonnen.quote:Op donderdag 6 september 2018 16:57 schreef Ulx het volgende:
twitter:SenSchumer twitterde op donderdag 06-09-2018 om 16:28:38I stand with Judiciary Committee Democrats who are well within their rights to release these very important documents that a former Kavanaugh deputy designed as “committee confidential.”The American ppl deserve to know the truth about Judge Kavanaugh’s record. #WhatAreTheyHiding? reageer retweet
http://www.foxnews.com/en(...)o-be-inaccurate.html![]()
Vandaar dat ik geen tijd heb om fire and fury uit te lezen. ,Ik kom er gewoon niet aan toe.quote:Op donderdag 6 september 2018 20:14 schreef clumsy_clown het volgende:
Herenmetiet, er is bijna geen ruimte voor een adempauze tussen al het nieuws door. Over twee weken begint Manaforts tweede zaak alweer, en het is nog maar de vraag of de stof van kavenaugh en het boek dan al is gesetteld.Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
Nou en?quote:Op vrijdag 7 september 2018 08:48 schreef Refragmental het volgende:
[..]
[..]
[..]
Alleen dan weer jammer dat zijn "spartacus" moment bijelkaar lijkt te zijn verzonnen.
http://www.foxnews.com/en(...)o-be-inaccurate.htmlI hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Dat was eigenlijk ook niet de intentie van de DEMS. Die hadden een ander doel. Hirono deed de echte zet, terwijl Booker de aandacht trok..quote:Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
Juist. 2d dammen enzo.quote:Op vrijdag 7 september 2018 09:06 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Dat was eigenlijk ook niet de intentie van de DEMS. Die hadden een ander doel. Hirono deed de echte zet, terwijl Booker de aandacht trok..![]()
Is 2d dammen niet gewoon dammen?quote:
Ik heb verder de stukken niet gelezen en ook niet echt de commentaren, maar als het niks voorstelt, waarom dan de moeite om alles maar geheim te houden? Zou de default niet moeten zijn: het is openbaar tenzij?![]()
Bovendien die documenten zijn er voor alle Amerikanen, ook de democraten. Zou jij een rechter vertrouwen die maar een klein deel van de feiten tot zijn beschikking heeft? Ik niet. Dan kunnen ze net zo goed dit soort rechters op die plek zetten:quote:Op vrijdag 7 september 2018 09:11 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Is 2d dammen niet gewoon dammen?
Ik heb verder de stukken niet gelezen en ook niet echt de commentaren, maar als het niks voorstelt, waarom dan de moeite om alles maar geheim te houden? Zou de default niet moeten zijn: het is openbaar tenzij?
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
Dat kan zomaar kloppen. Hij is ook gister pas toegevoegd op 538, zoals hier te zien is: https://projects.fivethirtyeight.com/polls/quote:Op donderdag 6 september 2018 19:23 schreef martijnde3de het volgende:
[..]
Hij kwam net voorbij bij mij op twitter, vandaar dat ik hem deel.![]()
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Bring ittwitter:CoryBooker twitterde op donderdag 06-09-2018 om 20:04:58Today members of @JudiciaryDems released committee confidential docs about Judge Kavanaugh that were previously hidden from public view. We will continue to release more committee confidential documents to draw attention to this sham process. https://t.co/Iap1KgJXzK reageer retweet
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”![]()
Freisler past wel bij Trump met zijn ordinaire gegil in de rechtzaalquote:Op vrijdag 7 september 2018 09:21 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Bovendien die documenten zijn er voor alle Amerikanen, ook de democraten. Zou jij een rechter vertrouwen die maar een klein deel van de feiten tot zijn beschikking heeft? Ik niet. Dan kunnen ze net zo goed dit soort rechters op die plek zetten:
[ afbeelding ]Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10![]()
Het is ook de schuld van die “supporters” dat hij in het WH zit.quote:Op vrijdag 7 september 2018 09:52 schreef Ulx het volgende:
Trump tells supporters it'll be 'your fault' if he gets impeached
Fans: Meet Bus. Bus: Meet fans.Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
Ik ben niet per sé tegen een republikein als opperrechter, maar wel dat die uitgezocht is door een president die had vernomen dat die misschien wel zijn hals uit een onvermijdelijke strik kan redden.
Bovendien heeft hij eens gelogen tegen het congres. Dubieus dus.Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
Vandaag krijgt Papadopoulos trouwens zijn straf. Dat zal ook wel wat tweets opleveren.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
quote:Op vrijdag 7 september 2018 10:40 schreef Ulx het volgende:
Vandaag krijgt Papadopoulos trouwens zijn straf. Dat zal ook wel wat tweets opleveren.
Some enenamas staffer will have to do it now.quote:I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
twitter:kylegriffin1 twitterde op vrijdag 07-09-2018 om 04:25:03So WaPo reports that Kelly, Bolton, Sanders, and Kushner huddled in the Oval with Trump, trying to convince him that they could trust them and others.But that leaked to the Post! One of those officials leaked it. So can Trump really trust them all?https://t.co/zdFbmz3BTZ reageer retweet
Of het is Trump zelf, zodat hij zonder reden mensen kan ontslaanquote:Op vrijdag 7 september 2018 10:56 schreef Ulx het volgende:
twitter:kylegriffin1 twitterde op vrijdag 07-09-2018 om 04:25:03So WaPo reports that Kelly, Bolton, Sanders, and Kushner huddled in the Oval with Trump, trying to convince him that they could trust them and others.But that leaked to the Post! One of those officials leaked it. So can Trump really trust them all?https://t.co/zdFbmz3BTZ reageer retweet
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
Ook een beetje overbodig want wie denkt nou serieus dat de daadwerkelijke schrijver gaat zeggen "no comment" o.i.d.? Dikke kans dat de schrijver tussen die lijst mensen zitten. Die ontkenningen zijn vooral Trump.quote:Op vrijdag 7 september 2018 10:52 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
https://nos.nl/artikel/22(...)ik-was-het-niet.html
Plottwist: Het zijn ze allemaal.![]()
En allemaal even bang. Ze zouden de vlag van de VS voortaan zo moeten maken:quote:Op vrijdag 7 september 2018 10:52 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Plottwist: Het zijn ze allemaal.
twitter:CREWcrew twitterde op donderdag 06-09-2018 om 21:30:17Rep. Duncan Hunter allegedly spent campaign cash on affairs with five separate individuals, according to prosecutors who reportedly claim to have photographic evidence. https://t.co/GLVAw3jn37 reageer retweet
Het was Agatha Christie!quote:Op vrijdag 7 september 2018 10:52 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Plottwist: Het zijn ze allemaal.![]()
Prima toch, lekker zo'n land 50 jaar terug in de tijd brengen. Zal vast niet als een boemerang terug in het gezicht van die mensen komenquote:Op vrijdag 7 september 2018 00:05 schreef Nintex het volgende:
Accelerationisme is zo slecht nog niet.![]()
Het zou mij niet verbazen, al is het wel zo dat je hem aan zijn taalgebruik herkent. Net als met die dokter en die keer dat hij een insider speelde op tv.quote:Op vrijdag 7 september 2018 10:57 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Of het is Trump zelf, zodat hij zonder reden mensen kan ontslaanHet antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!![]()
Dit verbaast mij ook een beetje. Hebben ze dan niets geleerd van deep throat?quote:Op vrijdag 7 september 2018 10:57 schreef westwoodblvd het volgende:
[..]
Ook een beetje overbodig want wie denkt nou serieus dat de daadwerkelijke schrijver gaat zeggen "no comment" o.i.d.? Dikke kans dat de schrijver tussen die lijst mensen zitten. Die ontkenningen zijn vooral Trump..
![]()
Psychiatrist: Trump admin officials contacted me because president was ‘scaring’ themquote:Officials from the Trump administration reportedly contacted a Yale University psychiatrist last year because President Trump was "scaring" them.
Dr. Bandy Lee told Salon and The New York Daily News on Thursday that two White House officials flagged Trump's behavior last October.
"[They] said that Trump was 'scaring' them, that he was 'unraveling," Lee, who wrote the book, "The Dangerous Case of Donald Trump: 27 Psychiatrists and Mental Health Experts Assess a President,” told Salon.
ADVERTISEMENT
"Not wishing to confuse the role I chose, as an educator of the public, and a potential treatment role, I referred them to the local emergency room without inquiring much further," Lee added to Salon.
Lee also wrote an op-ed declaring that Trump is a "dangerous leader."
Lee repeated to The Daily News that she did not mention this development before because "I did not want to confuse my role an an educator to the public."
"I thought I would be more effective by retaining my public role then getting involved in either the treatment of those who were feeling scared or in the actual intervention with the President," she added.
The White House did not immediately respond to a request for comment from The Hill. [....]![]()
Tweetstorm in 5....4....3......I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Conservative activists: Trump was ‘tricked’ into Calif. endorsement
In plaats van te zien dat Trump gewoon iedereen voor de bus donderstraalt gaan de Roodhemden jankballen dat het een opzetje was. Denken die lui soms dat Trump een simpleton is die je van alles kunt wijsmaken?I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Op de trein naar Siberië.quote:Op vrijdag 7 september 2018 13:08 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Met een kandelaar in de keuken."The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”![]()
Het zit hem echt dwars. Maar ja, Trump is wat ongeloofwaardig. Dat heeft hij een beetje tegen.twitter:realDonaldTrump twitterde op vrijdag 07-09-2018 om 13:32:32The Woodward book is a scam. I don’t talk the way I am quoted. If I did I would not have been elected President. These quotes were made up. The author uses every trick in the book to demean and belittle. I wish the people could see the real facts - and our country is doing GREAT! reageer retweet
Is de man nu hardop aan het denken of zo? Op twitter?twitter:
Edit: F&F deed een stukje over Nike.
[ Bericht 2% gewijzigd door Ulx op 07-09-2018 13:59:19 ]I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
quote:Op vrijdag 7 september 2018 13:49 schreef Ulx het volgende:
I wish the people could see the real factsDan moet hij eventjes geduld hebben, het is vrijdag, dan is het:quote:I wish the people could see the real facts
De werksfeer in het WH wordt er niet beter optwitter:maggieNYT twitterde op vrijdag 07-09-2018 om 03:36:25John Kelly and aides have a list of just over a dozen people who could have written the op-ed, as people suggest polygraphs or even making officials sign sworn affidavits about their innocence @peterbakernyt and me https://t.co/iitOfPP9TT reageer retweet
![]()
![]()
Je hebt volkomen gelijk op dit punt. Maar het feit blijft dat op woensdagavond toen Booker voor het eerst tijdens de hearing Kavanaugh ondervroeg over deze emails ze nog niet vrijgegeven waren voor het publiek en hij toen feitelijk al in overtreding was. Senator Cornyn (Rep.) wees hem daar nog fijntjes op (zie YT hieronder). Dat de Reps die emails daarna maar snel hebben vrijgegeven doet daar niks aan af.quote:Op vrijdag 7 september 2018 08:48 schreef Refragmental het volgende:
[..]
[..]
[..]
Alleen dan weer jammer dat zijn "spartacus" moment bijelkaar lijkt te zijn verzonnen.
http://www.foxnews.com/en(...)o-be-inaccurate.html
Waarom kom je overigens alleen dit punt melden maar horen we niet wat je denkt over het feit dat maar 10% van de documenten mbt Kavanaugh's tijd in de Bush-administratie is vrijgegeven?
[ Bericht 6% gewijzigd door Kijkertje op 07-09-2018 16:46:14 ]“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
quote:Op vrijdag 7 september 2018 15:41 schreef clumsy_clown het volgende:
De werksfeer in het WH wordt er niet beter optwitter:maggieNYT twitterde op vrijdag 07-09-2018 om 03:36:25John Kelly and aides have a list of just over a dozen people who could have written the op-ed, as people suggest polygraphs or even making officials sign sworn affidavits about their innocence @peterbakernyt and me https://t.co/iitOfPP9TT reageer retweet
twitter:RepSwalwell twitterde op donderdag 06-09-2018 om 23:24:47So the genius who always hires the best people hired someone who is leading a mutiny and is a “national security” risk now thinks it’s the job of the @nytimes to tell him who that threat is? https://t.co/Yn0I4vYdic reageer retweet
Zeg dat. Trump officials use Times op-ed to knife people they hatequote:Op vrijdag 7 september 2018 15:41 schreef clumsy_clown het volgende:
![]()
For Fuck's Sake. Heeft die Trump nou niet gewoon heel veel minachting voor zijn achterban?twitter:jdawsey1 twitterde op vrijdag 07-09-2018 om 04:22:37Trump says Abraham Lincoln was skewered by the "fake news" for his Gettysburg Address. But people eventually gave him credit. ?? reageer retweet
Natuurlijk. Hij weet ook dat het een stel idioten zijn die hem volgen tot het einde en daar maakt ie dankbaar misbruik van.quote:Op vrijdag 7 september 2018 16:30 schreef Ulx het volgende:
For Fuck's Sake. Heeft die Trump nou niet gewoon heel veel minachting voor zijn achterban?twitter:jdawsey1 twitterde op vrijdag 07-09-2018 om 04:22:37Trump says Abraham Lincoln was skewered by the "fake news" for his Gettysburg Address. But people eventually gave him credit. ?? reageer retweet
![]()
Lekker werken zo ja. Ooit zoiets klein beetje soortgelijks op mijn werk gehad, je wordt er niet vrolijk van. Maar goed, die sfeer was al aardig verpest lijkt me.quote:Op vrijdag 7 september 2018 15:41 schreef clumsy_clown het volgende:
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Friedman on Donahue![]()
De beste vrijmibos joh!quote:Op vrijdag 7 september 2018 16:34 schreef nostra het volgende:
[..]
Lekker werken zo ja. Ooit zoiets klein beetje soortgelijks op mijn werk gehad, je wordt er niet vrolijk van. Maar goed, die sfeer was al aardig verpest lijkt me.Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.![]()
Zo kinderachtig dat ie steeds van die denigrerende verbasteringen gebruikt: Failing New York Times, Amazon Washington Post, Crooked Hillary etc etc. Echt een zielig mannetje.![]()
Je had een volslagen incompetente manager die schuimbekkend door de gang liep omdat jij niet probeerde het bedrijf failliet te laten gaan?quote:Op vrijdag 7 september 2018 16:34 schreef nostra het volgende:
[..]
Lekker werken zo ja. Ooit zoiets klein beetje soortgelijks op mijn werk gehad, je wordt er niet vrolijk van. Maar goed, die sfeer was al aardig verpest lijkt me.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
De NYT loopt als een trein.quote:Op vrijdag 7 september 2018 16:45 schreef FlipjeHolland het volgende:
Zo kinderachtig dat ie steeds van die denigrerende verbasteringen gebruikt: Failing New York Times, Amazon Washington Post, Crooked Hillary etc etc. Echt een zielig mannetje.twitter:kylegriffin1 twitterde op vrijdag 07-09-2018 om 16:30:01The anonymous New York Times op-ed has already become one of the most-read pages on the Times' website this year, bringing in over 10,000,000 views. https://t.co/HRtnooUaOq reageer retweet
Blijft bizar dat men in Amerika daadwerkelijk gelooft dat een leugendetector een betrouwbaar instrument is.quote:Op vrijdag 7 september 2018 15:41 schreef clumsy_clown het volgende:
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 7 september 2018 16:46 schreef Ulx het volgende:
Je had een volslagen incompetente manager die schuimbekkend door de gang liep omdat jij niet probeerde het bedrijf failliet te laten gaan?Nee, dat niet, maar wel een situatie waarbij niemand elkaar meer vertrouwde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Friedman on Donahue![]()
quote:Op vrijdag 7 september 2018 17:00 schreef nostra het volgende:
[..]Nee, dat niet, maar wel een situatie waarbij niemand elkaar meer vertrouwde.
Maar heb je wel genoten toen je met dat zweepje mocht slaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoeren neuken, nooit meer werken.![]()
Daarom tweet hij vaak als verlengstuk van Fox. Hij weet dat zijn achterban kijkt en dat schept een band.quote:Op vrijdag 7 september 2018 16:34 schreef FlipjeHolland het volgende:
[..]
Natuurlijk. Hij weet ook dat het een stel idioten zijn die hem volgen tot het einde en daar maakt ie dankbaar misbruik van.Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!![]()
Zijn achterban bestaat voornamelijk nog uit simpletons, neo-nazi's, rijke stinkerds en rednecks die overal de confederate flag mee naartoe zeulen. iedereen die uit protest op Trump heeft gestemd is ondertussen wel weer bijgedraaid.quote:Op vrijdag 7 september 2018 17:12 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Daarom tweet hij vaak als verlengstuk van Fox. Hij weet dat zijn achterban kijkt en dat schept een band.![]()
Ik denk het niet.twitter:joshtpm twitterde op vrijdag 07-09-2018 om 04:31:52Trump Suggests His Speeches Will One Day Be Seen On Par with the Gettysburg Address, which the Fake News Also Bashed https://t.co/Cg4ywg9Ykp reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Voor de liefhebber nog een overzicht van alle boeken van Woodward op een rij:
https://www.politico.com/(...)they-stack-up-219735Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
‘I Don’t Talk’ That Way, Trump Says. Except When He Does.twitter:kylegriffin1 twitterde op vrijdag 07-09-2018 om 17:36:04Trump said of the Woodward book, "I don't talk the way I am quoted."But in a previously unreported incident, a NY Post journalist who used to interact with Trump said this week that he used the phrase "dumb southerner" to describe Marla Maples' parents. https://t.co/lrJUIMuyr7 reageer retweet
quote:As President Trump tries to refute the portrayal in the latest attention-grabbing book, he has not only denied saying the things attributed to him, he has denied that he has ever said anything like them. The problem for Mr. Trump is that, in some cases at least, the record shows that he has.
“The Woodward book is a scam,” Mr. Trump wrote on Twitter on Friday morning about “Fear: Trump in the White House,” the new volume to be published by Bob Woodward next week. “I don’t talk the way I am quoted. If I did I would not have been elected President. These quotes were made up.”
In particular, Mr. Trump has denied that he called Attorney General Jeff Sessions “mentally retarded” or a “dumb Southerner,” as the book reports. “I said NEITHER, never used those terms on anyone, including Jeff, and being a southerner is a GREAT thing,” the president wrote earlier this week.
But, in fact, Mr. Trump has used the phrase “mentally retarded” on recorded radio shows that have been unearthed this week. And in a previously unreported incident, a journalist who used to interact with Mr. Trump during his days as a real estate developer in New York said this week that he even used the phrase “dumb southerner” to describe his own in-laws.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
twitter:bpolitics twitterde op vrijdag 07-09-2018 om 17:31:03Kavanaugh will likely be confirmed for the Supreme Court term starting October 1. It could be the most conservative SCOTUS since the 1930s https://t.co/BccSAbLKdp reageer retweet
![]()
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
Trump was woest aan het speechen daar in Montana en vond zichzelf een hele peer, maar het zooitje uitverkoren deplorables op de achtergrond stond toch wat bescheten naar hem te kijken, als naar een oom die op sinterklaasavond een schunnig gedicht aan het voordragen is.
[ Bericht 3% gewijzigd door Ringo op 07-09-2018 18:30:23 ]He's simple, he's dumb, he's the pilot.![]()
Niet allemaal trouwens maar die werd al snel vervangenquote:Op vrijdag 7 september 2018 18:25 schreef Ringo het volgende:
Trump was woest aan het speechen daar in Montana en vond zichzelf een hele peer, maar het zooitje uitverkoren deplorables op de achtergrond stond toch wat bescheten naar hem te kijken, als naar een oom die op sinterklaasavond een schunnig gedicht aan het voordragen is.![]()
A guy standing behind Trump at a campaign rally in Montana stole the show for several minutes before he was moved off camera“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
Weggehaald door de SS. Was een berniebro trouwens. Had een social democrat logo op zijn shirt. Protesteren is verboden bij evenementen waar de Secret Service is. Ze hadden misschien een vermoeden dat hij wat zou proberen.quote:Op vrijdag 7 september 2018 18:33 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Niet allemaal trouwens maar die werd al snel vervangen![]()
A guy standing behind Trump at a campaign rally in Montana stole the show for several minutes before he was moved off camera![]()
Obama is de conservatieven hard aan het afzeiken zeg, kick of voor de campagne voor de midterms?quote:![]()
“What happened”...quote:Op vrijdag 7 september 2018 18:39 schreef Tweek het volgende:
[..]
Obama is de conservatieven hard aan het afzeiken zeg, kick of voor de campagne voor de midterms?![]()
![]()
Dit is in niet verboden. Bij de campagne in 2016 protesteerden mensen zowel bij Trump als bij Obama (en vast ook wel Clinton, maar dat herinner ik me niet). Geen probleem, afgezien van dat Trump het wel ok vond als ze afgerost zouden worden.quote:Op vrijdag 7 september 2018 18:39 schreef vigen98 het volgende:
Protesteren is verboden bij evenementen waar de Secret Service is.![]()
Dat is bedoelingquote:Op vrijdag 7 september 2018 18:39 schreef Tweek het volgende:
[..]
Obama is de conservatieven hard aan het afzeiken zeg, kick of voor de campagne voor de midterms?![]()
'He still has the ability to inspire': Barack Obama returns to campaign for Democrats
In contrast to Trump’s rallies, the former president’s message to American voters will focus on the health of the country’s democracy“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
Euhm... Jawel dus.quote:Op vrijdag 7 september 2018 18:41 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Dit is in niet verboden. Bij de campagne in 2016 protesteerden mensen zowel bij Trump als bij Obama (en vast ook wel Clinton, maar dat herinner ik me niet). Geen probleem, afgezien van dat Trump het wel ok vond als ze afgerost zouden worden.
HR 347 - Federal Restricted Buildings and Grounds Improvement Act
Zoek het op.
Edit: Ik geef het je wel. hier. https://www.congress.gov/bill/112th-congress/house-bill/347
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 07-09-2018 18:47:53 ]![]()
Dat is heel wat anders dan protesteren wat deze jongen gedaan zou hebben volgens jou. Zie hier: https://www.congress.gov/bill/112th-congress/house-bill/347/textquote:Op vrijdag 7 september 2018 18:42 schreef vigen98 het volgende:
[..]
HR 347 - Federal Restricted Buildings and Grounds Improvement Act
Zoek het op.Bovendien was Trump daar niet bezig met overheidszaken of als president.quote:knowingly, and with intent to impede or disrupt the
orderly conduct of Government business or official functions,
engages in disorderly or disruptive conduct in, or within such
proximity to, any restricted building or grounds when, or so
that, such conduct, in fact, impedes or disrupts the orderly
conduct of Government business or official functions;
``(3) knowingly, and with the intent to impede or disrupt
the orderly conduct of Government business or official
functions, obstructs or impedes ingress or egress to or from any
restricted building or grounds; or
``(4) knowingly engages in any act of physical violence
against any person or property in any restricted building or
grounds;![]()
Die gast zat inderdaad niet luid te protesteren je hebt gelijk, maar de Secret Service zou vast wel een reden hebben gehad om hem daar weg te halen. Hij was ook een sketchy gast. Telkens om hem heen kijken, nerveuze gedrag etc.quote:Op vrijdag 7 september 2018 18:48 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Dat is heel wat anders dan protesteren wat deze jongen gedaan zou hebben volgens jou. Zie hier: https://www.congress.gov/bill/112th-congress/house-bill/347/text
[..]
Bovendien was Trump daar niet bezig met overheidszaken.
Trouwens je laat een stukje weg: Or Official functions.
Hij was daar zeker wel als president. Zie je dit? Dit wordt gebruikt wanneer de president praat.
[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 07-09-2018 18:51:17 ]![]()
Heb toegevoegd dat Trump er ook niet in de hoedanigheid van president aan het babbelen was. Hij was daar campagne aan het voeren en niet vanuit het zijn van president bezig met overheidszaken. Dat zegel mag hij daar natuurlijk wel op plakken, maar zegt me niet zoveel.quote:Op vrijdag 7 september 2018 18:50 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Die gast zat inderdaad niet luid te protesteren je hebt gelijk, maar de Secret Service zou vast wel een reden hebben gehad om hem daar weg te halen. Hij was ook een sketchy gast. Telkens om hem heen kijken, nerveuze gedrag etc.
Hij was daar zeker wel als president. Zie je dit? Dit wordt gebruikt wanneer de president praat.
[ afbeelding ]
Het is trouwens wat ambigu opgeschreven. Is het "government (business or official functions)" of "(government business) or (official functions)"?![]()
Het geldt voor beide.quote:Op vrijdag 7 september 2018 18:51 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Heb toegevoegd dat Trump er ook niet in de hoedanigheid van president aan het babbelen was.
Het is trouwens wat ambigu opgeschreven. Is het "government (business or official functions)" of "(government business) or (official functions)"?![]()
Ik heb de volle 17 minuten gezien maar behalve een beetje meewarig kijken zag ik geen protest.quote:Op vrijdag 7 september 2018 18:39 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Weggehaald door de SS. Was een berniebro trouwens. Had een social democrat logo op zijn shirt. Protesteren is verboden bij evenementen waar de Secret Service is. Ze hadden misschien een vermoeden dat hij wat zou proberen.
Of is rollen met je ogen nu ook al iets wat de rechtse boosmensch triggered?I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Stil protest is ook protest. Zag je zijn sticker op zijn shirt? Dit was het.quote:Op vrijdag 7 september 2018 18:53 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ik heb de volle 17 minuten gezien maar behalve een beetje meewarig kijken zag ik geen protest.
Of is rollen met je ogen nu ook al iets wat de rechtse boosmensch triggered?![]()
![]()
Trump is 24/7 President. Was hij op vakantie? Nee? Dan was hij er als POTUS.quote:Op vrijdag 7 september 2018 18:51 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Heb toegevoegd dat Trump er ook niet in de hoedanigheid van president aan het babbelen was. Hij was daar campagne aan het voeren en niet vanuit het zijn van president bezig met overheidszaken. Dat zegel mag hij daar natuurlijk wel op plakken, maar zegt me niet zoveel.
Het is trouwens wat ambigu opgeschreven. Is het "government (business or official functions)" of "(government business) or (official functions)"?I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Niet gezien. Zag een rood vlekje. Bovendien 1A.quote:Op vrijdag 7 september 2018 18:55 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Stil protest is ook protest. Zag je zijn sticker op zijn shirt? Dit was het.
[ afbeelding ]I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Campagne voeren is geen official function.quote:Op vrijdag 7 september 2018 18:50 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Die gast zat inderdaad niet luid te protesteren je hebt gelijk, maar de Secret Service zou vast wel een reden hebben gehad om hem daar weg te halen. Hij was ook een sketchy gast. Telkens om hem heen kijken, nerveuze gedrag etc.
[ afbeelding ]are we infinite or am I alone![]()
Nope, niks 1A.quote:Op vrijdag 7 september 2018 18:56 schreef Ulx het volgende:
[..]
Niet gezien. Zag een rood vlekje. Bovendien 1A.
https://www.congress.gov/bill/112th-congress/house-bill/347/text
Buiten mag je mooi protesteren, niet waar de president spreekt.![]()
a1 = (1) knowingly enters or remains in any restricted building or grounds without lawful authority to do soquote:Op vrijdag 7 september 2018 18:56 schreef Ulx het volgende:
[..]
Niet gezien. Zag een rood vlekje. Bovendien 1A.
Hij had natuurlijk wel legal authority, dus weet niet waar je op doelt.![]()
Met 1A bedoelt hij first amendmentquote:Op vrijdag 7 september 2018 18:59 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
a1 = (1) knowingly enters or remains in any restricted building or grounds without lawful authority to do so
Hij had natuurlijk wel legal authority, dus weet niet waar je op doelt.![]()
![]()
I.p.v. een moron-in-chief : Wat een verademing om president Obama te horen spreken...over bijv. ” common ground”...![]()
quote:Op vrijdag 7 september 2018 19:00 schreef AnneX het volgende:
I.p.v. een moron-in-chief : Wat een verademing om president Obama te horen spreken...over bijv. ” common ground”...“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
Duh.quote:Op vrijdag 7 september 2018 19:00 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Met 1A bedoelt hij first amendment
Mag je bij zo'n magameeting wel shirts of schoenen van Nike dragen?I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Daden spreken luider dan woordenquote:Op vrijdag 7 september 2018 19:00 schreef AnneX het volgende:
I.p.v. een moron-in-chief : Wat een verademing om president Obama te horen spreken...over bijv. ” common ground”...![]()
![]()
Nike zelf is geen teken van een ideologie of iets degelijks. Zijn sticker was een logo voor de Social Democracy.quote:Op vrijdag 7 september 2018 19:02 schreef Ulx het volgende:
[..]
Duh.
Mag je bij zo'n magameeting wel shirts of schoenen van Nike dragen?
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-09-2018 19:06:48 ]![]()
Trump heeft toch zelf de Deep State ingehuurd? Was dat opzet of incompetentie van hem?quote:Op vrijdag 7 september 2018 19:04 schreef Nintex het volgende:
De deep state is desperate en laat hun sock puppet een speech geven aan millenialsI hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Trump zegt iets anders. Die beweert nu dat Nike politiek bedrijft. Tegen hem.quote:Op vrijdag 7 september 2018 19:04 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Nike zelf is geen teken van een ideologie of iets degelijks. Zijn sticker was een logo voor de Social Democraty.
Just Do It was aardig in het nieuws.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
quote:twitter:kylegriffin1 twitterde op vrijdag 07-09-2018 om 18:44:02Barack Obama: "Demagogues promise simple fixes to complex problems. No promise to fight for the little guy even as they cater to the wealthiest and most powerful." https://t.co/RiOiaGdOMB reageer retweet
Leuk wat Trump zegtquote:Op vrijdag 7 september 2018 19:07 schreef Ulx het volgende:
[..]
Trump zegt iets anders. Die beweert nu dat Nike politiek bedrijft. Tegen hem.
Just Do It was aardig in het nieuws.Vraag het de Secret Service dan eventjes of ze iemand met Nike schoenen zullen verwijderen van de zaal?
![]()
Hij is wel de baas van de SS an sich, dus tsja...quote:Op vrijdag 7 september 2018 19:08 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Leuk wat Trump zegtVraag het de Secret Service dan eventjes of ze iemand met Nike schoenen zullen verwijderen van de zaal?
![]()
Nee hoor. Dat is deze man.quote:Op vrijdag 7 september 2018 19:09 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Hij is wel de baas van de SS an sich, dus tsja...
https://en.wikipedia.org/wiki/Randolph_Alles![]()
Ja, nu Nike Kaepernick demonstratief tot boegbeeld heeft gemaakt om Trump te etteren is het dragen van Nike een stil protest.quote:Op vrijdag 7 september 2018 19:08 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Leuk wat Trump zegtVraag het de Secret Service dan eventjes of ze iemand met Nike schoenen zullen verwijderen van de zaal?
En wie stuurt hem aan? Dat is deze mevrouw: https://en.wikipedia.org/wiki/Kirstjen_Nielsenquote:Op vrijdag 7 september 2018 19:11 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Nee hoor. Dat is deze man.
https://en.wikipedia.org/wiki/Randolph_Alles
En wie stuurt haar aan? Dat is deze meneer: https://en.wikipedia.org/wiki/Donald_Trump![]()
quote:Ga je nu ook zeggen dat Trump de baas van de CIA of DOJ is?
Trump zelf is niet de baas van deze departementen maar hij is de baas van de bazen van deze departementen.
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 07-09-2018 19:13:57 ]![]()
Obama staat te wauwelen over Democratie terwijl zijn partij gewoon Hillary Clinton aanstelde en hun reet afveegde met de Democratie die eigenlijk een hervormer, zoals Sanders hadden gewild. Het zijn weer allemaal holle frasen.
Trump is tegen alle verwachtingen in Democratisch gekozen. En Trump is bovendien niet van het stembiljet gehaald, zoals men van te voren had gedacht. De GOP was veel Democratischer bij de vorige verkiezingen.![]()
In zekere zin wel degelijk ja. Hij kan mensen ontslaan als ze naar zijn zin hun werk niet goed uitvoeren. Dat dit een politieke shitstorm zou opleveren in het geval van de DOJ mag duidelijk zijn.quote:Op vrijdag 7 september 2018 19:13 schreef vigen98 het volgende:
[..]Ga je nu ook zeggen dat Trump de baas van de CIA of DOJ is?
Daarnaast heeft hij executive power zogezegd, dus hij kan een eo ondertekenen om de boel aan te sturen. Dat zou in dit geval wel aangevochten worden en nietig verklaard worden, omdat het klinkklare nonsens zou zijn, maar dat terzijde.![]()
Complete onzin weer, Clinton had miljoenen stemmen meer dan Sanders: https://en.wikipedia.org/(...)tial_primaries,_2016quote:Op vrijdag 7 september 2018 19:13 schreef Nintex het volgende:
Obama staat te wauwelen over Democratie terwijl zijn partij gewoon Hillary Clinton aanstelde en hun reet afveegde met de Democratie die eigenlijk een hervormer, zoals Sanders hadden gewild. Het zijn weer allemaal holle frasen.
Het heeft ook geen enkele zin om hier steeds op terug te komen want deze discussie is al 100x voorbij gekomen hier.In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.![]()
Er is alweer een complete analyse gemaakt van een betaald acteur die niet wilde juichen. En dit wordt weer 2 pagina's besproken...Niet voeren![]()
Wat een verschil. Twee master persuaders aan het werk, maar ieder met een compleet andere stijl. Wie had ooit gedacht dat Obama en Trump de meest prominente politici van onze tijd zouden zijn.![]()
![]()
Obama / Trump is zo'n enorm contrast dat het nog eens bevestigd hoe belangrijk een check op een figuur als Trump is. Obama gaat flink stemmen trekken van independents op deze manier.![]()
Pence heeft de speech van Obama georganiseerd?quote:Op vrijdag 7 september 2018 19:04 schreef Nintex het volgende:
De deep state is desperate en laat hun sock puppet een speech geven aan millenials
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.![]()
Ondertussen is men bij de FCC ook weer lekker bezig:
https://arstechnica.com/t(...)google-and-facebook/Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Ik keek gister even naar die Rally van Trump in Montana, en toen bleef dat liedje in mijn hoofd steken, I'm proud to be an American. Maar niet als "Proud to be...". Ik heb er de hele tijd over zitten broeden, waar komt me dit bekend van voor. Lijken grote delen van de muzieklijnen niet op "Sjakie van de hoek" van Connie van den Bosch of verbeeld ik me dat maar?![]()
Ik hoor het nietquote:Op vrijdag 7 september 2018 20:29 schreef la_perle_rouge het volgende:
Ik keek gister even naar die Rally van Trump in Montana, en toen bleef dat liedje in mijn hoofd steken, I'm proud to be an American. Maar niet als "Proud to be...". Ik heb er de hele tijd over zitten broeden, waar komt me dit bekend van voor. Lijken grote delen van de muzieklijnen niet op "Sjakie van de hoek" van Connie van den Bosch of verbeeld ik me dat maar?
Government exists to protect us from each other. Where government has gone beyond its limits is in deciding to protect us from ourselves.![]()
Trump, Escalating Trade Feud, Threatens Tariffs on All Chinese Importsquote:President Trump escalated his trade fight with China on Friday, saying he was prepared to impose tariffs on essentially all Chinese goods imported into the United States if Beijing did not change its trade practices.
Mr. Trump, speaking aboard Air Force One on his way to Fargo, N.D., said the United States was prepared to punish China with tariffs on $267 billion in goods on top of $50 billion in Chinese imports already subject to tariffs and $200 billion in additional goods his administration was expected impose tariffs on later this month.
The public comment period of the tariffs proposed for those imports ended on Thursday, and officials said they planned to take the comments, plus those made during six days of hearings, into account before deciding which products to target.
Mr. Trump’s threat, which he made amid stalled trade talks with a Beijing, rattled stock markets. The president had made such comments previously, indicating that he’s prepared to tax nearly all Chinese goods that come into America.
“Nobody has ever done what I’ve done,” Mr. Trump said on Friday. “The $200 billion we’re talking about could take place very soon, depending what happens with them. To a certain extent, it’s going to be up to China.”
“Now we’ve added another $200 billion,” he continued. “And I hate to say that, but behind that, there’s another $267 billion ready to go on short notice if I want. That totally changes the equation.”
The president spoke as his administration continued its tense negotiations with Canada over a revised North American Free Trade Agreement and as he prepared to meet with European leaders next week to ease a simmering trade dispute.“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
Draadje:Newly Released Emails Show Brett Kavanaugh May Have Perjured Himself at Least Four Timestwitter:brianschatz twitterde op vrijdag 07-09-2018 om 02:17:01There are now multiple problems with the Kavanaugh nomination. First, we have at least two instances of the judge saying something that is plainly false while under oath. reageer retweet
Formerly confidential emails have been released that show the Supreme Court nominee contradicting statements he made under oath to the Senate.quote:You can forgive Democratic senators for saying "I told you so."
For over a month, Democrats (and this writer) have complained that the confirmation process of Supreme Court nominee Brett Kavanaugh is fatally flawed because the records of Kavanaugh's White House tenure were being redacted by his former deputy, then redacted again by the Trump White House, then redacted a third time by Judiciary Committee chair Chuck Grassley (R-Iowa).
As a result, only 7 percent of Kavanaugh's White House records have been released to the public--compared to 99 percent of Justice Elena Kagan's, a nominee of President Obama.
Well, so what, Republicans said. You've got over 400,000 pages to look at--a few more isn't going to make a difference.
On Thursday, with the release of a half dozen emails by Grassley and several more by Sen. Cory Booker (D-NJ), the Democrats have been proven right. Brett Kavanaugh has misled the Senate at least four times, and the censored emails have been withheld not because of national security or executive privilege, but, at least in part, because they make Kavanaugh look bad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 86% gewijzigd door Kijkertje op 07-09-2018 21:07:35 ]“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
![]()
twitter:kylegriffin1 twitterde op vrijdag 07-09-2018 om 21:30:13Ex-Nixon White House Counsel John Dean: "Under Judge Kavanaugh's recommendation, if a president shot somebody in cold blood on Fifth Avenue, that president could not be prosecuted while in office." (via ABC) https://t.co/hDdlgOpciL reageer retweet
[ Bericht 18% gewijzigd door Kijkertje op 07-09-2018 23:30:11 ]“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
twitter:LinnaneCiara twitterde op vrijdag 07-09-2018 om 20:01:13Boycott? What boycott? Nike’s online sales jumped 31% after company unveiled Kaepernick campaign https://t.co/mZf307T5Py https://t.co/rykDBNmjBP reageer retweet
Papadopoulos Attorney: Trump 'Hindered' Russia Probe More Than My Client Didtwitter:yashar twitterde op vrijdag 07-09-2018 om 22:41:48George Papadopoulos has been sentenced: 1. 14 days in prison2. 1 year of supervised release reageer retweet
twitter:kyledcheney twitterde op vrijdag 07-09-2018 om 22:00:26NEWS: In sentencing hearing, lawyer for PAPADOPOULOS says @realDonaldTrump "hindered this investigation more than George Papadopoulos ever could" by launching a "fake news campaign" and calling FBI Russia probe a "witch hunt." reageer retweet
twitter:kyledcheney twitterde op vrijdag 07-09-2018 om 22:02:48PAPADOPOULOS' attorney said Trump's efforts dwarfed his client's actions. "The president of the United States, the commander in Chief, told the world that this was fake news."He called Mueller's team "professional" and well-prepared." Said George was "naive" and "a fool." reageer retweet
twitter:kyledcheney twitterde op vrijdag 07-09-2018 om 22:16:10Papadopoulos attorney Thomas Breen said he was struck as they were waiting for an interview at FBI's Chicago office by the photos on the wall of President Trump and Attorney General Sessions: "We were going in there to potentially ... cooperate against those individuals." reageer retweet
twitter:kyledcheney twitterde op vrijdag 07-09-2018 om 23:14:21Papadopoulos' lawyer BREEN eviscerates the conspriacy theory that his wife has been pitching in TV interviews, saying there's been no scintilla of evidence the FBI or western intel agents entrapped George. reageer retweet
twitter:kyledcheney twitterde op vrijdag 07-09-2018 om 23:18:19He also said there's no scrap of evidence that the FBI has a FISA on George. Everything, Breen said, has been "on the square." reageer retweet
[ Bericht 25% gewijzigd door ExtraWaskracht op 07-09-2018 23:23:41 ]![]()
Cocaine Mitch strikes againtwitter:SenateMajLdr twitterde op vrijdag 07-09-2018 om 22:20:55Judge Kavanaugh’s judicial temperament and brilliance were on full display during this week’s hearings. It’s easy to see why he is widely viewed as one of the finest legal minds in the nation. He will make an excellent Supreme Court Justice. reageer retweet
![]()
![]()
Eeuh...wat?quote:Op vrijdag 7 september 2018 22:46 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Papadopoulos Attorney: Trump 'Hindered' Russia Probe More Than My Client Didtwitter:yashar twitterde op vrijdag 07-09-2018 om 22:41:48George Papadopoulos has been sentenced: 1. 14 days in prison2. 1 year of supervised release reageer retweet
twitter:kyledcheney twitterde op vrijdag 07-09-2018 om 22:00:26NEWS: In sentencing hearing, lawyer for PAPADOPOULOS says @realDonaldTrump "hindered this investigation more than George Papadopoulos ever could" by launching a "fake news campaign" and calling FBI Russia probe a "witch hunt." reageer retweet
twitter:kyledcheney twitterde op vrijdag 07-09-2018 om 22:02:48PAPADOPOULOS' attorney said Trump's efforts dwarfed his client's actions. "The president of the United States, the commander in Chief, told the world that this was fake news."He called Mueller's team "professional" and well-prepared." Said George was "naive" and "a fool." reageer retweet
twitter:kyledcheney twitterde op vrijdag 07-09-2018 om 22:16:10Papadopoulos attorney Thomas Breen said he was struck as they were waiting for an interview at FBI's Chicago office by the photos on the wall of President Trump and Attorney General Sessions: "We were going in there to potentially ... cooperate against those individuals." reageer retweet
twitter:kyledcheney twitterde op vrijdag 07-09-2018 om 23:14:21Papadopoulos' lawyer BREEN eviscerates the conspriacy theory that his wife has been pitching in TV interviews, saying there's been no scintilla of evidence the FBI or western intel agents entrapped George. reageer retweet
twitter:kyledcheney twitterde op vrijdag 07-09-2018 om 23:18:19He also said there's no scrap of evidence that the FBI has a FISA on George. Everything, Breen said, has been "on the square." reageer retweet
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.![]()
Vind het een behoorlijk zware aanval op Trump eerlijk gezegd. Alsof Papadopoulos alleen maar een loopjongetje was. Maar das slechts mijn mening.quote:Aut viam inveniam, aut faciam
Manafort Weighing Plea Deal to Avoid New Criminal Trial, Source Saysquote:Paul Manafort’s lawyers have talked to U.S. prosecutors about a possible guilty plea to avert a second criminal trial set to begin in Washington this month, according to a person familiar with the matter.
Manafort, President Donald Trump’s former campaign chairman, was convicted of bank and tax fraud last month in a Virginia federal court. He’s accused in Washington of financial crimes including conspiring to launder money, as well as acting as an unregistered foreign agent of Ukraine and obstructing justice.
The negotiations over a potential plea deal have centered on which charges Manafort might admit and the length of the sentence to be recommended by prosecutors working for Special Counsel Robert Mueller, the person familiar with the matter said. Manafort, 69, already faces as long as 10 years in prison under advisory sentencing guidelines in the Virginia case.
By pleading guilty, Manafort could avoid the risk of a longer prison term if he’s convicted at a second trial, as well as the threat of forfeiting several properties and financial accounts. He could also save the cost of paying lawyers to defend him at trial. Such white-collar criminal cases can cost defendants millions of dollars.
The talks may break down without a deal, but if they succeed, they could prompt Mueller to request a reduced sentence in both the Washington and Virginia cases. It’s not clear whether Manafort might cooperate in Mueller’s investigation of Russian interference in the 2016 election, according to the person. Trump, who said he was “very sad” after Manafort’s conviction, could still pardon him.
Spokesmen for Manafort and Mueller declined to comment.
[..]“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
Het was meer een argument van zijn advocaat om aan te geven dat Papadopoulos oiv van uitspraken van Trump zich aangemoedigd voelde om te liegen tegen de FBI...quote:Op zaterdag 8 september 2018 00:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vind het een behoorlijk zware aanval op Trump eerlijk gezegd. Alsof Papadopoulos alleen maar een loopjongetje was. Maar das slechts mijn mening.quote:Papadopoulos' lawyers argued for probation in court Friday, making the case that "the president of the United States hindered this investigation more than George Papadopoulos ever could."
That was because, in January 2017, shortly before Papadopoulos was interviewed by — and lied to — the FBI, Trump proclaimed that the Russia investigation was a "witch hunt" and "fake news," one his lawyers, Thomas Breen, told the court. Breen argued that those comments influenced Papadopoulos's decision to lie to the FBI.
ABC“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
Ondertussen is deVos ook weer even wat corporate interests aan het veiligstellen:
https://www.politico.com/(...)oan-companies-774599Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Oh zo, ja, ik heb er niet direct een mening bij anders dan dat ik het wel opvallende uitspraken vond.quote:Op zaterdag 8 september 2018 00:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vind het een behoorlijk zware aanval op Trump eerlijk gezegd. Alsof Papadopoulos alleen maar een loopjongetje was. Maar das slechts mijn mening.![]()
Heeft Mueller ervaring mee, maffia. Maar je bent het er dus mee eens dat Trump daar ook onder geschaard moet worden.quote:![]()
Uiteraard probeert z'n advocaat zo min mogelijk schuld bij Papadopoulos te leggen, maar zo komt het gewoon over alsof Trump hem gedwongen zou hebben. Terwijl Papadopoulos volgens mij maar al te eager was en het zag als een snelle carriere move... Morgen even verder inlezenquote:Op zaterdag 8 september 2018 00:58 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Oh zo, ja, ik heb er niet direct een mening bij anders dan dat ik het wel een opvallende uitspraak vond.
Aut viam inveniam, aut faciam
Gaat ook om een hoop geld, dacht dat de totale uitstaande "student loans" schuld ruim 1200 miljard dollar bedroeg...quote:Op zaterdag 8 september 2018 00:44 schreef Monolith het volgende:
Ondertussen is deVos ook weer even wat corporate interests aan het veiligstellen:
https://www.politico.com/(...)oan-companies-774599are we infinite or am I alone![]()
Ik snap gewoon niet waarom op een dieper niveau...quote:Op zaterdag 8 september 2018 01:30 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Gaat ook om een hoop geld, dacht dat de totale uitstaande "student loans" schuld ruim 1200 miljard dollar bedroeg...quote:[...]
Back in February, DeVos declared that states lack the authority to go after companies that collect federal student loans, infuriating even some Republican attorneys general. But her latest actions go much further, actively cutting off key information and data to state attorneys general suing the industry on behalf of millions of student borrowers.
Navient, one of the largest loan servicers, is defending itself against six separate lawsuits brought by state attorneys general in Illinois, Washington, Pennsylvania, California and Mississippi, as well as the CFPB. The company is accused of overcharging borrowers and steering them into more expensive repayment plans, allegations that it denies.
But the Trump administration has instructed Navient and other companies that collect federal loans to refuse demands for information by state attorneys general and others, a policy described in a memo that POLITICO first reported earlier this year. More recently, the Education Department has also denied direct requests for information from attorneys general and the CFPB.
[...]![]()
![]()
WEB EXTRA: Parkland Survivor Details Her Experience During School Massacre At Kavanaugh Confirming H
En dan het lef hebben om bezit gelijk te stellen aan gebruik.![]()
Bang dat ze de gegevens de volgende keer voor een andere zaak opvragen, om "for-profit colleges" aan te klagen?quote:Op zaterdag 8 september 2018 01:55 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ik snap gewoon niet waarom op een dieper niveau...
[..]are we infinite or am I alone![]()
Moet het nog zien. Heb hem dit al vaak horen zeggen, maar tot zover gebeurd er niks. Heb zo'n idee dat veel bedrijven hier niet blij mee zullen zijn.quote:Op vrijdag 7 september 2018 20:45 schreef Kijkertje het volgende:
Trump, Escalating Trade Feud, Threatens Tariffs on All Chinese Imports
[..]Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
Cohen heeft aangeboden de NDA van Stormy te verscheuren. Dan hoeven hij en Trump niet onder ede verhoord te worden.
Het lijkt wel problematisch dat Cohen al allerlei misdaden heeft bekend in die zaak.
Dus ik denk dat het niet gaat werken.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Heb ook het idee dat dit meer borstgetrommel en gebrul van het alfamannetje isquote:Op zaterdag 8 september 2018 06:43 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Moet het nog zien. Heb hem dit al vaak horen zeggen, maar tot zover gebeurd er niks. Heb zo'n idee dat veel bedrijven hier niet blij mee zullen zijn.
Eis schadevergoeding Stormy Daniels ingetrokken:
https://www.nu.nl/buitenl(...)ormy-daniels-in.html"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Ik denk dat het niet gaat werken dat Cohen dit doet. Hij heeft toegegeven dat er misdaden zijn begaan. Dit is puur om Trump te beschermen.
Ik denk niet dat een rechter dit nu nog zal accepteren.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
David Brock I knew Brett Kavanaugh during his years as a Republican operative. Don't let him sit on the Supreme Court.twitter:kylegriffin1 twitterde op zaterdag 08-09-2018 om 01:31:01Interesting. David Brock says that he knew Brett Kavanaugh from his years as a Republican operative, claims that Kavanaugh "took on the role of designated leaker to the press of sensitive information from Starr's operation." https://t.co/wrvUbELM4V reageer retweet
We were part of a close circle of cynical hard-right operatives being groomed for much bigger
things.quote:I used to know Brett Kavanaugh pretty well. And, when I think of Brett now, in the midst of his hearings for a lifetime appointment to the U.S. Supreme Court, all I can think of is the old "Aesop's Fables" adage: "A man is known by the company he keeps."
And that's why I want to tell any senator who cares about our democracy: Vote no.
Twenty years ago, when I was a conservative movement stalwart, I got to know Brett Kavanaugh both professionally and personally.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
Confirmed: Brett Kavanaugh Can’t Be Trustedtwitter:SenFeinstein twitterde op zaterdag 08-09-2018 om 04:18:33This New York Times editorial clearly shows that Brett Kavanaugh misled the Senate. Too many missing emails and too many questions about his trustworthiness. https://t.co/e98Z1I5elj reageer retweet
A perfect nominee for a president with no clear relation to the truth.quote:In a more virtuous world, Judge Brett Kavanaugh would be deeply embarrassed by the manner in which he has arrived at the doorstep of a lifetime appointment to the Supreme Court.
He was nominated by a president who undermines daily the nation’s democratic order and mocks the constitutional values that Judge Kavanaugh purports to hold dear.
Now he’s being rammed through his confirmation process with an unprecedented degree of secrecy and partisan maneuvering by Republican senators who, despite their overflowing praise for his legal acumen and sterling credentials, appear terrified for the American people to find out much of anything about him beyond his penchant for coaching girls’ basketball.
Perhaps most concerning, Judge Kavanaugh seems to have trouble remembering certain important facts about his years of service to Republican administrations. More than once this week, he testified in a way that appeared to directly contradict evidence in the record.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
twitter:classiclib3ral twitterde op vrijdag 07-09-2018 om 10:19:07Alex Jones is dealing well with his Twitter ban https://t.co/jFmN7Zfqsb reageer retweet
Special Advisor to the Presidenttwitter:classiclib3ral twitterde op vrijdag 07-09-2018 om 11:59:27having a normal one https://t.co/TcAB6xRkWa reageer retweet
![]()
![]()
Zou Trump echt denken dat Papadopoulos deze straf kreeg omdat Mueller niet meer had? Zou hij echt zo delusional zijn te denken dat dit niet komt omdat Papadopoulos alles heeft opgebiecht en mee heeft gewerkt? Dan is Trump toch een simpleton?quote:14 days for $28 MILLION - $2 MILLION a day, No Collusion. A great day for America!I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Hij herhaalt gewoon wat hij op Fox ziet, daar komen weinige kritische beschouwingen bij kijken.quote:Op zaterdag 8 september 2018 12:42 schreef Ulx het volgende:
[..]
Zou Trump echt denken dat Papadopoulos deze straf kreeg omdat Mueller niet meer had? Zou hij echt zo delusional zijn te denken dat dit niet komt omdat Papadopoulos alles heeft opgebiecht en mee heeft gewerkt? Dan is Trump toch een simpleton?![]()
Als je opbiecht dat je voor de Russen hebt gewerkt om je er niet zo gemakkelijk vanaf.quote:Op zaterdag 8 september 2018 12:42 schreef Ulx het volgende:
[..]
Zou Trump echt denken dat Papadopoulos deze straf kreeg omdat Mueller niet meer had? Zou hij echt zo delusional zijn te denken dat dit niet komt omdat Papadopoulos alles heeft opgebiecht en mee heeft gewerkt? Dan is Trump toch een simpleton?
It's treason then.![]()
Zo werkt een plea deal niet, hè.quote:Op zaterdag 8 september 2018 12:59 schreef Nintex het volgende:
[..]
Als je opbiecht dat je voor de Russen hebt gewerkt om je er niet zo gemakkelijk vanaf.
It's treason then.![]()
![]()
Kelly eruit, Hicks terug.twitter:Acosta twitterde op zaterdag 08-09-2018 om 00:46:40WH has narrowed down search for anonymous op-ed writer to a few suspects, I'm told. Trump is "obsessed" with finding the person but Kelly has advised him to let it pass. Trump is also said to be mad at Shine over handling of Woodward book. "We should get Hope back here," he said. reageer retweet
Sanders eruit, Jones er in
DO EEET!![]()
![]()
Alex Jones als woordvoerder zou wel lachen zijn.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Wat een onsmakelijk verhaal weer over meneer Kavenaugh.
Die zal welkom zijn bij de collega’s in de Supreme Court ( ervan uitgaand dat de reeds zittenden een beter besef van ethiek hebben).![]()
Dan is het niet lang meer wachten op de 4 ruitersquote:Op zaterdag 8 september 2018 13:11 schreef Ulx het volgende:
Alex Jones als woordvoerder zou wel lachen zijn.![]()
Plaid Shirt Guy is een scholier van 17 die een kwartier bij de Secret Service en politie mocht komen uitleggen waarom hij niet aan het klappen was.
Dafuq? Niet klappen voor de Geliefde Leider is nu al reden voor verhoor?I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Volksverlakkerij en Propagandaquote:Op zaterdag 8 september 2018 14:20 schreef thesiren.nl het volgende:
Geef hem dan een betere titelomschrijving, minister van volksvoorlichting en propaganda?I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
DNC Lawyers Raise Prospect That Papadopoulos’s U.K. Contact May Be Deadquote:On the day Donald Trump’s former foreign-policy adviser George Papadopoulos was sentenced to two weeks in jail for lying to investigators about his contacts with a U.K. professor peddling dirt from Russian officials about Hillary Clinton, lawyers in an unrelated case raised the prospect the professor, Joseph Mifsud, may be dead.
The Democratic National Committee, which is suing Russia, the Trump campaign and WikiLeaks for interfering in the 2016 election, said in a court filing Friday that it believes all the defendants in the case have been served with the complaint, “with the exception of Mifsud (who is missing and may be deceased).” The lawyers didn’t elaborate.
A hearing on the DNC lawsuit is scheduled for Sept. 13 in Manhattan federal court.“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
Heerlijk dit. 2 jaar nutteloos onderzoek, miljoenen dollars verbrand, en Papadopoulos - waar alles mee begon - krijgt 14 daagjes cel voor liegen tegen de FBI.
That's it. De media blijken weer eens glashard gelogen te hebben met het sprookje dat Papa Trump zou verraden in ruil voor strafvermindering.
Rechter ziet alles wat Mueller heeft onderzocht, concludeert geen bewijs voor 'Collusion' tussen Trump campagne en Rusland. Daar sta je dan.
Hoe lang gaat de witch hunt nog duren?![]()
Deze quote bewaar ik even voor als het onderzoek afgerond is.quote:Op zaterdag 8 september 2018 19:15 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Heerlijk dit. 2 jaar nutteloos onderzoek, miljoenen dollars verbrand, en Papadopoulos - waar alles mee begon - krijgt 14 daagjes cel voor liegen tegen de FBI.
That's it. De media blijken weer eens glashard gelogen te hebben met het sprookje dat Papa Trump zou verraden in ruil voor strafvermindering.
Rechter ziet alles wat Mueller heeft onderzocht, concludeert geen bewijs voor 'Collusion' tussen Trump campagne en Rusland. Daar sta je dan.
Hoe lang gaat de witch hunt nog duren?
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.![]()
Manafort bestaat kennelijk ook niet meer al verbaast het me niets dat dit soort mensen het geheugen van de spreekwoordelijke goudvis hebben.quote:Op zaterdag 8 september 2018 19:17 schreef Mike het volgende:
[..]
Deze quote bewaar ik even voor als het onderzoek afgerond is.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Evenals Van Der Zwaan, Kilimnik, de verschillende aanklachten tegen tientallen Russen, de plea deal met Flynn en Gates en Pinedo; de teller staat op 35. Verder heeft er natuurlijk geen rechter geoordeeld over "collusion" zoals gesteld wordt tussen Trump en Rusland op basis van alles wat Mueller onderzocht heeft en krijgen "de media" als monoliet natuurlijk er weer van langs.quote:Op zaterdag 8 september 2018 19:21 schreef Monolith het volgende:
[..]
Manafort bestaat kennelijk ook niet meer al verbaast het me niets dat dit soort mensen het geheugen van de spreekwoordelijke goudvis hebben.![]()
![]()
14 dagen, 10k boete en een jaar voorwaardelijk omdat de aanklager geen hogere straf eiste wegens zijn medewerking.quote:Op zaterdag 8 september 2018 19:15 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Hoe lang gaat de witch hunt nog duren?
Ik zou me juist zorgen maken wegens de lage straf.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
quote:Op zaterdag 8 september 2018 19:15 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Hoe lang gaat de witch hunt nog duren?![]()
![]()
Ja, het is ook wel een gekke redenatie... de aanklager vraagt een lage straf, de rechter komt hieraan tegemoet ... ergo .. Witch hunt!!!quote:Op zaterdag 8 september 2018 19:48 schreef Ulx het volgende:
[..]
14 dagen, 10k boete en een jaar voorwaardelijk omdat de aanklager geen hogere straf eiste wegens zijn medewerking.
Ik zou me juist zorgen maken wegens de lage straf.![]()
Hij heeft ook maar eens gesproken....quote:Op zaterdag 8 september 2018 20:02 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ja, het is ook wel een gekke redenatie... de aanklager vraagt een lage straf, de rechter komt hieraan tegemoet ... ergo .. Witch hunt!!!
https://amp.cnn.com/cnn/2(...)tter_impression=trueI hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Politico heeft inmiddels ook voorspellingen voor de midterms:
https://www.politico.com/(...)ngs-and-predictions/Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Biden is running, ieder geval in voorbereiding.
https://www.instagram.com/p/BneQYW7nhkb/?taken-by=barackobama
Hij heeft zijn instagram account weer geactiveerd en Obama is het aan het promoten.Government exists to protect us from each other. Where government has gone beyond its limits is in deciding to protect us from ourselves.![]()
Wat heb ik gemist?quote:Op zaterdag 8 september 2018 14:15 schreef AnneX het volgende:
Wat een onsmakelijk verhaal weer over meneer Kavenaugh.
Die zal welkom zijn bij de collega’s in de Supreme Court ( ervan uitgaand dat de reeds zittenden een beter besef van ethiek hebben).Government exists to protect us from each other. Where government has gone beyond its limits is in deciding to protect us from ourselves.![]()
Hij is een partij-hack die als aangewezen leaker in het team van Starr diende. Iemand die zijn oordeel baseert op partijbelangen.quote:
En verder is hij een leugenaar.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Top Trump Adviser Says Ted Cruz Could Lose Texas Senate Racequote:President Trump’s budget chief, Mick Mulvaney, expressed confidence to Republican donors on Saturday that the party would overcome a Democratic “movement of hate” in November, but he acknowledged Republicans could lose races where they have nominated candidates who are not seen as “likable” enough, like Senator Ted Cruz of Texas.
Speaking at a closed-door meeting in New York City alongside Ronna McDaniel, the Republican National Committee chairwoman, Mr. Mulvaney insisted that Democrats and the media were exaggerating the political threat facing Republicans this fall: “They want you to think there’s a blue wave when there’s not,” he said, according to an audio recording of his remarks that was obtained by The New York Times from a person at the meeting.
But Mr. Mulvaney, who leads both the Office of Management and Budget and the Consumer Financial Protection Bureau, conceded that Republicans had nominated poor candidates in places and might struggle to defend a huge number of open House seats where Republican incumbents decided not to run for re-election.
He pointed to the Senate races in Texas and Florida as examples where candidate quality could be decisive.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
twitter:RudyGiuliani twitterde op zaterdag 08-09-2018 om 23:55:25The elite consider Woodward the best investigative journalist of our times. He exhaustively investigated the President. He has a book of narratives contradicted by many patriots. However, he found no evidence of colluding with Russians. Not even anonymous. reageer retweet
Ja, want Woodward is Mueller. En trouwens, zijn Giuliani en Trump niet deel van de elite? Dus zegt hij nu dat zij Woodward de beste onderzoeksjournalist vinden? Verwarrend allemaal.![]()
Trump is nooit echt welkom geweest bij de "elite" van New York, ze vonden hem maar vulgair en patserig. Ivanka schepte ooit op dat zei uitnodigingen kreeg die haar vader nooit zou krijgen. Het hele spiel met de elite komt daar vandaan. Hij wil het zo graag zijn dat hij zich zelf nu de superelite noemt.quote:Op zondag 9 september 2018 00:53 schreef ExtraWaskracht het volgende:
twitter:RudyGiuliani twitterde op zaterdag 08-09-2018 om 23:55:25The elite consider Woodward the best investigative journalist of our times. He exhaustively investigated the President. He has a book of narratives contradicted by many patriots. However, he found no evidence of colluding with Russians. Not even anonymous. reageer retweet
Ja, want Woodward is Mueller. En trouwens, zijn Giuliani en Trump niet deel van de elite? Dus zegt hij nu dat zij Woodward de beste onderzoeksjournalist vinden? Verwarrend allemaal.
Het is een beetje een slechte versie van Gossip Girl.![]()
Dat hij geweigerd werd tot een groepje van "de" elite maakt een man met een eigen toren en gouden toilet-pot niet niet-elite, toch?quote:Op zondag 9 september 2018 01:35 schreef Tweek het volgende:
[..]
Trump is nooit echt welkom geweest bij de "elite" van New York, ze vonden hem maar vulgair en patserig. Ivanka schepte ooit op dat zei uitnodigingen kreeg die haar vader nooit zou krijgen. Het hele spiel met de elite komt daar vandaan. Hij wil het zo graag zijn dat hij zich zelf nu de superelite noemt.
Het is een beetje een slechte versie van Gossip Girl.![]()
De "elite" herkent een bullshitter toch ook meteen?I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Het is meer de sociale laag waar hij geen toegang toe heeft en dat steekt hem. Dat zal er nu die president is niet beter op geworden zijn, dus geeft hij erop af en probeert ze eigen clubje op te richten.quote:Op zondag 9 september 2018 01:36 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Dat hij geweigerd werd tot een groepje van "de" elite maakt een man met een eigen toren en gouden toilet-pot niet niet-elite, toch?
Het nieuw geld vs oud geld verhaal eigenlijk,![]()
twitter:realDonaldTrump twitterde op zaterdag 08-09-2018 om 23:08:41So true! “Mr. Trump remains the single most popular figure in the Republican Party, whose fealty has helped buoy candidates in competitive Republican primaries and remains a hot commodity among general election candidates.” Nicholas Fandos, @nytimes reageer retweet
Typisch voorbeeldje van Trump die een positieve alinea voorgeschoteld krijgt en het meteen tweet.twitter:npfandos twitterde op zaterdag 08-09-2018 om 23:14:49Worth reading the whole story: Congressional G.O.P. Agenda Quietly Falls Into Place Even as Trump Steals the Spotlight https://t.co/DT2kC49Yo8 https://t.co/yPb7TxbEAb reageer retweet
![]()
Draadje:twitter:SethAbramson twitterde op zondag 09-09-2018 om 01:53:01HOLY COW. Just realized that when Trump got his first classified security briefing in August 2016, and he was told Russia was trying to infiltrate his campaign—which it already had—surely the CIA/FBI briefers asked if he had any info to report, and surely he lied. That's a crime. reageer retweet
Teacher strikes, unrest hit West Coast as unions flex musclequote:Fights over teacher salaries and working conditions are escalating along the West Coast, emboldened in part by the momentum from widespread teacher strikes in more conservative states.
The teachers in these blue states — with robust teachers’ unions, the right to strike and legislatures that are generally more supportive of education funding — are tapping into a shift in public sentiment that supports better wages for teachers that came as a result of the “Red4Ed” protest movement that began earlier this year.
The latest disputes are particularly acute in Washington, a state that has infused at least $1 billion for teacher pay to resolve a long-running court battle. With students returning to school in the last few weeks, teachers in at least 18 public school districts so far have voted to authorize a strike, gone on strike or settled their strikes in order to get pay raises.
“We saw everywhere from Arizona to West Virginia standing up for fair wages. Now that it’s coming to Washington state, we don’t feel isolated. We know we have the support of our local community,” said Connie Vernon, an elementary teacher in the Washougal School District in southwest Washington, where a nine-day walkout ended Thursday.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
Die man is goddomme van 1942...quote:Op zaterdag 8 september 2018 21:12 schreef martijnde3de het volgende:
Biden is running, ieder geval in voorbereiding.
https://www.instagram.com/p/BneQYW7nhkb/?taken-by=barackobama
Hij heeft zijn instagram account weer geactiveerd en Obama is het aan het promoten.
Het lijkt verdorie de Sovjetunie in z’n laatste dagen wel... alleen maar wankele ouwe krukken die de partij mogen redden. Bernie Sanders, Joe Biden... daar word je als 40-minner toch ook niet echt vrolijk van?He's simple, he's dumb, he's the pilot.![]()
Er zijn ook wel jongere kandidaten, Booker gaat bijvoorbeeld ook zijn gezicht laten zien in Iowa:quote:Op zondag 9 september 2018 06:20 schreef Ringo het volgende:
[..]
Die man is goddomme van 1942...
Het lijkt verdorie de Sovjetunie in z’n laatste dagen wel... alleen maar wankele ouwe krukken die de partij mogen redden. Bernie Sanders, Joe Biden... daar word je als 40-minner toch ook niet echt vrolijk van?
https://www.politico.com/(...)owa-democrats-812293Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Ja, zorgwekkend dit. Geen wonder dat jonge kiezers in de VS doorgaans zo weinig naar de stembus komen. Ze herkennen waarschijnlijk niets van hun eigen wereld en ideeen in de politiek. Het is echt een ouwe lullen club.quote:Op zondag 9 september 2018 06:20 schreef Ringo het volgende:
[..]
Die man is goddomme van 1942...
Het lijkt verdorie de Sovjetunie in z’n laatste dagen wel... alleen maar wankele ouwe krukken die de partij mogen redden. Bernie Sanders, Joe Biden... daar word je als 40-minner toch ook niet echt vrolijk van?Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
Kennelijk krijgen de Jesse Klavers of Thierry Baudets van de VS niet genoeg mensen mee om op het grote toneel wat te betekenen.quote:Op zondag 9 september 2018 09:52 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ja, zorgwekkend dit. Geen wonder dat jonge kiezers in de VS doorgaans zo weinig naar de stembus komen. Ze herkennen waarschijnlijk niets van hun eigen wereld en ideeen in de politiek. Het is echt een ouwe lullen club.Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10![]()
Fixedquote:Op zondag 9 september 2018 10:24 schreef vipergts het volgende:
[..]
Kennelijk krijgen de Jesse Klavers of Thierry Baudets van de VS niet genoeg mensenbanken mee om op het grote toneel wat te betekenen.![]()
Booker is dan wel jonger maar net zo min een goede kandidaat.quote:Op zondag 9 september 2018 08:56 schreef Monolith het volgende:
[..]
Er zijn ook wel jongere kandidaten, Booker gaat bijvoorbeeld ook zijn gezicht laten zien in Iowa:
https://www.politico.com/(...)owa-democrats-812293![]()
Dat was natuurlijk de vraag ook niet, maar wat is volgens jou een goede kandidaat?quote:Op zondag 9 september 2018 11:30 schreef westwoodblvd het volgende:
[..]
Booker is dan wel jonger maar net zo min een goede kandidaat.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Mooi stuk over een Texaanse boer op wiens land een deel van de grensmuur moet komen te staan:
https://wapo.st/2MbOjm5Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Er is een aanklacht gedaan tegen Kavanaugh wegen meineed/liegen tegen de senaat.
De rechter die de aanklacht moet beoordelen is ene Merrick Garland.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Een ticket Harris/Brown. Dat heeft alles: de nieuwe generatie, een vrouw, person of color, een meer ervaren man uit een swing state in het midwesten en progressief maar niet te ver van het midden. Dan heb je zo ongeveer de Obama Coalition te pakken. Enige nadeel is dan dat Brown zijn senaatszetel moet opgeven en er dan een dikke kans is dat die naar de Republikeinen gaat.quote:Op zondag 9 september 2018 13:38 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat was natuurlijk de vraag ook niet, maar wat is volgens jou een goede kandidaat?
Het is in ieder geval een duo dat ik Michigan, Pennsylvania en Wisconsin wel zie winnen tegen Trump. En dan ben je er ten slotte al.![]()
Hahaha, geweldig. Poetic justice.quote:Op zondag 9 september 2018 16:59 schreef Ulx het volgende:
Er is een aanklacht gedaan tegen Kavanaugh wegen meineed/liegen tegen de senaat.
De rechter die de aanklacht moet beoordelen is ene Merrick Garland.![]()
Weet niet of het zo'n goed idee is, hoor. Ook Kavenaugh heeft recht op een rechter die boven iedere schijn van belangenverstrengeling verheven is.quote:Op zondag 9 september 2018 17:41 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
Hahaha, geweldig. Poetic justice.![]()
Volgens mij heeft Kavenaugh meerdere malen aangegeven dat rechters boven dit soort praktijken staan, dus dat zou geen probleem moeten zijn.quote:Op zondag 9 september 2018 17:47 schreef westwoodblvd het volgende:
[..]
Weet niet of het zo'n goed idee is, hoor. Ook Kavenaugh heeft recht op een rechter die boven iedere schijn van belangenverstrengeling verheven is.![]()
Als het om Gorsuch was gegaan wel.quote:Op zondag 9 september 2018 17:47 schreef westwoodblvd het volgende:
[..]
Weet niet of het zo'n goed idee is, hoor. Ook Kavenaugh heeft recht op een rechter die boven iedere schijn van belangenverstrengeling verheven is.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Dat lijkt me wel een heel simplistische kijk op electorale kansen. Obama werd bovenal verkozen omdat hij een goede spreker met een verhaal was, een goede campagne voerde en ga zo maar door.quote:Op zondag 9 september 2018 17:08 schreef westwoodblvd het volgende:
[..]
Een ticket Harris/Brown. Dat heeft alles: de nieuwe generatie, een vrouw, person of color, een meer ervaren man uit een swing state in het midwesten en progressief maar niet te ver van het midden. Dan heb je zo ongeveer de Obama Coalition te pakken. Enige nadeel is dan dat Brown zijn senaatszetel moet opgeven en er dan een dikke kans is dat die naar de Republikeinen gaat.
Het is in ieder geval een duo dat ik Michigan, Pennsylvania en Wisconsin wel zie winnen tegen Trump. En dan ben je er ten slotte al.
Om te denken dat je dat succes kunt imiteren door er een jong iemand met een gemengde afkomst en een wat oudere, behoudendere blanke man neer te zetten lijkt me wat gratuit.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Biden/Clinton 2020![]()
En Trump gooit een curveball wisselt Mike Pence om voor Nikki Haley of Kanye West.
Met Kim Kardashian en Kanye West bij alle rallies gaat de 2020 campagne een blow-out worden van alle 50 staten.
[ Bericht 17% gewijzigd door Nintex op 09-09-2018 18:23:33 ]![]()
O'Rourke - Avenatti lijkt me een goede combinatie.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Is er ook maar enige kans dat er vanuit de Republikeinen een uitdager voor Trump opstaat?And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll![]()
Sheriffs die juichten voor Trump’s aanval op de pers even in het daglicht gezet door de pers:
https://www.theguardian.c(...)trump-media-scrutinyLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
https://edition.cnn.com/2(...)y-daniels/index.html
Trump zegt nu ook dat de NDA met Stormy nooit geldig was. Hij is blijkbaar bang om onder de te moeten getuigen. Dus druipt hij maar af als een geslagen hondje, de wonden likkend en de staart tussen de achterpoten. Wat een slappe drol is hij toch. Wat een verliezer. Een grote bek, maar meer is het niet.
De pestkop die op het schoolplein kleine kinderen slaat krijgt nu een knal terug en druipt huilend af, in tranen wegens het grove onrecht dat hem is aangedaan.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Zeker, Kasich, Flake en Stasse worden het meest genoemd.quote:Op zondag 9 september 2018 18:33 schreef Fir3fly het volgende:
Is er ook maar enige kans dat er vanuit de Republikeinen een uitdager voor Trump opstaat?Government exists to protect us from each other. Where government has gone beyond its limits is in deciding to protect us from ourselves.![]()
Dat die Melania hem niet de deur uitschopt. Trump geeft nu gewoon toe dat hij andere vrouwen neukte terwijl zij lag te baren. En ze vindt het blijkbaar prima.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Kasich, Flake en of Haley, maar grotere kans dat Nikki wacht tot 2024.quote:Op zondag 9 september 2018 18:33 schreef Fir3fly het volgende:
Is er ook maar enige kans dat er vanuit de Republikeinen een uitdager voor Trump opstaat?
Het is over het algemeen moeilijk om een zittende president te verslaan. Laat staan als het er eentje is uit je eigen partij.![]()
Ik stel ook niet dat dat een 'imitatie' is. Maar jij vroeg wat mij de beste kandidaat leek, en in mijn opzicht heeft dit duo de beste kansen. Weet jij iemand anders?quote:Op zondag 9 september 2018 18:12 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel een heel simplistische kijk op electorale kansen. Obama werd bovenal verkozen omdat hij een goede spreker met een verhaal was, een goede campagne voerde en ga zo maar door.
Om te denken dat je dat succes kunt imiteren door er een jong iemand met een gemengde afkomst en een wat oudere, behoudendere blanke man neer te zetten lijkt me wat gratuit.![]()
Ik denk niet dat een primary challenge zal lukken, maar als er iemand ook maar in de buurt komt is dat heel slecht nieuws voor Trump.quote:Op zondag 9 september 2018 18:43 schreef Nintex het volgende:
[..]
Kasich, Flake en of Haley, maar grotere kans dat Nikki wacht tot 2024.
Het is over het algemeen moeilijk om een zittende president te verslaan. Laat staan als het er eentje is uit je eigen partij.![]()
Laat ik het anders stellen. Wat maakt Harris wat dat betreft wel een goede keuze en Booker niet? Harris en Booker komen duidelijk uit verschillende vleugels. Booker is meer een centrist, Harris zit op de linkerflank.quote:Op zondag 9 september 2018 18:45 schreef westwoodblvd het volgende:
[..]
Ik stel ook niet dat dat een 'imitatie' is. Maar jij vroeg wat mij de beste kandidaat leek, en in mijn opzicht heeft dit duo de beste kansen. Weet jij iemand anders?
Wat mij betreft is het vooral heel erg voorbarig om nu al potentiële kandidaten af te serveren of tot favoriet te bombarderen.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
De GOP liet ook al doorschemeren dat het mogelijk is dat de liegende Canadese zoon van de JFK-moordenaar met die lelijke vrouw wel eens van O'Rourke zou kunnen verliezen in Texas.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Booker zit in de neoliberale hoek, waar ook Clinton vandaan kwam. Dit terwijl er momenteel veel energie los komt op de linkerflank van de Democratische Partij. Ik denk dat Harris beter in staat zal zijn dan Booker om die groep op te komen laten dagen. Je ziet dat Booker nu wel naar links aan het opschuiven is. Zo steunt hij nu bijvoorbeeld wel het single payer voorstel van Sanders, terwijl hij dat eerder niet wilde. Maar bij Harris komen de progressieve idealen authentieker over. Hetzelfde geldt voor het feit dat zij een vrouw is en hij een man.quote:Op zondag 9 september 2018 18:54 schreef Monolith het volgende:
[..]
Laat ik het anders stellen. Wat maakt Harris wat dat betreft wel een goede keuze en Booker niet? Harris en Booker komen duidelijk uit verschillende vleugels. Booker is meer een centrist, Harris zit op de linkerflank.
Wat mij betreft is het vooral heel erg voorbarig om nu al potentiële kandidaten af te serveren of tot favoriet te bombarderen.![]()
Fuck Melania. Die doet het toch ook alleen voor het geld en de macht. Het lijkt mij ook sterk dat zij niet weet dat Trump overal rond loopt te neuken. Ik denk dat ze het vooral fijn vindt dat hij het dan iig niet met haar doet.quote:Op zondag 9 september 2018 18:43 schreef Ulx het volgende:
Dat die Melania hem niet de deur uitschopt. Trump geeft nu gewoon toe dat hij andere vrouwen neukte terwijl zij lag te baren. En ze vindt het blijkbaar prima.Цой жив![]()
Een soort Hillary Clinton dus.quote:Op zondag 9 september 2018 19:06 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Fuck Melania. Die doet het toch ook alleen voor het geld en de macht.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
https://twitter.com/AynRa(...)608906595151872?s=19
Mee eens. De vrouwtjes dienen zich te onderwerpen aan hun man omdat God dat zo wil. Maga.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Timothy 2:12, zitten en stil zijn.quote:Op zondag 9 september 2018 19:26 schreef Ulx het volgende:
Mee eens. De vrouwtjes dienen zich te onderwerpen aan hun man omdat God dat zo wil. Maga.![]()
De Republikeinen hebben zo ook hun goede kanten.quote:Op zondag 9 september 2018 19:26 schreef Ulx het volgende:
Mee eens. De vrouwtjes dienen zich te onderwerpen aan hun man omdat God dat zo wil. Maga.And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?![]()
twitter:axios twitterde op zondag 09-09-2018 om 19:38:01Omarosa says on MSNBC that staffers would text each other #tfa — meaning 25th Amendment — whenever President Trump did something "crazy" or "unhinged." She says it occurred more than 100 times. https://t.co/1LVPxcMkWA reageer retweet
![]()
Draadje:twitter:SethAbramson twitterde op zondag 09-09-2018 om 18:46:13What's this? What I and many others have been saying all along? Be still my heart!Seriously, though: not surprising. Only to the trolls. https://t.co/1a4FSHoJYN reageer retweet
quote:Former Trump campaign adviser George Papadopoulos suggested Sunday that his testimony could help special counsel Robert Mueller's investigation demonstrate collusion between the Trump campaign and Russia.
"Do you think when the entire Mueller investigation is finished that they will demonstrate that there was collusion between the Trump campaign, Trump advisers and the Russians?" ABC's George Stephanopoulos asked Papadopoulos on "This Week."
"I have no idea," the former Trump campaign adviser responded. "All I can say is my testimony might have helped move something towards that."
George Papadopoulos on if he believes collusion will be demonstrated between the Trump campaign and Russia once the special counsel investigation concludes: "I have no idea. All I can say is that my testimony might have helped move something towards that."Papadopoulos insisted that he could not comment on further details of his conversations with Justice Department officials, given Mueller's special counsel investigation is ongoing.twitter:ThisWeekABC twitterde op zondag 09-09-2018 om 15:40:02George Papadopoulos on if he believes collusion will be demonstrated between the Trump campaign and Russia once the special counsel investigation concludes: "I have no idea. All I can say is that my testimony might have helped move something towards that." https://t.co/de8rwfjb7S https://t.co/zq5p1aMp0m reageer retweet
Papadopoulos was sentenced on Friday to fourteen days in federal prison and one year supervised release for lying to FBI investigators about his Russia contacts during the 2016 election. He pleaded guilty in October to lying to FBI agents and is the first Trump campaign official to be sentenced as part of Mueller's probe.
Papadopoulos told ABC that he did not believe he incriminated President Trump in cooperating with Mueller's probe.
"Of course I'm remorseful, I'm contrite and I did lie [to the FBI] but you know you're just taken off guard, I guess, in such a momentous occasion where you're potentially sitting there incriminating the president. Even though, of course, I don't think I did," he said.
"That was probably in the back of my mind, of what exactly am I doing here talking about Russian hacking or election interference with a candidate that I just worked for," he added.
[ Bericht 3% gewijzigd door Kijkertje op 09-09-2018 20:25:35 ]“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
Wel lullig voor die Trump mensen. Waren bang dat ze klem gezet werden door de FBI en gladjakkers als Strzok. Zeiden toen niet zulke handige dingen en moeten nu op de blaren zitten
Witch hunt!![]()
En inmiddels is Alex Jones zijn app ook verwijderd van de app store, womp womp.Het lijkt me wel duidelijk dat ze een keiharde prenup hebben. Die blijft alleen een Trump voor het geld en de kinderen.quote:Op zondag 9 september 2018 18:43 schreef Ulx het volgende:
Dat die Melania hem niet de deur uitschopt. Trump geeft nu gewoon toe dat hij andere vrouwen neukte terwijl zij lag te baren. En ze vindt het blijkbaar prima.They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
Ik denk dat Trump wel op huwelijkse voorwaarden is getrouwd, kan ze beter wachten en haar leventje leiden. En achteraf een boek schrijven. Trump lijkt me trouwens ook wel de man die er alles aan zal doen om Barron het lijdend voorwerp van een scheiding te maken.quote:Op zondag 9 september 2018 18:43 schreef Ulx het volgende:
Dat die Melania hem niet de deur uitschopt. Trump geeft nu gewoon toe dat hij andere vrouwen neukte terwijl zij lag te baren. En ze vindt het blijkbaar prima.Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Het lijkt me dat een lekkere vechtscheiding wel vuurwerk op zal leveren. Wat wil Trump doen? Haar aan de bedelstaf brengen? Melania laten deporteren? Volgens mij mag hij dan op de knieën.quote:Op zondag 9 september 2018 20:28 schreef speknek het volgende:
En inmiddels is Alex Jones zijn app ook verwijderd van de app store, womp womp.
[..]
Het lijkt me wel duidelijk dat ze een keiharde prenup hebben. Die blijft alleen een Trump voor het geld en de kinderen.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Het hele interview eens bekeken.quote:Op zondag 9 september 2018 20:18 schreef Kijkertje het volgende:
Draadje:[..]twitter:SethAbramson twitterde op zondag 09-09-2018 om 18:46:13What's this? What I and many others have been saying all along? Be still my heart!Seriously, though: not surprising. Only to the trolls. https://t.co/1a4FSHoJYN reageer retweet
Met andere woorden. Papadopoulos was een beetje aan het netwerken in het buitenland om contact te leggen met verschillende regeringen, zoals eigenlijk alle presidentiele campagnes doen. Ze waren lekker aan het feesten na de overwinning toen hij ondervraagd werd en, omdat hij een baantje wilde en geen beeld had van de ernst van de zaak hield hij zijn mond.
Later werd hij opgepikt door de FBI en toen verklaarde hij dus bovenstaand.
Lulkoek verhaal die hele Russian collusion.![]()
![]()
't is als een tumor die gozer... in een getermineerde appendix04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15![]()
Nikki gaat de wereld schoonvegen.twitter:nikkihaley twitterde op zondag 09-09-2018 om 20:48:30On September 10, as part of the US presidency of the UN Security Council, I will convene the first-ever Security Council meeting that will focus on corruption and its consequences for conflict around the world. https://t.co/WrIBHvhHeb reageer retweet
Pas maar op Pechtold![]()
![]()
Je bent een geweldige speurneus zeg. Heb je dat geleerd uit Suske en Wiske albums of waren het de boekjes van De Vijf die jou tot een echte Sherlock hebben gemaakt?quote:Op zondag 9 september 2018 20:50 schreef Nintex het volgende:
[..]
Het hele interview eens bekeken.
Met andere woorden. Papadopoulos was een beetje aan het netwerken in het buitenland om contact te leggen met verschillende regeringen, zoals eigenlijk alle presidentiele campagnes doen. Ze waren lekker aan het feesten na de overwinning toen hij ondervraagd werd en, omdat hij een baantje wilde en geen beeld had van de ernst van de zaak hield hij zijn mond.
Lulkoek verhaal die hele Russian collusion.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Laat haar maar beginnen met het Witte Huisquote:Op zondag 9 september 2018 20:54 schreef Nintex het volgende:
Nikki gaat de wereld schoonvegen.twitter:nikkihaley twitterde op zondag 09-09-2018 om 20:48:30On September 10, as part of the US presidency of the UN Security Council, I will convene the first-ever Security Council meeting that will focus on corruption and its consequences for conflict around the world. https://t.co/WrIBHvhHeb reageer retweet
Pas maar op Pechtold
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Haha, is dit een grap?quote:Op zondag 9 september 2018 20:54 schreef Nintex het volgende:
Pas maar op Pechtold![]()
![]()
Ah dus omdat hij de ernst van de zaak niet inzag loog hij tegen de FBIquote:Op zondag 9 september 2018 20:50 schreef Nintex het volgende:
[..]
Het hele interview eens bekeken.
Lulkoek verhaal die hele Russian collusion.![]()
Logisch!
Edit: en omdat Trump de ernst van de zaak niet inzag hield hij zeker ook zijn mond over de contacten met Rusland toen hij zijn eerste classified briefing kreeg?En niet te vergeten Sessions, Flynn en Manafort....twitter:SethAbramson twitterde op zondag 09-09-2018 om 01:53:01HOLY COW. Just realized that when Trump got his first classified security briefing in August 2016, and he was told Russia was trying to infiltrate his campaign--which it already had--surely the CIA/FBI briefers asked if he had any info to report, and surely he lied. That's a crime. reageer retweet
Logisch!
[ Bericht 17% gewijzigd door Kijkertje op 09-09-2018 22:11:18 ]“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
Trump wist er niet van. Er is welgeteld een zo'n foreign policy meeting geweest met de hele club.
Daarna was het opgeheven. Er was nog een heel schandaal dat geen van de mensen betaald werd die het slachtoffer werden van de infighting tussen Manafort en Lewandowski.
Manafort en Gates hadden geld nodig, omdat hun gravy days in Oekraine over waren. Toen kwam de Trump campagne op stoom en sprongen ze op die boot.
Er is nog geen greintje bewijs geleverd dat Trump A) samenwerkte met de Russen. B) wist van eventuele contacten tussen zijn campagne en de Russen.
Het dichtstbij een dergelijk geval is de meeting die Don Jr. had met de Russische advocate en Roger Stone die via twitter wat PMs gestuurd zou hebben. Nou moe. wat een collusion.![]()
Het begint steeds meer op een broodje aap verhaal te lijken. Wat iedereen eigenlijk al wist. Ja Rusland heeft de verkiezingen beinvloed, net als Amerika de Russische verkiezingen beinvloed. Een beetje porren en trollen met wat Facebook berichtjes. Net als tieners in Moldavie trouwens.
Daarnaast had iedere geheime dienst overal op de wereld inmiddels de badkamer server van Hillary clinton gekraakt en zweefde de e-mails ook rond op de laptop van Anthony Weiner.
En wie bliezen dat verhaaltje op? (waar eigenlijk niet eens zo heel veel nieuws in stond), juist, dezelfde media die nu 'Russia Russia Russia' roepen. Morning Joe, CNN, MSNBC gaan er vanuit dat mensen het geheugen van een goudvis hebben en dat blijkt ook zo te zijn.![]()
Nintex, wat betaalt zo'n baantje als troll / fake news verspreider eigenlijk. Lijkt me ook wel geinig om te doen.![]()
Je pretendeert een hoop te weten over welke contacten er allemaal precies zijn geweest, welk bewijs daarvan is en wat Trump daarvan wist. En dat terwijl het onderzoek nog steeds loopt. Als je het niet erg vindt wacht ik wel op de conclusies van Mueller, daar heb ik toch iets meer vertrouwen inquote:
Hoezo niet? Hij is een controlfreak en micromanager. Waarom was hij niet op de hoogte? Wie runt de show?quote:Klopt.quote:Er is nog geen greintje bewijs geleverd dat Trump A) samenwerkte met de Russen. B) wist van eventuele contacten tussen zijn campagne en de Russen.
Maar ik betwijfel of Mueller alle informatie hij heeft naar buiten brengt zolang het onderzoek loopt. Dat doet de politie namelijk niet.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Manafort wilde geen salaris voor z'n werk voor de Trumpcampagne. Dat is wel apart dan voor iemand die geld nodig had.quote:Op zondag 9 september 2018 22:54 schreef Nintex het volgende:
Manafort en Gates hadden geld nodig, omdat hun gravy days in Oekraine over waren. Toen kwam de Trump campagne op stoom en sprongen ze op die boot.In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.![]()
En mocht dat bewijs wel geleverd worden, dan zullen de doelpalen verplaatst worden naar "er is geen greintje bewijs dat Trump wist dat hij met de Russen van doen had" o.i.d.quote:Op zondag 9 september 2018 23:25 schreef Ulx het volgende:
[..]
Hoezo niet? Hij is een controlfreak en micromanager. Waarom was hij niet op de hoogte? Wie runt de show?
[..]
Klopt.
Maar ik betwijfel of Mueller alle informatie hij heeft naar buiten brengt zolang het onderzoek loopt. Dat doet de politie namelijk niet.![]()
Geïmpliceerd wordt dat Manafort door zijn contacten met Trump indirect geld kon verdienen aan allerlei schimmige dictators over de wereld.quote:Op zondag 9 september 2018 23:29 schreef Mike het volgende:
[..]
Manafort wilde geen salaris voor z'n werk voor de Trumpcampagne. Dat is wel apart dan voor iemand die geld nodig had.
Wat nog veel erger is.![]()
![]()
Zo te horen vraag jij niet veel.quote:Op zondag 9 september 2018 23:01 schreef Bernhard.von.Galen het volgende:
Nintex, wat betaalt zo'n baantje als troll / fake news verspreider eigenlijk. Lijkt me ook wel geinig om te doen.2019: The Great Awakening![]()
Bovendien spelen er allerlei andere zaken mee zoals Trump's financiele profijt in het verleden van zijn dealings met de Russen, zijn tegenwerking van het onderzoek en de invloed op de verkiezingen van 2016 door zijn handelen.“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
Die liegende Canadees met die lelijke vrouw beweert nu dat Beto O'Rourke Texal in een soort Californie wil veranderen met tofu en geblondeerd haar en borstimplantaten.
Blijkbaar weet de moordenaarszoon Cruz niet dat Texas een aardige hoeveelheid soja produceert.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
What happened to "when they go low, we go high"?quote:Op zondag 9 september 2018 23:51 schreef Ulx het volgende:
Die liegende Canadees met die lelijke vrouw beweert nu dat Beto O'Rourke Texal in een soort Californie wil veranderen met tofu en geblondeerd haar en borstimplantaten.
Blijkbaar weet de moordenaarszoon Cruz niet dat Texas een aardige hoeveelheid soja produceert.![]()
Hem kennende zal hij een hoop vuil twitter opslingeren waarin hij liegt hoe unhinged zij wel niet was en hoe hij zijn best deed voor haar om er nog wat van te maken. Zijn advocaten zullen ook van alles gaan roepen. Zeg maar gewoon de hele rechtse pro-trump propaganda machine gaat effe over haar heen. Wat ze 30 jaar lang bij Clinton deden even in 1 jaar bij Melania.quote:Op zondag 9 september 2018 20:38 schreef Ulx het volgende:
[..]
Het lijkt me dat een lekkere vechtscheiding wel vuurwerk op zal leveren. Wat wil Trump doen? Haar aan de bedelstaf brengen? Melania laten deporteren? Volgens mij mag hij dan op de knieën.beter een knipoog dan een blauw oog![]()
Kunnen verkiezingen in VS eik 'ongeldig' verklaard worden?
Oh wacht, artikel gevonden![]()
What Happens If The Election Was A Fraud? The Constitution Doesn't Say.quote:[..]
When it comes to presidential elections, the answer is: not really. The laws and processes around national elections have grown up in a piecemeal fashion over time, with state and local laws governing the administration of presidential elections. And the Constitution itself focuses more on ensuring stability than on administering elections. As a result, there aren't clear procedures for how to handle questions of legitimacy after the fact -- especially when those questions involve the presidency.
[..]
But whether this kind of re-do is allowed for presidential elections is a more complicated matter. Some legal scholars maintain that the language in Article II of the Constitution prevents holding a presidential election again, thus putting it beyond the power of the courts to order a re-vote, as they have occasionally done for other offices. Others suggest that there is legal precedent for a presidential re-vote if there were flaws in the process. One instance in which this question arose was the "butterfly ballot" from the 2000 election, which may have caused some voters to choose Pat Buchanan when they meant to vote for Al Gore in Palm Beach County, Florida.
If the 2000 election had taken some different twists and turns, the re-vote question might have come up in a serious way, and it's not clear what the courts would have decided. At least one federal court has suggested that the courts could order a new election. In 1976, a District Court in New York heard a case alleging voter fraud in several urban locations. The court's opinion maintained that federal courts had a role to play in ensuring free and fair presidential elections, arguing: "It is difficult to imagine a more damaging blow to public confidence in the electoral process than the election of a President whose margin of victory was provided by fraudulent registration or voting, ballot-stuffing or other illegal means." This assertion challenged the idea that presidential elections occupy a special category beyond such court remedies. However, in this case, the court didn't find sufficient evidence that voter fraud had altered the outcome, or even occurred at all. As a result, its claims about presidential elections were not evaluated by higher courts and have never really been tested.
[..]
[ Bericht 60% gewijzigd door Kijkertje op 10-09-2018 00:55:06 ]“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
twitter:realDonaldTrump twitterde op zondag 09-09-2018 om 15:49:20“Ford has abruptly killed a plan to sell a Chinese-made small vehicle in the U.S. because of the prospect of higher U.S. Tariffs.” CNBC. This is just the beginning. This car can now be BUILT IN THE U.S.A. and Ford will pay no tariffs! reageer retweet
quote:Ford announced its plan to withhold the Focus Active from the United States market on Aug. 31. After Mr. Trump’s tweet, the company responded with a statement that reiterated its reasoning: The niche model was not suited for domestic production. “It would not be profitable to build the Focus Active in the U.S. given an expected annual sales volume of fewer than 50,000 units and its competitive segment,” the company said.
NYT“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
Trump expected to declassify Carter Page and Bruce Ohr documentstwitter:jonathanvswan twitterde op maandag 10-09-2018 om 01:08:48Trump expected to declassify Carter Page and Bruce Ohr documents as soon as this week... https://t.co/dKjZXcruTD reageer retweet
quote:President Trump is expected to declassify, as early as this week, documents covering the U.S. government's surveillance of Trump campaign adviser Carter Page and the investigative activities of senior Justice Department lawyer Bruce Ohr, according to allies of the president.
The big picture: Republicans on the House Intelligence and Judiciary committees believe the declassification will permanently taint the Trump-Russia investigation by showing the investigation was illegitimate to begin with. Trump has been hammering the same theme for months.
• They allege that Bruce Ohr played an improper intermediary role between the Justice Department, British spy Christopher Steele and Fusion GPS — the opposition research firm that produced the Trump-Russia dossier, funded by Democrats. (Ohr's wife, Nellie, worked for Fusion GPS on Russia-related matters during the presidential election — a fact that Ohr did not disclose on federal forms.)
• And they further allege that the Obama administration improperly spied on Carter Page — all to take down Trump.
House Freedom Caucus chairman Mark Meadows, who is close to Trump, told Axios earlier today: "After two years of investigations and accusations from both sides of the aisle about what documents indicate, it is past time for documents to be declassified and let the American people decide for themselves if DoJ and FBI acted properly."
The bottom line: President Trump has been hyping, and congressional Republicans have been calling for, the declassification of these documents. It's now put up or shut up time. We should find out very soon whether these documents are as explosive as advertised.“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
Dat bleek een verliezende strategie. Bovendien waren dit de woorden van Trump en is Cruz heel blij met hem. Ik zie niet hoe dit negatief kan worden opgevat.quote:Op zondag 9 september 2018 23:58 schreef westwoodblvd het volgende:
[..]
What happened to "when they go low, we go high"?I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Iemand Bill Maher gezien dit weekend?
Die eerste gast (ben even zijn naam kwijt) die even keurig uitlegt dat Trump al vanaf 1984 tot zijn nek in het Russische zwarte geld zit.
Dit zal Mueller ook allemaal wel weten. Dan wordt het helemaal makkelijk om de hele Trump organisatie op te rollen."The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”![]()
![]()
![]()
Pence heeft aangeboden om een leugendetector test te doen om aan te tonen dat hij de Op-ed niet heeft geschreven.![]()
De vice-president aan de leugendetector!![]()
![]()
Wat eens shitshow.
https://edition.cnn.com/2(...)ear-op-ed/index.htmlI hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Als die "organisatie" nét zo glibberig is als Trump zélf, dan lijkt me dit een behoorlijk tijdrovende taak die eigenlijk niet door of alleen door Mueller moet worden uitgevoerd, en mag zich niet alleen beperken tot de Trump org. Dit lijkt me een té grote zaak. De VS is uit een crisis situatie gekomen (jaren 80) . Waar komt het geld weg, die ze gebruikt hebben om daar uit te krabbelen?quote:Op maandag 10 september 2018 07:55 schreef DustPuppy het volgende:
Die eerste gast (ben even zijn naam kwijt) die even keurig uitlegt dat Trump al vanaf 1984 tot zijn nek in het Russische zwarte geld zit.
Dit zal Mueller ook allemaal wel weten. Dan wordt het helemaal makkelijk om de hele Trump organisatie op te rollen.
[ Bericht 0% gewijzigd door klappernootopreis op 10-09-2018 09:31:38 ]Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
En als nu blijkt dat bij die test als uitkomst braindead aangeeft?quote:Op maandag 10 september 2018 09:08 schreef Ulx het volgende:
![]()
Pence heeft aangeboden om een leugendetector test te doen om aan te tonen dat hij de Op-ed niet heeft geschreven.![]()
De vice-president aan de leugendetector!![]()
![]()
Wat eens shitshow.
https://edition.cnn.com/2(...)ear-op-ed/index.htmlMag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
Dan weet je dat de test werkt.quote:Op maandag 10 september 2018 09:15 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
En als nu blijkt dat bij die test als uitkomst braindead aangeeft?I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Trump is nogal incompetent als ondernemer en kan daarom al jaaaaren geen lening meer krijgen bij Amerikaanse banken en kwam zo bij de Ruskies.quote:Op maandag 10 september 2018 07:55 schreef DustPuppy het volgende:
Dit zal Mueller ook allemaal wel weten. Dan wordt het helemaal makkelijk om de hele Trump organisatie op te rollen.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.![]()
En dat hij Trump goed aanvult.quote:It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.![]()
Iemand die in staat is om te falen met (!!!) Casino's.quote:Op maandag 10 september 2018 09:31 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Trump is nogal incompetent als ondernemer en kan daarom al jaaaaren geen lening meer krijgen bij Amerikaanse banken en kwam zo bij de Ruskies.Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
Een shutdown is hoe dan ook nadelig voor het GOP én voor Trump zo twee maanden voor de midtermsquote:Op maandag 10 september 2018 09:37 schreef Ulx het volgende:
Freedom Caucus can't agree on a shutdown
De FC begint ook al scheuren te vertonenMag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
Maar hoe krijgt hij anders de Muur? Gaat Trump vlak voor de midterms toegeven dat de muur niet gaat komen?quote:Op maandag 10 september 2018 09:39 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Een shutdown is hoe dan ook nadelig voor het GOP én voor Trump zo twee maanden voor de midtermsI hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: