Hoeft dus niet, maar dat gelooft niemand. Their loss dus wel jaquote:
Verstaat er ook geen ruk van.quote:Op donderdag 5 april 2018 19:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Het zijn natuurlijk wel teringhonden ook, die Spanjaarden.
Ik was even op lokale tegeltjeswijshedentoerquote:Op donderdag 5 april 2018 19:17 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hoeft dus niet, maar dat gelooft niemand. Their loss dus wel ja
Ik bedoel maar.quote:
Altijd goed om je klassiekers te kennenquote:Op donderdag 5 april 2018 19:19 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ik was even op lokale tegeltjeswijshedentoer
Jijquote:
Mijn klassiekers? Ik probeer vooral aan te haken bij het gedachtengoed hierquote:Op donderdag 5 april 2018 19:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Altijd goed om je klassiekers te kennen
Immer. Ik heb er voor de rest geen last van dus kon nog beetje wondpus zijn dat los komt na het douchen maar moet het in de gaten houdenquote:
Niet meer nodig zo te zienquote:
Lukt je prima. Huldequote:Op donderdag 5 april 2018 19:20 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Mijn klassiekers? Ik probeer vooral aan te haken bij het gedachtengoed hierMijn klassiekers zijn zo lang
Ik snap nu beter hoe jij zo geworden bent.quote:Op donderdag 5 april 2018 19:19 schreef Elvi het volgende:
Oh op de mavo werd er wel verteld dat ouders in Frankrijk minder van hun kinderen hielden dan de ouders in Nederland
Watskeburt?quote:Op donderdag 5 april 2018 19:20 schreef Californium het volgende:
[..]
Immer. Ik heb er voor de rest geen last van dus kon nog beetje wondpus zijn dat los komt na het douchen maar moet het in de gaten houden
Ik duim voor je, want getsiequote:Op donderdag 5 april 2018 19:20 schreef Californium het volgende:
[..]
Immer. Ik heb er voor de rest geen last van dus kon nog beetje wondpus zijn dat los komt na het douchen maar moet het in de gaten houden
Leuk vermaak toch?quote:Op donderdag 5 april 2018 19:22 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ik bedoel een ander hè, maar Air is daar meestal wel mee bezig hier
abces open geklapt, lekt door wond naar buiten, binnenkort begrafenis.quote:
quote:Op donderdag 5 april 2018 19:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
abces open geklapt, lekt door wond naar buiten, binnenkort begrafenis.
Ik was ok. Relatiefquote:Op donderdag 5 april 2018 19:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Absoluut ook hoorquote:
Oh zo. Dat is dus hopeloos, want ik ben een cockblockerquote:Op donderdag 5 april 2018 19:22 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ik bedoel een ander hè, maar Air is daar meestal wel mee bezig hier
Je hebt nog een paar uur denk ik wel. Afscheid nemen.quote:
quote:Op donderdag 5 april 2018 19:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 april 2018 19:26 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Een beetje eenzijdig, maar wel positief ingestoken dus
Luchtig vermaak tussen al het gezeik op collega's, vrouwen, het leven in het algemeen.quote:Op donderdag 5 april 2018 19:26 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Een beetje eenzijdig, maar wel positief ingestoken dus
Hoe ben ik geworden danquote:Op donderdag 5 april 2018 19:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik snap nu beter hoe jij zo geworden bent.
Mexicaans gegeten?quote:
Snap ik je nickname wel beter ja. RIP je was okquote:Op donderdag 5 april 2018 19:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Positiviteit doorgeven toch niet. Daarnaast valt ie 30+ toch niet volledig te blocken lijkt mequote:Op donderdag 5 april 2018 19:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Oh zo. Dat is dus hopeloos, want ik ben een cockblocker
Gewoon sleurspiegelend eigenlijk..quote:Op donderdag 5 april 2018 19:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Luchtig vermaak tussen al het gezeik op collega's, vrouwen, het leven in het algemeen.
Dat, het is niet zo oppervlakkig als het in eerste instantie lijkt.quote:Op donderdag 5 april 2018 19:30 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Gewoon sleurspiegelend eigenlijk..
Friet, omdat de Chinees dicht was.quote:
Beetje wedstrijdje ook met een zekere Maltaganger en dan nog de stiff competition van relatieve nieuwkomer (huehue) met al die gezellige leutdates. Stamina hoorquote:Op donderdag 5 april 2018 19:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat, het is niet zo oppervlakkig als het in eerste instantie lijkt.
Praten we nu langs elkaar heen? Ik snap er niks meer vanquote:Op donderdag 5 april 2018 19:29 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Positiviteit doorgeven toch niet. Daarnaast valt ie 30+ toch niet volledig te blocken lijkt me
Nee, barb en ik hangen het "bro's before ho's" principe aan. En die nieuwkomer wil ik niet mee geassocieerd worden. Zelfs niet in wedstrijdverband.quote:Op donderdag 5 april 2018 19:32 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Beetje wedstrijdje ook met een zekere Maltaganger en dan nog de stiff competition van relatieve nieuwkomer (huehue) met al die gezellige leutdates. Stamina hoor
Geen idee, laten we het maar op #alleenmaarliefde houden dan ofzoquote:Op donderdag 5 april 2018 19:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Praten we nu langs elkaar heen? Ik snap er niks meer van
Waaromnie dan?quote:Op donderdag 5 april 2018 19:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, barb en ik hangen het "bro's before ho's" principe aan. En die nieuwkomer wil ik niet mee geassocieerd worden. Zelfs niet in wedstrijdverband.
Waarvan heel veel voor Airquote:Op donderdag 5 april 2018 19:36 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Geen idee, laten we het maar op #alleenmaarliefde houden dan ofzo
I'm a lover not a fighter.quote:
gewoon brood? Ik wil een kaas uienbrood bakken thuis maar vraag me af of ik het brood zolang kan goed houdenquote:Op donderdag 5 april 2018 19:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vandaag broodje gebakken. Hij is goed gelukt
quote:Op donderdag 5 april 2018 19:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Friet, omdat de Chinees dicht was.
gewoon even onder de kraan houdenquote:Op donderdag 5 april 2018 19:54 schreef CherryLips het volgende:
Bleeh m'n paprika is helemaal beschimmeld
Hihihihiquote:Op donderdag 5 april 2018 19:54 schreef CherryLips het volgende:
Bleeh m'n paprika is helemaal beschimmeld
Ja, gewoon brood.quote:Op donderdag 5 april 2018 19:48 schreef Lot88 het volgende:
[..]
gewoon brood? Ik wil een kaas uienbrood bakken thuis maar vraag me af of ik het brood zolang kan goed houden
Ik eet niet zoveel brood.quote:Op donderdag 5 april 2018 19:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, gewoon brood.
Vorige week mislukte het. Was het niet gerezen waardoor het te compact was en niet goed gaar werd.
Waarom moet je het lang goed houden?
jawel dat was ook een beetje het idee. Mijn opa heeft nog een broodbakmachine staan die ik mag hebben daarmee zou het vrij makkelijk moeten zijnquote:
Komt omdat het restaurant, de gastheer en bedienden leuker zijn.quote:Op donderdag 5 april 2018 19:53 schreef Lot88 het volgende:
Ik vind de engelse first dates leuker dan de Nederlandse
ik vind het ook minder stijfquote:Op donderdag 5 april 2018 20:03 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Komt omdat het restaurant, de gastheer en bedienden leuker zijn.
Leukquote:Op donderdag 5 april 2018 20:01 schreef Lot88 het volgende:
[..]
jawel dat was ook een beetje het idee. Mijn opa heeft nog een broodbakmachine staan die ik mag hebben daarmee zou het vrij makkelijk moeten zijn
Groter gaan wonenquote:Op donderdag 5 april 2018 20:05 schreef Allures het volgende:
Ik vond een broodbakmachine vooral veel herrie maken
Ik kon er niet door heen slapen
nog groterquote:
Hoe komt het?quote:Op donderdag 5 april 2018 20:07 schreef Allures het volgende:
Ik slaap gewoon heel heel slecht altijd
's Nachts aanlaten, als in geen timer hebben of lange rijstijd of..?quote:Op donderdag 5 april 2018 20:06 schreef Allures het volgende:
[..]
nog groter![]()
Ik heb nu al 2 kamers overe
Ik heb hem gewoon maar weg gedaan. Als je hem niet 's nachts aan kunt laten gaan kun je het net zo goed gewoon ff snel met de hand doen
Dit is raar zonder context.quote:Op donderdag 5 april 2018 20:06 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik heb hem gewoon maar weg gedaan. Als je hem niet 's nachts aan kunt laten gaan kun je het net zo goed gewoon ff snel met de hand doen
quote:Op donderdag 5 april 2018 20:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
Faxie vond mijn boterkoek erg lekker, de ouwe snoeperd.
brood bakken is leuk héquote:Op donderdag 5 april 2018 20:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb broodjes ook met de hand gekneed. Niks mis mee.
Het ging erin als koek.quote:
koriander in de boterkoek?quote:Op donderdag 5 april 2018 20:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het ging erin als koek.
Hij at voor het eerst koriander. Schattig.
Die was erg lekker jaquote:Op donderdag 5 april 2018 20:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
Faxie vond mijn boterkoek erg lekker, de ouwe snoeperd.
Ow die pianist was niet 9 oid, maar 19,5 gemiddeld per handquote:Op donderdag 5 april 2018 20:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het ging erin als koek.
Hij at voor het eerst koriander. Schattig.
Heeft die vent epilepsie ofzo? Teringquote:Op donderdag 5 april 2018 20:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow die pianist was niet 9 oid, maar 19,5 gemiddeld per hand
Hij wist toch al dat Loka lief wasquote:Op donderdag 5 april 2018 20:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die was erg lekker ja
De rest ook trouwens![]()
En poesje was lief
nou omdat ik wakker word dusquote:Op donderdag 5 april 2018 20:08 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
's Nachts aanlaten, als in geen timer hebben of lange rijstijd of..?
't Is alleen geen officieel record oid.quote:Op donderdag 5 april 2018 20:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heeft die vent epilepsie ofzo? Tering
ik gok omdat 's ochtends vers broodquote:Op donderdag 5 april 2018 20:37 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ja, zover was ik al. Maar waarom moet dat ding 's nachts aan dan?
begreep dan ook dat allures wakker word van lawaai van het apparaat.. Daarvoor maakt het denk ik niet zo uit hoelaat je hem aanzetquote:Op donderdag 5 april 2018 20:41 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Daar hoeft dat apparaat niet de hele nacht voor aan te staan toch? Timers ftw enzo
dan heb je in de ochtend vers broodquote:Op donderdag 5 april 2018 20:37 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ja, zover was ik al. Maar waarom moet dat ding 's nachts aan dan?
Jij neemt gewoon een hap meel met wat gist en zout en spoelt het weg met regenwater.quote:
ja maar dan schiet ie toch wel een paar uur voor je op moet aanquote:Op donderdag 5 april 2018 20:41 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Daar hoeft dat apparaat niet de hele nacht voor aan te staan toch? Timers ftw enzo
Nee, in de oven.quote:Op donderdag 5 april 2018 20:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij neemt gewoon een hap meel met wat gist en zout en spoelt het weg met regenwater.
's Ochtends slaap je minder dan 's nachts lijkt me, maar that could be just me..quote:Op donderdag 5 april 2018 20:45 schreef Lot88 het volgende:
[..]
begreep dan ook dat allures wakker word van lawaai van het apparaat.. Daarvoor maakt het denk ik niet zo uit hoelaat je hem aanzet
Jezusquote:Op donderdag 5 april 2018 20:51 schreef Elvi het volgende:
Iemand heeft haar gezicht op een kussen laten printen en omg
[ afbeelding ]
ik snap je nietquote:Op donderdag 5 april 2018 20:50 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
's Ochtends slaap je minder dan 's nachts lijkt me, maar that could be just me..
quote:Op donderdag 5 april 2018 20:49 schreef Allures het volgende:
[..]
dan heb je in de ochtend vers brood
en anders voegt ie niet zo veel toe. Want een brood heb je super snel in elkaar dus als je het in de loop van de dag wil kun je het net zo makkelijk even zelf doen imo
Of 'm laten kneden voor je naar bed gaat, zodat alleen hoeft af te bakken kan niet?quote:Op donderdag 5 april 2018 20:49 schreef Allures het volgende:
[..]
ja maar dan schiet ie toch wel een paar uur voor je op moet aan
Ik dacht 2 of 3 uur voor de eerste keer kneden
quote:Op donderdag 5 april 2018 20:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wat een kutdag op het werk; weer zoals vanouds chaos daar.
Blij dat ik morgen een dag vrij genomen heb om helemaal niets te gaan doen.
quote:Op donderdag 5 april 2018 20:51 schreef Elvi het volgende:
[ afbeelding ]
Huiliequote:Op donderdag 5 april 2018 20:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wat een kutdag op het werk; weer zoals vanouds chaos daar.
Blij dat ik morgen een dag vrij genomen heb om helemaal niets te gaan doen.
ik weet niet of er zijn die dat kunnen maar die van mij kon dat nietquote:Op donderdag 5 april 2018 20:53 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
[..]
Of 'm laten kneden voor je naar bed gaat, zodat alleen hoeft af te bakken kan niet?
Heb mijn broodbakmachine ook weer opgedoken, maar de gebruiksaanwijzing is zoek dus die moet ik eerst even ergens opsnorren voor ik weer aan de slag kan ermee. En ik wil ook eens no-knead bread proberen
Zo snap ik 'm wel, ik had niet gedacht dat jij zo vroeg opstaat en dat dat ding zo vroeg al herrie ging maken dat het dus echt nacht is enzoquote:Op donderdag 5 april 2018 20:53 schreef Allures het volgende:
[..]
ik snap je niet
Als ik wil dat het brood klaar is als ik om 6.15 op sta, gaat ie ergens voor 4 al kneden
Als ik dan wakker word kom ik niet meer in slaap en dat is nogal kut
Dan gaat het de hele nacht staan rijzen.quote:Op donderdag 5 april 2018 20:53 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
[..]
Of 'm laten kneden voor je naar bed gaat, zodat alleen hoeft af te bakken kan niet?
Heb mijn broodbakmachine ook weer opgedoken, maar de gebruiksaanwijzing is zoek dus die moet ik eerst even ergens opsnorren voor ik weer aan de slag kan ermee. En ik wil ook eens no-knead bread proberen
ik werk vroegquote:Op donderdag 5 april 2018 20:55 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Zo snap ik 'm wel, ik had niet gedacht dat jij zo vroeg opstaat en dat dat ding zo vroeg al herrie ging maken dat het dus echt nacht is enzo
ja hij gaat kneden, rijzen, nog een keer kneden of iets met geluid dacht ik, en dan pas bakkenquote:Op donderdag 5 april 2018 20:55 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Zo snap ik 'm wel, ik had niet gedacht dat jij zo vroeg opstaat en dat dat ding zo vroeg al herrie ging maken dat het dus echt nacht is enzo
Ipv apart programma kun je misschien wel programma onderbreken als je zou willen?quote:Op donderdag 5 april 2018 20:55 schreef Allures het volgende:
[..]
ik weet niet of er zijn die dat kunnen maar die van mij kon dat niet
Goed punt, maar hangt dat ook niet samen met de temperatuur?quote:Op donderdag 5 april 2018 20:55 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dan gaat het de hele nacht staan rijzen.
brood rijst bij kamertemperatuur al. Of zo doe ik het iig als ik het met de hand doequote:Op donderdag 5 april 2018 20:57 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ipv apart programma kun je misschien wel programma onderbreken als je zou willen?
[..]
Goed punt, maar hangt dat ook niet samen met de temperatuur?
Ja, maar bij kamertemperatuur zal het flink gaan rijzen gedurende de nacht. Dan moet je het echt in de koelkast leggen, maar dan moet je het eigenlijk nog weer een korte rijstijd geven zodra het eruit komt.quote:Op donderdag 5 april 2018 20:57 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ipv apart programma kun je misschien wel programma onderbreken als je zou willen?
[..]
Goed punt, maar hangt dat ook niet samen met de temperatuur?
misschien zijn er fancy/dure versies die kunnen koelen?quote:Op donderdag 5 april 2018 20:58 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ja, maar bij kamertemperatuur zal het flink gaan rijzen gedurende de nacht. Dan moet je het echt in de koelkast leggen, maar dan moet je het eigenlijk nog weer een korte rijstijd geven zodra het eruit komt.
Dacht dat het niet zo snel zou gaanquote:Op donderdag 5 april 2018 20:58 schreef Allures het volgende:
[..]
brood rijst bij kamertemperatuur al. Of zo doe ik het iig als ik het met de hand doe
In de koelkast heb je ook geen timergemak meer, dus dan houdt mijn ideetje toch al opquote:Op donderdag 5 april 2018 20:58 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ja, maar bij kamertemperatuur zal het flink gaan rijzen gedurende de nacht. Dan moet je het echt in de koelkast leggen, maar dan moet je het eigenlijk nog weer een korte rijstijd geven zodra het eruit komt.
quote:Op donderdag 5 april 2018 20:51 schreef Elvi het volgende:
[ afbeelding ]
Excuse me voor iemand vragen naar iets waar ik interesse in hebquote:Op donderdag 5 april 2018 21:03 schreef Faxie het volgende:
Tering is ze nog steeds aan het miepen over die domme broodbakmachine?
Zet dat ding in het tuinhuisje ofzo
Leukquote:Op donderdag 5 april 2018 21:04 schreef DrMarten het volgende:
Zo, voor een aardig bedrag aan keukenapparatuur besteld. Voel me heel volwassen ineens
Komende van jou is dit wel een mooie.quote:Op donderdag 5 april 2018 21:03 schreef Faxie het volgende:
Meneer neukt ook weer eens hoorquote:Op donderdag 5 april 2018 21:05 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Komende van jou is dit wel een mooie.
[ afbeelding ]
Surequote:Op donderdag 5 april 2018 21:06 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Leuke poging, ware het niet dat ik hiervoor niet droog stond.
Opblaaspop telt niet meequote:Op donderdag 5 april 2018 21:06 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Leuke poging, ware het niet dat ik hiervoor niet droog stond.
Kookplaat, oven, vaatwasser, koelkast en afzuigkapquote:
ga op tinder of zoquote:Op donderdag 5 april 2018 21:03 schreef Faxie het volgende:
gas of wat anders?quote:Op donderdag 5 april 2018 21:08 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Kookplaat, oven, vaatwasser, koelkast en afzuigkap
Hopelijk over paar weken de nieuwe keuken erin
Kook je dan wat vaker zelf denk je?quote:Op donderdag 5 april 2018 21:08 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Kookplaat, oven, vaatwasser, koelkast en afzuigkap
Hopelijk over paar weken de nieuwe keuken erin
Gas. Inductie wordt met aanpassen van de stoppenkast al snel iets van ¤ 500 duurder. Dat was me iets teveelquote:
Neuh, opwarmen misschienquote:Op donderdag 5 april 2018 21:10 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Kook je dan wat vaker zelf denk je?
"Allures is online." zegt fok toch echt bij mij nu.quote:Op donderdag 5 april 2018 21:10 schreef Allures het volgende:
Ik ben ook verborgen. Doet ie als je meer dan een paar dagen niet inlogt
ik twijfel omdat gas er toch een keer uit moetquote:Op donderdag 5 april 2018 21:12 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Gas. Inductie wordt met aanpassen van de stoppenkast al snel iets van ¤ 500 duurder. Dat was me iets teveel
op tinderquote:Op donderdag 5 april 2018 21:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
"Allures is online." zegt fok toch echt bij mij nu.
Op tinder niet dan?quote:Op donderdag 5 april 2018 21:13 schreef Allures het volgende:
[..]
op tinder
Hier kom ik inderdaad te veel
De komende 10 jaar blijft dat nog wel. En tegen die tijd gooi ik er wel een paar centen tegenaan om de stoppenkast uit te breiden (als ik hier dan uberhaupt nog woon)quote:Op donderdag 5 april 2018 21:12 schreef Allures het volgende:
[..]
ik twijfel omdat gas er toch een keer uit moet
ja hier gaan we wel groot verbouwen dus dan is meepakken misschien toch logischerquote:Op donderdag 5 april 2018 21:14 schreef DrMarten het volgende:
[..]
De komende 10 jaar blijft dat nog wel. En tegen die tijd gooi ik er wel een paar centen tegenaan om de stoppenkast uit te breiden (als ik hier dan uberhaupt nog woon)
Die kunnen natuurlijk altijd Grindr eens proberen.quote:Op donderdag 5 april 2018 21:15 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Er zijn meer mensen die niet op Tinder komenhuehue
De keuken wordt als het goed is half april geleverd, dan moet nog gekeken worden wanneer ie geplaatst wordt. Maar 16/17 april komt een installateur voor het leidingwerk en de elektra dus dan moet de keuken eruit zijn. Hopelijk kunnen snel daarna komen plaatsen.quote:Op donderdag 5 april 2018 21:13 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]Benieuwd naar het eindresultaat! Hoe lang zou de verbouwing moeten duren?
De groepen dan vast aanleggen is dan wel handig als je er het geld voor hebt. Dan nog kun je kijken of je een gaskookplaat wil of niet. Die inductieplaten hebben gewoon dezelfde inbouwmaten, dus die kun je later altijd nog inbouwen als het nodig is.quote:Op donderdag 5 april 2018 21:15 schreef Allures het volgende:
[..]
ja hier gaan we wel groot verbouwen dus dan is meepakken misschien toch logischer
Nah, met een combimagnetron kom je toch wel voldoende de tijd door als je niet zoveel zelf kookt? Hopelijk max 1 à 2 weken of moet er echt bruut verbouwt worden?quote:Op donderdag 5 april 2018 21:16 schreef DrMarten het volgende:
[..]
De keuken wordt als het goed is half april geleverd, dan moet nog gekeken worden wanneer ie geplaatst wordt. Maar 16/17 april komt een installateur voor het leidingwerk en de elektra dus dan moet de keuken eruit zijn. Hopelijk kunnen snel daarna komen plaatsen.
Voor nood heb ik nog een extra fornuis in de schuur staan die ik zo even in de keuken kan zetten, tafel erbij met koffieappartaat en combi-magnetron en ik red me wel even. Maar hoop niet dat het weken gaat duren.
Ik kwam een zeker iemand nog tegen maar durfde geen superlike te gevenquote:Op donderdag 5 april 2018 21:15 schreef Weissmania het volgende:
Zou Allures wel een superlike geven als ik haar zou tegenkomen
Neuh dat valt wel mee. Het is alleen kut dat ik dan geen wasbak en kraan heb enzo. Maar verder kan ik me wel even redden.quote:Op donderdag 5 april 2018 21:18 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Nah, met een combimagnetron kom je toch wel voldoende de tijd door als je niet zoveel zelf kookt? Hopelijk max 1 à 2 weken of moet er echt bruut verbouwt worden?
mag ik mss vragen als wie jij wil bedoelen?quote:Op donderdag 5 april 2018 21:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik kwam een zeker iemand nog tegen maar durfde geen superlike te geven
Multitasken, gewoon met je afwas onder de douche #livingthesinglelifequote:Op donderdag 5 april 2018 21:20 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Neuh dat valt wel mee. Het is alleen kut dat ik dan geen wasbak en kraan heb enzo. Maar verder kan ik me wel even redden.
Ik heb een badkuipquote:Op donderdag 5 april 2018 21:20 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Multitasken, gewoon met je afwas onder de douche #livingthesinglelife
Neequote:Op donderdag 5 april 2018 21:20 schreef Weissmania het volgende:
[..]
mag ik mss vragen als wie jij wil bedoelen?
quote:Op donderdag 5 april 2018 21:22 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik heb een badkuip
Gewoon vol laten lopen en die shit laten weken
Iedereen lacht je uit daaromquote:
Iedereen VS iedereen.quote:
Dit bedoel ikquote:
Nou zolang jij je goede figuurtje en je innerlijke calm voor zover aanwezig kan bewaren, heb jij gewoon de laatste lach tochquote:Op donderdag 5 april 2018 21:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Iedereen lacht je uit daarom
Jij niet, weet ik
Even gevoeld, billen in prima shapequote:Op donderdag 5 april 2018 21:44 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Nou zolang jij je goede figuurtje en je innerlijke calm voor zover aanwezig kan bewaren, heb jij gewoon de laatste lach toch
Wacht maar tot je hem omver duwt met je mad skills.quote:
dieet?quote:Op donderdag 5 april 2018 21:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wacht maar tot je hem omver duwt met je mad skills.
Fuck die zwaartekrachtquote:Op donderdag 5 april 2018 21:45 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Even gevoeld, billen in prima shape
Tai Chi tempo in het topic nuquote:
Precies, die maakt me niks!quote:
Melk drinkenquote:
Ik werd ook al als propje voorgesteld door iemand anders, als je daar nog iets mee kunt?quote:Op donderdag 5 april 2018 21:59 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ik zie jou nu als zo'n oud aziatisch vrouwtje die in het park staat te tai chi'en.
Ja, zo'n klein dikkig aziatisch vrouwtje met een zonneklep en zo'n boodschappentrolley.quote:Op donderdag 5 april 2018 22:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik werd ook al als propje voorgesteld door iemand anders, als je daar nog iets mee kunt?
Gatverquote:Op donderdag 5 april 2018 22:01 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Magnesium smerenMet je voetzolen in een bananenschil
That's mequote:Op donderdag 5 april 2018 22:01 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ja, zo'n klein dikkig aziatisch vrouwtje met een zonneklep en zo'n boodschappentrolley.
Snap ik ineens waarom Air met al die vrouwen hier aanpapt.quote:
Die hebben wel cashflow in de regel.quote:Op donderdag 5 april 2018 22:01 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ja, zo'n klein dikkig aziatisch vrouwtje met een zonneklep en zo'n boodschappentrolley.
Compliment wel dat je voorheen dus dacht dat ik een lekker wijf benquote:Op donderdag 5 april 2018 22:05 schreef aeque het volgende:
[..]
Snap ik ineens waarom Air met al die vrouwen hier aanpapt.
Natuurlijk, zo ben ik.quote:Op donderdag 5 april 2018 22:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Compliment wel dat je voorheen dus dacht dat ik een lekker wijf ben
Weltrustenquote:Op donderdag 5 april 2018 22:12 schreef MissMSX het volgende:
Gelukkig nu wel duidelijk allemaal
Soppen en slapen
veel plezierquote:Op donderdag 5 april 2018 22:12 schreef MissMSX het volgende:
Gelukkig nu wel duidelijk allemaal
Soppen en slapen
quote:
hoe komt dat zo?quote:Op donderdag 5 april 2018 22:29 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Onverwacht zeg in zo een Relaties SC ja
het kan niet open genoeg.quote:Op donderdag 5 april 2018 22:32 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Wat is je standpunt mbt open relaties?
quote:Op donderdag 5 april 2018 22:29 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Onverwacht zeg in zo een Relaties SC ja
quote:Op donderdag 5 april 2018 22:36 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ok, dan snap ik dat je in de relaties sc komt jagen ja
En hoi Koen
heb ik iets gemist?quote:Op donderdag 5 april 2018 22:37 schreef madam-april het volgende:
[..]gewillige deernen worden hier systematisch weggejaagd
ik kan niet eens jagen joh.quote:Op donderdag 5 april 2018 22:36 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ok, dan snap ik dat je in de relaties sc komt jagen ja
En hoi Koen
Sorry hoorquote:Op donderdag 5 april 2018 22:37 schreef madam-april het volgende:
He mop.quote:
Spyro wordt misschien wel een instabuy ja. Fans riepen er ook al jaren om. Was vroeger al een toffe game en met die graphics al helemaal.quote:Op donderdag 5 april 2018 22:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
He mop.
SPYRO![]()
![]()
![]()
God of war trailer bekeken maar dat ziet er ook wel rof uit
Ik moet maar stoppen met werken en een uitkering gaan aanvragen
Ik zei laatst iets over een 2e ps4quote:Op donderdag 5 april 2018 22:46 schreef aeque het volgende:
[..]
Spyro wordt misschien wel een instabuy ja. Fans riepen er ook al jaren om. Was vroeger al een toffe game en met die graphics al helemaal.
God of War ga ik ook wel aanschaffen gok ik.
En waarom denk je dat ik nog thuis zit.Nee dat lieg ik.
quote:Op donderdag 5 april 2018 22:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zei laatst iets over een 2e ps4
Neee die kwam er niet zei J.
Waren we vanavond bij mij pa. Zegt ie ja misschien dan toch maar wel een 2e ps4
zou het dat zijnquote:Op donderdag 5 april 2018 22:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Komt omdat je geen open relasie heb enzulks
uiteraard proquote:Op donderdag 5 april 2018 22:48 schreef aeque het volgende:
[..]
Dan wel de Pro he. En een 4K-televisie.
Hoezo, Elvi en Lot zijn er toch?quote:Op donderdag 5 april 2018 22:37 schreef madam-april het volgende:
Oh dan pas je er prima bij, welkomquote:Op donderdag 5 april 2018 22:41 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
ik kan niet eens jagen joh.
Raak ik enkel mijzelf.
jij bent ook echt een lieverd he.quote:Op donderdag 5 april 2018 22:53 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Oh dan pas je er prima bij, welkom
dat kan ik niet echt beoordelenquote:Op donderdag 5 april 2018 22:51 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
heb je wel een lekker kontje dan?
Ja, ik ben ook niet altijd de handigste dus dat schept wel een band. Al kan ik wel aardig schietenquote:Op donderdag 5 april 2018 22:55 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
jij bent ook echt een lieverd he.
zijn dat de enigen?quote:Op donderdag 5 april 2018 22:52 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Hoezo, Elvi en Lot zijn er toch?
Weltrustenquote:Op donderdag 5 april 2018 22:57 schreef LovelyLady het volgende:
Pissen, bek schrobben, mandje maffen
quote:Op donderdag 5 april 2018 22:57 schreef LovelyLady het volgende:
Pissen, bek schrobben, mandje maffen
Samzz date iemand geloof ik en verder kan ik geen gewillige single dames bedenken op dit momentquote:
Maar je zoekt het verkeerde doel?quote:Op donderdag 5 april 2018 22:57 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ja, ik ben ook niet altijd de handigste dus dat schept wel een band. Al kan ik wel aardig schieten
CL toch ook?quote:Op donderdag 5 april 2018 22:58 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Samzz date iemand geloof ik en verder kan ik geen gewillige single dames bedenken op dit moment
Lot date nog steeds die ene gozer waar ze een tijd geleden mee bezig was?quote:Op donderdag 5 april 2018 22:58 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Samzz date iemand geloof ik en verder kan ik geen gewillige single dames bedenken op dit moment
quote:Op donderdag 5 april 2018 22:58 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
terwijl ze iedere avond klaagt dat ze eeuwig vrijgezel isquote:Op donderdag 5 april 2018 23:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lot date nog steeds die ene gozer waar ze een tijd geleden mee bezig was?
Die is er niet zo uitgesproken over.quote:
Ow, okéquote:Op donderdag 5 april 2018 23:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
terwijl ze iedere avond klaagt dat ze eeuwig vrijgezel is
ah, ik moet haar nog te date vragen, helemaal vergetenquote:Op donderdag 5 april 2018 23:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
terwijl ze iedere avond klaagt dat ze eeuwig vrijgezel is
Ik jaag niet op dames hier, dus is dat wel interessant voor je dan?quote:Op donderdag 5 april 2018 22:59 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Maar je zoekt het verkeerde doel?
Neem mij eens mee naar jouw jachtpartijen.
was jij nou vrijgezel?quote:Op donderdag 5 april 2018 23:06 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ik jaag niet op dames hier, dus is dat wel interessant voor je dan?
Die ene weet ik niet, maar ik ben ook niet zo up to date dus dat kun je beter aan haar vragen..quote:Op donderdag 5 april 2018 23:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lot date nog steeds die ene gozer waar ze een tijd geleden mee bezig was?
ah, CL jaagt op Q. ?quote:Op donderdag 5 april 2018 23:07 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Die je zou wel als gewillig willen omschrijven ja? Scrupuleus is geen Q hè
quote:Op donderdag 5 april 2018 23:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In werkelijkheid neuk ik me een slag in de rondte.
[..]
Ik jaag niet hoor, anders had ik allang beet gehad.quote:Op donderdag 5 april 2018 23:06 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ik jaag niet op dames hier, dus is dat wel interessant voor je dan?
ik roep ook maar watquote:Op donderdag 5 april 2018 23:10 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet de meest passende omschrijving wederom..
Oh dan kun je beter niet mee op jacht met me, want om goed te schieten moet ik me wel concentreren enzo. Waar praat je zoal graag over?quote:Op donderdag 5 april 2018 23:10 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik jaag niet hoor, anders had ik allang beet gehad.
Een conversatie voeren met iemand die ik graag mijn aandacht geef is uiteraard interessant.
[..]
Maar zijn ze gewillig dat is de vraag. Lot in ieder geval niet, die heeft d'r celibaatleef weer opgepakt.quote:
Lot is weer terug jaquote:Op donderdag 5 april 2018 22:52 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Hoezo, Elvi en Lot zijn er toch?
ow, d'r kuisheidsgordel zit weer op slot?quote:Op donderdag 5 april 2018 23:14 schreef aeque het volgende:
[..]
Maar zijn ze gewillig dat is de vraag. Lot in ieder geval niet, die heeft d'r celibaatleef weer opgepakt.
Ja goed punt, ik zou je alleen maar afleiden denk ik.quote:Op donderdag 5 april 2018 23:11 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Oh dan kun je beter niet mee op jacht met me, want om goed te schieten moet ik me wel concentreren enzo.
Waar praat je zoal graag over?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |