Hoeft dus niet, maar dat gelooft niemand. Their loss dus wel jaquote:
Verstaat er ook geen ruk van.quote:Op donderdag 5 april 2018 19:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Het zijn natuurlijk wel teringhonden ook, die Spanjaarden.
Ik was even op lokale tegeltjeswijshedentoerquote:Op donderdag 5 april 2018 19:17 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hoeft dus niet, maar dat gelooft niemand. Their loss dus wel ja
Ik bedoel maar.quote:
Altijd goed om je klassiekers te kennenquote:Op donderdag 5 april 2018 19:19 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ik was even op lokale tegeltjeswijshedentoer
Jijquote:
Mijn klassiekers? Ik probeer vooral aan te haken bij het gedachtengoed hierquote:Op donderdag 5 april 2018 19:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Altijd goed om je klassiekers te kennen
Immer. Ik heb er voor de rest geen last van dus kon nog beetje wondpus zijn dat los komt na het douchen maar moet het in de gaten houdenquote:
Niet meer nodig zo te zienquote:
Lukt je prima. Huldequote:Op donderdag 5 april 2018 19:20 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Mijn klassiekers? Ik probeer vooral aan te haken bij het gedachtengoed hierMijn klassiekers zijn zo lang
Ik snap nu beter hoe jij zo geworden bent.quote:Op donderdag 5 april 2018 19:19 schreef Elvi het volgende:
Oh op de mavo werd er wel verteld dat ouders in Frankrijk minder van hun kinderen hielden dan de ouders in Nederland
Watskeburt?quote:Op donderdag 5 april 2018 19:20 schreef Californium het volgende:
[..]
Immer. Ik heb er voor de rest geen last van dus kon nog beetje wondpus zijn dat los komt na het douchen maar moet het in de gaten houden
Ik duim voor je, want getsiequote:Op donderdag 5 april 2018 19:20 schreef Californium het volgende:
[..]
Immer. Ik heb er voor de rest geen last van dus kon nog beetje wondpus zijn dat los komt na het douchen maar moet het in de gaten houden
Leuk vermaak toch?quote:Op donderdag 5 april 2018 19:22 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ik bedoel een ander hè, maar Air is daar meestal wel mee bezig hier
abces open geklapt, lekt door wond naar buiten, binnenkort begrafenis.quote:
quote:Op donderdag 5 april 2018 19:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
abces open geklapt, lekt door wond naar buiten, binnenkort begrafenis.
Ik was ok. Relatiefquote:Op donderdag 5 april 2018 19:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Absoluut ook hoorquote:
Oh zo. Dat is dus hopeloos, want ik ben een cockblockerquote:Op donderdag 5 april 2018 19:22 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ik bedoel een ander hè, maar Air is daar meestal wel mee bezig hier
Je hebt nog een paar uur denk ik wel. Afscheid nemen.quote:
quote:Op donderdag 5 april 2018 19:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 april 2018 19:26 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Een beetje eenzijdig, maar wel positief ingestoken dus
Luchtig vermaak tussen al het gezeik op collega's, vrouwen, het leven in het algemeen.quote:Op donderdag 5 april 2018 19:26 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Een beetje eenzijdig, maar wel positief ingestoken dus
Hoe ben ik geworden danquote:Op donderdag 5 april 2018 19:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik snap nu beter hoe jij zo geworden bent.
Mexicaans gegeten?quote:
Snap ik je nickname wel beter ja. RIP je was okquote:Op donderdag 5 april 2018 19:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Positiviteit doorgeven toch niet. Daarnaast valt ie 30+ toch niet volledig te blocken lijkt mequote:Op donderdag 5 april 2018 19:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Oh zo. Dat is dus hopeloos, want ik ben een cockblocker
Gewoon sleurspiegelend eigenlijk..quote:Op donderdag 5 april 2018 19:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Luchtig vermaak tussen al het gezeik op collega's, vrouwen, het leven in het algemeen.
Dat, het is niet zo oppervlakkig als het in eerste instantie lijkt.quote:Op donderdag 5 april 2018 19:30 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Gewoon sleurspiegelend eigenlijk..
Friet, omdat de Chinees dicht was.quote:
Beetje wedstrijdje ook met een zekere Maltaganger en dan nog de stiff competition van relatieve nieuwkomer (huehue) met al die gezellige leutdates. Stamina hoorquote:Op donderdag 5 april 2018 19:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat, het is niet zo oppervlakkig als het in eerste instantie lijkt.
Praten we nu langs elkaar heen? Ik snap er niks meer vanquote:Op donderdag 5 april 2018 19:29 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Positiviteit doorgeven toch niet. Daarnaast valt ie 30+ toch niet volledig te blocken lijkt me
Nee, barb en ik hangen het "bro's before ho's" principe aan. En die nieuwkomer wil ik niet mee geassocieerd worden. Zelfs niet in wedstrijdverband.quote:Op donderdag 5 april 2018 19:32 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Beetje wedstrijdje ook met een zekere Maltaganger en dan nog de stiff competition van relatieve nieuwkomer (huehue) met al die gezellige leutdates. Stamina hoor
Geen idee, laten we het maar op #alleenmaarliefde houden dan ofzoquote:Op donderdag 5 april 2018 19:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Praten we nu langs elkaar heen? Ik snap er niks meer van
Waaromnie dan?quote:Op donderdag 5 april 2018 19:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, barb en ik hangen het "bro's before ho's" principe aan. En die nieuwkomer wil ik niet mee geassocieerd worden. Zelfs niet in wedstrijdverband.
Waarvan heel veel voor Airquote:Op donderdag 5 april 2018 19:36 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Geen idee, laten we het maar op #alleenmaarliefde houden dan ofzo
I'm a lover not a fighter.quote:
gewoon brood? Ik wil een kaas uienbrood bakken thuis maar vraag me af of ik het brood zolang kan goed houdenquote:Op donderdag 5 april 2018 19:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vandaag broodje gebakken. Hij is goed gelukt
quote:Op donderdag 5 april 2018 19:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Friet, omdat de Chinees dicht was.
gewoon even onder de kraan houdenquote:Op donderdag 5 april 2018 19:54 schreef CherryLips het volgende:
Bleeh m'n paprika is helemaal beschimmeld
Hihihihiquote:Op donderdag 5 april 2018 19:54 schreef CherryLips het volgende:
Bleeh m'n paprika is helemaal beschimmeld
Ja, gewoon brood.quote:Op donderdag 5 april 2018 19:48 schreef Lot88 het volgende:
[..]
gewoon brood? Ik wil een kaas uienbrood bakken thuis maar vraag me af of ik het brood zolang kan goed houden
Ik eet niet zoveel brood.quote:Op donderdag 5 april 2018 19:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, gewoon brood.
Vorige week mislukte het. Was het niet gerezen waardoor het te compact was en niet goed gaar werd.
Waarom moet je het lang goed houden?
jawel dat was ook een beetje het idee. Mijn opa heeft nog een broodbakmachine staan die ik mag hebben daarmee zou het vrij makkelijk moeten zijnquote:
Komt omdat het restaurant, de gastheer en bedienden leuker zijn.quote:Op donderdag 5 april 2018 19:53 schreef Lot88 het volgende:
Ik vind de engelse first dates leuker dan de Nederlandse
ik vind het ook minder stijfquote:Op donderdag 5 april 2018 20:03 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Komt omdat het restaurant, de gastheer en bedienden leuker zijn.
Leukquote:Op donderdag 5 april 2018 20:01 schreef Lot88 het volgende:
[..]
jawel dat was ook een beetje het idee. Mijn opa heeft nog een broodbakmachine staan die ik mag hebben daarmee zou het vrij makkelijk moeten zijn
Groter gaan wonenquote:Op donderdag 5 april 2018 20:05 schreef Allures het volgende:
Ik vond een broodbakmachine vooral veel herrie maken
Ik kon er niet door heen slapen
nog groterquote:
Hoe komt het?quote:Op donderdag 5 april 2018 20:07 schreef Allures het volgende:
Ik slaap gewoon heel heel slecht altijd
's Nachts aanlaten, als in geen timer hebben of lange rijstijd of..?quote:Op donderdag 5 april 2018 20:06 schreef Allures het volgende:
[..]
nog groter![]()
Ik heb nu al 2 kamers overe
Ik heb hem gewoon maar weg gedaan. Als je hem niet 's nachts aan kunt laten gaan kun je het net zo goed gewoon ff snel met de hand doen
Dit is raar zonder context.quote:Op donderdag 5 april 2018 20:06 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik heb hem gewoon maar weg gedaan. Als je hem niet 's nachts aan kunt laten gaan kun je het net zo goed gewoon ff snel met de hand doen
quote:Op donderdag 5 april 2018 20:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
Faxie vond mijn boterkoek erg lekker, de ouwe snoeperd.
brood bakken is leuk héquote:Op donderdag 5 april 2018 20:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb broodjes ook met de hand gekneed. Niks mis mee.
Het ging erin als koek.quote:
koriander in de boterkoek?quote:Op donderdag 5 april 2018 20:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het ging erin als koek.
Hij at voor het eerst koriander. Schattig.
Die was erg lekker jaquote:Op donderdag 5 april 2018 20:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
Faxie vond mijn boterkoek erg lekker, de ouwe snoeperd.
Ow die pianist was niet 9 oid, maar 19,5 gemiddeld per handquote:Op donderdag 5 april 2018 20:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het ging erin als koek.
Hij at voor het eerst koriander. Schattig.
Heeft die vent epilepsie ofzo? Teringquote:Op donderdag 5 april 2018 20:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow die pianist was niet 9 oid, maar 19,5 gemiddeld per hand
Hij wist toch al dat Loka lief wasquote:Op donderdag 5 april 2018 20:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die was erg lekker ja
De rest ook trouwens![]()
En poesje was lief
nou omdat ik wakker word dusquote:Op donderdag 5 april 2018 20:08 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
's Nachts aanlaten, als in geen timer hebben of lange rijstijd of..?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |