o sorry had het niet gezienquote:Op donderdag 5 april 2018 18:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En single vrouwen die pik willen, maar niet reageren op hun DM als je actief een pik aanbiedt.
Nee, dat was Maria Magdalenaquote:
maria haat. Alle Maria's zijn kuthoerenquote:Op donderdag 5 april 2018 18:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan verwar ik ze toch niet?:?
En is overigens helemaal niet waar dat ze een hoer was. Gewoon ontstaan uit pure vrouwenhaat.
Ze was gewoon zijn special lady friendquote:Op donderdag 5 april 2018 18:41 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Dat was vroeger ook een divine iets toch? Misschien was het wel een gewone slet, ze predikten vrije liefde toch aldus die alternatieve verhalen..?
Zegquote:Op donderdag 5 april 2018 18:49 schreef Lot88 het volgende:
[..]
maria haat. Alle Maria's zijn kuthoeren
FWBquote:Op donderdag 5 april 2018 18:49 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ze was gewoon zijn special lady friend
Er komt ineens zo een Thaise associatie bovendrijven, maar die ingrepen zijn iets moderner..quote:Op donderdag 5 april 2018 18:49 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ze was gewoon zijn special lady friend
Zie mijn ondertitel.quote:Op donderdag 5 april 2018 18:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En single vrouwen die pik willen, maar niet reageren op hun DM als je actief een pik aanbiedt.
Behalve die andere Maria dan die binnen de Katholieke kerk als moeder van God gezien wordt.quote:Op donderdag 5 april 2018 18:49 schreef Lot88 het volgende:
[..]
maria haat. Alle Maria's zijn kuthoeren
Mary/Maria same old. I thought I was specialquote:Op donderdag 5 april 2018 18:50 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Mary is heeeeeeeeel anders. Alle Marys zijn leuk
Que?quote:Op donderdag 5 april 2018 18:50 schreef Elvi het volgende:
Ik dacht dat er 2 Maria's waren en dat ze er later 1 van hebben gemaakt die ook hoer was.
Ging ook niet over jou. Wij zitten goed op één lijn.quote:
ja dat vond ik vroeger heel verwarrendquote:Op donderdag 5 april 2018 18:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Behalve die andere Maria dan die binnen de Katholieke kerk als moeder van God gezien wordt.
jij bent ook speciaalquote:Op donderdag 5 april 2018 18:51 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Mary/Maria same old. I thought I was special
Nee, Nee, Nee! The Big Lebowski Doel ik opquote:Op donderdag 5 april 2018 18:50 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Er komt ineens zo een Thaise associatie bovendrijven, maar die ingrepen zijn iets moderner..
Maar God en Jezus op één hoop vegen is dan wel weer bon ton, seksismequote:Op donderdag 5 april 2018 18:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Que?
Maria, de moeder van Jezus.
Maria, die volgelinge en vermoedelijk special lady friend van Jezus.
Fucked up als je die samenvoegt.
incest was toen al een dingetjequote:Op donderdag 5 april 2018 18:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Que?
Nee niet die 2quote:Op donderdag 5 april 2018 18:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Que?
Ja, wanneer gaat ze door jou geneukt worden dan?quote:Op donderdag 5 april 2018 18:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ging ook niet over jou. Wij zitten goed op één lijn.
Ja, dat is een anderequote:Op donderdag 5 april 2018 18:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee, Nee, Nee! The Big Lebowski Doel ik op
"I'm just helping her conceive man!"
En de heilige geest.quote:Op donderdag 5 april 2018 18:52 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Maar God en Jezus op één hoop vegen is dan wel weer bon ton, seksisme
we zijn nog aan het onderhandelenquote:Op donderdag 5 april 2018 18:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, wanneer gaat ze door jou geneukt worden dan?
Hoe moeilijk kan het zijn?quote:
quote:Op donderdag 5 april 2018 18:46 schreef Elvi het volgende:
[..]
Zoals single vrouwen die een date met Faxie afslaan.
Inteelt.quote:Op donderdag 5 april 2018 18:52 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ja dat vond ik vroeger heel verwarrendHoe kon de moeder van god nu de vrouw van jezus zijn
Oh toch nietquote:
quote:Op donderdag 5 april 2018 18:34 schreef Lot88 het volgende:
[..]Oehhhhh lordieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Believe you can, and you will.
Bullshit.quote:Op donderdag 5 april 2018 18:56 schreef Lot88 het volgende:
[..]
welk gat, Air wil perse mijn neus erbij
quote:Op donderdag 5 april 2018 18:34 schreef Lot88 het volgende:
[..]Best groot!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We zitten nu in de tettenpicfase. Geduld.quote:Op donderdag 5 april 2018 18:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, wanneer gaat ze door jou geneukt worden dan?
*terugrekent*quote:Op donderdag 5 april 2018 18:53 schreef Elvi het volgende:
[..]
Nee niet die 22 volgelingen.
Maar ik weet het niet meer, de christelijke mavo ligt gelukkig al 19 jaar achter mij
Durft Elvi dan beter of wat?quote:Op donderdag 5 april 2018 18:56 schreef Lot88 het volgende:
[..]
welk gat, Air wil perse mijn neus erbij
Thank God Dat jij er bentquote:Op donderdag 5 april 2018 18:57 schreef Lokasenna het volgende:
Je had Jezus' moeder, Maria van Magdala, Maria de zus van Martha en Lazarus, Maria de vrouw van de broer van Jozef. Er waren er best veel.
Dat is wel een beetje ja eeuwige fase hè? Voor altijd in badje 2quote:Op donderdag 5 april 2018 18:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
We zitten nu in de tettenpicfase. Geduld.
Nee, die gelooft niet dat hij mag van mijquote:
Waarom moet je mij dit aandoenquote:Op donderdag 5 april 2018 18:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
*terugrekent*
Ik zat toen in groep 6 denk ik?
Check.quote:
Sorry, ik dacht dat dit nu over een trio van Air met Elvi en Lot gingquote:Op donderdag 5 april 2018 18:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee, die gelooft niet dat hij mag van mij
Ik geloof niet dat jullie serieus zijnquote:Op donderdag 5 april 2018 18:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee, die gelooft niet dat hij mag van mij
Lot is het wachten waard.quote:Op donderdag 5 april 2018 18:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje ja eeuwige fase hè? Voor altijd in badje 2
Dat durft ze dan dus ook nietquote:Op donderdag 5 april 2018 19:01 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Sorry, ik dacht dat dit nu over een trio van Air met Elvi en Lot ging
Dat is duidelijk jaquote:Op donderdag 5 april 2018 19:01 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat jullie serieus zijn
Blijft wel een beetje zieligquote:
Misschien gunt ze dit air wel heel onbaatzuchtig. Echte liefde enzoquote:Op donderdag 5 april 2018 19:02 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Heb je wel een goede ruil gedaan met Air? Hij Elvi en/of Lot, en jij dan met..?
Waren ook wel een beetje eikels ja.quote:Op donderdag 5 april 2018 19:02 schreef Lokasenna het volgende:
Op mijn basisschool zeiden ze nog dat Katholieken slecht waren, want de Spanjaarden.
Ik heb Hosti en Harmanquote:Op donderdag 5 april 2018 19:02 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Heb je wel een goede ruil gedaan met Air? Hij Elvi en/of Lot, en jij dan met..?
Wacht maar tot Lot hier binnen komt glijden als het zover is.quote:
Dat sowieso. Ik hoef er niets voor terugquote:Op donderdag 5 april 2018 19:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Misschien gunt ze dit air wel heel onbaatzuchtig. Echte liefde enzo
Ja, daar zie ik haar ook wel voor aan, maar het zou de boel hier wel meer op scherp zetten als zij ook actief in deze sc ging hengelen. Dat kan ze ons toch ook gunnenquote:Op donderdag 5 april 2018 19:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Misschien gunt ze dit air wel heel onbaatzuchtig. Echte liefde enzo
Als Pasen en Pinksteren op een dag vallenquote:Op donderdag 5 april 2018 19:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wacht maar tot Lot hier binnen komt glijden als het zover is.
Ik vind het lichtelijk eng dat dit soort shit dus blijkbaar gebeurt hier.quote:Op donderdag 5 april 2018 19:02 schreef Lokasenna het volgende:
Op mijn basisschool zeiden ze nog dat Katholieken slecht waren, want de Spanjaarden.
quote:Op donderdag 5 april 2018 19:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wacht maar tot Lot hier binnen komt glijden als het zover is.
Nou ja, als vrouw hier hengelen is niet echt een sport, dat maakt het denk ik wel minder boeiend.quote:Op donderdag 5 april 2018 19:05 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ja, daar zie ik haar ook wel voor aan, maar het zou de boel hier wel meer op scherp zetten als zij ook actief in deze sc ging hengelen. Dat kan ze ons toch ook gunnen
Daarmee suggereer je dat het hier het hengelen waard isquote:Op donderdag 5 april 2018 19:05 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ja, daar zie ik haar ook wel voor aan, maar het zou de boel hier wel meer op scherp zetten als zij ook actief in deze sc ging hengelen. Dat kan ze ons toch ook gunnen
Ja vind het ook een beetje genant.quote:Op donderdag 5 april 2018 19:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik vind het lichtelijk eng dat dit soort shit dus blijkbaar gebeurt hier.
Want vasthouden aan een sentiment uit de zestiende eeuw is gezond.
Geen sportquote:Op donderdag 5 april 2018 19:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nou ja, als vrouw hier hengelen is niet echt een sport, dat maakt het denk ik wel minder boeiend.
Wij hebben meer dan voldoende glijmiddel.quote:
Zo ongebruikelijk is zoiets toch niet?quote:
Harman altijd lekker in de buurtquote:Op donderdag 5 april 2018 19:06 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Weinig verrassende keuzes, doch begrijpelijk wel
Maar, het moet gezegd worden, de Spaanse Inquisitie had ik niet verwacht.quote:Op donderdag 5 april 2018 19:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja vind het ook een beetje genant.
godverquote:Op donderdag 5 april 2018 19:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wij hebben meer dan voldoende glijmiddel.
Daar is niet iedereen hier het mee eensquote:Op donderdag 5 april 2018 19:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nou ja, als vrouw hier hengelen is niet echt een sport, dat maakt het denk ik wel minder boeiend.
Oneens en als eckte vrouwen kunnen we alles maar dan ook alles moeilijker natuurlijkquote:Op donderdag 5 april 2018 19:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Op de mavo vonden ze klappen na een optreden niet christelijk dus toen ze het kerstverhaal opvoerden mochten we na afloop niet klappenquote:Op donderdag 5 april 2018 19:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik vind het lichtelijk eng dat dit soort shit dus blijkbaar gebeurt hier.
Want vasthouden aan een sentiment uit de zestiende eeuw is gezond.
Godsammequote:Op donderdag 5 april 2018 19:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Maar, het moet gezegd worden, de Spaanse Inquisitie had ik niet verwacht.
Die voorraad die nooit gebruikt is omdat ik altijd direct een wandelende slak ben als jij me maar aankijktquote:Op donderdag 5 april 2018 19:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wij hebben meer dan voldoende glijmiddel.
Een dagje geen kuthoer gepost zien worden is me best wat waard anders. Kijk eens wat een beetje neuk veranderde bij Dino. Daarnaast verandering van spijs doet eten enzoquote:Op donderdag 5 april 2018 19:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Daarmee suggereer je dat het hier het hengelen waard is
quote:Op donderdag 5 april 2018 19:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Die voorraad die nooit gebruikt is omdat ik altijd direct een wandelende slak ben als jij me maar aankijkt
Al verwacht ik het niet nodig te hebben.quote:
Dat mogen anderen doen. Ik pasquote:Op donderdag 5 april 2018 19:09 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Een dagje geen kuthoer gepost zien worden is me best wat waard anders. Kijk eens wat een beetje neuk veranderde bij Dino. Daarnaast verandering van spijs doet eten enzo
Fluiten dan -O_quote:Op donderdag 5 april 2018 19:08 schreef Elvi het volgende:
[..]
Op de mavo vonden ze klappen na een optreden niet christelijk dus toen ze het kerstverhaal opvoerden mochten we na afloop niet klappen
Cali woont ook al praktisch hierquote:Op donderdag 5 april 2018 19:10 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Gaat hij nooit naar Groningen? Puh, ongelijke relatie ditdat hoor
Dat verplicht me toch niet om te spelen?quote:
Other peoples lossquote:Op donderdag 5 april 2018 19:13 schreef MissMSX het volgende:
Air is gewoon zo leuk dat ik helemaal geen ander hoef
Sowieso nu :’)quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |