Wij hebben meer dan voldoende glijmiddel.quote:
Zo ongebruikelijk is zoiets toch niet?quote:
Harman altijd lekker in de buurtquote:Op donderdag 5 april 2018 19:06 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Weinig verrassende keuzes, doch begrijpelijk wel
Maar, het moet gezegd worden, de Spaanse Inquisitie had ik niet verwacht.quote:Op donderdag 5 april 2018 19:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja vind het ook een beetje genant.
godverquote:Op donderdag 5 april 2018 19:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wij hebben meer dan voldoende glijmiddel.
Daar is niet iedereen hier het mee eensquote:Op donderdag 5 april 2018 19:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nou ja, als vrouw hier hengelen is niet echt een sport, dat maakt het denk ik wel minder boeiend.
Oneens en als eckte vrouwen kunnen we alles maar dan ook alles moeilijker natuurlijkquote:Op donderdag 5 april 2018 19:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nou ja, als vrouw hier hengelen is niet echt een sport, dat maakt het denk ik wel minder boeiend.
Op de mavo vonden ze klappen na een optreden niet christelijk dus toen ze het kerstverhaal opvoerden mochten we na afloop niet klappenquote:Op donderdag 5 april 2018 19:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik vind het lichtelijk eng dat dit soort shit dus blijkbaar gebeurt hier.
Want vasthouden aan een sentiment uit de zestiende eeuw is gezond.
Godsammequote:Op donderdag 5 april 2018 19:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Maar, het moet gezegd worden, de Spaanse Inquisitie had ik niet verwacht.
Die voorraad die nooit gebruikt is omdat ik altijd direct een wandelende slak ben als jij me maar aankijktquote:Op donderdag 5 april 2018 19:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wij hebben meer dan voldoende glijmiddel.
Een dagje geen kuthoer gepost zien worden is me best wat waard anders. Kijk eens wat een beetje neuk veranderde bij Dino. Daarnaast verandering van spijs doet eten enzoquote:Op donderdag 5 april 2018 19:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Daarmee suggereer je dat het hier het hengelen waard is
quote:Op donderdag 5 april 2018 19:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Die voorraad die nooit gebruikt is omdat ik altijd direct een wandelende slak ben als jij me maar aankijkt
Al verwacht ik het niet nodig te hebben.quote:
Dat mogen anderen doen. Ik pasquote:Op donderdag 5 april 2018 19:09 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Een dagje geen kuthoer gepost zien worden is me best wat waard anders. Kijk eens wat een beetje neuk veranderde bij Dino. Daarnaast verandering van spijs doet eten enzo
Fluiten dan -O_quote:Op donderdag 5 april 2018 19:08 schreef Elvi het volgende:
[..]
Op de mavo vonden ze klappen na een optreden niet christelijk dus toen ze het kerstverhaal opvoerden mochten we na afloop niet klappen
Cali woont ook al praktisch hierquote:Op donderdag 5 april 2018 19:10 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Gaat hij nooit naar Groningen? Puh, ongelijke relatie ditdat hoor
Dat verplicht me toch niet om te spelen?quote:
Other peoples lossquote:Op donderdag 5 april 2018 19:13 schreef MissMSX het volgende:
Air is gewoon zo leuk dat ik helemaal geen ander hoef
Sowieso nu :’)quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |