we zijn nog aan het onderhandelenquote:Op donderdag 5 april 2018 18:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, wanneer gaat ze door jou geneukt worden dan?
Hoe moeilijk kan het zijn?quote:
quote:Op donderdag 5 april 2018 18:46 schreef Elvi het volgende:
[..]
Zoals single vrouwen die een date met Faxie afslaan.
Inteelt.quote:Op donderdag 5 april 2018 18:52 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ja dat vond ik vroeger heel verwarrendHoe kon de moeder van god nu de vrouw van jezus zijn
Oh toch nietquote:
quote:Op donderdag 5 april 2018 18:34 schreef Lot88 het volgende:
[..]Oehhhhh lordieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Believe you can, and you will.
Bullshit.quote:Op donderdag 5 april 2018 18:56 schreef Lot88 het volgende:
[..]
welk gat, Air wil perse mijn neus erbij
quote:Op donderdag 5 april 2018 18:34 schreef Lot88 het volgende:
[..]Best groot!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We zitten nu in de tettenpicfase. Geduld.quote:Op donderdag 5 april 2018 18:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, wanneer gaat ze door jou geneukt worden dan?
*terugrekent*quote:Op donderdag 5 april 2018 18:53 schreef Elvi het volgende:
[..]
Nee niet die 22 volgelingen.
Maar ik weet het niet meer, de christelijke mavo ligt gelukkig al 19 jaar achter mij
Durft Elvi dan beter of wat?quote:Op donderdag 5 april 2018 18:56 schreef Lot88 het volgende:
[..]
welk gat, Air wil perse mijn neus erbij
Thank God Dat jij er bentquote:Op donderdag 5 april 2018 18:57 schreef Lokasenna het volgende:
Je had Jezus' moeder, Maria van Magdala, Maria de zus van Martha en Lazarus, Maria de vrouw van de broer van Jozef. Er waren er best veel.
Dat is wel een beetje ja eeuwige fase hè? Voor altijd in badje 2quote:Op donderdag 5 april 2018 18:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
We zitten nu in de tettenpicfase. Geduld.
Nee, die gelooft niet dat hij mag van mijquote:
Waarom moet je mij dit aandoenquote:Op donderdag 5 april 2018 18:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
*terugrekent*
Ik zat toen in groep 6 denk ik?
Check.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |