En veel plezier julliequote:Op donderdag 5 april 2018 18:20 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Misschien niet zo gepast in het openbaar, zou ook niet weten waar ik die vandaan zou moeten halen. Nja nu echt weg anders ben ik nog te laat ook
Hoe dat kan!quote:Op donderdag 5 april 2018 18:13 schreef Scary_Mary het volgende:
The oven represents the time Jesus was dead in the tomb. We put the rolls in the oven and discuss how Jesus was in the tomb from Friday to Sunday.
https://joyfoodsunshine.com/resurrection-rolls/
Creabea Bijbelles wel, maar wat valt er te discussieren over drie dagen vastzitten in een tombe?
Sicke toestand wel verderquote:Op donderdag 5 april 2018 18:13 schreef Scary_Mary het volgende:
The oven represents the time Jesus was dead in the tomb. We put the rolls in the oven and discuss how Jesus was in the tomb from Friday to Sunday.
https://joyfoodsunshine.com/resurrection-rolls/
Creabea Bijbelles wel, maar wat valt er te discussieren over drie dagen vastzitten in een tombe?
OMG GMquote:Op donderdag 5 april 2018 18:32 schreef MissMSX het volgende:
Wel een goeie voor die katholieken. I.p.v. zo'n schrale hosti gewoon marshmallows uitdelen
Ja, maar hoe dan?quote:Op donderdag 5 april 2018 18:31 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Dat lezen ze toch al in de Bijbel dat het kan
quote:
quote:Op donderdag 5 april 2018 18:31 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Bijna 30 dus je mag jezelf ook best een vrouw noemenPics van je tattoo pls?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 april 2018 18:34 schreef Lot88 het volgende:
[..]En van ervoor?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Daarom moet je dus de Bijbel lezenquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 april 2018 18:34 schreef Lot88 het volgende:
[..]A rose for a roseSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Speciale reden voor deze bloem? Is ie nou groter dan wat eronder zat?
quote:Op donderdag 5 april 2018 18:36 schreef Lot88 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verschilletje maar!
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Ik dacht zelf meer aan iets verantwoorders als boter kaas en eieren, maar Maria had vast ook eitjesquote:Op donderdag 5 april 2018 18:34 schreef MissMSX het volgende:
Kijk, er was natuurlijk gewoon een achterdeur in die grot (huehue), dus Jezus heeft drie dagen Maria Magdalena aan liggen douwen buiten die grot.
Nope. Daarom vul ik dat maar in.quote:Op donderdag 5 april 2018 18:35 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Daarom moet je dus de Bijbel lezenMaar daar staat niet wat hij die drie dagen deed kennelijk..
Ja hij is groter dan wat er onder zat, zie 2de spoiler. Reden is dat ik een roos wilde (want mooi) en iets met een geografisch iets iets. Had wat voorbeeldjes aan hem laten zien en toen heeft hij dit er van gemaaktquote:Op donderdag 5 april 2018 18:36 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
A rose for a roseSpeciale reden voor deze bloem? Is ie nou groter dan wat eronder zat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |