"Werk"quote:Op donderdag 5 april 2018 17:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Niet als je aan het werk bent in deze mafiastaat hoor
Nee Palermoquote:
Werk jaquote:
Carriere tijger? Gewoon werk hoorquote:Op donderdag 5 april 2018 17:30 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Echt hepost over alles behalve werk en probeert dan als carrière tijger indruk te maken hier
Dopfles de mkb accountant.quote:Op donderdag 5 april 2018 17:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Carriere tijger? Gewoon werk hoorBen geen dopfles
"Even gezellig koffie drinken met een random ho van tinder" om 10 uur 's ochtends.quote:Op donderdag 5 april 2018 17:32 schreef Weissmania het volgende:
''goedemorgen, lol vandaag geen zin om te werken, zo even klaarkomen over de borsten van mijn Finse en daarna aan de whiskey''
Om half 4 in de middag
quote:Op donderdag 5 april 2018 17:32 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
"Even gezellig koffie drinken met een random ho van tinder" om 10 uur 's ochtends.
#BarbLifequote:Op donderdag 5 april 2018 17:32 schreef Weissmania het volgende:
''goedemorgen, lol vandaag geen zin om te werken, zo even klaarkomen over de borsten van mijn Finse en daarna aan de whiskey''
Om half 4 in de middag
De held van weiss. Met z'n lease auto met voordelige afschrijvingquote:
Huh wie?quote:Op donderdag 5 april 2018 17:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De held van weiss. Met z'n lease auto met voordelige afschrijving
Dat is ieders natte droom toch?quote:Op donderdag 5 april 2018 17:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De held van weiss. Met z'n lease auto met voordelige afschrijving
Jaloers, jongen?quote:Op donderdag 5 april 2018 17:32 schreef Weissmania het volgende:
Om half 4 in de middag
Nou...nee...quote:
Religion and/or common sense. Never once.quote:Op donderdag 5 april 2018 17:35 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ja, hij mag geen alcohol. Ies haram.
Doe jij niet aan de Ramadan?quote:Op donderdag 5 april 2018 17:36 schreef ElDinosaur het volgende:
Nu we het er toch over hebben, zo maar even een drankje pakken.
In de overtuiging dat je aannames juist zijn? Jazeker. Als een fucking jehova op crystal meth.quote:Op donderdag 5 april 2018 17:36 schreef Weissmania het volgende:
Oh ik was ook nog streng gelovig zeker![]()
Ik kan al die roddels niet bij houden
Thuiswerken ftw.quote:Op donderdag 5 april 2018 17:32 schreef Weissmania het volgende:
Om half 4 in de middag
quote:Op donderdag 5 april 2018 17:36 schreef Weissmania het volgende:
Oh ik was ook nog streng gelovig zeker![]()
Ik kan al die roddels niet bij houden
Nu gaat weiss zich zorgen over je maken.quote:Op donderdag 5 april 2018 17:36 schreef ElDinosaur het volgende:
Dat doe ik al omdat hij vrouwen alleen anaal wil nemenquote:Op donderdag 5 april 2018 17:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nu gaat weiss zich zorgen over je maken.
Eh, wat is deze roddel.quote:Op donderdag 5 april 2018 17:39 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Dat doe ik al omdat hij vrouwen alleen anaal wil nemen
Hij doet wederom een weissje.quote:
'een drankje'quote:Op donderdag 5 april 2018 17:36 schreef ElDinosaur het volgende:
Will Varley?quote:Op donderdag 5 april 2018 18:02 schreef Yvie_lu het volgende:
Date met Me-Mo, wat zal ik eens aandoen.
[ afbeelding ]
Denken dat ik haar ga delenquote:Op donderdag 5 april 2018 18:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow omdat je date met memo hebt. Was gisteren ook bij Will en die speelt vanavond in Tivoli
Uh nee?quote:Op donderdag 5 april 2018 18:00 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dan 5 dagen werken en ook vakantie?
quote:Op donderdag 5 april 2018 18:02 schreef Yvie_lu het volgende:
[ afbeelding ]
Strap-on?quote:Op donderdag 5 april 2018 18:02 schreef Yvie_lu het volgende:
[ afbeelding ]
Ik dacht je doet een Barbje.quote:
Misschien niet zo gepast in het openbaar, zou ook niet weten waar ik die vandaan zou moeten halen. Nja nu echt weg anders ben ik nog te laat ookquote:
En veel plezier julliequote:Op donderdag 5 april 2018 18:20 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Misschien niet zo gepast in het openbaar, zou ook niet weten waar ik die vandaan zou moeten halen. Nja nu echt weg anders ben ik nog te laat ook
Hoe dat kan!quote:Op donderdag 5 april 2018 18:13 schreef Scary_Mary het volgende:
The oven represents the time Jesus was dead in the tomb. We put the rolls in the oven and discuss how Jesus was in the tomb from Friday to Sunday.
https://joyfoodsunshine.com/resurrection-rolls/
Creabea Bijbelles wel, maar wat valt er te discussieren over drie dagen vastzitten in een tombe?
Sicke toestand wel verderquote:Op donderdag 5 april 2018 18:13 schreef Scary_Mary het volgende:
The oven represents the time Jesus was dead in the tomb. We put the rolls in the oven and discuss how Jesus was in the tomb from Friday to Sunday.
https://joyfoodsunshine.com/resurrection-rolls/
Creabea Bijbelles wel, maar wat valt er te discussieren over drie dagen vastzitten in een tombe?
OMG GMquote:Op donderdag 5 april 2018 18:32 schreef MissMSX het volgende:
Wel een goeie voor die katholieken. I.p.v. zo'n schrale hosti gewoon marshmallows uitdelen
Ja, maar hoe dan?quote:Op donderdag 5 april 2018 18:31 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Dat lezen ze toch al in de Bijbel dat het kan
quote:
quote:Op donderdag 5 april 2018 18:31 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Bijna 30 dus je mag jezelf ook best een vrouw noemenPics van je tattoo pls?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 april 2018 18:34 schreef Lot88 het volgende:
[..]En van ervoor?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Daarom moet je dus de Bijbel lezenquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 april 2018 18:34 schreef Lot88 het volgende:
[..]A rose for a roseSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Speciale reden voor deze bloem? Is ie nou groter dan wat eronder zat?
quote:Op donderdag 5 april 2018 18:36 schreef Lot88 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verschilletje maar!
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Ik dacht zelf meer aan iets verantwoorders als boter kaas en eieren, maar Maria had vast ook eitjesquote:Op donderdag 5 april 2018 18:34 schreef MissMSX het volgende:
Kijk, er was natuurlijk gewoon een achterdeur in die grot (huehue), dus Jezus heeft drie dagen Maria Magdalena aan liggen douwen buiten die grot.
Nope. Daarom vul ik dat maar in.quote:Op donderdag 5 april 2018 18:35 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Daarom moet je dus de Bijbel lezenMaar daar staat niet wat hij die drie dagen deed kennelijk..
Ja hij is groter dan wat er onder zat, zie 2de spoiler. Reden is dat ik een roos wilde (want mooi) en iets met een geografisch iets iets. Had wat voorbeeldjes aan hem laten zien en toen heeft hij dit er van gemaaktquote:Op donderdag 5 april 2018 18:36 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
A rose for a roseSpeciale reden voor deze bloem? Is ie nou groter dan wat eronder zat?
Ze was niet voor niets een hoer toch?quote:Op donderdag 5 april 2018 18:37 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ik dacht zelf meer aan iets verantwoorders als boter kaas en eieren, maar Maria had vast ook eitjes
quote:Op donderdag 5 april 2018 18:36 schreef Lot88 het volgende:
[..]Dat is wel een brute cover danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar wel iets volwassener ogend..
Arme jijquote:
Maria magdalena is niet dezelfde als de gewone maria hoorquote:Op donderdag 5 april 2018 18:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ze was niet voor niets een hoer toch?
Ja hequote:Op donderdag 5 april 2018 18:38 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Dat is wel een brute cover danMaar wel iets volwassener ogend..
Het geografische vind ik niet zo sterk naar voren komen, maar rozen zijn mooi ja en leuk dat er wel een eigen draai aan gegeven is zo met die driehoekquote:Op donderdag 5 april 2018 18:38 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Ja hij is groter dan wat er onder zat, zie 2de spoiler. Reden is dat ik een roos wilde (want mooi) en iets met een geografisch iets iets. Had wat voorbeeldjes aan hem laten zien en toen heeft hij dit er van gemaakt
Maria was toch ook helemaal geen hoer?quote:Op donderdag 5 april 2018 18:39 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Maria magdalena is niet dezelfde als de gewone maria hoor
Dat was vroeger ook een divine iets toch? Misschien was het wel een gewone slet, ze predikten vrije liefde toch aldus die alternatieve verhalen..?quote:Op donderdag 5 april 2018 18:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ze was niet voor niets een hoer toch?
quote:Op donderdag 5 april 2018 18:40 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Het geografische vind ik niet zo sterk naar voren komen, maar rozen zijn mooi ja en leuk dat er wel een eigen draai aan gegeven is zo met die driehoek
Ze was toch een vrouw?quote:Op donderdag 5 april 2018 18:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maria was toch ook helemaal geen hoer?
Maria Magdalena was serieus een hoerquote:Op donderdag 5 april 2018 18:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Verklaartquote:Op donderdag 5 april 2018 18:42 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Verklaard wel een en ander, ben je een oudere brombeer dan ik had gedacht
Alleen uitgescholden alsquote:Op donderdag 5 april 2018 18:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zoals single vrouwen die een date met Faxie afslaan.quote:Op donderdag 5 april 2018 18:43 schreef Lot88 het volgende:
Toch geen hoer maar wel voor hoer uitgemaakt.
moest net nog aan jou denken door de nieuwe film van Amyquote:Op donderdag 5 april 2018 18:46 schreef Elvi het volgende:
[..]
Zoals single vrouwen die een date met Faxie afslaan.
En single vrouwen die pik willen, maar niet reageren op hun DM als je actief een pik aanbiedt.quote:Op donderdag 5 april 2018 18:46 schreef Elvi het volgende:
[..]
Zoals single vrouwen die een date met Faxie afslaan.
Dan verwar ik ze toch niet?:?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |