Heeft je fitgurrll je uitgeput, Dino?quote:
Nee, nu!quote:
Morgen pas weer.quote:Op donderdag 5 april 2018 16:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Heeft je fitgurrll je uitgeput, Dino?
Niet teveel fappen dan op de levensellende van anderen hier in R&P dan, je moet je energie bewaren.quote:
quote:Op donderdag 5 april 2018 17:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Niet teveel fappen dan op de levensellende van anderen hier in R&P dan, je moet je energie bewaren.
Dit is voor iedereen wel goed advies toch, niet speciaal voor Dino.quote:Op donderdag 5 april 2018 17:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Niet teveel fappen dan op de levensellende van anderen hier in R&P dan, je moet je energie bewaren.
Sorry dat ik even niet reageer, ben even druk met het eelt van m'n lul afschrobben.quote:Op donderdag 5 april 2018 17:01 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dit is voor iedereen wel goed advies toch, niet speciaal voor Dino.
Met zo'n eeltrasp.quote:Op donderdag 5 april 2018 17:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Sorry dat ik even niet reageer, ben even druk met het eelt van m'n lul afschrobben.
Iew een eeltpiemel.quote:Op donderdag 5 april 2018 17:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Sorry dat ik even niet reageer, ben even druk met het eelt van m'n lul afschrobben.
quote:
Nee, nu!quote:
JAWEL!quote:
quote:
quote:
Waar jij woont is het altijd vakantie.quote:Op donderdag 5 april 2018 17:16 schreef Barbusse het volgende:
En daarna 5 daagjes werken en dan vakantie
Niet als je aan het werk bent in deze mafiastaat hoorquote:
Kom je naar Nederland op vakantie?quote:Op donderdag 5 april 2018 17:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Niet als je aan het werk bent in deze mafiastaat hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |